kotouc na kolo - strana 12
Počet nalezených inzerátů KOTOUC NA KOLO: 1000 - strana 12

PRODAM KOLO VELIKOST 26 V TOP STAVU kolo je uršene pro začatečniky na drobne sjezdy a podobne sporty kolo jsem stavěl s klukem od sameho začatku s novych dilu kolo jednu kotouč brzdu vzadu široka řiditka jedno taliř 7kolo vidlice 120 zdvih sport šlapatka široke do kola se dost investovalo viz foto nebo po tel vhodne do 14 let

Prodám né moc jeté kolo Canyon Nerve AL 7.0. Velikost: M. Velikost kol: 27,5". Oproti sériovému osazení přestavba na 2x11seed, vylepšení o teleskopickou sedlovku a jiné gripy. Kolo nebylo moc ježděné (celkově má najeto pouze cca 2000km) a je po celkové technické stránce v dobrém stavu, nyní po větší investici. Před prodejem kolo dostalo nové pláště, kazetu, řetěz a oba převodníky - od té doby bylo kolo pouze párkrát jeté, takže zmíněné komponenty jsou stále ve stavu téměř nových. Kolo je po 1. majiteli a je k němu manuály. Cena: 36990kč
Osazení:
Tlumič: Fox Float Performance
Výplety: Mavic Crossride FTS-X
Brzdy: Shimano SLX - brzdové destičky s chladičemi.
Kliky: Shimano XT FC-M8000 - téměř nové převodníky!
Řazení: př. Shimano XTR / zd. Shimano XT
Přesmykač: Shimano XT
Přehazovačka: Shimano XT 11s
Kazeta: Shimano Deore CS-M5100 11s - téměř nová!
Řetěz: Shimano XT CN-HG601 - téměř nový!
Řidítka: Iridium 3 - 5
Představec: Iridium 3 - 5
Sedlovka: teleskopická Rock Shox Reverb
Sedlo: Selle Italia Flite
Gripy: Ergon EVO
Pláště: Maxxis Ikon - téměř nové - cca 99% vzorku.
Kotouče: Shimano SM-RT66-M - zadní kotouč je již opotřebenější (má hranku).
Vidlice: Fox Float 32 Performance - trochu kroužkuje.

Prodám zánovní kolo CTM SCROLL XPERT. Velikost: M. Velikost kol: 27,5". Až na větší přední kotouč sériové osazení. Kolo bylo naprosto minimálně jeté (původní řetízek je na 1. zoubku měrky / původní pláště mají cca 97% a 90% vzorku) a je v perfektním zánovním stavu, minimum oděrek. I když se jedná o enduro kolo (zdvihy kola jsou 160/160mm), tak původní majitel sním převážně jezdil jen pouze po asfaltových cestách (maximálně někdy lesní/polní cesta) - kolo nikdy nejelo v terénu. Kolo je po 1. majiteli a jsou k němu papíry (zakoupeno až 6/2020). Cena: 38990kč
Osazení:
Vidlice: Rock Shox Yari RC 160 mm
Tlumič: Rock Shox Monarch RT3 DebonAir
Brzdy: Shimano Deore
Kliky: Shimano SLX M7000 1x11, 32T
Řazení: Shimano SLX M7000 11s
Přehazovačka: Shimano SLX M7000 11s
Kazeta: Shimano M7000 SLX 11-42
Řetěz: KMC X11 - původní, 1. zoubek měrky.
Náboje: př. Novatec D781SB-15 / zd. Novatec D462SB-SL
Ráfky: WTB STi23
Řidítka: Race Face RESPOND
Představec: Race Face RESPOND Stem
Sedlo: WTB VOLT
Gripy: CTM T-ONE
Sedlovka: teleskopická Rock Shox Reverb
Pláště: WTB Vigilante Team Issue TCS - původní - př. cca 97% / zd. cca 90% vzorku

Zábava i pro nejmenší děti. Pibike / dirtbike YCF 50A je skvělá terénní motorka pro děti od 3 do 7 let. Snadné ovládání zajišťují benzinový motor o objemu 50 cc, elektrický startér, automatická převodovka a přední a zadní brzdové páčky s provedením jako u silničního kola. Nízká váha pouze 42 kg dělá z této motorky skvělý terénní dirtbike i pro malé děti. Pro začátečníky jsou dostupná postranní stabilizační kolečka.
⚡️VYLEPŠENÍ A NOVINKY V ROCE 2023⚡️:
-4-TAKTNÍ MOTOR 50CC
- STARTOVACÍ TLAČÍTKO
- ELEKTRICKÝ STARTÉR
- RYCHLÉ NABÍJENÍ BATERIE
- NASTAVITELNÝ CHOD PLYNOVÉ RUKOJETI
- HMOTNOST POUZE 42KG
- VODĚODOLNÁ SPÍNACÍ SKŘÍŇKA
- HYDRAULICKÉ BRZDY
- NOVÁ NÁDRŽ
- 3-POLOHOVÉ DRŽÁKY ŘIDÍTEK HORNÍCH BRÝLÍ
Detailní popis produktu
Pitbike YCF jsou to nejlepší co na trhu s pitbike můžete pořídit a proto se vyplatí si za pořádnou kvalitu připlatit. YCF se vyrábí již přes 18 let a prodává se ve 30 zemích celého světa včetně USA. Po celé ČR máme širokou dealerskou síť prodejců, servisních a testovacích míst kam můžete svůj pitbike odvézt a naši partneři se Vám o něho perfektně postarají. Už nebudete muset řešit každý den nesmyslné závady jako na většině čínských a nekvalitních motorek. YCF má navíc veškeré náhradní díly skladem v ČR a poskytuje záruku 2 roky což z něho dělá plnohodnotnou značku motocyklu.
TECHNICKÉ PARAMETRY:
Typ motoru: vzduchem chlazený, čtyřdobý, dvouventilový, jednoválec
Vrtání x zdvih: 44 x 37,4 mm
Zdvihový objem: 49,9 cc
Kompresní poměr: 8,5:1
Maximální výkon: 4kW
Spouštění motoru: elektrický startér
Převodovka: automatická
Sekundární převod: řetěz 420 se spojkou, kolečko 10zubů, rozeta 45zubů
Rozměry (DxŠxV): 1240 x 560 x 790
Rozvor: 870 mm
Výška sedla: 550 mm
Světlá výška: 250 mm
Objem nádrže: 2L
Pneumatiky - přední: 2.5-10" Knobby
Pneumatiky - zadní: 2.5-10" Knobby
Kolo - přední: 1,4x10" palců, černý ocelový ráfek, nerezové, zesílené dráty, hliníkový střed
Kolo - zadní: 1,4x10" palců, černý ocelový ráfek, nerezové, zesílené dráty, hliníkový střed
Nosnost: 50 kg
Řidítka: ocelová 22mm, bezhrazdová s molitanovým polstrem
zadní kyvná vidlice: ocelová jednoramenná
Odpružení - přední: USD vidlice 530mm
Odpružení - zadní: centrální tlumič s nastavitelným předpětím pružiny do tří poloh, délka tlumiče 200mm
Brzdy - přední: 160 mm brzdový kotouč, jednopístkový třmen
Brzdy - zadní: 160 mm brzdový kotouč, jednopístkový třmen
Hmotnost: 42 kg
Typ paliva: Natural 95, VERVA 100
Rám: kolébkový, trubkový z vysoce pevnostní oceleBaterie
Baterie: bezúdržbová 12V /3 Ah, rychlonabíjecí s konektorem pro nabíječku, možnost dobíjet bez vyndání baterie
✅ DOPRAVA PO CELÉ ČR
✅ MOŽNOST NA SPLÁTKY JIŽ 0% AKONTACE
✅ ZÁRUKA DVA ROKY
✅ VEŠKERÉ NÁHRADNÍ DÍLY SKLADEM

Lehký pitbike / dirtbike YCF LITE F88S skvěle padne do rukou dětem a začátečníkům ve věku 6-8 let. Benzinový motor o objemu 88 cc zajišťuje dostatečný výkon. Díky nastavitelné plynové rukojeti a poloautomatické převodovce s automatickou spojkou se tato terénní motorka skvěle hodí pro děti. Nízká váha zajišťuje skvělou ergonomii a ovladatelnost a díky nastavitelnému podvozku můžete regulovat výšku sedadla.
VYLEPŠENÍ A NOVINKY V ROCE 2023:
- NASTAVITELNÝ CHOD PLYNOVÉ RUKOJETI
- POLOAUTOMATICKÉ ŘAZENÍ
- KOMPATIBILNÍ SNÍŽENÉ SEDADLO
- VZDUCHOVÝ FILTR YCF
- YCF RUKOJETI
- VÝŠKOVĚ NASTAVITELNÝ KIT
- NOVÁ NÁDRŽ
- NOVÝ KRYT ZAPALOVÁNÍ
- NOVÝ KRYT MOTORU
- 3-POLOHOVÉ DRŽÁKY ŘIDÍTEK HORNÍCH BRÝLÍ
Detailní popis produktu
Pitbike YCF jsou to nejlepší co na trhu s pitbike můžete pořídit a proto se vyplatí si za pořádnou kvalitu připlatit. YCF se vyrábí již přes 18 let a prodává se ve 30 zemích celého světa včetně USA. Po celé ČR máme širokou dealerskou síť prodejců, servisních a testovacích míst kam můžete svůj pitbike odvézt a naši partneři se Vám o něho perfektně postarají. Už nebudete muset řešit každý den nesmyslné závady jako na většině čínských a nekvalitních motorek. YCF má navíc veškeré náhradní díly skladem v ČR a poskytuje záruku 2 roky což z něho dělá plnohodnotnou značku motocyklu.
TECHNICKÉ PARAMETRY:
Typ motoru: vzduchem chlazený, čtyřdobý, dvouventilový, jednoválec
Vrtání x zdvih: 47 x 49,5 mm
Zdvihový objem: 88 cc
Karburátor: Nibbi PE16FL-SP
Kompresní poměr: 8,8:1
Maximální výkon: 5 kW
Spouštění motoru: nožní, startovací páka se zesíleným kloubem
Převodovka: poloautomatická, řazení bez použití spojkové páčky 4(N-1-2-3-4)
Sekundární převod: řetěz 420 se spojkou, kolečko 15zubů, rozeta 45zubů
Rozměry: (DxŠxV) 1505 x 760 x 1000 mm
Rozvor: 1085 mm
Výška sedla: mm
Světlá výška: 250 mm
Objem nádrže: 3,8L
Pneumatiky - přední: 2.50-10" Knobby
Pneumatiky - zadní: 3.00/10" Knobby
Kolo - přední: 1,4x10" palců, černý ocelový ráfek, nerezové dráty, hliníkový střed
Kolo - zadní: 1,4x10" palců, černý ocelový ráfek, nerezové dráty, hliníkový střed
Nosnost : 80 kg (doporučená výrobcem, skutečně uveze více, ale bez záruky na tlumiče)
Řidítka: ocelová 22mm s hrazdou a molitanovým polstrem
zadní kyvná vidlice: ocelová jednoramenná, A-typ
Odpružení - přední: 600 mm
Odpružení - zadní: centrální tlumič s nastavitelným předpětím pružiny , délka tlumiče 270 mm
Brzdy - přední: 200 mm brzdový kotouč, dvoupístkový třmen
Brzdy - zadní: 200 mm brzdový kotouč, jednopístkový třmen
Hmotnost: 60 kg
Typ paliva: Natural 95, VERVA 100
Rám: kolébkový, trubkový z vysoce pevnostní ocele
✅ DOPRAVA PO CELÉ ČR
✅ MOŽNOST NA SPLÁTKY JIŽ 0% AKONTACE
✅ ZÁRUKA DVA ROKY
✅ VEŠKERÉ NÁHRADNÍ DÍLY SKLADEM

Motocykl Keeway RK-V 125C
Zcela nový V-twin cruiser Keeway RK-V125 C přináší revoluci pro novou éru.
Keeway RK-V125 C uchovává vše, co je na cruiserech dobré a aktualizuje o nejnovější komponenty navržené tak, aby vyhovovaly současnému jezdci.
Srdcem Keeway RK-V125 C je nový motor 125ccm se dvěma válci do V, který je dokonale moderní se 6 ventily, kapalinovým chlazením a elektronickým vstřikováním paliva.
Motor dosahuje špičkových hodnot výkonu 10,2 kW a točivého momentu 14,4 N/m, což je více než dost pro pohon 164 kg vážícího motocyklu.
Neobvyklé pro motocykly tohoto objemu je použití předních vidlic – upside /down kombinovaných s předními a zadními kotoučovými brzdami.
Motor 2válec do V, 4takt, 6ventilů, 125 cm3, SOHC
Vrtání x Zdvih 42mm × 45 mm
Chlazení kapalinou
Výkon 10,2 Kw při 8500ot/min
Max toč.moment 14,4 Nm/ 6500 ot/min
kompresní poměr 10,6 :1
Vstřikování EFI Delphi
Převodovka 6 stupňová
Sekundární převod řetěz
spojka v oleji, mechanicky ovládaná
přední kolo 120/80 -17
zadní kolo 140/70 -17
pření pružení upside-Down vidlice 110mm
zadní pružení dva tlumiče, 5pozic nastavení
přední brzda kotouč 296,5 mm s CBS
zadní brzda kotouč 240 mm s CBS
Suchá hmotnost 164 kg
výška sedla 690 mm
kapacita palivové nádrže 19 L
Baterie 12V 11,2 Ah

Prodám kolo 16.5 palce v dobrém stavu. Měl jsem ho na husabergovi ale pasuje i na KTM. Cena 7000. Dále kotouč 320mm v dobrém stavu skoro nejety i s magnetem za 2000 a redukci brzdiče za 800. Cena za vše 9000. O ceně se mužem trošku bavit

Keeway RK-V 125 C ( odpočet DPH ) NOVINKA
Rok výroby: 2023
Najeto: 1 km
Objem: 125 ccm
Výkon: 10 kW
Cena 89 990 Kč (možnost odpočtu DPH)
Moderní cruiser s duší minulosti – nejlepší 125 ccm cruiser na trhu.
Některé věci nikdy nezestárnou tak jako zvuk a pocit z motoru V-twin.
Zcela nový V-twin cruiser Keeway RK-V125 C přináší revoluci pro novou éru.
Keeway RK-V125 C uchovává vše, co je na cruiserech dobré a aktualizuje o nejnovější komponenty navržené tak, aby vyhovovaly současnému jezdci.
Srdcem Keeway RK-V125 C je nový motor 125ccm se dvěma válci do V, který je dokonale moderní se 6 ventily, kapalinovým chlazením a elektronickým vstřikováním paliva.
Motor dosahuje špičkových hodnot výkonu 10,2 kW a točivého momentu 14,4 N/m, což je více než dost pro pohon 164 kg vážícího motocyklu.
Neobvyklé pro motocykly tohoto objemu je použití předních vidlic – upside /down kombinovaných s předními a zadními kotoučovými brzdami.
Pro doplnění nízké a široké stavby je motocykl osazen v této kategorii extra širokými pneumatikami – přední 120/80-17 a zadní 140/70-17.
Nízko umístěný výfuk 2v1 poskytuje čistý pohled na dokonale zpracovanou skříň motoru a zároveň vydává charakteristický brumlavý zvuk které umí jen motory V-twin.
Pozadu nezůstává ani elektronika Keeway RK-V125 C, která je také důkladně moderní jak po stránce designu, tak výkonu.
Tenký kulatý světlomet promítá logo Keeway na DRL /Daytime Running Lights – denní svícení / a vytváří 3D efekt v kombinaci s LED potkávacími a dálkovými svítilnami.
Podobně kruhový je sdružený přístroj, digitální bílý displej na černém pozadí, který je zvýrazněn radiálním otáčkoměrem kolem rychloměru.
Dominantou je široká benzínová nádrž v jednobarevném červeném nebo černém provedení.
Palivová nádrž pojme obrovských 19 litrů paliva a dává Keeway RK-V125 C nejlepší dojezd ve své třídě s jediným tankováním, ideální pro Vaše nikdy nekončící výlety. A když jste ve městě, snadno najděte pohodlí díky nízké výšce sedadla 690 mm.
Motor 2válec do V, 4takt, 6ventilů, 125 cm3, SOHC
Vrtání x Zdvih 42mm × 45 mm
Chlazení kapalinou
Výkon 10,2 kW při 8500ot/min
Max toč. moment 14,4 Nm/ 6500 ot/min
kompresní poměr 10,6: 1
Vstřikování EFI Delphi
Převodovka 6 stupňová
Sekundární převod řetěz
spojka v oleji, mechanicky ovládaná
přední kolo 120/80 -17
zadní kolo 140/70 -17
pření pružení upside-Down vidlice 110mm
zadní pružení dva tlumiče, 5pozic nastavení
přední brzda kotouč 296,5 mm s CBS
zadní brzda kotouč 240 mm s CBS
Suchá hmotnost 164 kg
výška sedla 690 mm
kapacita palivové nádrže 19 L
Baterie 12V 11,2 Ah

Keeway V302 C ( odpočet DPH ) NOVINKA
Rok výroby: 2023
Najeto: 1 km
Objem: 300 ccm
Výkon: 22 kW
Původ: CZ
Cena 129 990 Kč (možnost odpočtu DPH)
Cruiser Keeway V302 C, je nezaměnitelný pro svůj ostrý styl, výkonné komponenty a výkonný dvouválec do V.
Keeway V302 C je vybaven 298cc čtyřdobým kapalinou chlazeným dvouválcovým V motorem s 8 ventily s vynikajícím točivým momentem 26,5 N·m, který V302 C odpovídajícím způsobem produkuje při 6500 otáčkách za minutu, díky čemuž je okamžitý zátah řemenem poháněného zadního kola dostupný v širokém pásmu výkonu. Přesná šestistupňová převodovka spolu se svalnatým zvukem výfuku 2 v 1 umocňují touhu vyskočit na sedadlo a užít si dobrodružný zážitek z jízdy.
Nízká stavba motocyklu Keeway V302 C, je výsledkem funkčních komponentů které poskytují solidní vizuální dopad a jízdní vlastnosti. Nízkoprofilové blatníky se zařezávají do silných předních pneumatik 150/80-15 a zadních pneumatik o rozměru 120/80-15 které jsou obuty do designovaných kol z lehké slitiny ve tvaru hrotu. Velké úchyty na předním blatníku přinášejí vizuální pozornost obráceným vidlicím se zdvihem 115 mm, zatímco vzadu jsou dva Tlumiče s progresivně vinutými pružinami se zdvihem 46 mm. Jízdní vlastnosti jsou vynikající a to I díky kotoučovým brzdám vpředu a vzadu, přičemž přední třmen je radiálně namontován. Jízdní pozice na V302 C je přirozená a pohodlná přesně taková jakou očekávají motocyklisté milující tento styl. Široká dobře tvarovaná řidítka dobře ladí s decentními zpětnými zrcátky a na pohodlné sedadlo navazuje 15l palivová nádrž.
Přímo pod řídítky je namontován digitální informační panel: kulatý otáčkoměr obklopující centrální rychloměr.
Výjimečný design motocyklu podtrhuje osvětlení – Přední LED světlomet s 3D efektem a zadní minimalistické kulaté světlo podtrhuje štíhlou záď.
Motor 2válec do V, 4takt, 8ventilů 298 cm3 , SOHC
Vrtáníx Zdvih 58*56,4
Chlazení kapalinou
Výkon 22 kW při 8500ot/min
Max toč. moment 26.5 Nm /6500 ot/min
kompresní poměr 11,5: 1
Vstřikování EFI
Převodovka 6 stupňová
Sekundární převod řemen
spojka v oleji, mechanicky ovládaná
přední kolo 120/80 -16
zadní kolo 150/80 -15
pření pružení upside-Down vidlice, 115 mm
zadní pružení dva tlumiče, 5pozic nastavení
přední brzda kotouč 300 mm s ABS
zadní brzda kotouč 240 mm s ABS
Suchá hmotnost 167 kg
výška sedla 690 mm
kapacita palivové nádrže 15 L

EURO 5
ZÁRUKA 3 ROKY
TECHNICKÉ SPECIFIKACE:
Motor: 1válec ,4takt, 4 ventil , 278,2 cm3 , SOHC
Vrtání x Zdvih: 75mm × 63mm
Chlazení: kapalinou
Výkon: 14 Kw při 6500ot/min
Max toč.moment: 22 Nm /6000 ot/min
kompresní poměr: 11.I
Vstřikování: TCI
Převodovka: CVT automat
Sekundární převod: automat
spojka: automat
přední kolo: 120/70 -12
zadní kolo: 120/70 -12
pření pružení vidlice: 50mm
zadní pružení: dva tlumiče
přední brzda: kotouč 230 mm
zadní brzda: kotouč 220 mm
Suchá hmotnost: 146kg
výška sedla: 780 mm
kapacita palivové nádrže: 10 L
Baterie: 12/10Ah

Prodám díly z tohoto motocyklu. Zadní plasty mám i v modré (Valentino Rossi 46).
podsedlový plast levý, podsedlový plast pravý, sedlo, nádrž, kryt nádrže, nadkolí, přední blatník, zadní blatník,kryt řetězu, přední maska, držák přední masky,přední světlo pravé, airbox, přední světlo levé, zadní světlo, sada zámků (spínací skříňka, víčko nádrže, zámek sedla), zadní tlumič, přední vidlice, zadní kyvná vidlice, levé řidítko, pravé řidítko, zadní brzdič,přední brzdič, hadička zadní brzdy, hadička přední brzdy, pumpa přední brzdy, páčka přední brzdy, páčka spojky, pedál zadní brzdy, řadící páka, přední kotouč, zadní kotouč, šnek tachometru, osa předního kola, osa zadního kola, nádobka na olej, oilmástr, stupačky, zadní stupačka, přední stupačka, levý přepínač, pravý přepínač, chcípák, řídící jednotka, indukční cívka, palivový kohout, přední kolo, zadní kolo, rozeta, napínák řetězu, chladič, klapka, vyrovnávací nádobka, příruba karburátoru, elektroinstalace, rychlopal, plynové lanko, spojkové lanko, rám a další

Pitbike YCF BIGY 150, světelný kit, zvýšený výkon
Stroj skladem v areálu prodejny Outdoor Liberec – i tak je nutné si termín prohlídky domluvit předem.
Nabídněte svůj stroj protiúčtem - jednoduše, rychle a se zvýhodněním u nás!
Velmi pěkný stav, provozováno dívkou
Najeto pouze 30 mth
Pravidelný servis
Světelný kit - přední světlo, zadní světlo, silnější magneto
Vyšší výkon - namontován motorový kit, znatelný rozdíl oproti sériovému stavu
Zánovní řetězová sada v modré barvě
Kryty páček
Pneu 80%
Splátky již od Kč 516,–/měs.
Protiúčet možný
Technické parametry:
Typ motoru vzduchem chlazený, čtyřdobý, dvouventilový, jednoválec
Vrtání x zdvih 56 x 57 mm
Zdvihový objem 146 cc
Kompresní poměr 9,8: 1
Maximální výkon 9kW
Spouštění motoru nožní, startovací páka se zesíleným kloubem
Převodovka manuální, řazení řadící pákou se spojkovou páčkou 4 (N-1-2-3-4)
Sekundární převod řetěz 420 se spojkou, kolečko 15zubů, rozeta 45zubů
Rozměry (DxŠxV) 1875 x 780 x 1130 mm
Rozvor 1300 mm
Výška sedla 880 mm
Světlá výška 315 mm
Objem nádrže 5,8L
Pneumatiky - přední 70/100-17" Knobby
Pneumatiky - zadní 90/100-14" Knobby
Kolo - přední 1,6x17" palců, černý ocelový ráfek, nerezové, zesílené dráty, hliníkový střed
Kolo - zadní 1,85x14" palců, černý ocelový ráfek, nerezové, zesílené dráty, hliníkový střed
Nosnost 80 kg (doporučená výrobcem, skutečně uveze více, ale bez záruky za tlumiče)
Řidítka ocelová 22mm s hrazdou a molitanovým polstrem
zadní kyvná vidlice ocelová jednoramenná
Odpružení - přední USD vidlice 785mm
Odpružení - zadní centrální tlumič s nastavitelným předpětím pružiny, nastavitelný útlum a odskok, délka tlumiče 355mm
Brzdy - přední 220 mm brzdový kotouč, dvoupístkový třmen
Brzdy - zadní 200 mm brzdový kotouč, jednopístkový třmen
Hmotnost 81 kg
Typ paliva Natural 95, VERVA 100
Rám kolébkový, trubkový z vysoce pevnostní ocele
Objem: 150 ccm
Vyrobeno: 2021
Provoz: 2022
Najeto: 30 mth
Výkon: 9 kW
TP: Ne
Původ: ČR
Stav: ojetá
Splátky/Leasing: Ano
Odpočet DPH: Ano

Prodám moji Meridu, kolo v zánovním stavu. Nájezd 200 km. Velikost L 177-190cm, /mám 183 cm/. Kolo koupené nové 30.8.2021 u Cyklo Hnízdil. Čili v záruce, faktura a manuál samozřejmostí. Plně funkční !! Předcházím na gravla.
rám BIG.NINE TFS III
vidlice Suntour XCR32 LOR Air
brzda přední Shimano
brzda zadní Shimano
brzdový kotouč přední Shimano RT10
brzdový kotouč zadní Shimano RT10
brzdové kotouče Shimano RT10
hlavové složení MERIDA M2345
představec MERIDA COMP CC
řidítka MERIDA EXPERT CC
gripy MERIDA COMP EC
řazení Shimano Deore M4100
přehazovačka Shimano Deore M5120 Shadow+
převody 1x10
sedlová objímka MERIDA COMP QR
sedlovka MERIDA COMP CC
sedlo MERIDA COMP CC
řetěz KMC X10
kazeta Shimano Deore M4100
velikost klik 170 mm-S, 175 mm-M up
kliky s převodníky Shimano Deore M5100
pedály VP VPE-891
ráfky MERIDA COMP CC
náboje kol Shimano TX505
přední plášť Maxxis Ikon
zadní plášť Maxxis Ikon
hmotnost 12,95 kg
Platné do smazání !! Cena pevná!

značka Stevens najeto 423 km jezdil 8 lety syn, kolo je ve vynikajícím stavu - Popis STEVENS 2020 TANIWHA 29 ČERNÁ - vel. 18”
Stevens Taniwha je stálicí mezi horskými koly Stevens, která každý rok přináší ideální poměr cena/výkon. Díky obrovské škále rámových velikostí vyhovuje ambiciózním juniorům, bikerkám i opravdu vysokým jezdcům. Základem každé varianty je odolný, odlehčený hliníkový rám s uvolněnou geometrií. Sedne jezdci, který má v oblibě cykloturistiku i příznivcům techničtější, sportovně pojaté jízdy. Parťáky na cestách vám budou komponenty Shimano, Oxygen nebo SR Suntour v podobě citlivé odpružené vidlice se zdvihem 100 mm.
CHASSIS
Rám Aluminium 6061 DB
O.L.D.: 135 mm
Brake: IS disc
BB: BSA 73 mm
Front derailleur mount: clamp
Cable routing: internal (shifting)/external (brake)
Rack mounts
Přední vidlice SR Suntour XCR32 LO-R
Travel: 100 mm
Coil spring
Lockout
Steerer 1 1/8"
O.L.D.: 100 mm
Brake: postmount disc 6"
Hlavové složení STEVENS AH 1 1/8"
Upper bearing cup: ZS44/28.6
Lower bearing cup: ZS44/30
Přední brzda Shimano BR-MT200
Hydraulic disc brake
Zadní brzda Shimano BR-MT200
Hydraulic disc brake
Kotouč přední SM-RT30
Rotor size: 180 mm
Center-Lock
Kotouč zadní SM-RT30
Rotor size: 160 mm
Center-Lock
POHON
Přesmykač Shimano Alivio
FD-M3120-M
2-speed
Přehazovačka Shimano Alivio Shadow
RD-M3100-SGS
9-speed
Total capacity: 45 T
Řetěz Shimano CN-HG53
Kazeta Shimano CS-HG200
9-speed
Combination: 11-13-15-17-20-23-26-30-36 T
Pedály MTB Flatpedal Reflex
KOLA
Zadní náboj Shimano FH-TX505-8
Axle: QR10x135 mm
Přední náboj Shimano HB-TX505
Axle: QR9x100 mm
Ráfky Oxygen RM-M19
ETRTO: 19 x 584
COCKPIT
Řidítka Oxygen Driver
Width: 700 mm
Backsweep: 9°
Rise: 25 mm
Clamp: 31.8 mm
Představec Oxygen Driver
Handlebar clamp: 31.8 mm
Angle: 6°

Akční cena z částky 64900,-
Pitbike YCF jsou to nejlepší co na trhu s pitbike můžete pořídit a proto se vyplatí si za pořádnou kvalitu připlatit. YCF se vyrábí již přes 16 let a prodává se ve 30 zemích celého světa. Máme širokou dealerskou síť prodejců a servisů kam můžete svůj pitbike odvézt a naši partneři se Vám o něho perfektně postarají. Už nebudete muset řešit každý den nesmyslné závady jako na většině čínských a nekvalitních motorek. YCF má navíc veškeré náhradní díly a poskytuje záruku 2 roky což z něho dělá plnohodnotnou značku motocyklu.
Typ motoru vzduchem chlazený, čtyřdobý, dvouventilový, jednoválec
Vrtání x zdvih 60 x 53 mm
Zdvihový objem 149,8 cc
Kompresní poměr 9,9: 1
Maximální výkon 6,5kW
Spouštění motoru nožní, startovací páka se zesíleným kloubem
Převodovka manuální, řazení řadící pákou se spojkovou páčkou 4 (N-1-2-3-4)
Sekundární převod řetěz 420 se spojkou, kolečko 15zubů, rozeta 45zubů
Rozměry (DxŠxV) 1875 x 780 x 1130 mm
Rozvor 1300 mm
Výška sedla 880 mm
Světlá výška 315 mm
Objem nádrže 5,8L
Pneumatiky - přední 70/100-17" Knobby
Pneumatiky - zadní 90/100-14" Knobby
Kolo - přední 1,6x17" palců, černý ocelový ráfek, nerezové, zesílené dráty, hliníkový střed
Kolo - zadní 1,85x14" palců, černý ocelový ráfek, nerezové, zesílené dráty, hliníkový střed
Nosnost 80 kg (doporučená výrobcem, skutečně uveze více, ale bez záruky za tlumiče)
Řidítka ocelová 22mm s hrazdou a molitanovým polstrem
zadní kyvná vidlice ocelová jednoramenná
Odpružení - přední USD vidlice 785mm
Odpružení - zadní centrální tlumič s nastavitelným předpětím pružiny, nastavitelný útlum a odskok, délka tlumiče 355mm
Brzdy - přední 220 mm brzdový kotouč, dvoupístkový třmen
Brzdy - zadní 200 mm brzdový kotouč, jednopístkový třmen
Hmotnost 73 kg

Akční cena z částky 54990 Kč
Pitbike YCF jsou to nejlepší co na trhu s pitbike můžete pořídit a proto se vyplatí si za pořádnou kvalitu připlatit. YCF se vyrábí již přes 16 let a prodává se ve 30 zemích celého světa včetně USA. Máme širokou dealerskou síť prodejců a servisů kam můžete svůj pitbike odvézt a naši partneři se Vám o něho perfektně postarají. Už nebudete muset řešit každý den nesmyslné závady jako na většině čínských a nekvalitních motorek. YCF má navíc veškeré náhradní díly a poskytuje záruku 2 roky což z něho dělá plnohodnotnou značku motocyklu.
Typ motoru: vzduchem chlazený, čtyřdobý, dvouventilový, jednoválec
Vrtání x zdvih: 54 x 54,5 mm
Zdvihový objem: 125 cc
Kompresní poměr: 11,5:1
Maximální výkon: 6,5kW
Spouštění motoru: nožní, startovací páka se zesíleným kloubem
Převodovka: manuální, řazení řadící pákou se spojkovou páčkou 4(N-1-2-3-4)
Sekundární převod: řetěz 420 se spojkou, kolečko 15zubů, rozeta 45zubů
Rozměry: (DxŠxV) 1875 x 780 x 1130 mm
Rozvor: 1300 mm
Výška sedla: 880 mm
Světlá výška: 315 mm
Objem nádrže: 5,8L
Pneumatiky - přední: 70/100-17" Knobby
Pneumatiky - zadní: 90/100-14" Knobby
Kolo - přední: 1,6x17" palců, černý ocelový ráfek, nerezové, zesílené dráty, hliníkový střed
Kolo - zadní: 1,85x14" palců, černý ocelový ráfek, nerezové, zesílené dráty, hliníkový střed
Nosnost: 80 kg (doporučená výrobcem, skutečně uveze více, ale bez záruky za tlumiče)
Řidítka: ocelová 22mm s hrazdou a molitanovým polstrem
zadní kyvná vidlice: ocelová jednoramenná
Odpružení - přední: USD vidlice 785mm
Odpružení - zadní: centrální tlumič s nastavitelným předpětím pružiny , nastavitelný útlum a odskok,délka tlumiče 355mm
Brzdy - přední: 220 mm brzdový kotouč, dvoupístkový třmen
Brzdy - zadní: 200 mm brzdový kotouč, jednopístkový třmen
Hmotnost: 80 kg
Pro plátce možnost odpočtu DPH. Nový stroj.

Prodám použité výplety na MTB 26", přední kolo MAVIC včetně náby, brzdový kotouč ve slušném stavu, zadní kolo nába Shimano Deore XT, ráfek SubZERO, kazeta 9ka Shimano, brzdový kotouč ve slušném stavu, pláště Schwalbe Ice Spiker s hřeby 26x 2,1, duše drží. Kolega si chystal kola na zimní vyjížďky ve sněhu a ledu, ale přešel na 29".
Inzerát je aktuální do smazání, případně poštovné platí kupující.

Prodám nové horské kolo Merida Big Nine - XT edition - farba antracit lesk, nové, najazdené 180km, velkosť 20´XL pre výšku 185-200cm
zo zdravotných dôvodov
rám: BIG.NINE TFS III; MAT aluminum; 29 WHS; 135x9 AST; BSA BBR; Smooth welding
Vidlice: Manitou Markhor Comp; Air; 100 STR; Tapered; Remote lockout; 51mm fork offset
Brzdy přední: Shimano XT; 2 piston
Brzdy zadní: Shimano XT; 2 piston
Brzdový kotouč přední: Shimano RT54; 180mm
Brzdový kotouč zadní: Shimano RT54; 160mm
Řetěz: KMC X12
Kliky: Shimano XT; 32 ATC
Přehazovačka: Shimano XT M8100 Shadow+
Kazeta: Shimano Deore M6100; 10-51 ATC; 12 GER
Řídítka: MERIDA EXPERT CC; MAT aluminium; 740 WHB; flat
Představec: MERIDA EXPERT CC; MAT aluminium; 31.8 DSH; 6 ASD
Hlavové složení: MERIDA M2331
Náboj přední: Shimano MT400-B; 110x15 WHF; 32 SPH; Centerlock
Náboj zadní: Shimano MT401; 135x9 WHR; 32 SPH; Centerlock
Ráfky: MERIDA EXPERT CC; 22.8 IWR; MAT aluminium; Tubeless ready (tubeless tape and valves not included)
Sedlo: MERIDA COMP CC
Sedlovka: MERIDA COMP CC; MAT aluminium; 30.9 DSP; 0 SSB
Řazení zadní: Shimano XT
Paprsky: Double Butted Black stainless
Plášť přední: Maxxis Ikon; 29x2.2"; wire
Plášť zadní: Maxxis Ikon; 29x2.2"; wire
Hmotnost: 12,00 kg

Kupováno 04/22 (záruka do 04/24)
Řazení Microshift ADVENT, řetěz KMC pro elektrokola, dle měrky nema ani 50%, řetěz byl vždy voskován, kazeta 11-42 Advent
Přední brzda Shimano Deore dvoupístek, kotouč SM-RT86 ICE TECH
Zadní brzda Tektro TKD88, kotouč původní
Vidlice RockShox XC30 120mm
Pláště 27,5x2,4
Nájezd 1700km
Kolo je po kompletním servisu, ke kolu přidám i výtisk diagnostiky baterie.
Ke kolu mám ještě původní nejetou přední brzdu, lze dát na kolo namísto Deore, cena by pak byla 37000.

Prodám zánovní 29" Elektrokolo EASYBIKE BIG BOSS - SZ, vel. L, najeto cca 300km, stále v záruce. Za ty peníze super svezení.
Dával jsem nové pneu MICHELIN, rohy řídítek, stojan, držák nápojů..... Vše v ceně cca 4000,-
Prodávám z důvodu pořízení celoodpruženého kola.
PARAMETRY A SPECIFIKACE
Motor: VINKA C20, 36V/250W, středový
Velikost kol: 29"
Umístění motoru ve středu, motor VINKA C20
Velikost rámu [palec] 21
Baterie Li-ion 36V/14Ah, články Samsung
Displej VINKA C20, středový
Barva rámu Šedá
Řídící jednotka integrovaná
Hmotnost [kg] 24,2
Max. hmotnost kola [kg] 165 kg (počítá se váha kola, jezdce a nákladu)
Rám 29" Al 6061, vel L.
Vidlice 29" SUNTOUR RAIDON 32 remove lock
Produktová řada MTB
Pedály Wellgo
Převody 1x10
Řazení Shimano DEORE M6000
Přehazovačka Shimano DEORE M6000, 10s
Brzdy přední Shimano MT400, kotouč 180 mm
Brzdy zadní Shimano MT400, kotouč 180 mm
Pláště MICHELIN 29x 2.35
Maximální rychlost s asistencí [km/h] 25
Sedlovka 30.9 / 400 mm
INFORMACE O PRODUKTU
Big Boss je kolo stvořené pro opravdu velké chlapy. Většina dnešních kol uveze okolo 100 kg, Big Boss uveze bez problémů až 145 kg těžkého jezdce. Jeho rám je zesílený a opatřen zadní pevnou osou, která zvyšuje celkovou tuhost rámu. Pevnou zadní osu oceníte zejména při ostřejší jízdě v zatáčkách. Ostatně výběr veškerých komponentů byl zaměřen směrem k maximální výdrži a odolnosti při vysokém zatížení.
Kolo pohání středový motor VINKA C20 spojený s deseti-rychlostní sadou SHIMANO Deore M6000, která poskytuje dostatek převodů jak na rovinu, tak do kopců. Motory VINKA nabízí 3 úrovně asistence. Nejúspornější mód ECO slouží pro co nejdelší dojezd, NORMAL nabídne standardní projev, kdy přípomoc je skutečně znát a pokud zapnete mód BOOST, tak žádný kopec nemá šanci. Veškeré jízdní informace se vám zobrazují na mohutném středovém displeji. Big Boss je taktéž vybaven chytrým Gear senzorem české výroby, který během řazení zajišťuje na pár setin sekundy útlum motoru, aby řazení bylo hladší a plynulejší. Tím, že se odpojí motor, šetří se i řetěz s kazetou a nedochází tak k jejich rychlému opotřebení. Gear sensor navíc rozpozná, na jaký pastorek máte zařazeno a dokáže vyhodnotit společně s motorem, kam máte řadit, aby jízda byla ještě více efektivnější. Za zmínku stojí samotné výplety, kde jsme skutečně nešetřili a použili kvalitní tuhé a široké ráfky portugalské značky RODI a krásné pláště mladé české značky ZLEEN Tiger v impozantním rozměru 29x2,35. S tímto pláštěm projedete skutečně vše. Jakmile se Big Boss rozjede, je to raketa. Ale jak ji zastavit? O to se starají spolehlivé hydraulické, nově čtyřpístkové, brzdy SHIMANO MT420. A aby to fakt fungovalo, 180 mm kotouče máme vepředu i vzadu. O dlouhý dojezd se stará naše osvědčená baterie o kapacitě 14 Ah/504 Wh s články Samsung, která zajistí dojezd až 120 km v závislosti na terénu a klimatických podmínkách.