inzerce, prodej, prodám, bazar

3 fázová elektrocentrála HONDA ECT 7000

Kategorie: Nářadí

Špičková 3 fázová elektrocentrála HONDA s AVR a se silným spolehlivým motorem HONDA GX 390.Rok výroby 2019 Kupovaná v roce 2020 používala se v lese při lesních pracích má natočeno maximálně 150motohodin,používala se jen 2 měsíce v roce a to jen jen trochu odřená jak se tahala sem tam a jak se brala do kleští na vyvážečce.

Popis produktu Elektrocentrála Honda ECT 7000
Elektrocentrála Honda ECT 7000 F
Elektrocentrály Honda se vyznačují:
Tichými a spolehlivými motory s dlouhou životností a nízkou spotřebou
Sychronními alternátory, schopnými zvládnout vysoké pracovní nasazení při zachování vysokého stupně účinnosti
Konstrukce elektrocentrály Honda nevyžaduje za podmínek ČSN ISO 8528-8 uzemnění
Všechny elektrocentrály Honda vyhovují bez výhrad platným bezpečnostním, ekologickým a hygienickým předpisům
Na všechny elektrocentrály Honda je poskytována záruka 5 let
Honda uspokojí jakéhokoliv uživatele dostatečným elektrickým proudem v požadované kvalitě
Standardní provedení regulace napětí pomocí kondenzátoru (kapacitní regulace)
Při odběru třífázového proudu regulace pomocí kompoudního transformátoru (kapacitní regulace)
AVR (Automatic Voltage Regulator) umožňuje svou kvalitou výstupního napětí napájení i elektronického zařízení
Cyklokonvertor zajišťuje přesný průběh napětí a frekvence
Invertor jako nejvyšší stupeň regulace elektrického výstupu zajišťuje za všech podmínek ideální průběh křivky výstupního napětí pro zvláště náročné uživatele.

Provozní doba 2h15
Zapalování Tranzistorové
Typ motoru Honda GX 390 T1
Palivo benzín
Regulace napětí indukční trafo
Maximální výkon ( kVA / kW ) 5,0 / 4,0
Maximální výkon třífázový ( kVA / kW ) 8,7 / 7,0
Jmenovitý výkon ( kVA / kW ) 4,5 / 3,6
Jmenovitý výkon třífázový ( kVA / kW ) 8,1 / 6,5
Jmenovité napětí / kmitočet ( V/Hz ) 230 / 400V / 50Hz
Jmenovitý proud ( A ) 16 / 9,5
Olejová náplň ( l ) 1,1
Objem palivové nádrže ( l ) 6,2
Startováni ruční
Rozměry ( délka x šířka x výška ) mm 800 x 550 x 540
Hmotnost ( kg ) 77


3 fázová elektrocentrála HONDA ECT 7000
Podobné inzeráty
HONDA ELEKTROCENTRÁLA ZÁNOVNÍ STAV
Elektrocentrála je už po záruce,ale za celou dobu vůbec neběžela jen se jednou za čas protá fakt malých rozměrů a lehoučká na rámovou centrálu.Původní cena přes 30000 VYROBENO V JAPONSKU ORIGINÁL HONDA ŽÁDNÁ NAPODOBENINA ŽÁDNÉ BAUHAUS A PODOBNÉ LEVNÉ SRAČKY!! V NABÍDCE MÁM PLNO ELEKTROCENTRÁL VŠE ORIGINÁL!! Osobní předání a vyzkoušení na místě nebo můžu za poplatek předem na benzin i přivést nebo poslat kurýrní službou. VIDEO V BĚHU MÁM NAHRANÉ NA JINÉM INZERTNÍM PORTÁLE KDE JI TAKÉ NABÍZÍM SEM MI NEŠLO VLOŽIT PŘÍPADNÉMU ZÁJEMCI POŠLU ODKAZ Elektrocentrála se 4-taktním motorem, která je snadno přenosná, vhodná pro napojení většího i silnějšího elektronářadí. Elektrocentrála Honda z řady EC patří svojí konstrukcí, výkonem 2,0 kVA a hlavně spolehlivostí k nejpoužívanějším na trhu elektrocentrál v této kategorie. Elektrocentrála je vybavena jednoduchou kapacitní regulací výstupního napětí, a proto je vhodná pro pohánění například elektrického nářadí, elektromotorů, topení a osvětlení. Vzhledem ke své regulaci není příliš vhodná pro napájení jemné a citlivé techniky. TECHNICKÁ DATA 4 - taktní motor Honda výkon motoru 4,0 kW / 5,5 HP otáčky motoru 3 600 ot. / min stabilní výkon 1 700 W, napětí 230 V výstupní proud jednofázový 7,5 A max. výkon 2 000 W hluk v místě obsluhy 93 dB objem palivové nádrže 3,6 l hmotnost 36 kg balení: v krabici výrobce: Honda (Japonsko)
Honda EU 10i Elektrocentrála invertortorová
Plně funkční invertorová elektrocentrála s příslušenstvím kabely návod Osobní převzetí nebo můžu poslat. Výkonný alternátor pohání mini-čtyřtaktní motor řady GXH 50 s lehkým startem a to vše úhledně "zabaleno" do líbivého designu odhlučněné kapotáže Tato malá, lehká a bezvadně odhlučněná benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem a kvalitou výstupního napětí určena převážně pro napájení malých spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, monitorů, počítačů, kamerových systémů nebo přístrojů s velmi citlivou elektronikou Svými kompaktními rozměry a nízkou hmotností se hodí jak do pojízdných autodílen, opravárenských, měřících či monitorovacích vozů pro práci v terénu, tak i pro napájení různých spotřebičů na zahradě, v dílně, domácnosti nebo na chatě, lodi nebo v karavanu Celé soustrojí je v plastovém "kufříku" uloženo v pružných silentblocích a i celá elektrocentrála je postavena na pružných gumových nožkách Motor je ovládán elektronickou řídící jednotkou, která přesně dávkuje výkon motoru v závislosti na odběru el.proudu Znatelně se tak snižuje spotřeba paliva a hlučnost a naopak se podstatně prodlužuje provozní doba na jedno tankování a životnost elektrocentrály Elektrocentrála poskytuje i stejnosměrné napětí 12V pro nabíjení automobilových baterií Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché Na ovládacím panelu elektrocentrály naleznete kromě jedné zásuvky Schuko (16A 230V), také zásuvku pro 12V, 8A s tepelnou pojistkou, kontrolku chodu (zelená) a mazání (červená), kontrolku přetížení (červená) a přepínač režimu automatu ovládání motoru ECO-THROTTLE Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení V případě přetížení elektrocentrály se aktivuje červená výstražná kontrolka přetížení na ovládacím panelu a automaticky dojde k odpojení elektrického výstupu, přičemž motor neustále běží Stačí odpojit spotřebič, vypnout motor a po několika vteřinách opět motor nastartovat Dojde k "resetu" řídící jednotky a vše je opět v pořádku Spotřebič, který elektrocentrálu přetížil už nepoužívejte a použijte spotřebič s příkonem, odpovídajícím výkonu elektrocentrály Konstrukce "kufříku" je dostatečně robustní a pevná nekroutí se a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru. Perfektní kvalita elektrického napětí
ŠPIČKOVÁ ELEKTROCENTRÁLA HONDA EG6500 CXS DIGITAL AVR
Špičková velmi silná elektrocentrála po servise,má elektrický start nebo ruční a digitální AVR.Byla koupená jako záloha do zahradního domku,ten se prodal proto se prodává i generátor.Osobně si můžete převzít na místě vyzkoušet nebo můžu za poplatek předem přivést. VIDEO V BĚHU MÁM NAHRANÉ NA JINÉM INTERNETOVÉM PORTÁLE KDE JI TAKÉ NABÍZÍM ZÁJEMCI POŠLU ODKAZ NEBO NA WHATSAP ÚVOD Všechny modely EG4000CX, EG5000CX, EG6500CX a EG6500CXS mají velkokapacitní palivové nádrže pro delší provozní dobu a také pohodlí palivoměrů. V souladu s pověstí Hondy pro hladký a tichý provoz je řada EG vybavena antivibračními uloženími motoru a velkými tlumiči hluku. Stabilní dodávka energie je poskytována s laskavým svolením vysoce pokročilého D-AVR (Digital Auto Voltage Regulator) společnosti Honda, který využívá mikropočítač k přesné kontrole výstupního napětí a poskytuje vysoce kvalitní stabilní elektřinu. D-AVR nabízí vyšší úroveň stability než běžné typy AVR, což má za následek snížení zatížení zařízení poháněných generátorem, zvýšení jejich životnosti a usnadnění 100% výkonu. Řada EG je vybavena celoocelovým rámem, který zajišťuje ochranu motoru a usnadňuje přepravu, a je k dispozici také s volitelnou sadou čtyřkolového podvozku Všechny generátory Honda jsou vybaveny technologií snadného startování Honda pro bezproblémové startování i po dlouhé době skladování a pracují na standardní bezolovnaté palivo. GENERÁTORY Ať už je potřeba přenosné napájení pro zemědělství, průmyslové práce, těžbu, kempování, pohotovostní služby nebo domácí použití, nehledejte nic jiného než rozsáhlou řadu kvalitních přenosných generátorů Honda. Generátory Honda byly navrženy a vyrobeny s ohledem na pohodlí uživatele a dopad na životní prostředí a jsou vybaveny pokročilými čtyřdobými motory pro vysoký výkon a nižší emise. Čtyřtaktní motory Honda eliminují potřebu mísit palivo a olej, což šetří čas a peníze. Poskytují také vynikající palivovou účinnost a produkují výrazně méně uhlíku a hluku než většina jejich dvoutaktních protějšků Všechny generátory Honda jsou vybaveny známým systémem „snadného startu“ společnosti Honda TECHNIKA 8,3 A/12 V DC, maximálně 5500 W AC Vysoký výstupní výkon a úspora paliva díky revolučnímu motoru Honda GX390 Vysoce pokročilý systém D-AVR (Digital Auto Voltage Regulator) poskytuje stabilitu napětí, která není možná u tradičních jednotek AVR Snížená hlučnost a úrovně vibrací díky velkému „tichému“ tlumiči a antivibračním držákům motoru VÝKON / POUŽITELNOST Snadné a spolehlivé startování pomocí mechanického dekompresního systému a elektrického startování (k dispozici pouze u EP5500CXS) Lehký 87 kg a pohodlný celorám ideální pro snadnou přepravu a motor Snadno použitelný ovládací
HONDA EX 7 invertor elektrocentrála
Velmi lehoučká elektrocentrála Honda jen 12kg,velmi málo použitá v zánovním stavu.Čerstvě po servise výměny oleje a filtru.Osobní předání a vyzkoušení na místě nebo můžu poslat.Návod a olej dám při koupi. CENA PEVNÁ! V MOJI NABÍDCE MÁM I JINÉ HONDA ELEKTROCENTRÁLY A INVERTORY VŠE ORIGINÁL! POPIS VÝROBKU Tento typ elektrocentrály je ojedinělý díky své konstrukci alternátoru, u tétoelektrocentrály došlo ke snížení hmotnosti o celých 50% a o úsporu paliva více než 40% a snížení hlučnosti o 10% oproti předchozím typům elektrocentrál. Díky elektronické regulaci jsou tyto generátory vhodné pro napájení jemné počítačové techniky. Pohonné jednotky již dnes splňují přísné světové emisní limity normy CARB 2006. Tyto generátory lze také velmi snadno paralelně propojovat, pomocí speciálního kabelu lze spojit dva identické generátory, což umožňuje napájení spotřebičů s dvojnásobným příkonem. Mini-elektrocentrály Honda jsou nejlehčími zdroji elektrické energie na světě. Díky své kompaktní konstrukci a originálnímu technickému řešení je dosaženo nejenom menších rozměrů o 50%, ale i snížení hmotnosti o 50% oproti konvenčním elektrocentrálám. Proto jsou "mini- Hondy" přímo idealním pomocníkem všude tam, kde je nutný rychlý, lehký, výkonný a kvalitní zdroj elektrické energie. Kvalitní malý 4-taktní motor Honda, který je v těchto elektrocentrálách, má minimální spotřebu paliva. Doporučované palivo je benzín Natural 95. Pomocí inteligentního ovládání motoru v závislosti na zatížení došlo ke snížení spotřeby paliva o 40% a například elektrocentrála EU20i na plnou nádrž (4,1 l) bez nutnosti tankování dokáže pracovat nepřetržitě 10 hodin. TECHNICKÁ DATA výrobce Honda 4 - taktní motor Honda výkon motoru 1,32 kW / 1,79 HP otáčky motoru 6 000 ot. / min stabilní výkon 0,6 kW, maximální výkon 0,7 kW napětí 230 V spotřeba motoru 0,42 l / hod hluk v místě obsluhy 86 dB objem palivové nádrže 2,3 l objem olejové náplně 0,6 l chlazení vzduchem reverzní startování PŘEDNOSTI: špičková kvalita elektrického proudu lehká a kompaktní možnost sfázování dvou identických elektrocentrál dobíjení akumulátorů minimální provozní náklady hmotnost 12 kg
3 fázová elektrocentrála
K prodeji 3fazova značková elektrocentrala s japonským profi motorem Honda gx390.4 roky stará sloužila jako případná záloha.Má najeto cca 1500mth je v příplatkové verzi s velkými kolečky a rukojetmi pro lepší manipulaci a počítadlem hodin.Teď je po výměně oleje a filtru s plnou nádrží benzinu a je samozřejmě plně funkční.Při osobním jednání si můžete vyzkoušet a proměřit.Nebo můžu za poplatek předem na benzin i přivést. Video v běhu mám nahrané na jiném internetovém portále kde také nabízím sem mi neslo vložit Profesionální benzínová třífázová elektrocentrála s výkonem 7,5 kVA, motor HONDA GX390 s ručním startem, zvětšená nádrž 15l, kryt motoru Technické parametry Napětí výstupní 400 / 230 Proud 23 A Výkon max. 7,5 kVA Palivo natural 95 Startovaní ruční Motor HONDA GX 390 Výkon motoru 8,2 / 11 kW/HP Objem 390 cm³ Objem nádrže 15 l Výdrž při 75% zatížení 8,3 h Hmotnost 80 kg Rozměry 910 x 570 x 550 mm
HONDA EU 30is
Špičková elektrocentrála HONDA s elektrickým startem v zánovním stavu moc se nepoužila. OSOBNÍ PŘEDÁNÍ A VYZKOUŠENÍ NA MÍSTĚ NEBO MŮŽU ZA POPLATEK PŘEDEM I PŘIVÉST. KUPOVANÁ V HONDĚ VE VALAŠSKÉM MEZIŘÍČÍ Video v běhu mám na jiném internetovém portále kde ji také nabízím sem mi nešlo vložit VYROBENO V JAPONSKU ORIGINÁL HONDA ŽÁDNÁ NAPODOBENINA ŽÁDNÉ BAUHAUS A PODOBNÉ LEVNÉ SRAČKY!! V NABÍDCE MÁM PLNO ELEKTROCENTRÁL VŠE ORIGINÁL!! Kapotovaná odhlučněná elektrocentrála Honda EU 30iS: model velmi tiché, jednofázové elektrocentrály s invertorem. Patentovaná technologie invertoru umožnila Hondě vyrobit kompaktní a lehký generátor malých rozměrů, ale vysokého výkonu s vyladěnou a stabilní křivkou průběhu výstupního napětí pomocí přesné elektroniky. Výkonný alternátor pohání profesionální průmyslový motor řady GX 200 s elektrickým startérem a to vše úhledně "zabaleno" do líbivého designu důkladně odhlučněné kapotáže. TIŠE MAKÁ A NEPROTESTUJE Tato bezvadně odhlučněná benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem a kvalitou výstupního napětí určena převážně pro napájení malých až středních spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, monitorů, počítačů, kamerových systémů nebo přístrojů s velmi citlivou elektronikou. Svými kompaktními rozměry se hodí jak do záchranářských vozů, opravárenských, měřících či monitorovacích vozů pro práci v terénu, tak i pro napájení různých spotřebičů na zahradě, v dílně, domácnosti nebo na chatě, lodi nebo v karavanu. Celé soustrojí uloženo na pružných silentblocích v pevném rámu a celé "zabaleno" do důkladně odhlučněné kapotáže. Vzhledem k hmotnosti je do rámu elektrocentrály integrován manipulační kolový podvozek s manipulačními madly po obou stranách elektrocentrály. Přepravu a manipulaci s elektrocentrálou tak zvládne i méně fyzicky zdatný uživatel. Motor je ovládán elektronickou řídící jednotkou, která přesně dávkuje výkon motoru v závislosti na odběru el. proudu. Znatelně se tak snižuje spotřeba paliva a hlučnost. Naopak se podstatně prodlužuje provozní doba na jedno tankování a životnost elektrocentrály. Elektrocentrála poskytuje i stejnosměrné napětí 12V pro nabíjení automobilových baterií. Pro to je nutné dokoupit speciální dobíjecí kabel. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Na ovládacím panelu elektrocentrály naleznete kromě dvou zásuvek Schuko (16A 230V) s tepelnými jističi, také zásuvku pro 12V, 12A s tepelnou pojistkou, kontrolku chodu (zelená) a mazání (červená), kontrolku přetížení (červená), zásuvky pro propojovací kabel sfázování s druhou centrálou, ovládací táhlo sytiče, klíček zapalování a přepínač režimu automatu ovládání motoru ECO-THROTTLE. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, nastartovat otočením klíčku zapalování, počkat pár vteřin na ustálení chodu