Audi A5 2.7 TDI Sportback
Kategorie:
Audi
Dlouho jsem zvažoval jestli prodat nebo ne svoji Audi A5 rok 2010, protože auto je ve velmi solidním stavu. Nakonec jsem se rozhodl jej nabídnout. Na prodej ale nespěchám.
Auto má najeto 290 tisíc km a není to vůbec poznat. Bylo o něj dobře staráno, vždy správně servisováno, při řízení všechno pevné, nic nehučí, neklepe apod. Tankována byla převážně Verva za posledních asi 7 let. Do dalšího běžného servisu zbývá asi 4000km. Gumy jsou na dojezd toto léto. Brzdy jsou zánovní, dělal jsem je na podzim a jinak mě nenapadá co bych dál zmínil, všechno je v autě jak má. Diagnostika nepsala absolutně nic a v zimě auto startovalo úplně perfektně. Je to original S-Line, z výbavy má snad všechno co může mít. jediná vada na kráse je malá promáčklinka na blatníku viz foto, ale žádný problém to nechat za pár korun opravit. Je to v ohybu a viděl jsem někde na YouTube, že šikovný kutil si to opraví i sám. Kola jsou 18 palců, byla k tomu i druhá sada, ale tu jsem prodal, protože nebyla nic moc a autu kazila vzhled. K autu jsou dva klíče. Auto má DPF filtr, byl asi před 3-4 lety čištěn. Většina km co auto najelo bylo dálničních. A taky jsem zapomněl zmínit, že je to manuál a předokolka, takže co je za mě super je to, že si člověk může vybrat jestli jet na spotřebu nebo letět po dálnici.
Důvod prodeje je ten, že mám práci jen kilometr od domu a když zrovna nejdu pěšky, tak jezdím starší benzínovou A6tkou. Nemá smysl startovat na malou vzdálenost naftu a ještě s DPF filtrem. Navíc bych si rád pořídil do budoucna Q7čku, takže výměna možná POUZE za Q7 v solidním stavu se slušným nájezdem.
Auto je možné vidět kdekoliv v okolí Rozvadova, vše na domluvě. Žiju pár kilometrů za hranicemi v Německu.
Autobazary prosím nekontaktovat.
Na zbylé dotazy rád odpovím, děkuji.
Auto má najeto 290 tisíc km a není to vůbec poznat. Bylo o něj dobře staráno, vždy správně servisováno, při řízení všechno pevné, nic nehučí, neklepe apod. Tankována byla převážně Verva za posledních asi 7 let. Do dalšího běžného servisu zbývá asi 4000km. Gumy jsou na dojezd toto léto. Brzdy jsou zánovní, dělal jsem je na podzim a jinak mě nenapadá co bych dál zmínil, všechno je v autě jak má. Diagnostika nepsala absolutně nic a v zimě auto startovalo úplně perfektně. Je to original S-Line, z výbavy má snad všechno co může mít. jediná vada na kráse je malá promáčklinka na blatníku viz foto, ale žádný problém to nechat za pár korun opravit. Je to v ohybu a viděl jsem někde na YouTube, že šikovný kutil si to opraví i sám. Kola jsou 18 palců, byla k tomu i druhá sada, ale tu jsem prodal, protože nebyla nic moc a autu kazila vzhled. K autu jsou dva klíče. Auto má DPF filtr, byl asi před 3-4 lety čištěn. Většina km co auto najelo bylo dálničních. A taky jsem zapomněl zmínit, že je to manuál a předokolka, takže co je za mě super je to, že si člověk může vybrat jestli jet na spotřebu nebo letět po dálnici.
Důvod prodeje je ten, že mám práci jen kilometr od domu a když zrovna nejdu pěšky, tak jezdím starší benzínovou A6tkou. Nemá smysl startovat na malou vzdálenost naftu a ještě s DPF filtrem. Navíc bych si rád pořídil do budoucna Q7čku, takže výměna možná POUZE za Q7 v solidním stavu se slušným nájezdem.
Auto je možné vidět kdekoliv v okolí Rozvadova, vše na domluvě. Žiju pár kilometrů za hranicemi v Německu.
Autobazary prosím nekontaktovat.
Na zbylé dotazy rád odpovím, děkuji.
