Audi S6 Avant 4.2 V8 250 kW
Kategorie:
Audi
Na prodej zachovalá Audi S6 Avant 4.2 V8 250 kW AQJ, r.v. 2000, automat.
Výbava: černý kožený interiér, sedačky s el. pamětí + výhřev, el. stravitelný volant s el. pamětí, stropnice Alcantara, Navi Plus, BOSE sound, světla xenon, telefon BT, HF, dál asi není nutno rozepisovat klimu, parkovací senzory a další věci (viz. foto). V průběhu dělány běžné servisy, přetěsněny víka hlav, měněn olej v automatu + filtr včetně proplachu, dále běžné náplně, filtry + svíčky. Vyměněno “kurvítko” plastová propojovací trubička s těsněním mezi blokem motoru a olejovým chladičem, která časem (po 200 tis.) u těchto motorů odchází a uniká chladící kapalina (což je pomalu motor ven, kvůli výměně origo součástky v hodnotě cca 300,-). V cca 213 tis. km meněny rozvody včetně vodní pumpy (Contitech). V současné době najeto 244 xxx tis. km. V posledním roce dělány zadní tlumiče, silenbloky zadních ramen včetně nových excentrických šroubů (geometrie), nové zadní brzdiče, komplet nové přední i zadní brzdové kotouče + desky (Zimmerman), nový display Maxidotu. Dvě sady kol - letní original S6 + zimní original A6 4.2 viz. foto. STK do 23. “Garáž zaplnil motor V10 BUH, tak jde S6 do světa (kdo zná, naprosto chápe)”. Jednání o ceně se určitě nebráním, ale pouze osobně.
Výbava: černý kožený interiér, sedačky s el. pamětí + výhřev, el. stravitelný volant s el. pamětí, stropnice Alcantara, Navi Plus, BOSE sound, světla xenon, telefon BT, HF, dál asi není nutno rozepisovat klimu, parkovací senzory a další věci (viz. foto). V průběhu dělány běžné servisy, přetěsněny víka hlav, měněn olej v automatu + filtr včetně proplachu, dále běžné náplně, filtry + svíčky. Vyměněno “kurvítko” plastová propojovací trubička s těsněním mezi blokem motoru a olejovým chladičem, která časem (po 200 tis.) u těchto motorů odchází a uniká chladící kapalina (což je pomalu motor ven, kvůli výměně origo součástky v hodnotě cca 300,-). V cca 213 tis. km meněny rozvody včetně vodní pumpy (Contitech). V současné době najeto 244 xxx tis. km. V posledním roce dělány zadní tlumiče, silenbloky zadních ramen včetně nových excentrických šroubů (geometrie), nové zadní brzdiče, komplet nové přední i zadní brzdové kotouče + desky (Zimmerman), nový display Maxidotu. Dvě sady kol - letní original S6 + zimní original A6 4.2 viz. foto. STK do 23. “Garáž zaplnil motor V10 BUH, tak jde S6 do světa (kdo zná, naprosto chápe)”. Jednání o ceně se určitě nebráním, ale pouze osobně.
