Bmw e36 328 ti 323 compact Hamann Eisenmann
Kategorie:
BMW
S těžkým srdcem musím nabídnout E36 328ti Sport Edition Compact.
Z továrny to byl 323ti Sport Edition MontrealBlau, s kůží KönigBlau, (AW91474).
Z roku 07/1998 stav tachometru 178600 km, motor má 147600 km, karoserie 158600 km. Vše popsané v servisní knížce. Papíry z TÜV mám od cca 60000 km do teď. K dispozici jsou 2 klíče, servisní knížka včetně kompletní dokumentace
Nyní k technice :
Motor je 286s1 s M50 sáním, se svody S50B30 M3 a dvouproudým výfukovým systémem s originálními Katy až po koncový tlumič Eisenmann (Z3 3.0)-sportovní verze, upravená flashovatelná řídící jednotka motoru.
Na motoru jsou udělané tyto díly: 4bodové zapalovací svíčky Bosch, snímač vačkového hřídele, snímač klikového hřídele, separator, veškeré vodní hadice, vodní čerpadlo, termostat včetně hliníkového domku, olej Shell 10w60, nemrznoucí směs, těsnění, uložení motoru u převodovky, atd, atd, atd.
Chladič pochází ze Z3 3.0 se 2 El.-ventilátory (tedy bez Visco), motorsport el-ventilátor bere proud přímo z baterie přes relé a teplotní spínač a u ventilátoru klimatizace je první stupeň vypnutý a fungují pouze 2 stupně.
Převodovka má novou spojkovou sadu a olej a Shortshift DK.
Kardan je s novým středovým ložiskem, s novým křížem, vyvážený a nalakovaný.
Diferenciálu s omezenou svorností z M535i e28 3,07 a 25%, kompletně udělaný včetně oleje 75w140 Lsd Castrol.
Podvozek je od K.A.W. Tlumiče a pružiny H&R Cup Kit 30/15mm, přední i zadní náprava je kompletně uložena v PU.
Brzdový systém je komplet v pancerovych hadicich a přední brzdy jsou 330i z E46.
Letní kola jsou Hamann HM2 s pneumatikami Hankook 225/40R18, zimní kola jsou Styling 32 s pneumatikami Michelin 205/60R16. Oba s velmi dobrým profilem na 2 sezóny. (Vozidlo jezdí v zimě pouze za velmi dobrého počasí, bez sněhu a za sucha).
Interiér je originál kromě krátkého řazení, rádia JVC a pár karbonových dílů, viz foto . Mohu nabídnout i org. Bmw Business CD rds rádio s Bluetooth za příplatek. Stropnice a A-sloupky byly přečalouněny.
Po technické stránce je vozidlo v top stavu bez závad a nutných oprav.
VŠE JE LEGÁLNĚ ZAPSANÉ V TP, jelikož auto je původně z Německa.
Na karoserii je pár škrábanců, ale se středním nedostatkem na straně spolujezdce, kde se loupe čirý lak ze dveří a zadní bočnice, dle předchozího majitele lakováno cca před 14 lety.
Cena je uvedena přesně s ohledem na nedostatek laku.
Dohoda na ceně možná, ale pouze za níže popsaných podmínek.
Pokud chcete lepší - nižší cenu, tak to jde, ale pak demontuji hodnotové díly a nahradím je standardními díly, např. Hamann r18, kompletní výfukový systém včetně s50 svodů, samosvor, chladič Z3 3.0 s oběma elektrickými ventilátory, karbonové díly interiéru atd.
Jen vážným zájemcům a jen do dobrých rukou.
Žádni drifteři, překupníci, a žádní turisti, co se chtějí jen svézt.
Více foto a info možno po telefonu nebo emailem.
Z továrny to byl 323ti Sport Edition MontrealBlau, s kůží KönigBlau, (AW91474).
Z roku 07/1998 stav tachometru 178600 km, motor má 147600 km, karoserie 158600 km. Vše popsané v servisní knížce. Papíry z TÜV mám od cca 60000 km do teď. K dispozici jsou 2 klíče, servisní knížka včetně kompletní dokumentace
Nyní k technice :
Motor je 286s1 s M50 sáním, se svody S50B30 M3 a dvouproudým výfukovým systémem s originálními Katy až po koncový tlumič Eisenmann (Z3 3.0)-sportovní verze, upravená flashovatelná řídící jednotka motoru.
Na motoru jsou udělané tyto díly: 4bodové zapalovací svíčky Bosch, snímač vačkového hřídele, snímač klikového hřídele, separator, veškeré vodní hadice, vodní čerpadlo, termostat včetně hliníkového domku, olej Shell 10w60, nemrznoucí směs, těsnění, uložení motoru u převodovky, atd, atd, atd.
Chladič pochází ze Z3 3.0 se 2 El.-ventilátory (tedy bez Visco), motorsport el-ventilátor bere proud přímo z baterie přes relé a teplotní spínač a u ventilátoru klimatizace je první stupeň vypnutý a fungují pouze 2 stupně.
Převodovka má novou spojkovou sadu a olej a Shortshift DK.
Kardan je s novým středovým ložiskem, s novým křížem, vyvážený a nalakovaný.
Diferenciálu s omezenou svorností z M535i e28 3,07 a 25%, kompletně udělaný včetně oleje 75w140 Lsd Castrol.
Podvozek je od K.A.W. Tlumiče a pružiny H&R Cup Kit 30/15mm, přední i zadní náprava je kompletně uložena v PU.
Brzdový systém je komplet v pancerovych hadicich a přední brzdy jsou 330i z E46.
Letní kola jsou Hamann HM2 s pneumatikami Hankook 225/40R18, zimní kola jsou Styling 32 s pneumatikami Michelin 205/60R16. Oba s velmi dobrým profilem na 2 sezóny. (Vozidlo jezdí v zimě pouze za velmi dobrého počasí, bez sněhu a za sucha).
Interiér je originál kromě krátkého řazení, rádia JVC a pár karbonových dílů, viz foto . Mohu nabídnout i org. Bmw Business CD rds rádio s Bluetooth za příplatek. Stropnice a A-sloupky byly přečalouněny.
Po technické stránce je vozidlo v top stavu bez závad a nutných oprav.
VŠE JE LEGÁLNĚ ZAPSANÉ V TP, jelikož auto je původně z Německa.
Na karoserii je pár škrábanců, ale se středním nedostatkem na straně spolujezdce, kde se loupe čirý lak ze dveří a zadní bočnice, dle předchozího majitele lakováno cca před 14 lety.
Cena je uvedena přesně s ohledem na nedostatek laku.
Dohoda na ceně možná, ale pouze za níže popsaných podmínek.
Pokud chcete lepší - nižší cenu, tak to jde, ale pak demontuji hodnotové díly a nahradím je standardními díly, např. Hamann r18, kompletní výfukový systém včetně s50 svodů, samosvor, chladič Z3 3.0 s oběma elektrickými ventilátory, karbonové díly interiéru atd.
Jen vážným zájemcům a jen do dobrých rukou.
Žádni drifteři, překupníci, a žádní turisti, co se chtějí jen svézt.
Více foto a info možno po telefonu nebo emailem.
