BMW E39 Sedan, 530d automat
Kategorie:
BMW
Prodávám E39 sedan
3.0 nafta, 135kw v automatu
Rok výroby 1999
Najeto 482 000 km
Výbava takový průměr, 4x el. okna, dvouzónová digiklima - funkční, loketní opěrka, držáky na pití, střešní okno, látkové sedačky, originální rádio ( při prodeje mohu přenechat transmiter na přehrávání hudby přes telefon. V autě byl/je dřevodekor, ovšem lišty předešlý majitel “ vylepšil “ bílým polomatem.
Co se týká motoru a převodovky - obojí funguje skvěle, motor má zátah, nehřeje se, vzhledem k nájezdu v super stavu, spotřeba oleje v normě.
To samé převodovka, nekope, podřazuje, přeřazuje. Kickdown funkční.
Sem tam drobná koroze, ovšem má lemy, má prahy, má kostky. Nejhůř jsou na tom dveře řidiče - viz. foto.
Za poslední rok se dělala zadní náprava a dával se nový alternátor. Jinak samozřejmě klasika údržba.
Aktuálně by to chtělo udělat čepy na přední nápravě a nejspíše ložisko na kardanu ( u e46 jsem ho v podobném nájezdu řešil taky ). Plus olej a filtry.
Ze závad jako takových v tuhle chvíli pouze blinkry, blikaji zrychleně, ovšem varovky blikají normálně. Původ závady nejspíše v zadních led světlech.
Auto je na prodej na slušných zimních kolech, přidám samozřejmě letňáky vč kol.
Cenu bych si představoval někde kolem 60 000 Kč, ovšem dohodě se nebráním. Vozidlo bude před prodejem vytepované a umyté.
3.0 nafta, 135kw v automatu
Rok výroby 1999
Najeto 482 000 km
Výbava takový průměr, 4x el. okna, dvouzónová digiklima - funkční, loketní opěrka, držáky na pití, střešní okno, látkové sedačky, originální rádio ( při prodeje mohu přenechat transmiter na přehrávání hudby přes telefon. V autě byl/je dřevodekor, ovšem lišty předešlý majitel “ vylepšil “ bílým polomatem.
Co se týká motoru a převodovky - obojí funguje skvěle, motor má zátah, nehřeje se, vzhledem k nájezdu v super stavu, spotřeba oleje v normě.
To samé převodovka, nekope, podřazuje, přeřazuje. Kickdown funkční.
Sem tam drobná koroze, ovšem má lemy, má prahy, má kostky. Nejhůř jsou na tom dveře řidiče - viz. foto.
Za poslední rok se dělala zadní náprava a dával se nový alternátor. Jinak samozřejmě klasika údržba.
Aktuálně by to chtělo udělat čepy na přední nápravě a nejspíše ložisko na kardanu ( u e46 jsem ho v podobném nájezdu řešil taky ). Plus olej a filtry.
Ze závad jako takových v tuhle chvíli pouze blinkry, blikaji zrychleně, ovšem varovky blikají normálně. Původ závady nejspíše v zadních led světlech.
Auto je na prodej na slušných zimních kolech, přidám samozřejmě letňáky vč kol.
Cenu bych si představoval někde kolem 60 000 Kč, ovšem dohodě se nebráním. Vozidlo bude před prodejem vytepované a umyté.
