BMW E46 328ci RINGTOOL
Kategorie:
BMW
Auto vlastním přes 3 roky, Najel jsem s ním přes 60tis. km bez jakéhokoliv problému, ježděno převážně okresky, občasný okruh. Nikdy jsem na ničem nešetřil. Auto vždy dostalo co potřebovalo. Olej měněn každých 7-10tis km. Na autě je hromada úprav. Komplet nerez výfuk od Solvedgarage(svody,sport katy, koncový tlumič SUPERSPRINT), Sání+ostřejší sací vačka z M54b30, olejový domek z s54+chladič oleje. Naladěná jednotka od ECU Garage(odhadovaný výkon 230-240koní), IRP V3 shortshift,odlehčená jednohmota, samosvorný diferenciál se svorností 45% a poměrem 3.38(kapaj), podvozek Bilstein B12+komplet strongflex uložení, IRP horní uložení předních tlumičů, stavitelná zadní ramena, velmi lehká kola Protrack one, brzdy předek 330i, zadek série s deskama HAWK HP+, závodní skořepiny SPARCO GridQ+ 6ti bod pásy sabelt, rear seat delete, volant alcantara Mpaket. Většinu původních dílů jako sedačky, řazení, volant, sání vačku dám samozřejmě k autu.
BMW,M3,E46,328i,328ci,COUPE
BMW,M3,E46,328i,328ci,COUPE
