BMW E60 525D 130KW MANUÁL
Kategorie:
BMW
Dobrý den, prodávám svoje BMW E60 525D 130kw R.V. 2007 před facelift.Nájezd 309067KM.
Hned do začátku, vozidlo je momentálně v depozitu z důvodu nevyužití (mám ještě 3 auta a firemní vozidlo). Jinak je plně pojízdné
Něco k autu a servisu - Pravidelně měněný olej v motoru po 10 - 15.000KM + filtry, výhradně značky MAN.
Parkovací senzory, ve předu i vzadu
WEBASTO s dálkovým ovládáním
Dojezdové kolo, hever, nářadí, tažné oko a prakticky snad vše, co tam má být
Obuto na pneu zn. NEXEN Nfera 245/40ZR18 - mají tak 70-80%.
Mám ještě sadu kol co jsem měl na zimu, obyčejné r16, ale pneu na výměnu. Po domluvě mohu nechat k vozu.
Před rokem a půl dělané komplet brzdy vrtané ZIMMERMAN.
Na podvozku dělané čepy řízení + geometrie.
Měněny oba termostaty
Měněny žhavící svíčky + jednotka a kabel co jde k alternátoru
Dodělávaný CUP HOLDER, bez jakéhokoliv zásahu nebo jakéhokoliv poničení
DPF FUNKČNÍ.
Tankována prémiová nafta a když nebyla k dispozici, pokaždé jsem lil do nafty aditiva.
Na vozidle jsou neoriginální zadní “tuning” světla (origo klidně přidám k vozu)
Místo originální obrazovky android (orig. obrazovku taktéž klidně nechám k vozu)
Dále měněné mřížky (origo také nechám k vozu)
Tohle + natřené třmeny a výztuha chladičů na žluto je jediný “tuning” zásah na vozidle a nic z toho není nijak nenávratné a poničené.
S vozem se nedriftovalo a podobně.
Vozidlo je původem z německa a já jsem celkově druhý majitel. Servisní kniha k vozidlu je.
Samozřejmě má i kosmetické vady, viz foto a na požádání mohu detailněji nafotit.
-Vylitá zpětná zrcátka
- Zpuchřelá guma zadního okna
- Na spodku je přední nárazník trochu sedřený
- Zadní nárazník malinko naprasklý
Nic netajím, co vím, to jsem napsal. Jednám na rovinu, není problém si vozidlo připojit na diagnostiku. Určitě nějaké chyby má, ale nic závažného. O vozidlo bylo pěkné postaráno, není to úplná voňavka, ale za svou cenou si + - stojím.
Samozřejmě jsem ochoten se u vozidla pobavit o ceně a v případném zájmu mohu dopředu vyndat vozidlo z depozitu.
Hned do začátku, vozidlo je momentálně v depozitu z důvodu nevyužití (mám ještě 3 auta a firemní vozidlo). Jinak je plně pojízdné
Něco k autu a servisu - Pravidelně měněný olej v motoru po 10 - 15.000KM + filtry, výhradně značky MAN.
Parkovací senzory, ve předu i vzadu
WEBASTO s dálkovým ovládáním
Dojezdové kolo, hever, nářadí, tažné oko a prakticky snad vše, co tam má být
Obuto na pneu zn. NEXEN Nfera 245/40ZR18 - mají tak 70-80%.
Mám ještě sadu kol co jsem měl na zimu, obyčejné r16, ale pneu na výměnu. Po domluvě mohu nechat k vozu.
Před rokem a půl dělané komplet brzdy vrtané ZIMMERMAN.
Na podvozku dělané čepy řízení + geometrie.
Měněny oba termostaty
Měněny žhavící svíčky + jednotka a kabel co jde k alternátoru
Dodělávaný CUP HOLDER, bez jakéhokoliv zásahu nebo jakéhokoliv poničení
DPF FUNKČNÍ.
Tankována prémiová nafta a když nebyla k dispozici, pokaždé jsem lil do nafty aditiva.
Na vozidle jsou neoriginální zadní “tuning” světla (origo klidně přidám k vozu)
Místo originální obrazovky android (orig. obrazovku taktéž klidně nechám k vozu)
Dále měněné mřížky (origo také nechám k vozu)
Tohle + natřené třmeny a výztuha chladičů na žluto je jediný “tuning” zásah na vozidle a nic z toho není nijak nenávratné a poničené.
S vozem se nedriftovalo a podobně.
Vozidlo je původem z německa a já jsem celkově druhý majitel. Servisní kniha k vozidlu je.
Samozřejmě má i kosmetické vady, viz foto a na požádání mohu detailněji nafotit.
-Vylitá zpětná zrcátka
- Zpuchřelá guma zadního okna
- Na spodku je přední nárazník trochu sedřený
- Zadní nárazník malinko naprasklý
Nic netajím, co vím, to jsem napsal. Jednám na rovinu, není problém si vozidlo připojit na diagnostiku. Určitě nějaké chyby má, ale nic závažného. O vozidlo bylo pěkné postaráno, není to úplná voňavka, ale za svou cenou si + - stojím.
Samozřejmě jsem ochoten se u vozidla pobavit o ceně a v případném zájmu mohu dopředu vyndat vozidlo z depozitu.
