BMW E92,320D XDR A,r.v.2013
Kategorie:
BMW
Dobrý den,
Prodám BMW 320D XDR A,135KW,r.v.2013.
Vývojové označení: E92
Kód typu: KH41
Vin na vyžádání.
Stav tacho:250tis
Vozidlo má kompletní servisní historii do doby než sem automobil koupil. Poté jsem si vše dělal svépomocí .BMW má tedy více než nadstandardní péči.
Na vozidle se vše měnilo spíše z preventivních důvodů až na jeden mrtvý vstřik a rozbité přední okno(vše opraveno z originálních dílů)
U vozidla sem udělal preventivně -kompletně celý podvozek, včetně lisovaných silentbloků... No je tam vše nové.
-Pružiny modré H&R kvůli pohodlí.
-Pancéřové brzdové hadice firmy HELL.
-Brzdový posilovač ATE
-Komplet nové třmeny/natřené na modro kvalitní brzdovou barvou.
-výměna naftového filtru
-olej byl vždy a jen originální dle specifikace LL04
-pravidelné nadstandardní výměny kabinoveho a vzduchového filtru (cca každých 10/14tis KM) defakto při každé výměně oleje.
-kompletní výměna servo kapaliny(originál)
-před cca 50tis nové kompletní brzdy za 2100€ (na dálnici se moc neopotřebovali za tu dobu)
Ke všemu co jsem na voze dělal mám fotografie.
-dekontaminace laku a voskování každé 3 měsíce.
-nové zadní ložiska
Filtr pevných částic stav -98%
Vůz jezdil pouze dlouhé trasy Praha - Příbram cca 40tis KM.Regenerace filtru probíhali vždy tak jak mají.
-výfuk je absolutně čistý.
Na vozidle je vše plně funkční a absolutně bez investic po technické stránce.
Vady na kráse :
-kapota dostala pár ran kameny(bohužel dálnice)
- Chromová lišta okna spolejezdce vykazuje vadu(vykvetla pod lakem rez)
-odkladaci prostor pro ruku řidiče v místě levého lokte jsou prasklinky.(tapecírunk)
Doporučuji návštěvu s Vaším mechanikem pro ověření že je vůz v pořádku.
K vozidlu přidám spousty věcí které by mi jinak zbyly po prodeji. Více info po telefonu nebo emailem. Jen vážné nabídky prosím.
Důvod prodeje je, že jsem se přestěhoval do Prahy. Jelikož mám služební vůz, tak BMW jen stojí před barákem.
Prodám BMW 320D XDR A,135KW,r.v.2013.
Vývojové označení: E92
Kód typu: KH41
Vin na vyžádání.
Stav tacho:250tis
Vozidlo má kompletní servisní historii do doby než sem automobil koupil. Poté jsem si vše dělal svépomocí .BMW má tedy více než nadstandardní péči.
Na vozidle se vše měnilo spíše z preventivních důvodů až na jeden mrtvý vstřik a rozbité přední okno(vše opraveno z originálních dílů)
U vozidla sem udělal preventivně -kompletně celý podvozek, včetně lisovaných silentbloků... No je tam vše nové.
-Pružiny modré H&R kvůli pohodlí.
-Pancéřové brzdové hadice firmy HELL.
-Brzdový posilovač ATE
-Komplet nové třmeny/natřené na modro kvalitní brzdovou barvou.
-výměna naftového filtru
-olej byl vždy a jen originální dle specifikace LL04
-pravidelné nadstandardní výměny kabinoveho a vzduchového filtru (cca každých 10/14tis KM) defakto při každé výměně oleje.
-kompletní výměna servo kapaliny(originál)
-před cca 50tis nové kompletní brzdy za 2100€ (na dálnici se moc neopotřebovali za tu dobu)
Ke všemu co jsem na voze dělal mám fotografie.
-dekontaminace laku a voskování každé 3 měsíce.
-nové zadní ložiska
Filtr pevných částic stav -98%
Vůz jezdil pouze dlouhé trasy Praha - Příbram cca 40tis KM.Regenerace filtru probíhali vždy tak jak mají.
-výfuk je absolutně čistý.
Na vozidle je vše plně funkční a absolutně bez investic po technické stránce.
Vady na kráse :
-kapota dostala pár ran kameny(bohužel dálnice)
- Chromová lišta okna spolejezdce vykazuje vadu(vykvetla pod lakem rez)
-odkladaci prostor pro ruku řidiče v místě levého lokte jsou prasklinky.(tapecírunk)
Doporučuji návštěvu s Vaším mechanikem pro ověření že je vůz v pořádku.
K vozidlu přidám spousty věcí které by mi jinak zbyly po prodeji. Více info po telefonu nebo emailem. Jen vážné nabídky prosím.
Důvod prodeje je, že jsem se přestěhoval do Prahy. Jelikož mám služební vůz, tak BMW jen stojí před barákem.
