inzerce, prodej, prodám, bazar

CFMOTO CFMOTO 700CL-X

Kategorie: Silniční motocykly

CF Moto CL-X 700 Heritage
!!! 5 let záruka !!!
Naháč od cfmoto , Motorka CL-X 700 s dvouválcovým motorem,vodou chlazený 8-mi ventil.
velice příjemny stroj s kterým se nemusíte bát do města na cesty či šotolinu.Na prodejně čtyřkolky bavorov je skladem v obou barevých variantách : twilight" modrá, "coal" šedá
693 cc 8-ventilový řadový dvouválec, DOHC, kapalinou chlazený
Převodovka manuální, 6 stupňů
Kompletní moderní LED osvětlení
Přední 320 mm kotouč, čtyřpístkový radiální třmen J.Juan (Španělsko)
Zadní 260 mm kotouč, třmen J.Juan (Španělsko)
Přední a zadní pancéřované brzdové hadice
ABS Continental (GER)
Dvě mapy řízení - ECO a sport
ECU Bosch (GER)
Odpružení vpředu i vzadu plně stavitelné tlumiče KYB (JAP)
Pneumatiky Pirelli MT60RS, Přední: 110/80 R18 Zadní: 180/55 R17
Tempomat
Antihoppingová spojka
Stylový monochromatický LCD displej s nastavením intenzity jasu
Motor
Řadový dvouválec, kapalinou chlazený: 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 693 ccm
Vrtání / zdvih:83 x 64 mm
Kompresní poměr: 11,6 : 1
Výkon: 51,5 kW / 8 750 ot./min.
Kroutící moment: 68 Nm / 7 000 ot./min.
Převodovka: manuální, 6 rychlostí, spojka s prokluzem („antihoppingová“)
Délka: 2 107 mm
Šířka: 887 mm
Výška:1 200 mm
Výška sedla: 800 mm
Světlá výška: 160 mm
Pohotovostní hmotnost: 198 kg
Odpružení
Přední KYB plně stavitelná vidlice ? 41 mm „Upside-down“,
Zadní KYB stavitelný „monoshock“
Brzdy
J. Juan, přední kotouč ? 320 mm, zadní kotouč ? 260 mm
Pneumatiky:Přední 110/80 R18,Zadní 180/55 R17
Palivová nádrž: 13 l
CFMOTO CFMOTO 700CL-X
Podobné inzeráty
CL-X 700 Heritage - nová cena
CFMOTO 700CL-X Heritage Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Zdvihový objem: 693 ccm Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm Komprese: 11.6: 1 Plnění motoru: EFI (Bosch) Zapalování: ECU Převodovka manuál, 6 rychlostí Odpružení: přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB Brzdy: Přední kotouč Ø 320 mm, zadní kotouč Ø 260 mm; J. Juan ABS: Continental ABS system Tempomat: ano Ráfky: 3,5x18MT (p), 4,5x17MT (z) Pneumatiky: 110/80 R 18 (p), 180/55 ZR 17 (z) Pirelli MT60 RS Délka: 2107 mm Šířka: 887 mm Výška: 1200 mm Výška sedáku: 800 mm Rozvor: 1435 mm Nádrž: 13 l Hmotnost: 184 kg (196 kg pohotovostní) CFMOTO 700CL-X Heritage Jedinečný design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 s rukopisem španělského motocyklového designéra Carlese Solsony Martiho (mj. designér i MV Agusta). Přemýšleli jste nad významem v písmenu "X" obsaženého v názvu motocyklu? "X" vás vyzývá k otevřeným možnostem, „customizace“ je tedy vítaná a váš motocykl CL-X je předpřipravený i na vaši jedinečnou úpravu. Už v základu ale dominuje osobitým stylem a když si ho důkladně prohlížíte, vidíte množství úžasných dílensky propracovaných detailů, jak grafických, tak i v technických pasážích stroje. Moderní LED technologie i sofistikovaná přístrojová deska mají nádech retra, přičemž nelze odmítnout modernu např. v podobě zobrazení příchozího hovoru do vašeho interkomu na přístrojovém panelu. "X" -ko se letos stává součástí nabídky světových značek této třídy a bude svým jedinečným italským designem nepřehlédnutelné, přičemž přední světlomet s inovativním přepínáním dle okolního jasu světla osazen písmenem "X" dané jen podtrhuje. Nejmodernější technologie drží krok s globálními trendy a CFMOTO 700CL-X není výjimkou. Přesné dávkování výkonu umožňuje elektronický plyn s řídicí jednotkou BOSCH, při prudkém startu nebo zpomalení vám bude asistovat antihoppingová spojka a na asfaltu vás udrží kvalitní pneumatiky řady Pirelli MT60 RS obuté na 18“ disku vpředu a 17" vzadu. O spolehlivý grip se postará špičkové plně stavitelné japonské pružení KYB, vpředu o průměru 41 mm s obrácenou vidlicí (USD), která zajistí přesné vedení stopy i v extrémních situacích. Zatímco levý tlumič umožňuje nastavení předpětí pružiny a komprese, pravý umožňuje nastavit předpětí a útlum. Nastavení předpětí i útlumu pružení na obou koncích motocyklu umožní ideální přípravu stroje přesně dle vašich potřeb. Nezapomeňme na systém ABS Continental, senzor polohy motocyklu, který zastaví motor při nechtěném pádu či převrácení na místě, ale i asistenta na delší tratě - tempomat. Španělský brzdový systém J. JUAN je u CFMOTO léty osvědčenou stálicí. USB port je samozřejmostí.
CL-X 700 Sport - nová cena
CFMOTO 700CL-X sport Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Zdvihový objem: 693 ccm Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm Komprese: 11.6: 1 Plnění motoru: EFI (Bosch) Zapalování: ECU Převodovka manuál, 6 rychlostí Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné Brzdy: dvojitý kotouč Ø 300 mm (p), kotouč Ø 260 mm (z); BREMBO STYLEMA ABS: Continental ABS system Tempomat: ano Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z) Pneumatiky: MAXXIS MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17 Délka: 2096 mm Šířka: 790 mm Výška: 1130 mm Výška sedáku: 795 mm Rozvor: 1435 mm Nádrž: 13 l Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní) CFMOTO 700CL-X SPORT Tak jako u modelu HERITAGE i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kdo testoval model HERITAGE a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model SPORT klidně může považovat za zážitek na "druhou“, kterému bude dominovat především slovo „ADRENALIN“. Grafický design modelu SPORT je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou CFMOTO barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze. Žlutým detailům dominuje barva "Nebula White" a modrým "Velocity Grey". Ale ten nejdominantnější sportovně-designový prvek je jiný – uhlíkové vlákno je na panelech přední části nádrže, bočních krytů chladiče a má je také komplet zadní podsedlová partie. Velmi čistě a ladně působí zalakované nálepky na nádrži. Jemné označení SPORT naleznete právě na karbonu pod sedadlem. Všechna signifikantní „X“-ka jsou samozřejmostí na nádrži, motoru, předním blatníku, ale i na krytu sedadla spolujezdce a dominantou zůstává písmeno „X“ vryto do obrysu předního světlometu. Technický design 700CL-X SPORT převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a
CFMOTO 700CL-X Sport 1890km
Prodám předváděcí motorku naši prodejny CFMOTO. Jedná se o model 700CL-X Sport s nájezdem 1890km, rok výroby je 2022. Nepoškozená motorka ve stavu nového stroje.
CFmoto 450 SR (NOVINKA-SKLADEM)
Před několika chvílemi oznámilo CFMOTO oficiální dostupnost sportovního modelu 450SR, který těží ze své nízké hmotnosti. Výrobce tvrdí, že díky ní je tento dvouválcový model podobně svižný jako víceválcové šestistovky. O CFMOTO 450SR se delší dobu spekulovalo, načež se začaly objevovat různé úniky designu, který vycházel z konceptu SR-C21, který v loňském roce CFMOTO prezentovalo na veletrhu EICMA. Později se "profláknul" i kompletní design, který má na svědomí italský designér Carles Solsona Marti. Nyní se ukazuje, že úniky nelhaly a že 450SR opravdu vypadá tak, jak se šuškalo před půl rokem. Nyní CFMOTO oznamuje i technické parametry, které dávají na vědomí, že s touto motorkou by mohlo být dost legrace… Stěžejními údaji je výkon (37 kW - 50 koní) a hmotnost 168 kilogramů s plnou nádrží 14 litrů benzínu. Což dává poměr 0,3 koně na kilogram mokré hmotnosti. Sice to nedosahuje poměru jaké mají čtyřválcové "šestky", ale co už… i tak bude CFMOTO 450SR důstojným soupeřem. Zejména pokud zrychluje z 0 na 100 za 5 sekund, jak deklaruje výrobce. 450SR je poháněna dvouválcovým řadovým motorem o výkonu 50 koní při 9500 otáčkách a o maximálním točivém momentu 39 Nm při 6500 otáčkách.
300 SR (SKLADEM PRAHA)
CFMOTO 300 SR - skladem v Praze Motor: 1-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 4 ventily Zdvihový objem: 292,4 ccm Vrtání x Zdvih: 78 x 61,2 mm Komprese: 11.3: 1 Plnění motoru: EFI (Bosch) Zapalování: ECU Převodovka manuální, 6 rychlostí, antihoppingová spojka Odpružení: přední vidlice USD, zadní monoshock Brzdy: kotouč Ø 292 mm čtyřpístkový (p), Ø 220 mm (z); J. Juan ABS: Continental ABS system Ráfky: 3,5x17MT, 4x17MT Pneumatiky: 110/70 ZR 17, 140/60 ZR 17 (h) Délka: 2010 mm Šířka: 750 mm Výška: 1080 mm Výška sedáku: 780 mm Světlá výška: 135 mm Poloměr otáčení: 4,7 m Nádrž: 12 l Hmotnost: 165 kg CFMOTO 300SR CFMOTO 300SR je pokračováním precizního výrobního plánu výrobce a zároveň dalším modelem v nabídce společnosti Journeyman CZ. Žádný experiment, ale profesionálně dotažený koncept do sériové výroby. CFMOTO 300SR je model, na jehož vývoji pracovali inženýři a designéři z různých kontinentů a dnes vám můžeme představit model, který je ve své třídě užitkovostí, designem, cenou a vlastnostmi na světové úrovni. Je to zároveň stroj, který nese v sobě množství komponentů a technologií od světově uznávaných dodavatelů. CFMOTO 300SR. Zkratka "SR" znamená Sport Racing, ale máte před, či spíše pod sebou, motocykl pro užívání na každý den. A i když tak vypadá, není to okruhový nástroj na dramatické nahánění setin sekund na okruhu. Za jedinečným designem stojí tentokrát italské design studio Modena 40, pod vedením zkušeného španělského designéra Carles S. Martiho (mj. se podílel na designu motocyklů MV Agusta). Obě světelné LED rampy jsou jako celky projektovány s důrazem na vysoký světelný a zároveň estetický výkon a tím nabízejí zvýšenou bezpečnost v provozu přes den i v noci. Světelná technologie navazuje na zcela nový přístrojový panel typu TFT (5,5 "), který nabízí dva módy zobrazení SPORT a ECO. Jas obrazovky se automaticky přizpůsobuje intenzitě vnějšího světla a pokud jste uživatelem komunikační sady v přilbě, váš smartphone si můžete spárovat s TFT displejem, přičemž tlačítka displeje vám umožní hovor přijmout, či ukončit. Vaším skvělým společníkem při jízdě bude skvěle výkonově naladěný motor, který vás i díky silnému točivému momentu v provozu udrží přesně tam, kde potřebujete. Kontrolované zrychlení zajišťuje vstřikování BOSCH, které má za úkol optimální spalování i maximální výkonnostní účinnost vstřikovaného paliva. Tomu je přizpůsobeno i sací potrubí a spalovací komora, což má za účinek maximum dodávaného výkonu při minimální spotřebě. Aby motor šlapal hladce, o to se stará vyvažovací hřídel jakož i technika DOHC, tedy dvojitá vačka. Výsledkem je citlivý projev výkonu ve vysokých otáčkách. Zajímavostí je i tepelně-izolační vrstva na povrchu pístu, která minimalizuje tření pístu ve válci, tím snižuje chlazení a zároveň napomáhá k úspoře paliva při nejlepší účinnosti spalování. A nakonec hlava válce je vybavena technologií
CFMOTO 300 NK
CF Moto 300NK CFMOTO NK 300 jednoválcová lehká obratná a příjemná motorka s antihopingovou spojkou. NK 300 má 5? TFT displej.Zobrazení všech důležitých jízdních údajů, správa telefonních hovorů, navigační pokyny, automatický jas. Led světla a podsvícení přepínačů oceníte především v noci a šeru. Motor Jednoválec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 4 ventily Zdvihový objem 292 ccm Vrtání / zdvih 78 x 61,2 mm Kompresní poměr 11 : 1 Výkon 20,5 kW / 8 750 ot./min. Kroutící moment 25 Nm / 7 000 ot./min. Převodovka manuální, 6 rychlostí, spojka s prokluzem („antihoppingová“) Délka 1 990 mm Šířka 780 mm Výška 1 070 mm Výška sedla 795 mm Světlá výška 150 mm Pohotovostní hmotnost 151 kg Odpružení Přední „Upside-down“, zadní „monoshock“ Brzdy Čtyřpístkový třmen, přední kotouč ? 292 mm, zadní ? 220 mm. Pneumatiky Přední 110/70 R17 Zadní 140/60 R17 Palivová nádrž 12,5 l Více na: Copyright ©