Dacia Dokker, rv. 2015, LPG, klima, tažné, dálniční známka
Kategorie:
Dacia
Z důvodu omlazení vozového parku nabízím k prodeji minivan Dacia Dokker s tažným zařízením.
V autě je nesmrtelný motor 1.6, který má 61 kW. Pohon benzín + LPG (nejedná se o dodatečnou úpravu, ale o originální systém montovaný přímo při výrobě vozu!). Nádrž je místo rezervy, takže nezabírá prostor v kufru.
Rok výroby 2015, technická kontrola platná do 1/2024, dálniční známka zaplacena do 2/2024. Nájezd 250 tisíc km.
Auto je především praktický pracant. Výhodou je velký kufr (+ je možné kompletně demontovat celou řadu zadních sedaček, čímž vznikne velký prostor třeba na spaní nebo stěhování) a také posuvné zadní dveře na obou stranách (některé verze mají dveře pouze na jedné straně). Auto má také poměrně pěknou výbavu - výškově nastavitelná sedačka řidiče, el. okénka a zrcátka, ABS, mlhovky, klimatizace, palubní počítač, originální autorádio s ovládáním pod volantem, handsfree, centrál na dálkové ovládání, senzor tlaku v pneumatikách, isofix, možnost ECO jízdy, ad.
Prošlo na podzim velkým servisem - výměna rozvodů a olejů, čištění a seštelování vstřiků LPG, výměna brzdových destiček, oprava výfuku, nová autobaterie. Jinak se i do té doby autu dostával vždy pravidelný servis - servisní kniha k dispozici, vše děláno v autorizovaném servisu.
Vzhledem ke stáří vozu, nájezdu a způsobu využití se na karoserii určitě najdou nějaké škrábance. Nikdy ale nezažilo žádnou velkou nehodu a interiér je také udržovaný.
Případně se nebráním ani výměně za jiný, novější, minivan/combi. Pohon na LPG výhodou, ale není podmínkou. Upřednostním nějakého japonce. Vozy zn. Škoda a WV, prosím, nenabízejte vůbec.
V autě je nesmrtelný motor 1.6, který má 61 kW. Pohon benzín + LPG (nejedná se o dodatečnou úpravu, ale o originální systém montovaný přímo při výrobě vozu!). Nádrž je místo rezervy, takže nezabírá prostor v kufru.
Rok výroby 2015, technická kontrola platná do 1/2024, dálniční známka zaplacena do 2/2024. Nájezd 250 tisíc km.
Auto je především praktický pracant. Výhodou je velký kufr (+ je možné kompletně demontovat celou řadu zadních sedaček, čímž vznikne velký prostor třeba na spaní nebo stěhování) a také posuvné zadní dveře na obou stranách (některé verze mají dveře pouze na jedné straně). Auto má také poměrně pěknou výbavu - výškově nastavitelná sedačka řidiče, el. okénka a zrcátka, ABS, mlhovky, klimatizace, palubní počítač, originální autorádio s ovládáním pod volantem, handsfree, centrál na dálkové ovládání, senzor tlaku v pneumatikách, isofix, možnost ECO jízdy, ad.
Prošlo na podzim velkým servisem - výměna rozvodů a olejů, čištění a seštelování vstřiků LPG, výměna brzdových destiček, oprava výfuku, nová autobaterie. Jinak se i do té doby autu dostával vždy pravidelný servis - servisní kniha k dispozici, vše děláno v autorizovaném servisu.
Vzhledem ke stáří vozu, nájezdu a způsobu využití se na karoserii určitě najdou nějaké škrábance. Nikdy ale nezažilo žádnou velkou nehodu a interiér je také udržovaný.
Případně se nebráním ani výměně za jiný, novější, minivan/combi. Pohon na LPG výhodou, ale není podmínkou. Upřednostním nějakého japonce. Vozy zn. Škoda a WV, prosím, nenabízejte vůbec.
