inzerce, prodej, prodám, bazar

DJ na oslavu, svatbu, party či firemní akci

Kategorie: Pořádání akcí

Nabízím hudbu na různých akcích, svatbách, rodinných nebo dětských oslavách či firemních akcích, karnevalů apod. kde využívám vlastní zvukovou aparaturu. Pro bližší info prosím pište na 1poky@ Praha či Střední Čechy, ale je možnost i kdekoliv po Čechách.
DJ na oslavu, svatbu, party či firemní akci
Podobné inzeráty
Kapela na S V A T B U - O S L A V U
Živá kapela na svatbu - hudební duo ( . Hrajeme SVATBY, Narozeniny, plesy, zábavy, rauty, oslavy, firemní večírky. Poslechově v kavárnách, lázních, na vernisážích. Živě na klávesy,kytaru, baskytaru, saxofon, housle, zpíváme v pěti jazycích. Vaše hosty pobavíme profesionálně (konzervatoř a mnohaleté zkušenosti - hrajeme spolu již 15 let). Kvalitní hudební produkce může svatbu vylepšit tak, že se na Vaši svatbu bude ještě dlouho vzpomínat. Pro starší máme dechovky, lidovky, jazz, 50. léta. Pro mladší máme písně, které pořádně rozproudí svatební veselí. Pokud Vám vybouchne kapela a my máme volno, do 5 hodin přijedeme kamkoliv za Vámi. Máme bohatý repertoir. Hrajeme Pop (český i zahraniční od 60. let po současnost, ale zejména 80. a 90. léta), rock(např. KABÁT, Scorpions, ELÁN, Katapult, ARGEMA), country (např. Michal Tučný, Věra Martinová), folk, disco (např. MAXIM TURBULENC, Michal David)dance music, rock n´rolly (na saxofon), tanga na housle, jazz, latinu. Na přání i dechovky a lidovky (na housle s doprovodem kláves). Celkem přes 500 písní. Jezdíme po CELÉ ČR, NĚMECKO, RAKOUSKO. Naše specializace je hudba na svatbu, ale zvládneme i jakoukoliv jinou oslavu. Vše o nás, včetně fotek, hudebních nahrávek a dalších informací, najedete na: ,telefon: , e-mail: duodenny@
VĚŠTKYNĚ na vaši párty, firemní akci nebo večírek
Nabízíme, služby Věštkyně na firemní akce, párty, oslavy, plesy, oslavy narozenin apod. Vše předem domlouváno na konkrétní akci. Cena za hodinu základ je min.3000kč plus DPH. min.3h ( cena se měni na akce od Listopadu do Února a svátky ) cena se vypočítává dle požadavků, vždy na konkrétní akci. Služby jsou možné za příplatek i v Anglickém jazyce! Doprava po Praze zdarma ( noční hodiny proplacení taxi 500kč ve dne parkování pokud je placené) mimo Praha Hl. město 8kč/km. Možnost doobjednání speciálního kostýmu apod. Více info. telefonicky, emailem. Udělejte Váš večírek jiný!!
DJ na SVATBU,OSLAVU,FIREMNÍ AKCE- celá ČR -doprava zdarma
SVATBY / OSLAVY / FIREMNÍ VEČÍRKY / OZVUČENÍ AKCÍ / PARTY / KLUB / DISCO/ Celá ČR , Ozvučení a moderování jakékoliv akce - ozvučení obřadu. Hraju všechny styly hudby od oldies (80-90 léta) až po současnost. Vlastní zvuková a světelná aparatura. 100% spolehlivost .Praxe 10 let . Možnost videoprojekce pro přehrávání fotogalerie - videa. V případě zájmu zašlu prezentaci. Kdyby jste měli zájem i o SVATEBNÍHO FOTOGRAFA,VIDEO nebo o KOORDINÁTORKU SVATBY (výzdoba atd.) nebo CATERING mohu domluvit..
DJ na Svatbu,Oslavu,Srazy,Párty,Soukromé akce,Celá ČR
Nabízím hudební produkci jako mobilní DJ pro: SVATBY, OSLAVY, SOUKROMÉ AKCE, SRAZY, FIREMNÍ VEČÍRKY, ZVUČENÍ AKCÍ, SILVESTR, PÁRTY, DISCO. Vlastní zvuková i světelná aparatura (LED efekty,PAR, head, laser, výrobník mlhy). Možnost moderování: Svatební hry, hudební soutěže, svatební kvíz Vlastní rekvizity k zapůjčení (paruky a jiné věci vhodné např. k focení) Kvalitní aparatura (JBL, Yamaha, AKG, Behringer, Philips) Přes 10 let zkušeností, hudba všech žánrů pro všechny věkové kategorie 70 - 80 - 90. léta až po současné hity. Disco CZ, SK i zahraniční, oldies, country, dechovky. Celá ČR. Cena dohodou.
DJ pro Vaši párty, oslavu, ples, firemní večírek
Nabízím zajištění hudební produkce na párty akce - mobilní DJ. - Svatby - Plesy, maturáky - Narozeninové párty - Firemní večírky a akce - Rodinné sešlosti, výročí atd.. Všechny hudební styly od ´70tek až po nejnovější songy světových žebříčků, ale i spousty české muziky, dle přání zakázky, moderování, mixování, profesionální volitelná aparatura pro vybavení menšího salónku, ale i velkého sálu - dle objednávky. Přes 20 let praxe v DJingu, faktura za služby samozřejmostí proti objednávce. Ústecký kraj, DC a okolí do 80km. Více dle dohody mailem, či po tel.
Pronájem profesionálních párty stanů stan hala PARTYSTAN
Pořádáte Svatbu akci, potřebujete zázemí a nechcete řešit počasí? Web: Díky nám bude Vaše akce bez starostí. Využití párty stanu: Firemní akce, veletrhy, večírky, prezentace, slavnosti, svatby, sportovní akce, venkovní zábavy, festivaly, módní přehlídky, apod. Základní rozměry párty stanu (šířka x délka): Délku stanu je možné prodlužovat v násobcích 5 m. Příklad: 10×5, 10×10, 10×15, 10×20, 10×25, 10×30, 10×35 metrů Nebo: 20×5, 20×10, 20×20, 20×25 metrů v závislosti na počtu modulů. Standardní boční výška stanu: 2,5 metrů Max. boční výška stanu (štít ): 4,5 metrů V ceně pronájmu je montáž, demontáž, stan 15x10m = 20 ks pivních setů a osvětlení. Možno zapůjčení: Skládací plastové židle, kulaté stoly, elastické potaky, mobilní ploty, nůžkové stany 3x3 nebo 3x6 metrů, tepelné zářiče, chlazení s kompresorem. (Lindr 25/k exclusive 2.kohout) Více info na: Email: velkystan@ Tel: Web: