Duke 690 - spousty doplňků, laděný výfuk, decat, akrap mapa,
Kategorie:
Silniční motocykly
Prodám KTM duke 690 rok 2012 - nabušený jednoválec s 50kw a 70Nm (momnetálně asi více po nahrání akrap EVO mapy a odstranění katu) spolu se suchou hmotností nyní 134kg (díky sundání katalyzátu a výměně origo výfuku za mnohem lehčí variantu) to tvoří skvělou kombinaci na zabavu.
Nemá cenu sem psát všechny možné detaily, každý kdo shání takovou motorku tak si o ní asi vše zjistil :). Důvod prodeje? Chci něco spíše pro dva a na delší cestování a mám možnost získat teď za slušnou cenu 890 adventure. Čím rychlejší jednání tím lépe, možno něco málo slevit na dopravu :)
Každopádně přejdeme zde k vévodovi, nová technická na cca 4 roky, pravidelný servis-
V 30 tis km
- nový řetěz
- nový přední pastorek 15 zubů (16zubů origo mám)
- nový olej v motoru 10w60,
- k+n filtr s doživotní zárukou
- svíčky
- brzdová kapalina vpředu a vzadu MOTUL RBF 700 Factory
- nové brzdové destičky - Brembo
- nově seříženy ventilové vůle
- přetěsněný counter shaft seal na předním pastorku (jelikož se mi zdálo, že tam je pár kapek oleje - takže to je nyní vyřešeno).
Navíc na motorce oproti originálu
- větrný štítek
- originální padací rámy
- krátký držák výfuku
- led blinkry
- lepší gripy Barracuda
- KTM powerparts říditka (oranžová),
- druhá sada plastů (bílá),
- navíc krovka (kryt) místo zadního sedla
- polepy ráfků
- pevné zadní stupačky
- decat – tzv. místo katalyzátoru pouze laděný svod – což zmanená skvělý zvuk, který v nizkých otáčkách neděsí a neotravuje, ale ve vysokých je to fakt symfonie pro uši, navíc jako bonus mnohem plynulejší chod motoru, kde duke trpí v nízkých otáčkách, zde se již krásně sbírá
- laděný výfuk dominator gp – možnost hard db killer – bez něj je to opravdu masakr (jezdím s ním)
- nahraní mapy Akrapovic EVO v KTM Racetool
- to vše dohromady znamená úsporu cca 10-12kg oproti sérii, která už tak je lehká jak pýrko ????
A teď ještě něco co je asi navíc, ale tak to sem hodím, spotřeba cca 3,5-5l/100km. Olej nežere ani deci. Možno řídit s řidičákem A2 (skvělá motorka na naučení i pro holku vzhledem k váze a nízkému sedlu). Za pár tisíc se dá v KTM zablokovat na 35kw. Určitě jsem na spousty dalších věcí zapomněl, klidně se ptejte cokoliv Vás napadne :)
Ze servisu mám faktury, foto, všechnu potřebnou dokumentaci !
Moto je nyní na bílých plastech s laďákem :) přidávám i foto jak vypadá na černých plastech s origo výfukem a větrným štítkem. - vše samozřejmě k moto.
Nemá cenu sem psát všechny možné detaily, každý kdo shání takovou motorku tak si o ní asi vše zjistil :). Důvod prodeje? Chci něco spíše pro dva a na delší cestování a mám možnost získat teď za slušnou cenu 890 adventure. Čím rychlejší jednání tím lépe, možno něco málo slevit na dopravu :)
Každopádně přejdeme zde k vévodovi, nová technická na cca 4 roky, pravidelný servis-
V 30 tis km
- nový řetěz
- nový přední pastorek 15 zubů (16zubů origo mám)
- nový olej v motoru 10w60,
- k+n filtr s doživotní zárukou
- svíčky
- brzdová kapalina vpředu a vzadu MOTUL RBF 700 Factory
- nové brzdové destičky - Brembo
- nově seříženy ventilové vůle
- přetěsněný counter shaft seal na předním pastorku (jelikož se mi zdálo, že tam je pár kapek oleje - takže to je nyní vyřešeno).
Navíc na motorce oproti originálu
- větrný štítek
- originální padací rámy
- krátký držák výfuku
- led blinkry
- lepší gripy Barracuda
- KTM powerparts říditka (oranžová),
- druhá sada plastů (bílá),
- navíc krovka (kryt) místo zadního sedla
- polepy ráfků
- pevné zadní stupačky
- decat – tzv. místo katalyzátoru pouze laděný svod – což zmanená skvělý zvuk, který v nizkých otáčkách neděsí a neotravuje, ale ve vysokých je to fakt symfonie pro uši, navíc jako bonus mnohem plynulejší chod motoru, kde duke trpí v nízkých otáčkách, zde se již krásně sbírá
- laděný výfuk dominator gp – možnost hard db killer – bez něj je to opravdu masakr (jezdím s ním)
- nahraní mapy Akrapovic EVO v KTM Racetool
- to vše dohromady znamená úsporu cca 10-12kg oproti sérii, která už tak je lehká jak pýrko ????
A teď ještě něco co je asi navíc, ale tak to sem hodím, spotřeba cca 3,5-5l/100km. Olej nežere ani deci. Možno řídit s řidičákem A2 (skvělá motorka na naučení i pro holku vzhledem k váze a nízkému sedlu). Za pár tisíc se dá v KTM zablokovat na 35kw. Určitě jsem na spousty dalších věcí zapomněl, klidně se ptejte cokoliv Vás napadne :)
Ze servisu mám faktury, foto, všechnu potřebnou dokumentaci !
Moto je nyní na bílých plastech s laďákem :) přidávám i foto jak vypadá na černých plastech s origo výfukem a větrným štítkem. - vše samozřejmě k moto.
