E30 Touring
Kategorie:
BMW
Prodám BMW E30 touring 325tds.
Výbava:
- BC
- volant Mtech 1
- tažné zařízení
- 14" hliníková kola
- manuální převodovka
- přední mlhovky
- první registrace 1.1.1987
- eko daň zaplacená.
- STK platná do 8/2024
- nájezd na tachometru okolo 340 000 km (v tomto případe poměrně irelevantní informace)
V autě je motor původem z E36, 2,5 tds s mechanickým naftovým čerpadlem. Pod plným plynem jede velmi slušně, ale za cenu oblaku kouře. Milovníci "no smoke, no fun" to jistě ocení. Při běžné jízdě se z výfuku nijak nadměrně nekouří. Na motoru jsem za svého vlastnictví pouze vyměnil olej, dodělal přívod vzduchu do turba s konickým filtrem a trochu snížil dávku paliva na čerpadle.
Swap motoru proběhl před mým vlastnictvím, takže se v autě objevují záležitosti jako palivové čerpadlo na vypínač nebo nefunkční otáčkoměr.
Karoserie prošla vyvařením a lakováním. Blatníky jsou nové (druhovýroba). Dutiny jsou ošetřeny voskem. Přední sedačky pochází pravděpodobně z nějakého koncernového auta. Interiér auta je velmi zachovalý, proběhly na něm nějaké opravy a je perfektně vyčištěný. Stropnice je nově přečalouněná, ale má drobné nedostatky. Volant Mtech 1 je krásně nově potažený. Palubní deska je v krásném stavu, není popraskaná. V případě zájmu mohu dodat fotky z průběhu "renovace".
Všechna ramena uložena do polyuretanových silentbloků (kromě diferenciálu). Čepy na přední nápravě měněny už před nějakou dobou. Přední tlumiče i pružiny jsou sériové, na zadní nápravě jsou tlumiče TA technix a sérové pružiny. Podvozek je tuhý, bez vůlí. Brzdy jsou ve velmi slušném stavu, přední kotouče jsou vrtané, zadní náprava kotoučová. Ruční brzda funguje.
Rozhodně se nejedná o originální stav, ale auto působí velmi hezky a důležité prvky pro jeho provoz funguji.
V případě dotazů mě, prosím, kontaktujte. Do mailu mohu poslat více fotek, včetně těch z průběhu oprav.
Výbava:
- BC
- volant Mtech 1
- tažné zařízení
- 14" hliníková kola
- manuální převodovka
- přední mlhovky
- první registrace 1.1.1987
- eko daň zaplacená.
- STK platná do 8/2024
- nájezd na tachometru okolo 340 000 km (v tomto případe poměrně irelevantní informace)
V autě je motor původem z E36, 2,5 tds s mechanickým naftovým čerpadlem. Pod plným plynem jede velmi slušně, ale za cenu oblaku kouře. Milovníci "no smoke, no fun" to jistě ocení. Při běžné jízdě se z výfuku nijak nadměrně nekouří. Na motoru jsem za svého vlastnictví pouze vyměnil olej, dodělal přívod vzduchu do turba s konickým filtrem a trochu snížil dávku paliva na čerpadle.
Swap motoru proběhl před mým vlastnictvím, takže se v autě objevují záležitosti jako palivové čerpadlo na vypínač nebo nefunkční otáčkoměr.
Karoserie prošla vyvařením a lakováním. Blatníky jsou nové (druhovýroba). Dutiny jsou ošetřeny voskem. Přední sedačky pochází pravděpodobně z nějakého koncernového auta. Interiér auta je velmi zachovalý, proběhly na něm nějaké opravy a je perfektně vyčištěný. Stropnice je nově přečalouněná, ale má drobné nedostatky. Volant Mtech 1 je krásně nově potažený. Palubní deska je v krásném stavu, není popraskaná. V případě zájmu mohu dodat fotky z průběhu "renovace".
Všechna ramena uložena do polyuretanových silentbloků (kromě diferenciálu). Čepy na přední nápravě měněny už před nějakou dobou. Přední tlumiče i pružiny jsou sériové, na zadní nápravě jsou tlumiče TA technix a sérové pružiny. Podvozek je tuhý, bez vůlí. Brzdy jsou ve velmi slušném stavu, přední kotouče jsou vrtané, zadní náprava kotoučová. Ruční brzda funguje.
Rozhodně se nejedná o originální stav, ale auto působí velmi hezky a důležité prvky pro jeho provoz funguji.
V případě dotazů mě, prosím, kontaktujte. Do mailu mohu poslat více fotek, včetně těch z průběhu oprav.
