Elektromobil Peugeot 106
Kategorie:
Peugeot
Peugeot 106 Electrique, Francie 2002 (1996-2003)
Pětidveřový čtyřmístný hatchback, motor vpředu a pohon předních kol. Elektromotor, výkon 20 kW (27 koní) při 5500 ot/min, točivý moment 127 Nm, automatická jednostupňová převodovka, rozvor náprav 2385 mm, vnější rozměry: délka 3680 mm, šířka 1590 mm, výška 1375 mm, pohotovostní hmotnost 1050 kg, maximální rychlost 95 km/h.
Vozy Peugeot 106 Electric vyráběla přímo automobilka Peugeot. V letech 1994 až 2003 jich postavili asi 2500 kusů. Vůz měl nezávislé benzínové teplovodní topení, vestavěný nabíječ 220 V/16 A, regulaci elektromotoru zajišťoval mosfetový měnič s rekuperací, funkci převodovky zastával reduktor s diferenciálem (převod 1:7,2). Spotřeba přibližně 15 kWh/100 km. Napájení ze dvaceti vodou chlazených NiCd akumutátorů 6 V, 100 Ah. Dojezd 80 až 150 km. Při použití externí rychlonabíječky bylo možno akumulátory dobít za 1 až 4 hodiny. V ČR bylo asi 50 těchto vozů, cena od 240 000 Kč. Stejnosměrný derivační elektromotor měl trvalý výkon 15 kW kW, maximální byl 20 kW.
Niní je peugeot prestavěn s puvodnich NI-CD na Li-ion baterie typu 18650 poskladane do dvaceti 2S modulu celkem je v automobilu 3640 článku typu 18650. S kapacitou 182Ah. Cca 26kwh stoho realně dostupnych 20kwh.
Vzhledem k pořizovací ceně převyšujicí cenu automobilu, možnost prodeje auta i bez baterie. Pro svou vlastni prestavbu. Automobil pojede na jakoukoliv baterii v rozmezi 120V až 160V. Vice informaci po telefonu.
Auto bes baterie: 145 000kč
Auto s baterii 26kw: 195 000kč
Pětidveřový čtyřmístný hatchback, motor vpředu a pohon předních kol. Elektromotor, výkon 20 kW (27 koní) při 5500 ot/min, točivý moment 127 Nm, automatická jednostupňová převodovka, rozvor náprav 2385 mm, vnější rozměry: délka 3680 mm, šířka 1590 mm, výška 1375 mm, pohotovostní hmotnost 1050 kg, maximální rychlost 95 km/h.
Vozy Peugeot 106 Electric vyráběla přímo automobilka Peugeot. V letech 1994 až 2003 jich postavili asi 2500 kusů. Vůz měl nezávislé benzínové teplovodní topení, vestavěný nabíječ 220 V/16 A, regulaci elektromotoru zajišťoval mosfetový měnič s rekuperací, funkci převodovky zastával reduktor s diferenciálem (převod 1:7,2). Spotřeba přibližně 15 kWh/100 km. Napájení ze dvaceti vodou chlazených NiCd akumutátorů 6 V, 100 Ah. Dojezd 80 až 150 km. Při použití externí rychlonabíječky bylo možno akumulátory dobít za 1 až 4 hodiny. V ČR bylo asi 50 těchto vozů, cena od 240 000 Kč. Stejnosměrný derivační elektromotor měl trvalý výkon 15 kW kW, maximální byl 20 kW.
Niní je peugeot prestavěn s puvodnich NI-CD na Li-ion baterie typu 18650 poskladane do dvaceti 2S modulu celkem je v automobilu 3640 článku typu 18650. S kapacitou 182Ah. Cca 26kwh stoho realně dostupnych 20kwh.
Vzhledem k pořizovací ceně převyšujicí cenu automobilu, možnost prodeje auta i bez baterie. Pro svou vlastni prestavbu. Automobil pojede na jakoukoliv baterii v rozmezi 120V až 160V. Vice informaci po telefonu.
Auto bes baterie: 145 000kč
Auto s baterii 26kw: 195 000kč
