Gilera Runner XV 125 4T 11kW ( A1 , B )
Kategorie:
Skútry
Prodám Gileru Runner 125 z roku 2004. Skútr kompaktních rozměrů vhodný jak do města tak mimo něj. Koncepčně velice nadčasový.
Vodou chlazený motor piaggio leader se čtyřventilovou technikou nedušený žádnou eko normou produkuje plných 11kW, které jsou limitem pro kategorii A1 a B. Tento konkrétní kus je navíc osazen výfukem leo vince a variatorem malossi multivar. Díky těmto komponentům ze sebe motor dokáže dostat úplné maximum při zachování jeho pověstné spolehlivosti.
Ve spojení s kvalitním podvozkem, brzdami a nádrží v podlaze se jedná o opravdu dynamicky založený stroj.
Gilera je v opravdu moc hezkém stavu. Před dvěma lety dovezeno z Německa od prvního majitele. Aktuální nájezd je necelých 14 tisíc kilometrů. Pro motor leader teprve zajížděcí kilometry...
Já i minulý majitel v Německu jsme věnovali nadstandartní pečlivost servisu a starosti o skútr. Ježděný pouze za sucha a hezkého počasí, tudíž i po skoro 20ti letech bez koroze a jaké koliv oxidace.
Před cca rokem a půl (1500km) byl osazen již zmiňovaný variator multivar od Mallosi s kevlarovým řemenem, nová vodní pumpa, brzdová kapalina, alternátor, automatický sytič, termostat, pastorek startéru, přetěsněné přední vidlice a mnoho dalších drobností. (od všeho samozřejmě faktury)
Maximální rychlost 125km/h a opravdu velice pěkná akcelerace. Nelze vůbec srovnávat se skútry typu Honda PCX a podobně.
Není to typický stroj pro ženu na ježdění do krámu. Spíše pro někoho, kdo hledá v rámci svého řidičáku to "nejlepší" za rozumnou cenu. Ve skupině A1 bude těžko hledat konkurenci mezi čtyřtakty, včetně "sportovních" motorek jako např. Honda CBR 125.
Jedinou vadou na kráse je popraskaný jeden boční plast od pádu ze stojánku. (kolega v práci do něj drcnul při parkování - vše nafoceno) Poškození je funkčně velice dobře opraveno. Nicméně k optické dokonalosti by chtělo plast olakovat. Já to "obrečel" a naučil se s tím žít. Nijak zvlášť to vidět není.
STK 07/25, přepis nutný.
Vodou chlazený motor piaggio leader se čtyřventilovou technikou nedušený žádnou eko normou produkuje plných 11kW, které jsou limitem pro kategorii A1 a B. Tento konkrétní kus je navíc osazen výfukem leo vince a variatorem malossi multivar. Díky těmto komponentům ze sebe motor dokáže dostat úplné maximum při zachování jeho pověstné spolehlivosti.
Ve spojení s kvalitním podvozkem, brzdami a nádrží v podlaze se jedná o opravdu dynamicky založený stroj.
Gilera je v opravdu moc hezkém stavu. Před dvěma lety dovezeno z Německa od prvního majitele. Aktuální nájezd je necelých 14 tisíc kilometrů. Pro motor leader teprve zajížděcí kilometry...
Já i minulý majitel v Německu jsme věnovali nadstandartní pečlivost servisu a starosti o skútr. Ježděný pouze za sucha a hezkého počasí, tudíž i po skoro 20ti letech bez koroze a jaké koliv oxidace.
Před cca rokem a půl (1500km) byl osazen již zmiňovaný variator multivar od Mallosi s kevlarovým řemenem, nová vodní pumpa, brzdová kapalina, alternátor, automatický sytič, termostat, pastorek startéru, přetěsněné přední vidlice a mnoho dalších drobností. (od všeho samozřejmě faktury)
Maximální rychlost 125km/h a opravdu velice pěkná akcelerace. Nelze vůbec srovnávat se skútry typu Honda PCX a podobně.
Není to typický stroj pro ženu na ježdění do krámu. Spíše pro někoho, kdo hledá v rámci svého řidičáku to "nejlepší" za rozumnou cenu. Ve skupině A1 bude těžko hledat konkurenci mezi čtyřtakty, včetně "sportovních" motorek jako např. Honda CBR 125.
Jedinou vadou na kráse je popraskaný jeden boční plast od pádu ze stojánku. (kolega v práci do něj drcnul při parkování - vše nafoceno) Poškození je funkčně velice dobře opraveno. Nicméně k optické dokonalosti by chtělo plast olakovat. Já to "obrečel" a naučil se s tím žít. Nijak zvlášť to vidět není.
STK 07/25, přepis nutný.
