HUMMER H3 3,7 4X4
Kategorie:
Ostatní značky
Zdravím,
nabízím k prodeji Hummer H3.
Rok výroby 3/2007, v provozu 1/2009.
Jedná se o faceliftovou, evropskou verzi H3 s motorizací 3,7 s nájezdem cca. 162 000km s výkonem 180kw, která měla vychytaných spoustu chyb dřívější motorizace 3,5(jako byla například praskající klika) v kombinaci s jak jinak, než automatickou převodovkou.
Auto má stálý pohon 4x4 s možností zamknutí středového diferenciálu a uzávěrky zadní nápravy - díky tomu je opravdovým Off-Roadem.
Je skladnější, menší a hlavně úspornější než H2. Vezme si tolik, jako jakýkoliv jiný teréňák - někde mezi 12-15l/100km.
Auto má celokožený interiér a výbavu, která by měla být tak nějak americká.
Hummer je vpředu na torzních tyčích a vzadu na listových perech. Zajímavostí je, že vozidlo je při veškerých rychlostech velmi klidné, předvídatelné a neuskákané.
Nyní je po dost obsáhlém servisu a tudíž bez investic.
Auto vlastním nějakých 5 let a jsem jeho druhým majitelem. Nešetřil jsem na něm, vždy dostal, co jsem mu na světlech viděl a pokud možno z originálních náhradních dílů.
Byl využíván jako vozidlo na práci u domu - málokdy něco táhl a rozhodně se nikdy nebrodil po okna ve sra*kách. Nikdy nebyl havarován.
Chtěl bych redukovat vozový park a pro schopnosti tohoto auta nemám využtí.
K vozidlu mám i nějaké díly, které bych k němu při prodeji chtěl dát.
Veškeré dotazy a informace sdělím po telefonu.
Kdo chce spekulovat, může mi zkusit zavolat… :)
O ceně jsem schopen se (v rámci možností) bavit u auta.
hummer h3 offroad 3,7
nabízím k prodeji Hummer H3.
Rok výroby 3/2007, v provozu 1/2009.
Jedná se o faceliftovou, evropskou verzi H3 s motorizací 3,7 s nájezdem cca. 162 000km s výkonem 180kw, která měla vychytaných spoustu chyb dřívější motorizace 3,5(jako byla například praskající klika) v kombinaci s jak jinak, než automatickou převodovkou.
Auto má stálý pohon 4x4 s možností zamknutí středového diferenciálu a uzávěrky zadní nápravy - díky tomu je opravdovým Off-Roadem.
Je skladnější, menší a hlavně úspornější než H2. Vezme si tolik, jako jakýkoliv jiný teréňák - někde mezi 12-15l/100km.
Auto má celokožený interiér a výbavu, která by měla být tak nějak americká.
Hummer je vpředu na torzních tyčích a vzadu na listových perech. Zajímavostí je, že vozidlo je při veškerých rychlostech velmi klidné, předvídatelné a neuskákané.
Nyní je po dost obsáhlém servisu a tudíž bez investic.
Auto vlastním nějakých 5 let a jsem jeho druhým majitelem. Nešetřil jsem na něm, vždy dostal, co jsem mu na světlech viděl a pokud možno z originálních náhradních dílů.
Byl využíván jako vozidlo na práci u domu - málokdy něco táhl a rozhodně se nikdy nebrodil po okna ve sra*kách. Nikdy nebyl havarován.
Chtěl bych redukovat vozový park a pro schopnosti tohoto auta nemám využtí.
K vozidlu mám i nějaké díly, které bych k němu při prodeji chtěl dát.
Veškeré dotazy a informace sdělím po telefonu.
Kdo chce spekulovat, může mi zkusit zavolat… :)
O ceně jsem schopen se (v rámci možností) bavit u auta.
hummer h3 offroad 3,7
