inzerce, prodej, prodám, bazar

IT tester hledá práci nebo brigádu - homeoffice

Kategorie: IT a telekomunikace

Dobrý den, hledám práci, nebo brigádu na pozici IT testera. Absolvoval jsem kurz IT tester (Postman, Jira, Test rail, SQL, scriptování, manuální testování). Jsem začátečník, proto rád nastoupím za plat 0 Kč za měsíc na 1 - 2 měsíce. Spolupráce možná na jakýkoliv typ úvazku, IČ, DPP apod. Dorozumím se anglicky. Práce pouze z domova. Děkuji.
IT tester hledá práci nebo brigádu - homeoffice
Podobné inzeráty
Hledáme techniky monitorování rádiového spektra
Český telekomunikační úřad hledá techniky monitorování rádiového spektra. Požadujeme: - VŠ vzdělání min. v Bc. oboru - ŘP sk. B, - zodpovědný a samostatný přístup k práci Nabízíme: - 5. týdnů dovolené - služební poměr na dobu neurčitou - pružná pracovní doba - platové ohodnocení dle Nařízení vlády č. 304/2014 Sb. - stravenkový paušál - příspěvek FKSP - mobilní telefon - další zaměstnanecké benefity Výkon práce: Tehov u Říčan
IT technik/čka.
Společnost Pavel Švestka, s.r.o. hledá nového kolegu nebo kolegyni na pozici technika IT pro provozovnu v Nučicích Náplň práce: • Sestavování a údržba PC, instalace OS a aplikací • Správa SW klientských PC a serverů (Windows, Linux) • Údržba a administrace sítí (LAN, WiFi), kamerového systému a dalších • Řešení uživatelských požadavků (HelpDesk) Požadujeme: • SŠ vzdělání s maturitou (vhodné i pro absolventy) • Manuální zručnost (instalace HW) • Znalost administrace MS Windows (instalace, správa), LAN, WiFi • Odpovědnost • Schopnost pracovat samostatně i v týmu • Anglický jazyk na úrovni čtení technické dokumentace • Ochotu učit se novým věcem a nebát se výzev • Příjemné a nekonfliktní vystupování • Řidičský průkaz Nabízíme: • Stravenky • 5 týdnů dovolené • Zajímavá a různorodá práce • Práce v příjemném a přátelském kolektivu • Možnost práce na HPP, ŽL nebo zkrácený úvazek • Zajímavé platové ohodnocení • Firemní akce
IT technik/čka.
Společnost Pavel Švestka, s.r.o. hledá nového kolegu nebo kolegyni na pozici technika IT pro provozovnu v Nučicích Náplň práce: • Sestavování a údržba PC, instalace OS a aplikací • Správa SW klientských PC a serverů (Windows, Linux) • Údržba a administrace sítí (LAN, WiFi), kamerového systému a dalších • Řešení uživatelských požadavků (HelpDesk) Požadujeme: • SŠ vzdělání s maturitou (vhodné i pro absolventy) • Manuální zručnost (instalace HW) • Znalost administrace MS Windows (instalace, správa), LAN, WiFi • Odpovědnost • Schopnost pracovat samostatně i v týmu • Anglický jazyk na úrovni čtení technické dokumentace • Ochotu učit se novým věcem a nebát se výzev • Příjemné a nekonfliktní vystupování • Řidičský průkaz Nabízíme: • Stravenky • 5 týdnů dovolené • Zajímavá a různorodá práce • Práce v příjemném a přátelském kolektivu • Možnost práce na HPP, ŽL nebo zkrácený úvazek • Zajímavé platové ohodnocení • Firemní akce
IT technik/čka.
Společnost Pavel Švestka, s.r.o. hledá nového kolegu nebo kolegyni na pozici technika IT pro provozovnu v Nučicích Náplň práce: • Sestavování a údržba PC, instalace OS a aplikací • Správa SW klientských PC a serverů (Windows, Linux) • Údržba a administrace sítí (LAN, WiFi), kamerového systému a dalších • Řešení uživatelských požadavků (HelpDesk) Požadujeme: • SŠ vzdělání s maturitou (vhodné i pro absolventy) • Manuální zručnost (instalace HW) • Znalost administrace MS Windows (instalace, správa), LAN, WiFi • Odpovědnost • Schopnost pracovat samostatně i v týmu • Anglický jazyk na úrovni čtení technické dokumentace • Ochotu učit se novým věcem a nebát se výzev • Příjemné a nekonfliktní vystupování • Řidičský průkaz Nabízíme: • Stravenky • 5 týdnů dovolené • Zajímavá a různorodá práce • Práce v příjemném a přátelském kolektivu • Možnost práce na HPP, ŽL nebo zkrácený úvazek • Zajímavé platové ohodnocení • Firemní akce
Sales specialista / obchodní zástupce
Líbilo by se vám pracovat pro nadnárodní společnost Vodafone Czech Republic a.s. ve spolupráci s business partnerem Logimont s.r.o., kde jste odměňováni za to co skutečně uděláte? Pokud ano, hledáme akvizičního obchodního zástupce pro segment živnostníků, malých a středně velkých firem. Budete kontaktovat firemní zákazníky na základě hovorů domluvených naším Call centrem. Co u nás budete dělat? Na začátku se můžete těšit na kvalitní zaškolení, které Vás seznámí se vším, co budete potřebovat znát při své práci. Až se dozvíte vše potřebné, budete: - poskytovat informace o nabídce Vodafone, zjišťovat potřeby a přání zákazníků a hledat pro ně nejvhodnější řešení. Na začátku s podporou, poté samostatně vést obchodní jednání. - připravovat cenovou nabídku a řešení na míru - zpracovávat související administrativu - reprezentovat značku Vodafone a spolupracovat s dalšími lidmi z týmu Co od vás očekáváme? - Zaměření na výsledek, spolehlivost a zodpovědnost - Obchodního ducha, nadšení pro prodej - Proaktivní přístup - Schopnost řídit efektivně svůj čas - Zkušenost s prodejem pro vás bude výhodou, není však podmínkou, vše Vás naučíme Co Vám můžeme nabídnout? - Propracovaný systém školení – produktový trénink a trénink obchodních dovedností - Průběžné vzdělávání - Nadstandardní finanční ohodnocení pomocí provizního systému - základní výdělek 20 000,- + neomezené provize. Ti nejúspěšnější z nás vydělávají přes 100 000,- měsíčně. - Práci si přizpůsobíte svým možnostem – nabízíme flexibilní pracovní dobu a možnost práce z domova - Individuální a týmové soutěže - Zázemí kanceláře v Teplicích a Karlových Varech - Dlouholeté zkušenosti v oboru - Tým super lidí a manažera, který vás podpoří - Nadstandartní výdělek, notebook a neomezený tarif včetně dat Životopisy zasílejte na email @ Budeme se na Vás těšit. Business partner Logimont s.r.o Zpracování osobních údajů Pro potřeby tohoto výběrového řízení zpracovává Vaše osobní údaje v roli správce společnost Logimont s.r.o., se sídlem U radnice 956/8,Teplice, IČO: 17379555, (dále také jen „obchodní partner společnosti Vodafone“). V případě jakýchkoliv dotazů ve vztahu ke zpracování Vašich osobních údajů ze strany správce využijte, prosím, tento kontakt: @
Administrativní posila do týmu
Aktuálně hledáme nového kolegu / kolegyni do naší kanceláře v Mělníku. Někoho, koho by bavilo pracovat jako obchodní referent, a zároveň v rámci office týmu pomáhat s chodem kanceláře. Co budete řešit? Různorodou administrativní práci točící se okolo chodu firmy. Administrativní podpora kolegů. Vyřizování požadavků zákazníků a komunikace s nimi. Administrativa veškerých procesů zákaznického servisu (kompletní správa agendy přiděleného zákazníka, přijímání a vyřizování objednávek, zpracování objednávek, příprava k fakturaci. Jaké byste měl/měla tyto znalosti a dovednosti: Ukončené středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou. Angličtina, stačí základy. Znalost práce na PC (MS Office - Word, Excel, Outlook apod.). Dobré komunikační dovednosti a příjemné vystupování. Schopnost pracovat samostatně a pečlivě. Smysl pro humor a chuť do života. Být trpělivá/ý a neměla by ti vadit ani rutinní administrativní činnost. Měl/a bys mít chuť se učit novým věcem. Co Vám můžeme nabídnout: Přátelský a spolupracující tým ochotný předávat své znalosti. Neformální prostředí a zábavné firemní akce. Příjemnou kancelář. Práci, která Vás bude bavit.