Lamelový samosvor OS Giken pro Nissan 350Z / 370Z
Kategorie:
Tuning
Prodám nový lamelový samosvorný diferenciál OS Giken Superlock 1.5Way pro Nissan 350Z a 370Z (všechny ročníky). Na nabízený diferenciál se vztahuje záruka.
Agresivni na svezení, ale komfortni na běžné ježdění. Díky speciální patentové konstrukci- Lock timing progresivně dochází až k 100% zamknutí špéry. Při malém zatížení má malou svornost (=komfortní na běžné ježdění, vyšší životnost), se zvyšující zátěží se rychle a progresivně zamyká až na 100%. Celá konstrukce je hi-tec ( chytrá konstrukce umožňuje použít až dvojnásobný počet lamel (až 28 lamel), než konkurenční LSD, =vyšší výkon a delší životnost, monoblock konstrukce skříně diferenciálu, všechny komponenty mají speciální povrchovou úpravu- chemicko-tepelné zpracování pro maximální životnost, kovaná kola, odpadá komplikované zajíždění jako u jiných lameláků, odlehčená konstrukce, vhodný i na běžné ježdění, většina konkurenčních LSD není vhodná-vydávají různé pazvuky).
Standardní nastavení vyhovuje většině uživatelů. Je možnost individuálního nastavení (přechod z 1.5 Way na 2Way, změna předpětí a negativního předpětí, TCD- hi-tec úprava lamel, aktivace/deaktivace některých lamel, jiný úhel ramp. Lze nastavit jak moc a jak rychle se zamkne při akceleraci a deakceleraci. Speciální nastavení pro drift, okruhové ježdění atd.)
Pokud máte VLSD, pro instalaci je potřeba 1x kratší příruba ( +4 300Kč navíc k ceně). Open diff ji nepotřebuje.
Více o OS Giken v příloze v odkazu.
drift drifting kaaz mfactory cusco quaife drexler
Agresivni na svezení, ale komfortni na běžné ježdění. Díky speciální patentové konstrukci- Lock timing progresivně dochází až k 100% zamknutí špéry. Při malém zatížení má malou svornost (=komfortní na běžné ježdění, vyšší životnost), se zvyšující zátěží se rychle a progresivně zamyká až na 100%. Celá konstrukce je hi-tec ( chytrá konstrukce umožňuje použít až dvojnásobný počet lamel (až 28 lamel), než konkurenční LSD, =vyšší výkon a delší životnost, monoblock konstrukce skříně diferenciálu, všechny komponenty mají speciální povrchovou úpravu- chemicko-tepelné zpracování pro maximální životnost, kovaná kola, odpadá komplikované zajíždění jako u jiných lameláků, odlehčená konstrukce, vhodný i na běžné ježdění, většina konkurenčních LSD není vhodná-vydávají různé pazvuky).
Standardní nastavení vyhovuje většině uživatelů. Je možnost individuálního nastavení (přechod z 1.5 Way na 2Way, změna předpětí a negativního předpětí, TCD- hi-tec úprava lamel, aktivace/deaktivace některých lamel, jiný úhel ramp. Lze nastavit jak moc a jak rychle se zamkne při akceleraci a deakceleraci. Speciální nastavení pro drift, okruhové ježdění atd.)
Pokud máte VLSD, pro instalaci je potřeba 1x kratší příruba ( +4 300Kč navíc k ceně). Open diff ji nepotřebuje.
Více o OS Giken v příloze v odkazu.
drift drifting kaaz mfactory cusco quaife drexler
