Mazda 6 GH sedan 2.0 108 kW LPG 12/2010 280 tis km
Kategorie:
Mazda
Nebudu vám psát, jaká to je voňavka. V tomhle věku a kilometrech už vážně není, ale po návštěvě myčky a vysavače stále umí okouzlit.
Mazdu mám od roku 2014, jsem druhý (resp. třetí - přepis v rámci firmy) a bylo to moje první slušné auto. V posledních letech jsem v ní vozil manželku a dceru, takže jsem se o ni náležitě staral, aby vše šlapalo. Olej a filtry každý rok nebo 15 tis km a když se něco pokazilo, tak šup do servisu. Níže jsem vypsal závady za poslední roky a jde vidět, že se toho moc na tom autě nekazí.
Vesměs jsem řešil jen běžný servis - olej brzdy. Destičky drží zhruba 40 tis km, kotouče kolem 80 tis km. Tuším, že brzdy jsou teď zhruba v 50% stavu. Takže pohoda.
Velký benefit auta je LPG systém, který je téměř nový a šlape jako hodinky. Stál 15 tis Kč a aktuálně auto jezdí za 1,5 Kč / km (9-10 litrů LPG na 100 km při ceně 15-17 Kč). Tato ekonomika provozu mi bude chybět :-)
Sedan má velmi prostorný kufr a litrově není moc vzdálen od kombíku. Horší je samozřejmě přístupnost, ale velikostí nás nikdy neomezoval a to jsme vozili kočárek a několik velkých kufrů. Pozor, je to vážně sedan (otevírá se pouze zadní víko kufru bez okna), takže docela raritní karoserie. Zlí jazykové tvrdí, že sedan má vyšší tuhost karoserie :)
Na podvozku jinak jinak nic nebouchá a v interiéru nic moc extra nevrže.
Auto má samozřejmě nějakou kosmetiku úměrnou věku - něco jde vidět na fotkách (fotky ještě udělám na sluníčku po myčce).
Níže uvádím technická data, výbavu a zásadní servis za poslední roky.
Cena k jednání při testovací jízdě. Nehodlám se s nikým dohadovat po telefonu :-)
Technická data:
Motor: 2.0, 1.999ccm, benzin, o výkonu 108kw / 147 koní
Nový LPG systém STAG od 10/2021
VIN: JMZGH12F
Převodovka: Manuální - 6 stupňů
Rok: 12/2010
Najeto: 280 000km
Barva: stříbrná metalíza
STK: do 02/2024
Výbava:
- Alu kola orig. R17 plus zimní sada R16 (letní i zimní pneu jeté pouze sezónu cca 6-8 tis km)
- ABS, ESP, ASR
- 6x Airbag, vypínatelný airbag spolujezdce, ISOFIX
- Přední mlhovky
- Dvouzonová automatická klimatizace
- Tempomat
- El. zrcátka, el. sklopná
- 4x el. Okna
- Autorádio na MP3 + CD Changer na 6CD
- Multifunkční volant, stavitelný ve 2 osách, kožený + kožená hlavice řadicí páky
- Stmívací zrcátko
- Dešťový senzor
- Palubní počítač
- Loketní opěrka
Servis:
- ROZVODY ŘETĚZEM, takže není potřeba řešit
- LPG je na autě od roku 2014 zhruba při 90 tis km byl instalován systém Stefaneli. Ve 265 tis byly vyměněny vstřiky a řídící jednotka (15 tis Kč)
- 06/2022 výměna spojky (11 tis Kč)
- 08/2021 výměna předních ložisek (9 tis Kč)
- 09/2020 výměna levé poloosy (6 tis Kč)
Mazdu mám od roku 2014, jsem druhý (resp. třetí - přepis v rámci firmy) a bylo to moje první slušné auto. V posledních letech jsem v ní vozil manželku a dceru, takže jsem se o ni náležitě staral, aby vše šlapalo. Olej a filtry každý rok nebo 15 tis km a když se něco pokazilo, tak šup do servisu. Níže jsem vypsal závady za poslední roky a jde vidět, že se toho moc na tom autě nekazí.
Vesměs jsem řešil jen běžný servis - olej brzdy. Destičky drží zhruba 40 tis km, kotouče kolem 80 tis km. Tuším, že brzdy jsou teď zhruba v 50% stavu. Takže pohoda.
Velký benefit auta je LPG systém, který je téměř nový a šlape jako hodinky. Stál 15 tis Kč a aktuálně auto jezdí za 1,5 Kč / km (9-10 litrů LPG na 100 km při ceně 15-17 Kč). Tato ekonomika provozu mi bude chybět :-)
Sedan má velmi prostorný kufr a litrově není moc vzdálen od kombíku. Horší je samozřejmě přístupnost, ale velikostí nás nikdy neomezoval a to jsme vozili kočárek a několik velkých kufrů. Pozor, je to vážně sedan (otevírá se pouze zadní víko kufru bez okna), takže docela raritní karoserie. Zlí jazykové tvrdí, že sedan má vyšší tuhost karoserie :)
Na podvozku jinak jinak nic nebouchá a v interiéru nic moc extra nevrže.
Auto má samozřejmě nějakou kosmetiku úměrnou věku - něco jde vidět na fotkách (fotky ještě udělám na sluníčku po myčce).
Níže uvádím technická data, výbavu a zásadní servis za poslední roky.
Cena k jednání při testovací jízdě. Nehodlám se s nikým dohadovat po telefonu :-)
Technická data:
Motor: 2.0, 1.999ccm, benzin, o výkonu 108kw / 147 koní
Nový LPG systém STAG od 10/2021
VIN: JMZGH12F
Převodovka: Manuální - 6 stupňů
Rok: 12/2010
Najeto: 280 000km
Barva: stříbrná metalíza
STK: do 02/2024
Výbava:
- Alu kola orig. R17 plus zimní sada R16 (letní i zimní pneu jeté pouze sezónu cca 6-8 tis km)
- ABS, ESP, ASR
- 6x Airbag, vypínatelný airbag spolujezdce, ISOFIX
- Přední mlhovky
- Dvouzonová automatická klimatizace
- Tempomat
- El. zrcátka, el. sklopná
- 4x el. Okna
- Autorádio na MP3 + CD Changer na 6CD
- Multifunkční volant, stavitelný ve 2 osách, kožený + kožená hlavice řadicí páky
- Stmívací zrcátko
- Dešťový senzor
- Palubní počítač
- Loketní opěrka
Servis:
- ROZVODY ŘETĚZEM, takže není potřeba řešit
- LPG je na autě od roku 2014 zhruba při 90 tis km byl instalován systém Stefaneli. Ve 265 tis byly vyměněny vstřiky a řídící jednotka (15 tis Kč)
- 06/2022 výměna spojky (11 tis Kč)
- 08/2021 výměna předních ložisek (9 tis Kč)
- 09/2020 výměna levé poloosy (6 tis Kč)
