Mazda 6 GY 2.0D
Kategorie:
Mazda
Prodám vůz Mazda 6 GY 2.0D jako celek na díly nebo na opravu.
Vůz: Mazda 6 GY rv 2005
Motor: 2.0D 100kw
Převodovka: manuální 5st.
Nájezd: cca 210 000 km
STK: 02/2024
Auto koupeno v únoru 2020 v ČR s nájezdem 169 tis. km, aktuálně najeto cca 210 tis.
Za tu dobu proinvestováno dost peněz. Od některých úkonů mám doklady, něco jsem si dělal sám:
Geometrie
Desinfekce klimatizace
Axiální táhlo řízení L+P
Čep řízení L+P
Přední i zadní kotouče a destičky
Ložiska + náboje na všech 4 kolech
Manžeta řízení
Hřebenové řízení
Silentblok motoru - pravý
Rozvodová sada
Čištění startéru
Spojková sada s dvouhmotovým setrvačníkem
Spojkové válečky
EGR ventil
Váha vzduchu
Napínací kladka
Snížené pružiny Eibach Pro Kit (-35mm)
Manžeta na poloose
Olej v převodovce Liqui Moly
V autě pravidelně měněny filtry a olej měněn co 10 tis. km (5W40).
VADY: auto až donedávna jezdilo, poté se začaly ozývat pazvuky nejprve po zařazení 5 st., později už i na jiných stupních, nicméně pětka je na tom nejhůř. Spojka zabírá skoro hned - asi 1 cm od podlahy. Vyměnil se tedy olej v převodovce, který už byl spíše vazelína, nicméně to nepomohlo. V servisu mi řekli, že je teda špatná převodovka a spojka.
Z důvodu nákladné opravy tedy prodávám na ND, popř. pro někoho, kdo si to doma opraví za zlomek ceny oproti servisu. Do šrotu ji je škoda, má velice zachovalý interiér i karoserie je na tom pořád dost dobře, nicméně se už začíná objevovat lehká koroze na klasických místech (prahy, lemy).
K autu přidám ještě 4 ks litých kol R16 (odrbané od patníků) a 2 ks zimních gum Vraník s pěkným vzorkem - jedna v pořádku, druhá má po nahuštění na bočnici bouli. Popř. ještě jednu autobaterii, záleží na domluvě.
Na ceně jsem ochotný se s rozumným zájemcem domluvit.
Prohlídka v Ostravě. Telefon není platný, napište mail, potom si dáme telefon, díky.
Vůz: Mazda 6 GY rv 2005
Motor: 2.0D 100kw
Převodovka: manuální 5st.
Nájezd: cca 210 000 km
STK: 02/2024
Auto koupeno v únoru 2020 v ČR s nájezdem 169 tis. km, aktuálně najeto cca 210 tis.
Za tu dobu proinvestováno dost peněz. Od některých úkonů mám doklady, něco jsem si dělal sám:
Geometrie
Desinfekce klimatizace
Axiální táhlo řízení L+P
Čep řízení L+P
Přední i zadní kotouče a destičky
Ložiska + náboje na všech 4 kolech
Manžeta řízení
Hřebenové řízení
Silentblok motoru - pravý
Rozvodová sada
Čištění startéru
Spojková sada s dvouhmotovým setrvačníkem
Spojkové válečky
EGR ventil
Váha vzduchu
Napínací kladka
Snížené pružiny Eibach Pro Kit (-35mm)
Manžeta na poloose
Olej v převodovce Liqui Moly
V autě pravidelně měněny filtry a olej měněn co 10 tis. km (5W40).
VADY: auto až donedávna jezdilo, poté se začaly ozývat pazvuky nejprve po zařazení 5 st., později už i na jiných stupních, nicméně pětka je na tom nejhůř. Spojka zabírá skoro hned - asi 1 cm od podlahy. Vyměnil se tedy olej v převodovce, který už byl spíše vazelína, nicméně to nepomohlo. V servisu mi řekli, že je teda špatná převodovka a spojka.
Z důvodu nákladné opravy tedy prodávám na ND, popř. pro někoho, kdo si to doma opraví za zlomek ceny oproti servisu. Do šrotu ji je škoda, má velice zachovalý interiér i karoserie je na tom pořád dost dobře, nicméně se už začíná objevovat lehká koroze na klasických místech (prahy, lemy).
K autu přidám ještě 4 ks litých kol R16 (odrbané od patníků) a 2 ks zimních gum Vraník s pěkným vzorkem - jedna v pořádku, druhá má po nahuštění na bočnici bouli. Popř. ještě jednu autobaterii, záleží na domluvě.
Na ceně jsem ochotný se s rozumným zájemcem domluvit.
Prohlídka v Ostravě. Telefon není platný, napište mail, potom si dáme telefon, díky.
