MGA rok 1600 rok 1960 originál v původním lakování
Kategorie:
Veteráni
MGA patří k jedněm z nejslavnějších britských roadsterů. Byl to elegantní, sportovní vůz od značky Morris Garage dostupný i pro širší veřejnost. Rychle se po celém světě stal velice oblíbeným díky své cenové dostupnosti a ladným tvarům. Zpočátku se vyráběl pod označením MGA 1500, osazen OHV motorem o objemu 1500 ccm o výkonu 68 – 72 PS a 4mi bubnovými brzdami.
V květnu 1959 byl název změněn na MGA 1600 a stávající motor byl nahrazen motorem o objemu 1588 a výkonem 81 PS. Současně s tím vozidlo obdrželo přední kotoučové brzdy.
Tento exemplář je v předrenovačním stavu a dle svého současného stavu, byl dlouhou dobu skladován na suchém místě o čemž svědčí minimální množství koroze a jeho původní modrá barva. Vozidlo je kompletní s pěknou, zachovalou přístrojovou deskou a pěkným, zachovalým interiérem. Na karoserii vozidla je částečná koroze za dveřmi, kterou je třeba opravit. Zbytek vozidla je v pěkném stavu, např. blatníky jsou jako nové. Motor je kompletní v zachovalém stavu s 2 SU karburátory. Na vozidle jsou osazena původní drátěná kola, která činí MGA velmi atraktivní. Plátěná střecha je v pěkném použitelném stavu, bez nutnosti oprav.
K autu je také nová i starší plachta zakrývající interier a dvě původní boční okna.
Celkově se jedná o zajímavé, kompletní vozidlo , "matching number" v originál stavu, které lze zrenovovat s poměrně malými investicemi
V květnu 1959 byl název změněn na MGA 1600 a stávající motor byl nahrazen motorem o objemu 1588 a výkonem 81 PS. Současně s tím vozidlo obdrželo přední kotoučové brzdy.
Tento exemplář je v předrenovačním stavu a dle svého současného stavu, byl dlouhou dobu skladován na suchém místě o čemž svědčí minimální množství koroze a jeho původní modrá barva. Vozidlo je kompletní s pěknou, zachovalou přístrojovou deskou a pěkným, zachovalým interiérem. Na karoserii vozidla je částečná koroze za dveřmi, kterou je třeba opravit. Zbytek vozidla je v pěkném stavu, např. blatníky jsou jako nové. Motor je kompletní v zachovalém stavu s 2 SU karburátory. Na vozidle jsou osazena původní drátěná kola, která činí MGA velmi atraktivní. Plátěná střecha je v pěkném použitelném stavu, bez nutnosti oprav.
K autu je také nová i starší plachta zakrývající interier a dvě původní boční okna.
Celkově se jedná o zajímavé, kompletní vozidlo , "matching number" v originál stavu, které lze zrenovovat s poměrně malými investicemi
