Moto Guzzi Breva 750
Kategorie:
Silniční motocykly
Rok výroby: 2005
Najeto: 46000 km
Země původu: Itálie
Najeto: 46000 km
Země původu: Itálie
Podobné inzeráty
Na prodej pěkná malá Breva. Nebouraná. Pravidelně servisovaná. K moto přidám olejový a vzduchový filtr. Na tachometru 23 200km. Novější nehučící převodovka. Motorka včetně topcase. Preventivně přetěsněn zadní převod v 13000km. Pro bližší info volejte nebo pište. Není problém se dojet podívat, vše rád ukážu. Dohoda na ceně možná. Přešel jsem na větší Guzzi.
Technická do 2025.
Více na:
Copyright ©
Prodám moto Guzzi Breva 750 i.e, zablokovaný motor, protože je bez oleje, nové pneu, italské dokumenty. Cena je pevná
MOTO GUZZI V7 II Racer ABS, r.04/2016, 1.maj.(AT importér zn. Moto Guzzi), iba 762km!!!, 2x kľúč, nepadnutá. Nová batéria, štart aj chod motora bez problémov.
Pôvodný stav - po umytí bude ako nová.
Obsah: 744cm3
Výkon: 35kW (48k) - možnosť VP skupiny A2
Hmotnosť: 198kg
Krásny Café racer v limitovanej edícii 1/1000.
35kW = vhodná aj pre úplného začiatočníka, resp. od 18 rokov s vodičským preukazom skupiny A2
*** 1000ks LIMITOVANÁ EDÍCIA: 159-ty kus z 1000 ***
FAQ: "Proč to má tak málo najeto?" -->> SKLADOVÁ ULOŽENKA!!!!!!!!!!
Prihlásená iba 1 sezónu od 04/2016 do 11/2016. Pôvodný vlastník: AT importér zn. Moto Guzzi.
CENA: 7.490€ (cca 174.000Kč)
STANOVIŠTE MOTO: Bratislava, SR
KONTAKT: +421907640247
Náhradní díly na Moto Guzzi V7iii
Sedlo na Moto guzzi V7iii originální pouze s krovkou cena kompletu 8990.
Výfuky originál Moto Guzzi v7 iii najeto 3600km cena kompletu 2ks výfuky plus vše k tomu 4990.
Prodám Moto Guzzi V11 Sport Ballabio r.v. 2004. Velice zachovalý a opečovávaný kus. Nyní 62 tis. km. V létě v 60tis. km proběhl velký servis – oleje, filtr, olej v předních tlumičích, kompletní vyčistění brzd, brzdová kapalina, spojková kapalina, zadní guma, seřízení ventilů a synchronizace a promazání kardanu. Doložím servisní historii od novoty až doposud! Na moto jsou výfuky Mivv a k nim vyladěná palivová mapa přímo na tomto konkrétním stroji. Motor jede pěkně plynule bez zaváhání již od opravdu nízkých otáček. Dále je na moto zadní tlumič Ohlins - originál z vybavenějších modelů V11 komplet zrepasovaný panem Vangelasem (vyšel na 20 tis. Kč), boční textilní nacvakávací kufry origo Moto Guzzi včetně pláštěnek, horní monokey kufr Kappa a USB zásuvka, přední kotouče jsou téměř nové (výměna v 54500km - 11 tis. Kč),… K motu 2x klíč, servisní příručka, servisní kniha, faktury a Excel s podrobně vypsaným servisem za celou dobu existence motocyklu, origo výfuky a k nim soubor s originální palivovou mapou, homologační kartička k Mivvům, konstrukce na nůžkový zvedák pro přizvednutí během servisních úkonů (místo centrálního stojanu), sada na repas předních brzdičů (zatím nebyla potřeba), 3x náhradní pružinka řazení (známá nemoc V11), originální nářadí.