Motor M52B30 Stroker GO
Kategorie:
BMW
Zdravím, Zvažuji prodej komplet motoru po GO - M52B28 -> Stroker M52B30
Motor kompletně po generálce
Klika před použitím byla zkontrolována a vyvážená + nové ložiska
Klika původem z motoru M54B30 - nebroušená na orig. nových šálcích
Ojnice M50B25- včetně nových ojničních ložisek.
Písty M54B30 prošly ultrazvukem a jsou taktéž zkontrolovány. Nové pístní kroužky Goetze
Hlava původní z M52B28 prošla kontrolou odtlakovaná, zbroušená, vymezené ventilové vůle. Netlakuje ani nebere olej
Sací vačka 240•
Nová vodní pumpa, termostat, čidla na vodu a olej atd. Vše co se dalo a bylo třeba měnit
V ceně olejový chladič+víčko
Nové rozvody
Nové těsnění, nové gufera, ložiska, repasovaný vanos…
Ventilové víko měněno za M50 (hliník)
Sání m50b25
Motor má po zajetí najeto zhruba 7000km
Po dohodě mohu přidat nerezové svody Schmiedmann + středový díl výfuku.
Případně zadní díl kardanu včetně diferenciálů 3.45 (zavářka) 168 obal + poloosy.
Ježděno na 5w40 do 1500km po 1500km měněno za 10w60 .
Pro více info DM, prodávám z důvodu swapu na V8
V ceně je setrvák,spojka,převodovka,elektrika prostě komplet swap do E36
Možná výměna za V8 M60/62
Cena se odvíjí na věcech co budou součástí prodeje. Holý motor s převodovkou/spojkou/elektrikou 55tis
Motor kompletně po generálce
Klika před použitím byla zkontrolována a vyvážená + nové ložiska
Klika původem z motoru M54B30 - nebroušená na orig. nových šálcích
Ojnice M50B25- včetně nových ojničních ložisek.
Písty M54B30 prošly ultrazvukem a jsou taktéž zkontrolovány. Nové pístní kroužky Goetze
Hlava původní z M52B28 prošla kontrolou odtlakovaná, zbroušená, vymezené ventilové vůle. Netlakuje ani nebere olej
Sací vačka 240•
Nová vodní pumpa, termostat, čidla na vodu a olej atd. Vše co se dalo a bylo třeba měnit
V ceně olejový chladič+víčko
Nové rozvody
Nové těsnění, nové gufera, ložiska, repasovaný vanos…
Ventilové víko měněno za M50 (hliník)
Sání m50b25
Motor má po zajetí najeto zhruba 7000km
Po dohodě mohu přidat nerezové svody Schmiedmann + středový díl výfuku.
Případně zadní díl kardanu včetně diferenciálů 3.45 (zavářka) 168 obal + poloosy.
Ježděno na 5w40 do 1500km po 1500km měněno za 10w60 .
Pro více info DM, prodávám z důvodu swapu na V8
V ceně je setrvák,spojka,převodovka,elektrika prostě komplet swap do E36
Možná výměna za V8 M60/62
Cena se odvíjí na věcech co budou součástí prodeje. Holý motor s převodovkou/spojkou/elektrikou 55tis
