OPEL ANTARA 4x4 2.0 CDTI 110KW
Kategorie:
Opel
Prodám OPEL ANTARA 4x4 2.0CDTi
Rok výroby 2007
Najeto 344 XXX km
Výkon 110kw
Manuální 5 stupňová převodovka
4xel. okna + el. zpětná zrcátka
Polokožená vyhřívaná sedadla
Dešťový senzor
Klimatizace
Střešní hagusy
Tažné zařízení
Parkovací senzory
Asistent sjezdu z kopce
Multifunkční volant
Tempomat
Palubní počítač
10xairbag
Ochranná plastová vana v kufru
Dvojité dno kufru
Nyní je auto po servise a bylo provedeno následující :
Nový motorový olej+filtry
Nové turbodmychadlo
Nové palivové vstřikovače
Vyčištěn DPF filtr
Nové přední brzdové kotouče+desky
Nové zadní brzdové desky
Nový akumulátor
Nový alternátor a startér motoru
Po tomhle rozsáhlejším servise nemá auto najeto ani 200km! Delší dobu auto stálo u mechanika tudíž je ku dnešnímu dni bez stk, ale není problém zájemci zařídit novou.
Momentálně proinvestováno dost peněz a času, bohužel po všech opravách začalo něco klepat v motoru, dle mechanika závada na Hydroštelech a je nutná investice cca 15tis korun s materiálem i s prací.
Auto prodávám staršímu kamarádovi, který do oprav investoval spousty peněz a již mu došla trpělivost a finance na to, aby auto nadále opravoval. Po opravě si troufnu říct, že to bude schopné auto či dělník po servise.
Mezi závady bych vytkl výše zmiňovamou vadu hydroštelů (každopádně auto je normálně provozu schopné a jezdí bez problémů) "jen" klepe, na emise závada nemá vliv tudíž technickou kontrolou na opravu normálně projde a může si jej někdo opravit. Zbytek je spíše zub času v podobě škrábanců a ťukanců dookola vozu, natrhnutá řidičova sedačka ve spodním podsedáku, orezliny na přední kapotě a hlavně víku kufru (bolest u těchto modelů)
K autu je další sada pneumatik
Na ceně je možné se určitě dohodnout po prohlídce s majitelem, opravu již nechce řešit. Vzhledem k závadě bude auto prodáváno jako nepojízdné na opravu, nebo náhradní díly. Děkuji za pochopení
Rok výroby 2007
Najeto 344 XXX km
Výkon 110kw
Manuální 5 stupňová převodovka
4xel. okna + el. zpětná zrcátka
Polokožená vyhřívaná sedadla
Dešťový senzor
Klimatizace
Střešní hagusy
Tažné zařízení
Parkovací senzory
Asistent sjezdu z kopce
Multifunkční volant
Tempomat
Palubní počítač
10xairbag
Ochranná plastová vana v kufru
Dvojité dno kufru
Nyní je auto po servise a bylo provedeno následující :
Nový motorový olej+filtry
Nové turbodmychadlo
Nové palivové vstřikovače
Vyčištěn DPF filtr
Nové přední brzdové kotouče+desky
Nové zadní brzdové desky
Nový akumulátor
Nový alternátor a startér motoru
Po tomhle rozsáhlejším servise nemá auto najeto ani 200km! Delší dobu auto stálo u mechanika tudíž je ku dnešnímu dni bez stk, ale není problém zájemci zařídit novou.
Momentálně proinvestováno dost peněz a času, bohužel po všech opravách začalo něco klepat v motoru, dle mechanika závada na Hydroštelech a je nutná investice cca 15tis korun s materiálem i s prací.
Auto prodávám staršímu kamarádovi, který do oprav investoval spousty peněz a již mu došla trpělivost a finance na to, aby auto nadále opravoval. Po opravě si troufnu říct, že to bude schopné auto či dělník po servise.
Mezi závady bych vytkl výše zmiňovamou vadu hydroštelů (každopádně auto je normálně provozu schopné a jezdí bez problémů) "jen" klepe, na emise závada nemá vliv tudíž technickou kontrolou na opravu normálně projde a může si jej někdo opravit. Zbytek je spíše zub času v podobě škrábanců a ťukanců dookola vozu, natrhnutá řidičova sedačka ve spodním podsedáku, orezliny na přední kapotě a hlavně víku kufru (bolest u těchto modelů)
K autu je další sada pneumatik
Na ceně je možné se určitě dohodnout po prohlídce s majitelem, opravu již nechce řešit. Vzhledem k závadě bude auto prodáváno jako nepojízdné na opravu, nebo náhradní díly. Děkuji za pochopení
