Opel Omega Caravan 2.0 16v samosvor
Kategorie:
Opel
Po dlouhých úvahách prodám svojí daily/super pomocníka/fun car. Opel Omega Caravan 2.0 16v 100kw (x20xev) se samosvorem a hydroručkou. Rok výroby 1998, plně pojízdné, eko daň zaplacena, najeto 197 tisíc, stk12/23. Spolehlivý pomocník, nikdy mě nenechal ve štychu. Přední okna v el., tažné zařízení, skládací přední sedačka. Motor v kondici, tlaky 13 barů, olej si trošku vezme jen ve vysokých otáčkách (10w60).
Co se týče servisu, před rokem než jsem začal autem jezdit se dělala generálka hlavy. Nové rozvody s vodní pumpou, nové šrouby hlavy, všechny těsnění, chladič vody a topení, svíčky, čidlo kliky, termostat, rozborka a kontrola samosvoru, nová gufera a náplň, od ručky dozadu nové brzdové trubky (ocel), všechny nové náplně.
V průběhu jsem měnil servo a alternátor (použité díly), přidána druhá sahara na vodní chladič, nová lambda sonda, nové svody výfuku, nová spojka Sachs, silentbloky motoru, nové zadní tlumiče s uložením a zadní ložiska.
Auto je na TA pružinách, vpředu i tlumiče, vzadu nové série tlumiče. Není to tvrdé. Hydraulická ručka je zapojená do okruhu, v interiéru se dá během minuty schovat do středového tunelu.
Koroze spodků dveří a zadní lemy, jinak úplně v pořádku. Není problém zvednout půlku auta za práh.
Mínusy - Bude to chtít geometrii, levé přední kolo brzdí méně než pravé, občas někde zabouchá výfuk , kosmetika 25 let starého auta
Na prodej na origo 17" ALU (přední hezké zimní, vzadu horší celoročky), přidám origo ALU 15" pavučiny plus přidám nějaké díly. Volant už je sériový
Cenová představa 24 000,- s možností dohody při normálním jednání
Další info rád zodpovím. Jeden z nejspolehlivějších a nejpoužívanějších motorů Opel. Velký pomocník se spoustou prostoru s kterým se dá na mokru příjemně sklouznout. Díky dlouhému rozvoru velice čitelné auto v driftu, vhodné na naučení.
Co se týče servisu, před rokem než jsem začal autem jezdit se dělala generálka hlavy. Nové rozvody s vodní pumpou, nové šrouby hlavy, všechny těsnění, chladič vody a topení, svíčky, čidlo kliky, termostat, rozborka a kontrola samosvoru, nová gufera a náplň, od ručky dozadu nové brzdové trubky (ocel), všechny nové náplně.
V průběhu jsem měnil servo a alternátor (použité díly), přidána druhá sahara na vodní chladič, nová lambda sonda, nové svody výfuku, nová spojka Sachs, silentbloky motoru, nové zadní tlumiče s uložením a zadní ložiska.
Auto je na TA pružinách, vpředu i tlumiče, vzadu nové série tlumiče. Není to tvrdé. Hydraulická ručka je zapojená do okruhu, v interiéru se dá během minuty schovat do středového tunelu.
Koroze spodků dveří a zadní lemy, jinak úplně v pořádku. Není problém zvednout půlku auta za práh.
Mínusy - Bude to chtít geometrii, levé přední kolo brzdí méně než pravé, občas někde zabouchá výfuk , kosmetika 25 let starého auta
Na prodej na origo 17" ALU (přední hezké zimní, vzadu horší celoročky), přidám origo ALU 15" pavučiny plus přidám nějaké díly. Volant už je sériový
Cenová představa 24 000,- s možností dohody při normálním jednání
Další info rád zodpovím. Jeden z nejspolehlivějších a nejpoužívanějších motorů Opel. Velký pomocník se spoustou prostoru s kterým se dá na mokru příjemně sklouznout. Díky dlouhému rozvoru velice čitelné auto v driftu, vhodné na naučení.
