Prodam Jaguar XJ40 STK, PLNE POJIZDNY
Kategorie:
Veteráni
Po delsim vahani jsem se s tezkym srdcem rozhodnul prodat svuj Jaguar.
Mel jsem s nim velke plany na renovaci a auto uplne vytunit, ale sebekriticky si musim priznat, ze jsem vic na zazitky a nova auta.
Auto ma do idealu urcite daleko a lidem s OCD doporucuji se mu vyhnout, ale je naprosto SPOLEHLIVE, nikde me nikdy nenechalo a az na uplne drobnosti vse TECHNICKY FUNGUJE, do auta netece, nikam netahne, svetla sviti, klakson troubi, sterace stiraji atp. Motor skvele funguje, automat radi pekne, nijak necuka, nerovnosti auto tlumi vyrazne lip nez muj sluzebni Kodiaq s DCC. A hlavne ma płatne papiry a STK, tz sednout a jezdit. Navic ma uz vyreseny podvozek, coz je u tehle aut obrovska investice.
Par neduhu ma: koroze karoserie, popraskane drevo na palubce, nefunkcni zesilovac radia, neodborne opravena stropnice a central zadnich pravych dveri nekdy vynecha odemykani (zamkne vzdy).
Par technickych dat:
Jaguar XJ40/XJ6 s Evropskym rizenim vlevo
Barva: jedina spravna ???? British racing green
Benzin: 6 valcu, 163kW, tz skoro 220 koni, prevodovka automaticka
RV: 1992, tz doporucovene pozdni roky vyroby
Najezd: 158 xxx km
Dovezeno z Nemecka roku 2013
Vybava hodne slusna, namatkou vyhrev sedadel a jejich plne elektricke ovladani vcetne hlavove operky (to jsem jeste nikdy nemel), tempomat, rezim SPORT, stresni okno atp.
O auto było dobre postarano, je na nem dost veci udelano a je na letnim pneu s peknym vzorkem, tz pokud nebudete chtit resit renovaci, tak je auto defakto BEZ INVESTIC a muzete zacit jezdit.
Ma i zaplaceny eko poplatek.
Predstava ceny je 129k a dokazu si predstavit vymenu s oboustrannym doplatkem idealne za neco bez strechy. MX-5, S2000, Z3, Z4, SLK, Chevrolet, MR2 apod. Pripadne by me to tahlo k Fiat 124, Abarth 124 nebo Alfa Romeo.
Auto rad ukazu osobne v Praze vcetne vsech neduhu.
Mel jsem s nim velke plany na renovaci a auto uplne vytunit, ale sebekriticky si musim priznat, ze jsem vic na zazitky a nova auta.
Auto ma do idealu urcite daleko a lidem s OCD doporucuji se mu vyhnout, ale je naprosto SPOLEHLIVE, nikde me nikdy nenechalo a az na uplne drobnosti vse TECHNICKY FUNGUJE, do auta netece, nikam netahne, svetla sviti, klakson troubi, sterace stiraji atp. Motor skvele funguje, automat radi pekne, nijak necuka, nerovnosti auto tlumi vyrazne lip nez muj sluzebni Kodiaq s DCC. A hlavne ma płatne papiry a STK, tz sednout a jezdit. Navic ma uz vyreseny podvozek, coz je u tehle aut obrovska investice.
Par neduhu ma: koroze karoserie, popraskane drevo na palubce, nefunkcni zesilovac radia, neodborne opravena stropnice a central zadnich pravych dveri nekdy vynecha odemykani (zamkne vzdy).
Par technickych dat:
Jaguar XJ40/XJ6 s Evropskym rizenim vlevo
Barva: jedina spravna ???? British racing green
Benzin: 6 valcu, 163kW, tz skoro 220 koni, prevodovka automaticka
RV: 1992, tz doporucovene pozdni roky vyroby
Najezd: 158 xxx km
Dovezeno z Nemecka roku 2013
Vybava hodne slusna, namatkou vyhrev sedadel a jejich plne elektricke ovladani vcetne hlavove operky (to jsem jeste nikdy nemel), tempomat, rezim SPORT, stresni okno atp.
O auto było dobre postarano, je na nem dost veci udelano a je na letnim pneu s peknym vzorkem, tz pokud nebudete chtit resit renovaci, tak je auto defakto BEZ INVESTIC a muzete zacit jezdit.
Ma i zaplaceny eko poplatek.
Predstava ceny je 129k a dokazu si predstavit vymenu s oboustrannym doplatkem idealne za neco bez strechy. MX-5, S2000, Z3, Z4, SLK, Chevrolet, MR2 apod. Pripadne by me to tahlo k Fiat 124, Abarth 124 nebo Alfa Romeo.
Auto rad ukazu osobne v Praze vcetne vsech neduhu.
