Prodám Škoda Octavia combi 1,9TDI
Kategorie:
Škoda
Prodám Škoda Octavia 1,9TDi combi ve verzi 81 kW - výbava ambiente, r.v. 2001, STK do 10/2023.
První foto pouze ilustrativní kvůli Al kolům!!! (foceno 2017)
V ČR první majitel, dovoz z Německa po prvním majiteli v roce 2016, kdy měla najeto necelých 200 000 km. Nyní má cca 250 000 km. VIN pro ověření zašlu na vyžádání.
Výbava: loketní opěrka přední i zadní, vyhřívané přední sedačky, automatická klimatizace, 4x okna v elektrice, vnější zrcátka vyhřívaná a el. ovládaná, autorádio s mp3, zatmavená zadní skla s atestem, tajný vypínač proti krádeži, dvojité dno kufru, deaktivace ASR, tažné zařízení, 2x klíč k vozu s dálkovým ovládáním, Nyní na plechových discích se zánovními pneu. Přidám sadu letních Al kol (triton), 2x pneu spíš na výměnu a 2x slušný vzorek, ale starý DOT.
Krátce po dovozu v roce 2017 a cca 198 000 km vyměněny rozvody, repas turba. Vůz má po letech kosmetické vady - nejviditelnější na náraznících.
Za poslední dobu nemalé investice:
na podzim 2022 výměna oleje (najeto cca 3000 km), výměna zadních tlumičů a spojky klimakompresoru, nové čepy řízení,
konec roku 2021 výměna předních tlumičů a pružin včetně uložení, výměna klimakompresoru,
2020 výměna zadních brzdových třmenů.
Palubní kameru a GPS/GSM modul si z auta beru před prodejem.
Nedostatky:
Spolujezdcova mřížka ofuku na přístrojové desce má poničené ovládání a nefungují všechny lamely.
Přední loketní opěra respektive její zavírací část je neoriginální a jde hůře otvírat - originál zlomenou mám, dále nedrží dobře boční plast opěry.
Popelník pod rádiem se mi povedlo poničit, takže nefunguje jak by měl.
Pravá strana vadné mikrospínače zámků (nesignalizují otevřené dveře) - někdo šikovný si s tím poradí a vejde se do 100 Kč.
Nejhorší vada je namáčknuté tažné zařízení směrem k nárazníku - vozíku to nevadí, ale na nosič na kola to už není ono (po sklopení se nedá dostat do kufru).
Vrchlabí
Cena 74 000 Kč.
Dohoda o ceně až na místě, ale na prodej nespěchám.
Auto odjíždí až po přepisu.
První foto pouze ilustrativní kvůli Al kolům!!! (foceno 2017)
V ČR první majitel, dovoz z Německa po prvním majiteli v roce 2016, kdy měla najeto necelých 200 000 km. Nyní má cca 250 000 km. VIN pro ověření zašlu na vyžádání.
Výbava: loketní opěrka přední i zadní, vyhřívané přední sedačky, automatická klimatizace, 4x okna v elektrice, vnější zrcátka vyhřívaná a el. ovládaná, autorádio s mp3, zatmavená zadní skla s atestem, tajný vypínač proti krádeži, dvojité dno kufru, deaktivace ASR, tažné zařízení, 2x klíč k vozu s dálkovým ovládáním, Nyní na plechových discích se zánovními pneu. Přidám sadu letních Al kol (triton), 2x pneu spíš na výměnu a 2x slušný vzorek, ale starý DOT.
Krátce po dovozu v roce 2017 a cca 198 000 km vyměněny rozvody, repas turba. Vůz má po letech kosmetické vady - nejviditelnější na náraznících.
Za poslední dobu nemalé investice:
na podzim 2022 výměna oleje (najeto cca 3000 km), výměna zadních tlumičů a spojky klimakompresoru, nové čepy řízení,
konec roku 2021 výměna předních tlumičů a pružin včetně uložení, výměna klimakompresoru,
2020 výměna zadních brzdových třmenů.
Palubní kameru a GPS/GSM modul si z auta beru před prodejem.
Nedostatky:
Spolujezdcova mřížka ofuku na přístrojové desce má poničené ovládání a nefungují všechny lamely.
Přední loketní opěra respektive její zavírací část je neoriginální a jde hůře otvírat - originál zlomenou mám, dále nedrží dobře boční plast opěry.
Popelník pod rádiem se mi povedlo poničit, takže nefunguje jak by měl.
Pravá strana vadné mikrospínače zámků (nesignalizují otevřené dveře) - někdo šikovný si s tím poradí a vejde se do 100 Kč.
Nejhorší vada je namáčknuté tažné zařízení směrem k nárazníku - vozíku to nevadí, ale na nosič na kola to už není ono (po sklopení se nedá dostat do kufru).
Vrchlabí
Cena 74 000 Kč.
Dohoda o ceně až na místě, ale na prodej nespěchám.
Auto odjíždí až po přepisu.
