Škoda fabia 1 (2003), 1.2 htp, 47 kw
Kategorie:
Škoda
Prodám vůz Škoda Fabia, 1. generace, 1.2 HTP, 47 kW.
V případě rychlého jednání SLEVA!!!
Jsem 2. majitel. STK do tuším 9/23. Předně je třeba napsat, že auto je naprostý držák. Motorově naprosto bez problémů, nežere vůbec olej, vždycky doveze z bodu A do bodu B. Startování na pohodu, žádné potíže v tomto směru. Bohužel už trpí řadou estetických problémů, které ale lze naprosto v pohodě (a pro někoho zdatnějšího i velmi levně) opravit, aby auto jezdilo v pohodě dál. Karoserie má hodně ťukanců, vizuálně to není krasavec. Je to stařeček, ale spolehlivě jezdí. Žere v pohodě pod 5.5 litrů, dle stylu jízdy i méně! K autu sada letních litých kol. Vzorky pneumatik rozumné, na sezónu až dvě.
Vůž obsahuje drobné závady, které je třeba odstranit pro získání další STK!!!! Jedná se o tyto závady (viz foto):
- levý přední blatník rez, nutno vyměnit (oprava cca 3500 Kč),
- oba prahy koroze na krajích, nutno vybrousit, zatmelit (oprava cca 6000 Kč),
- pás spolujezdce se špatně navíjí (oprava cca 1500 Kč).
Mimoto auto má pár estetických problémů, které ale STK nebrání:
- jeden zadní parkovací senzor nefunguje, proto jsou senzory odpojeny (oprava 600 Kč),
- chyb mřížka pod přední maskou,
- prasklina v zadním světlometu,
- nesvítí jedná dálková žárovka (toto vyměním, mám náhradní),
- centrální zamykání občas blbne, při ručním zamknutí funguje spolehlivě,
- jedna mřížka topení se neotáčí.
Je to spolehlivé auto, podle mě škoda do šrotu, ještě může klidně 5 let jezdit. Opravy vidím max do 10 000 Kč.
V případě rychlého jednání SLEVA!!!
Jsem 2. majitel. STK do tuším 9/23. Předně je třeba napsat, že auto je naprostý držák. Motorově naprosto bez problémů, nežere vůbec olej, vždycky doveze z bodu A do bodu B. Startování na pohodu, žádné potíže v tomto směru. Bohužel už trpí řadou estetických problémů, které ale lze naprosto v pohodě (a pro někoho zdatnějšího i velmi levně) opravit, aby auto jezdilo v pohodě dál. Karoserie má hodně ťukanců, vizuálně to není krasavec. Je to stařeček, ale spolehlivě jezdí. Žere v pohodě pod 5.5 litrů, dle stylu jízdy i méně! K autu sada letních litých kol. Vzorky pneumatik rozumné, na sezónu až dvě.
Vůž obsahuje drobné závady, které je třeba odstranit pro získání další STK!!!! Jedná se o tyto závady (viz foto):
- levý přední blatník rez, nutno vyměnit (oprava cca 3500 Kč),
- oba prahy koroze na krajích, nutno vybrousit, zatmelit (oprava cca 6000 Kč),
- pás spolujezdce se špatně navíjí (oprava cca 1500 Kč).
Mimoto auto má pár estetických problémů, které ale STK nebrání:
- jeden zadní parkovací senzor nefunguje, proto jsou senzory odpojeny (oprava 600 Kč),
- chyb mřížka pod přední maskou,
- prasklina v zadním světlometu,
- nesvítí jedná dálková žárovka (toto vyměním, mám náhradní),
- centrální zamykání občas blbne, při ručním zamknutí funguje spolehlivě,
- jedna mřížka topení se neotáčí.
Je to spolehlivé auto, podle mě škoda do šrotu, ještě může klidně 5 let jezdit. Opravy vidím max do 10 000 Kč.
