Škoda Octavia I 1.9 SDI
Kategorie:
Škoda
Auto mám 2 roky, původní účel na Gumbalkan, který jelo 2x (1x zimní, 1x letní). Auto to zvládlo bez ztráty květinky. Najeto 332 459 km. Plně pojízdné. Nikde nic nerachtá ani nebouchá. Po koupi provedeno dost úprav a oprav. Rok 1999. STk do 02/23. Není problém technickou dodělat.
Nové, přední i zadní tlumiče, pružiny a uložení tlumičů (MAGNUM), auto bylo zvednuté 4cm podložkami. Nová přední ramena včetně čepů (REINHOCH). Nové vzpěry kufru, oba přední blinkry. Nová vodní pumpa. Nové lanovody k brzdám a brzdové hadičky. Nový zámek dveří na straně řidiče, gumičky stěračů a vlnovec a zavařený výfuk. Kompletně repasované brzdy, nové vnitřky a brzdové destičky (BOSH). Nové reproduktory (Pioneer). Nová loketní opěrka a ofuky oken. Nová baterie. Po koupi auta dále byla provedena výměna oleje a dekarbonizace, nový olejový a palivový i vzduchový filtr. Ocelový kryt motoru a i boční ocelové kryty. K autu jsou dvě offroadové pneu obuté na discích, rezerva (obutá na vozidle) a 1x disk s píchlou pneu a 2x náhradní pneu. K autu jsou i příčníky. Celkově auto po koupi s novými díly najelo asi 9 000km.
Nové, přední i zadní tlumiče, pružiny a uložení tlumičů (MAGNUM), auto bylo zvednuté 4cm podložkami. Nová přední ramena včetně čepů (REINHOCH). Nové vzpěry kufru, oba přední blinkry. Nová vodní pumpa. Nové lanovody k brzdám a brzdové hadičky. Nový zámek dveří na straně řidiče, gumičky stěračů a vlnovec a zavařený výfuk. Kompletně repasované brzdy, nové vnitřky a brzdové destičky (BOSH). Nové reproduktory (Pioneer). Nová loketní opěrka a ofuky oken. Nová baterie. Po koupi auta dále byla provedena výměna oleje a dekarbonizace, nový olejový a palivový i vzduchový filtr. Ocelový kryt motoru a i boční ocelové kryty. K autu jsou dvě offroadové pneu obuté na discích, rezerva (obutá na vozidle) a 1x disk s píchlou pneu a 2x náhradní pneu. K autu jsou i příčníky. Celkově auto po koupi s novými díly najelo asi 9 000km.
