Suzuki Bandit GSF 1250 SA, 2009 ABS
Kategorie:
Silniční motocykly
Prodám Suzuki Bandit 1250 SA. ABS
Do provozu: 04/2009
Nájezd: 20 389 km
STK: 03/2026
Objem: 1255 cm3
Výkon: 72kw/7 500 ot.
STAV: Nebouraná, nepadlá a to a ni ze stojánku. :-D
Motorku jsem si nechal dovézt od kamaráda pro sebe a manželku na vánoce 2021. Kilometry jsou doložitelné z Italského TP. Motorku jsem vybíral dlouho a stav motorky mě víc než oslovil. Při dovozu byly na motorce 7 let staré pneu s půlkou vzorku.
Nechal jsem udělat kompletní servis: Úplně všechny náplně. Nové pneu Bridgestone Battlax BT 016, přední desky, repas přední vidlice, seřízení ventilů. Na moto nové všechny led blinkry (byly tam takové malé nesmysly), nižší řidítka, Domino gripy, závaží na řídítkách, GIPRO ukazatel kvaltu, polepy na kolech. Řetězovka ok, kotouče bez hrany.
Dál oproti sérii: turist plexi s deflektorem, držáky na kufry (boční nejsou na moto) a úžasný a homologovaný výfuk Termignoni s dbkillerem v nerezu s krásným zvukem i při zachování katu, dokonce jsem přemýšlel, že si ho nechám na nějaký jiný stroj..
Servis a doplňky vyšly na nějakých 30k.
Na moto jsme najeli něco přes 1000km a zjistil jsem, že nejsem žádný turista a už v půlce sezóny jsem koupil SS a Bandit jel pak už jen jednou. Stačí sednout a jen jezdit motorka v krásném stavu, chytá na drc, nic nepotřebuje, motor táhne čistě bez propadů až k omezovači, řazení bezchybné ...
Plná nádž na cestu už je natankovaná.
Bandit, Honda Cb , Yamaha , Honda, Kawasaki, Ducati, KTM, BMW, Aprilia, Fazer, MV Agusta, Brutale, GSX-S,
Do provozu: 04/2009
Nájezd: 20 389 km
STK: 03/2026
Objem: 1255 cm3
Výkon: 72kw/7 500 ot.
STAV: Nebouraná, nepadlá a to a ni ze stojánku. :-D
Motorku jsem si nechal dovézt od kamaráda pro sebe a manželku na vánoce 2021. Kilometry jsou doložitelné z Italského TP. Motorku jsem vybíral dlouho a stav motorky mě víc než oslovil. Při dovozu byly na motorce 7 let staré pneu s půlkou vzorku.
Nechal jsem udělat kompletní servis: Úplně všechny náplně. Nové pneu Bridgestone Battlax BT 016, přední desky, repas přední vidlice, seřízení ventilů. Na moto nové všechny led blinkry (byly tam takové malé nesmysly), nižší řidítka, Domino gripy, závaží na řídítkách, GIPRO ukazatel kvaltu, polepy na kolech. Řetězovka ok, kotouče bez hrany.
Dál oproti sérii: turist plexi s deflektorem, držáky na kufry (boční nejsou na moto) a úžasný a homologovaný výfuk Termignoni s dbkillerem v nerezu s krásným zvukem i při zachování katu, dokonce jsem přemýšlel, že si ho nechám na nějaký jiný stroj..
Servis a doplňky vyšly na nějakých 30k.
Na moto jsme najeli něco přes 1000km a zjistil jsem, že nejsem žádný turista a už v půlce sezóny jsem koupil SS a Bandit jel pak už jen jednou. Stačí sednout a jen jezdit motorka v krásném stavu, chytá na drc, nic nepotřebuje, motor táhne čistě bez propadů až k omezovači, řazení bezchybné ...
Plná nádž na cestu už je natankovaná.
Bandit, Honda Cb , Yamaha , Honda, Kawasaki, Ducati, KTM, BMW, Aprilia, Fazer, MV Agusta, Brutale, GSX-S,
