inzerce, prodej, prodám, bazar

Úvod do studia matematiky na univerzitě v Pardubicích

Kategorie: Učebnice, skripta - VŠ

Prodám učebnici: Úvod do studia matematiky na univerzitě v Pardubicích. Vydala Univerzita Pardubice, fakulta ekonomicko-správní. Autor: RNDr. Jaroslav Seibert CSc., Prof. Ing. Stanislav Kolda Csc. Počet stran: 87. Rok vydání: 2003. Osobní odběr možný v Olomouci. Možno i poslat. Cena 30 kč.
Úvod do studia matematiky na univerzitě v Pardubicích
Podobné inzeráty
Algoritmy, automaty, kybernetika
Algoritmizácia-Hvorecký Automaty a gramatiky-Chytil Co víme a co nevíme o prvočíslech-Sierpinski Co víme o přirozených číslech-Sedláček Číselné soustavy-Mačát Dokonalé a spriatelené čísla-Šalát Entropia a informácia v kybernetike-Černý Grafové algoritmy-Plesník Grafy-Demel Grafy a ich aplikácie-Bosák Grafy a jejich aplikace-Demel Grafy a jejich použití-Nečas Gramatiky a jazyky-Molnár Kódování-Adámek Kombinatorická analýza v praxi-Čulík Kombinatorická teória pravdepodobnosti-Kosmák Kombinatorické algoritmy-Kučera Kombinatorika-Vilenkin Kombinatorika v teorii a praxi-Sedláček Latinské štvorce-Bosák Logika, algebry a grafy-Kolář Matematická teorie programů-Manna O dělitelnosti čísel-Bialas Objavujme tajomstvá čísel-Paštéka Pravděpodobnost a informace-Jaglom Reálná čísla-Vít Reálne čísla-Šalát Rovinné grafy-Zelinka Složitost výpočtů a optimální algoritmy-Morávek Teória čísel-Znám Teorie grafů-Nešetřil Teorie informace a její použití v technice-Bell Úvod do Booleovy algebry a navrhování logických obvodů-Hoernes Úvod do diskrétnej matematiky-Jablonskij Úvod do elementární číselné theorie-Rychlík Úvod do finitní matematiky-Kemeny Úvod do programování pro samočinné počítače-Raichl Úvod do teórie diskrétnych matematických štruktúr-Preparata Úvod do teorie grafů-Sedláček Úvod do teorie konečných automatů-Kobrinskij Úvod do teórie neurónových sietí-Kvasnička Úvod do teorie počítačů-Rajlich Vyhledávání-Wiedermann Vytvořující funkce-Zítek Algoritmy a strojové řešení úloh-Trachtenbrot Algoritmy pre 4.r. gymnázia-Hvorecký Diskrétní matematika pro užitou informatiku-Mezník Kombinatorika-Vrba Matematické stroje-Krištoufek Teória čísel-Davydov O dělitelnosti čísel celých-Veselý Nabízím knihy z matematiky: algoritmy, automaty, kybernetika, diskrétní matematika a další. Jsou v pěkném a zachovalém stavu. Podívejte se také moje další inzeráty, najdete tam další zajímavé knihy. Vážnému zájemci rád pošlu foto knih a sdělím podrobnější informace. Prosím NETELEFONOVAT! Uvedené číslo neexistuje! Kontaktujte mně prosím jenom přes formulář na této stránce, odpovím každému. Zkontrolujte si prosím i spamovou složku poštovné schránky. Moje odpověď může skončit ve spamu.
Matematika, množiny, logika
Binární relace-Šrejder Bodové množiny-Čech Co víte o moderní logice-Čechák Fuzzy množiny a jejich aplikace-Novák Jaká je logická výstavba matematiky-Katětov Logika a logické systémy-Štěpán Logika a logiky-Peregrin Logika prvého rádu-Smullyan Logika, neúplnost, složitost a nutnost-Švejdar Matematická logika pre začiatočníkov 1+2-Varga Matematické struktury a kategorie-Adámek Matematika a logika-Kac Maticová logika-Siska Množinová algebra-Kosmák Množinový počet zrozumiteľne-Haupt Množiny a matematické struktury-Horský Množiny a přirozená čísla-Blažek Moderní logika-Zich Neklasické logiky-Mleziva Oddělitelnost množin-Morávek Proč děláme důkazy v matematice-Čech Rozhovory o množinách-Vilenkin Seznamujeme se s množinami-Bečvář Teória množín-Šalát Teorie množin-Balcar Univerzální algebra a teorie modelů-Ježek Uspořádané množiny-Beran Úvod do filosofie matematiky-Zich Úvod do logiky-Tarski Úvod do matematiky v alternatívnej teórii množín-Vopěnka Úvod do studia matematiky-Hruša Vědosloví-Bolzano Vyprávění o množinách-Vilenkin Základy formální logiky-Janák Zaujímavá logika-Bizám Nabízím knihy z matematiky, množiny, logika, základy matematiky. Jsou v pěkném a zachovalém stavu. Podívejte se také moje další inzeráty, najdete tam obdobné knihy. Vážnému zájemci rád sdělím podrobnější informace a pošlu foto knih. Prosím NETELEFONOVAT! Uvedené tel. číslo je smyšlené, neexistuje! Kontaktujte mně prosím jenom přes formulář na této stránce, odpovím každému. Zkontrolujte si prosím i spamovou složku poštovné schránky. Moje odpověď může skončit ve spamu.
Matematika, sbírky příkladů
Cvičení z matematiky-Prágerová Metódy riešenia matematických problémov-Larson Počátky vyšší matematiky v řešených úlohách-Ryšavý Príklady zo štatistických metód-Bakytová Příklady k teorii statistiky-Cyhelský Příklady k základům statistiky-Cyhelský Příklady z matematiky pro fyziky 1+2-Kopáček Příklady z matematiky nejen pro fyziky 3+4-Kopáček Riešené príklady derivácie a spätnej integrácie funkcií-Chemnitius Řešené úlohy z vyšší matematiky 1+2-Ryšavý Sbírka řešených příkladů z matematiky 1+2+3-Jirásek Sbírka řešených příkladů z vyšší matematiky 1+2-Hlaváček Sbírka řešených úloh z matematiky, fyziky a informatiky-Renc Sbírka úloh a cvičení z matematické analýzy-Děmidovič Sbírka úloh z teorie pravděpodobnosti, matematické statistiky a teorie náhodných funkcí-Svešnikov Sbírka úloh z vyšší matematiky-Minorskij Zbierka riešených príkladov a úloh z lineárnej algebry a analytickej geometrie-Kaprálik Zbierka úloh z matematickej analýzy-Berman Zbierka úloh z matematiky-Krajňáková Zbierka úloh z pravdepodobnosti a matematickej štatistiky-Potocký Zbierka úloh z vyššej algebry-Faddejev Zbierka úloh z vyššej matematiky 1+2+3+4-Eliaš, Horváth, Kajan Nabízím knihy z matematiky. Sbírky příkladů. Jsou v pěkném a zachovalém stavu. Podívejte se také moje další inzeráty, najdete tam obdobné knihy. Vážnému zájemci rád sdělím podrobnější informace a pošlu foto knih. Prosím NETELEFONOVAT! Uvedené číslo neexistuje! Kontaktujte mně prosím jenom přes formulář na této stránce, odpovím každému. Zkontrolujte si prosím i spamovou složku poštovné schránky. Moje odpověď může skončit ve spamu.
Učebnice matematiky
Diferenciální počet pro začátečníky-Havlíček Elementární aritmetika-Hruša Integrální počet pro začátečníky-Havlíček Matematika-Čuřík Matematika-Frank Matematika-Simon Matematika 1-Fecenko Matematika 1+2-Ivan Matematika 1+2-Kluvánek Matematika 1 pro strojní fakulty-Mezník Matematika 1+2-Knichal Matematika 1+2-Budinský Princip matematické indukce-Vrba Rekurentní posloupnosti-Markuševič Učebnice matematiky pro ekonomické fakulty-Coufal Učebnice matematiky pro posluchače VŠE 1+2-Horský Učebnice vyšší matematiky 1-Smirnov Učebnice vyšší matematiky I.1+I.2+II.1+II.2-Vlasov Umění vidět v matematice-Kuřina Úvod do vyšší matematiky-Rychnovský Vybrané partie z moderní matematiky-Nagy Vyššia matematika pre začiatočníkov-Zeľdovič Základy matematické analýzy 1-Veselý Základy matematiky 1+2-Vojtěch Žádné obavy z matematiky-Beran Fundamentals Of Mathematics-Setek Nabízím vysokoškolské učebnice z matematiky. Jsou v pěkném a zachovalém stavu. Podívejte se také moje další inzeráty, najdete tam obdobné knihy. Vážnému zájemci rád sdělím podrobnější informace a pošlu foto knih. Prosím NETELEFONOVAT! Uvedené číslo neexistuje! Kontaktujte mně prosím jenom přes formulář na této stránce, odpovím každému. Zkontrolujte si prosím i spamovou složku poštovné schránky. Moje odpověď může skončit ve spamu.
Pedagogika a didaktika matematiky
Didaktika matematiky 1-Mikulčák Komunikácia v matematike na strednej škole-Spagnolo Matematické schopnosti-Cigler Návrh evaluačních standardů z matematiky-Fuchs Netradičné metódy vo vyučovaní matematiky 1+2-Hriňák Nová matematika-Sciacovelli O modernizaci školské matematiky-Šedivý O modernizácii školskej matematiky-Šedivý Teória vyučovania matematiky 2-Hejný Tři kapitoly o problémovém vyučování matematice-Vyšín Úvahy o súčasnej matematike a jej vyučovaní-Kudrjavcev Vybrané kapitoly z didaktiky matematiky 1-Pejsar Nabízím knihy a učebnice z pedagogiky a didaktiky matematiky. Jsou v pěkném a zachovalém stavu. Podívejte se také moje další inzeráty, najdete tam obdobné knihy. Vážnému zájemci rád sdělím podrobnější informace a pošlu foto knih. Prosím NETELEFONOVAT! Uvedené tel. číslo je smyšlené, neexistuje! Kontaktujte mně prosím jenom přes formulář na této stránce, odpovím každému. Zkontrolujte si prosím i spamovou složku poštovné schránky. Moje odpověď může skončit ve spamu.
Numerická matematika
Aproximace funkcí-Meinardus Desať kapitol z numerických, grafických a iných metód-Strečko Funkcionální analýza a numerická matematika-Collatz Grafická korelační analýza-Egermayer Metódy a použitie numerickej matematiky-Legras Metody numerické matematiky-Marčuk Nomogramy-Štěpánský Numerické metody-Vitásek Numerické metódy a matematická štatistika-Riečanová Numerické metody algebry-Míka Numerické metody lineární algebry-Faddejev Numerické metody matematické analýzy-Přikryl Numerické metódy na osobnom počítači-Arnold Numerické metody v príkladoch-Galajda Numerické řešení diferenciálních rovnic-Babuška Numerické řešení rovnic-Čupr Numerické řešení velkých řídkých soustav-Samarskij Numerické výpočty SVVŠ-Vlach Počet grafický a graficko mechanický-Hruška Počet grafický a graficko mechanický-Láska Počítání s neúplnými čísly-Hruša Soudobé numerické metody v mechanice kontinua-Valchařová Speciální matice a jejich použití v numerické matematice-Fiedler Spojnicové nomogramy-Pleskot State of the Art in Numerical Analysis-Jacobs Syntéza a analýza efektívnych numerických algoritmov-Mikloško Teorie a prakse numerického počítání-Láska Úvod do numerické matematiky-Nekvinda Základní numerické metody-Slavíček Základní numerické metody-Vlach Základy numerické matematiky-Demidovič Základy numerické matematiky-Ralston Základy numerické matematiky a programování-Černá Grafické methody ve statistice, plánování a početnictví-Byzov Kreslenie pomáha počítať-Ostrovskij Matematika 4, Numerické metódy, pravdepodobnosť, mat. štatistika-Piatka Nomografia a iné grafické metódy-Jurga Nomogramy s jednou průsvitkou-Hruška Nabízím knihy a učebnice z numerické matematiky. Jsou v pěkném a zachovalém stavu. Podívejte se také moje další inzeráty, najdete tam obdobné knihy. Vážnému zájemci rád sdělím podrobnější informace a pošlu foto knih. Prosím NETELEFONOVAT! Uvedené číslo neexistuje! Kontaktujte mně prosím jenom přes formulář na této stránce, odpovím každému. Zkontrolujte si prosím i spamovou složku poštovné schránky. Moje odpověď může skončit ve spamu.