inzerce, prodej, prodám, bazar

Virtuální asistentka pro podnikatele, firmy i soukromé osoby

Kategorie: IT a telekomunikace

Zabezpečím veškerou komunikaci mezi Vámi a Vašimi zákazníky či potenciálními zákazníky (Příchozí a odchozí hovory, emailová komunikace..)

Vkládání dat do systému
Vystavování faktur
Upomínky k platbám aj.


Pracuji na ŽL. Čistý TR
Virtuální asistentka pro podnikatele, firmy i soukromé osoby
Podobné inzeráty
Hledám brigádníka - IT technika a prodejce do malé firmy
Hledám brigádníka IT technika/prodejce do malé firmy na Praze 5-Anděl. Zatím na 2-3 dny v týdnu,později i více,i možnost převzetí firmy. Nutná je orientace v IT problematice a hlavně spolehlivost,pečlivost a schopnost naprosto samostatně pracovat.Vhodné i pro studenta, důchodce, nebo invalidu,nikoliv ale vozíčkáře.
Tvorba webových stránek
Dobrý den, nabízím tvorbu prezentačních webových stránek pro firmy a živnostníky. Pro více informací mě kontaktujte. Ceny začínají od 4000,-Kč.
Pro náš tým hledáme IT technika (junior)
Již více než 18 let pomáháme našim klientům s usnadněním jejich podnikání. Vyvíjíme a prodáváme pokladní systémy. Nabízíme komplexní řešení, od robustních pokladen až po pokladní aplikaci KASAmax třeba jen na mobil. S růstem ale přichází také potřeba doplňovat a rozšiřovat tým o kvalifikované spolupracovníky. Aktuálně proto hledáme IT technika na juniorní pozici. Nabízíme: ● práci v rodinné firmě se 18letou tradicí, která je stálicí na trhu ● mladý a přátelský kolektiv ● sick days a free days ● služební telefon ● služební notebook ● jednorázové finanční bonusy dle obratu firmy každý měsíc ● možnost kariérního růstu Náplň práce: ● instalace, správa, údržba a základní opravy informačních technologií ● instalace a aktualizace software ● technická podpora uživatelů a jejich práce s IT zařízeními ● technická podpora produktů společnosti KASAmax (KASAmax, KASAmax Backoffice) ● správa a péče o koncová zařízení (PC, NB, tiskárny, tablety, telefony…) ● kompletace a příprava pokladních systémů Požadujeme: ● SŠ vzdělání – pozice je vhodná i pro absolventy ● znalost uživatelského HW (PC a jeho komponenty, periferie..) ● praktická zkušenost s OS Windows, Android a iOS ● základní znalosti sítí (pojmy, konfigurace, zapojení…) ● znalost Microsoft Access výhodou ● ŘP sk. B výhodou ● základní znalost AJ Informace o pozici: KASAmax EU s.r.o Olomoucká 1159/40, 618 00 Brno Plat: 25 000 – 35 000 Kč / měsíc Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek / dobu neurčitou Pokud máte o pozici zájem a chtěli byste více informací, pište na obchod@ nebo volejte na číslo .
Technická a Marketingová podpora
Do týmu obchodní firmy sídlící v Kunicích u Prahy a působící na trhu od roku 1992, přijmeme na částečný pracovní úvazek (cca 100hod.), kolegu Technické a Marketingové podpory s praktickou znalostí: Správa PC s OS Windows 10 + mobilní telefony OS Android (Samsung). Správa SW: MS Office 2019, Office 365 (Outlook, Word, Excel) + nadstavba CRM eWay, správa uživatelských a e-mailových účtů, OneDrive, používání komunikační platformy Teams, Whatsapp, Zoom, Skype. Fotografování, pořizování doku videí, práce s fotobankami a grafickým SW (nejlépe SW Corel Draw), video editorem (Pinnacle), vytváření prezentací (PowerPoint), úpravy výkresů v CAD. Jednání s dodavateli služeb (O2, Xerox, eWay, , Active 24, Solid pixels, Skylink). Zajištění marketingových kampaní, správa web stránek pomocí šablon, vč. evidence domén, vyhodnocení sledovatelnosti Analytics ). Objednávání potřebného HW i SW, zajištění spotř. materiálu pro 2 síťové tiskárny Xerox vč. zajištění jejich provozu, základní správa datového úložiště NAS.
Administrativní posila do týmu
Aktuálně hledáme nového kolegu / kolegyni do naší kanceláře v Mělníku. Někoho, koho by bavilo pracovat jako obchodní referent, a zároveň v rámci office týmu pomáhat s chodem kanceláře. Co budete řešit? Různorodou administrativní práci točící se okolo chodu firmy. Administrativní podpora kolegů. Vyřizování požadavků zákazníků a komunikace s nimi. Administrativa veškerých procesů zákaznického servisu (kompletní správa agendy přiděleného zákazníka, přijímání a vyřizování objednávek, zpracování objednávek, příprava k fakturaci. Jaké byste měl/měla tyto znalosti a dovednosti: Ukončené středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou. Angličtina, stačí základy. Znalost práce na PC (MS Office - Word, Excel, Outlook apod.). Dobré komunikační dovednosti a příjemné vystupování. Schopnost pracovat samostatně a pečlivě. Smysl pro humor a chuť do života. Být trpělivá/ý a neměla by ti vadit ani rutinní administrativní činnost. Měl/a bys mít chuť se učit novým věcem. Co Vám můžeme nabídnout: Přátelský a spolupracující tým ochotný předávat své znalosti. Neformální prostředí a zábavné firemní akce. Příjemnou kancelář. Práci, která Vás bude bavit.
Sales specialista / obchodní zástupce
Líbilo by se vám pracovat pro nadnárodní společnost Vodafone Czech Republic a.s. ve spolupráci s business partnerem Logimont s.r.o., kde jste odměňováni za to co skutečně uděláte? Pokud ano, hledáme akvizičního obchodního zástupce pro segment živnostníků, malých a středně velkých firem. Budete kontaktovat firemní zákazníky na základě hovorů domluvených naším Call centrem. Co u nás budete dělat? Na začátku se můžete těšit na kvalitní zaškolení, které Vás seznámí se vším, co budete potřebovat znát při své práci. Až se dozvíte vše potřebné, budete: - poskytovat informace o nabídce Vodafone, zjišťovat potřeby a přání zákazníků a hledat pro ně nejvhodnější řešení. Na začátku s podporou, poté samostatně vést obchodní jednání. - připravovat cenovou nabídku a řešení na míru - zpracovávat související administrativu - reprezentovat značku Vodafone a spolupracovat s dalšími lidmi z týmu Co od vás očekáváme? - Zaměření na výsledek, spolehlivost a zodpovědnost - Obchodního ducha, nadšení pro prodej - Proaktivní přístup - Schopnost řídit efektivně svůj čas - Zkušenost s prodejem pro vás bude výhodou, není však podmínkou, vše Vás naučíme Co Vám můžeme nabídnout? - Propracovaný systém školení – produktový trénink a trénink obchodních dovedností - Průběžné vzdělávání - Nadstandardní finanční ohodnocení pomocí provizního systému - základní výdělek 20 000,- + neomezené provize. Ti nejúspěšnější z nás vydělávají přes 100 000,- měsíčně. - Práci si přizpůsobíte svým možnostem – nabízíme flexibilní pracovní dobu a možnost práce z domova - Individuální a týmové soutěže - Zázemí kanceláře v Teplicích a Karlových Varech - Dlouholeté zkušenosti v oboru - Tým super lidí a manažera, který vás podpoří - Nadstandartní výdělek, notebook a neomezený tarif včetně dat Životopisy zasílejte na email @ Budeme se na Vás těšit. Business partner Logimont s.r.o Zpracování osobních údajů Pro potřeby tohoto výběrového řízení zpracovává Vaše osobní údaje v roli správce společnost Logimont s.r.o., se sídlem U radnice 956/8,Teplice, IČO: 17379555, (dále také jen „obchodní partner společnosti Vodafone“). V případě jakýchkoliv dotazů ve vztahu ke zpracování Vašich osobních údajů ze strany správce využijte, prosím, tento kontakt: @