Volkswagen Golf MK2
Kategorie:
Volkswagen
Dobrý den,
Přemýšlím o výměně své víkendovky, Golfa druhé generace.
Motor 1.6 EZ o výkonu 55kw, najeto 282xxx (na svůj výkon táhne hezky) po výměně horního uložení, oleje, filtrů, svíček, chladící kapaliny a termostatu. 5ti stupňová převodovka, funkční 4-oko, zachovalý a čistý šedý interiér s měkčenou palubovkou, široké nárazníky, celoprůchozý výfuk s koncákem z GTI (k autu můžu přidat nový katalyzátor od Bosalu). STK do 10/23.
Auto je na vzduchovém podvozku, který je ovládaný přes ventily, tlumiče TAtechnix a měchy Rubena, zapsaný v TP. Kastle je ve velmi hezkém stavu s minimální korozí, samozřejmě se najdou nějaké vady, jako pár důlků a škrábanců. Na autě jsou repliky BBS r15 8J s novým pneu nankang ns-2 185/45 (i kola s pneu dopsána do TP).
Auto za mě bylo garážováno a ježděno pouze v létě. Vždy o něj bylo postaráno a dostalo maximální péči. Více informací rád zodpovím, preferuji komunikaci přes e-mail (adamcamra@) nebo sms.
Vady:
Občas jde hůř řadit jednička
Lehce uchází měch na přední nápravě (cca 1bar za 12hodin)
Nebylo by na škodu seřídit karburátor
Jiné investice nejsou potřeba a v tento moment stačí jenom sednou a jezdit.
Výměna např. za e46 coupe, e36, e34, e38, e90, e91, caddy mk1, golf mk1 a mk3, s3 atd.
Přemýšlím o výměně své víkendovky, Golfa druhé generace.
Motor 1.6 EZ o výkonu 55kw, najeto 282xxx (na svůj výkon táhne hezky) po výměně horního uložení, oleje, filtrů, svíček, chladící kapaliny a termostatu. 5ti stupňová převodovka, funkční 4-oko, zachovalý a čistý šedý interiér s měkčenou palubovkou, široké nárazníky, celoprůchozý výfuk s koncákem z GTI (k autu můžu přidat nový katalyzátor od Bosalu). STK do 10/23.
Auto je na vzduchovém podvozku, který je ovládaný přes ventily, tlumiče TAtechnix a měchy Rubena, zapsaný v TP. Kastle je ve velmi hezkém stavu s minimální korozí, samozřejmě se najdou nějaké vady, jako pár důlků a škrábanců. Na autě jsou repliky BBS r15 8J s novým pneu nankang ns-2 185/45 (i kola s pneu dopsána do TP).
Auto za mě bylo garážováno a ježděno pouze v létě. Vždy o něj bylo postaráno a dostalo maximální péči. Více informací rád zodpovím, preferuji komunikaci přes e-mail (adamcamra@) nebo sms.
Vady:
Občas jde hůř řadit jednička
Lehce uchází měch na přední nápravě (cca 1bar za 12hodin)
Nebylo by na škodu seřídit karburátor
Jiné investice nejsou potřeba a v tento moment stačí jenom sednou a jezdit.
Výměna např. za e46 coupe, e36, e34, e38, e90, e91, caddy mk1, golf mk1 a mk3, s3 atd.
