Volvo XC70 D5 AWD
Kategorie:
Volvo
Volvo XC70 AWD
D5 136kw
Rok výroby konec 2007
Najeto aktuálně 370xxx km
Výbava pro mě naprosto dostačující - xenony, výhřev všude, předek ventilace a obě elektrika, parkovací senzory, elektrickej kufr, Premium audio
V minulosti měněn EGR, výřivé klapky, olej v převodovce relativně pravidelně
Rozvody okolo 360 tis km
Před 6 tis km měněné přední tlumiče
Před 4 tis km olej v haldexu, diferáku a proplach automatu. S tím problémy nemám, řadí v pohodě
Zkontrolovaný problematický kabelový svazek, opravené konektory ke vstřikům
Zimní pneu Nokian, přední najeto 5 tisíc, zadni asi 3 tisíce
Na podvozku nic nemlátí, interiér podle mě docela zachovalý, exteriér různě oděrky na stříbrných plochách nárazníků, škrábanec na spolujezdcovo klice, na řidičových dveřích atd. Na kola už zaútočila oxidace takže se loupají
Občas něco trochu hučí zezadu/prostředka auta, nejvíc podezírám kloub kardanu, náhradní přidám k autu
Volnější pant řidičovo dveří, častá bolest u P3, potřeba vyměnit pouzdro
Pravděpodobně někde prasklina/praskliny v hadičkách ostřikovačů
Auto je normálně pojízdné, pravidelně jezdí, před měsícem jsem s ním projezdil Rakousko atd. Mouchy to má, zasloužilo by si nějakou péči, vše zohledněno v ceně.
V případě fér jednání se dá na penězích domluvit, diskutovat ale chci jen u auta.
(Pro jistotu napíšu, že fotky jsou foceny někdy na podzim, protože jsem si prodej několikrát rozmyslel, auto ale vypadá pořád stejně)
D5 136kw
Rok výroby konec 2007
Najeto aktuálně 370xxx km
Výbava pro mě naprosto dostačující - xenony, výhřev všude, předek ventilace a obě elektrika, parkovací senzory, elektrickej kufr, Premium audio
V minulosti měněn EGR, výřivé klapky, olej v převodovce relativně pravidelně
Rozvody okolo 360 tis km
Před 6 tis km měněné přední tlumiče
Před 4 tis km olej v haldexu, diferáku a proplach automatu. S tím problémy nemám, řadí v pohodě
Zkontrolovaný problematický kabelový svazek, opravené konektory ke vstřikům
Zimní pneu Nokian, přední najeto 5 tisíc, zadni asi 3 tisíce
Na podvozku nic nemlátí, interiér podle mě docela zachovalý, exteriér různě oděrky na stříbrných plochách nárazníků, škrábanec na spolujezdcovo klice, na řidičových dveřích atd. Na kola už zaútočila oxidace takže se loupají
Občas něco trochu hučí zezadu/prostředka auta, nejvíc podezírám kloub kardanu, náhradní přidám k autu
Volnější pant řidičovo dveří, častá bolest u P3, potřeba vyměnit pouzdro
Pravděpodobně někde prasklina/praskliny v hadičkách ostřikovačů
Auto je normálně pojízdné, pravidelně jezdí, před měsícem jsem s ním projezdil Rakousko atd. Mouchy to má, zasloužilo by si nějakou péči, vše zohledněno v ceně.
V případě fér jednání se dá na penězích domluvit, diskutovat ale chci jen u auta.
(Pro jistotu napíšu, že fotky jsou foceny někdy na podzim, protože jsem si prodej několikrát rozmyslel, auto ale vypadá pořád stejně)
