Vw golf mk4 96kw asz
Kategorie:
Volkswagen
Datum výroby 16.7.2001
Motor 1.9tdi 96kw ASZ PD
Najeto 380 tis
Výbava:ABS,ESP, Polodot, Alarm, Snímání vnitřního prostoru, 2din, všechno okna v elektrice, dálkový klíček, automatické stěrače, loketní opěrka vpředu i vzadu, klimatronik, LED osvětlení interieru, 3 ramenný pošitý volant, přední plus zadní reproduktory
Nové přední destičky i kotouče, dále jsem dělal na obou stranách homokineťáky rovnou i s ložisky.
Podvozek: na autě je TA technix (-35mm), brzdové třmeny jsem nastříkal na žlutou barvu
Na přední nápravě jsem měnil komplet silentbloky za kvalitnější z audi TT a komplet horní uložení tlumičů + čepy ramena nyní obě přední ložiska kol
Kolem motoru se taky dost odehrálo.
- Napínací kladka, termostat, těsnění víka ventilů, N75 ventil, Hadice sání od Forge a HighPerformance, silikonové podtlakové hadičky.
všechny filtry včetně palivového a obou kabinových
Sání + egr jsem měl dole a komplet jsem vše vyčistil od karbonu. Držák na ventily jsem nechal nalakovat práškovou žluto barvou, která se pak vypaluje.
Předchozí majitel měnil rozvody i spojku, mechanismus řazení na převodovce + 1 vstřik. V autě je nahraný soft na 120kw + launch control a popcorn.
Od turba je downpipe+ holá roura, konec je schovaný pod nárazníkem. Egr ventil je odstraněn, stejně tak katalyzátor. Nehulí to jako většina upravených TDi.
Nová stk
Auto momentálně stojí na zimních pneu. Letní r18 přidám k autu. S cenou se dá hýbat na místě
Motor 1.9tdi 96kw ASZ PD
Najeto 380 tis
Výbava:ABS,ESP, Polodot, Alarm, Snímání vnitřního prostoru, 2din, všechno okna v elektrice, dálkový klíček, automatické stěrače, loketní opěrka vpředu i vzadu, klimatronik, LED osvětlení interieru, 3 ramenný pošitý volant, přední plus zadní reproduktory
Nové přední destičky i kotouče, dále jsem dělal na obou stranách homokineťáky rovnou i s ložisky.
Podvozek: na autě je TA technix (-35mm), brzdové třmeny jsem nastříkal na žlutou barvu
Na přední nápravě jsem měnil komplet silentbloky za kvalitnější z audi TT a komplet horní uložení tlumičů + čepy ramena nyní obě přední ložiska kol
Kolem motoru se taky dost odehrálo.
- Napínací kladka, termostat, těsnění víka ventilů, N75 ventil, Hadice sání od Forge a HighPerformance, silikonové podtlakové hadičky.
všechny filtry včetně palivového a obou kabinových
Sání + egr jsem měl dole a komplet jsem vše vyčistil od karbonu. Držák na ventily jsem nechal nalakovat práškovou žluto barvou, která se pak vypaluje.
Předchozí majitel měnil rozvody i spojku, mechanismus řazení na převodovce + 1 vstřik. V autě je nahraný soft na 120kw + launch control a popcorn.
Od turba je downpipe+ holá roura, konec je schovaný pod nárazníkem. Egr ventil je odstraněn, stejně tak katalyzátor. Nehulí to jako většina upravených TDi.
Nová stk
Auto momentálně stojí na zimních pneu. Letní r18 přidám k autu. S cenou se dá hýbat na místě
