VW Passat B6 Variant 2.0 TDI
Kategorie:
Volkswagen
Rozhodl jsem se prodat svého Passat B6 Variant, jelikož už nepotřebuji rodinné auto.
Ročník výroby 2008 po facelift.
Motorizace 2.0 TDI CBAB s chipem na 125 KW – dlouhodobá spotřeba 6l/100km.
Najeto 334 000km, auto stále v provozu.
Čerstvě dělána technická – dle protokolu tmavé místa ve světlometu v parkovacích světlech, měl jsem zasazené LED žárovky, ale již byly vysvícené – vyměněny za klasické T10 W5W.
Výbava:
DSG, vyhřívané čelní okno, vyhřívané přední sedačky, odnímatelné tažné zařízení, xenon, zatmavovací zpětné zrcátko, AUX kabel, od výroby tónovaná zadní skla, automat na světla a stěrače, dále je k dispozici sundavací tažné zařízení.
Co bylo děláno:
Olej měněn každých 7-8 000 kilometrů, společně s ním vždy měněny všechny filtry, naposledy měněn v 330 000km
Rozvody dělány v 315 000km
Olej v automatické převodovce 334 000km
Autobaterie
Výbojky v xenonech
Vysokotlaké čerpadlo zn. Bosch
Regulátor tlaku paliva na railu
Všechny 4 vstřiky zn. Bosch
Snímač tlaku v railu
Brzdové kotouče včetně brzdových destiček, přední kotouče vrtané - vše zn. Zimmermann
Stabilizační tyčky
Zadní tlumič výfuku včetně středové části
Přikládám foto z oprav.
Co se týče motorové stránky, tak je auto v naprostém pořádku – co potřebovalo, to dostalo. V tuto chvíli je auto ve stavu sednout a jet.
Auto se bude prodávat na zimních pneumatikách continental, s pěkným vzorkem. V případě zájmu můžu přidat za příplatek 5000,- letní sadu pneumatik na ráfkách zn. Dezent na kterých je vzorek také v pořádku.
Jediná vada tohoto auta je kosmetika – přikládám foto kde je to lépe vidět.
V tuto chvíli bych auto rád prodal a nebo vyměnil za něco zajímavého (benzín a malé auto).
Ročník výroby 2008 po facelift.
Motorizace 2.0 TDI CBAB s chipem na 125 KW – dlouhodobá spotřeba 6l/100km.
Najeto 334 000km, auto stále v provozu.
Čerstvě dělána technická – dle protokolu tmavé místa ve světlometu v parkovacích světlech, měl jsem zasazené LED žárovky, ale již byly vysvícené – vyměněny za klasické T10 W5W.
Výbava:
DSG, vyhřívané čelní okno, vyhřívané přední sedačky, odnímatelné tažné zařízení, xenon, zatmavovací zpětné zrcátko, AUX kabel, od výroby tónovaná zadní skla, automat na světla a stěrače, dále je k dispozici sundavací tažné zařízení.
Co bylo děláno:
Olej měněn každých 7-8 000 kilometrů, společně s ním vždy měněny všechny filtry, naposledy měněn v 330 000km
Rozvody dělány v 315 000km
Olej v automatické převodovce 334 000km
Autobaterie
Výbojky v xenonech
Vysokotlaké čerpadlo zn. Bosch
Regulátor tlaku paliva na railu
Všechny 4 vstřiky zn. Bosch
Snímač tlaku v railu
Brzdové kotouče včetně brzdových destiček, přední kotouče vrtané - vše zn. Zimmermann
Stabilizační tyčky
Zadní tlumič výfuku včetně středové části
Přikládám foto z oprav.
Co se týče motorové stránky, tak je auto v naprostém pořádku – co potřebovalo, to dostalo. V tuto chvíli je auto ve stavu sednout a jet.
Auto se bude prodávat na zimních pneumatikách continental, s pěkným vzorkem. V případě zájmu můžu přidat za příplatek 5000,- letní sadu pneumatik na ráfkách zn. Dezent na kterých je vzorek také v pořádku.
Jediná vada tohoto auta je kosmetika – přikládám foto kde je to lépe vidět.
V tuto chvíli bych auto rád prodal a nebo vyměnil za něco zajímavého (benzín a malé auto).
