Zachovalý VW Bora 1.6 16V 77 kW, rv. 2001 (pouze 99.000 km)
Kategorie:
Volkswagen
Prodám slušnou benzínovou Boru 1.6 16V 77 kW (kód motoru AZD) z roku 2001, manuální převodovka, stříbrná metalíza a nájezd pouze 99 tisíc km !
Výbava Basis (2x airbag, ABS, klimatizace, centrální zamykání, kouřová okna, originální autorádio VW, perforovaná palubní deska, odnímatelné tažné zařízení, defend-lock).
Na dnešní poměry, tedy technické stavy 4-kových Golfů, Bor, Leonů a Octavií 1 gen. vč. ostatních i novějších totálně shnilých "koncernů" s půl milionem km na hrbu je moje Bora, řekl bych, ve slušné stavu s ohledem k provozu a stáří 22 let. Nekuřáci, bez zvířat !
Bývalý majitel byl velmi pečlivý. Vůz servisoval do poslední chvíle v autorizovaných servisech VW - kdy toto dokládám servisní knihou + dokumentací.
Za rok mého vlastnictví jsem také na servisu nešetřil. Vyměnil jsem totiž vše, co se mi nezdálo a mnohdy to ani nebylo třeba. Bora spolehlivě denně v provozu.
STK platná do 9/2023, EURO 4.
Mnou dělaný servis (za posledních 10 tisíc km) v ceně 35.000 Kč:
* nové kompletní rozvody motoru SKF vč. vodní pumpy (+ nová chladící kapalina)
* kompletní spojka Sachs
* nové všechny 4 pružiny + zadní tlumiče Sachs + horní uložení Sachs
* kompletní uložení motoru (hydroložisko + silentbloky)
* řídící lambda sonda NGK
* zapalovací cívky Bosch + zapalovací svíčky
* brzdové destičky Brembo
* uložení zadní nápravy Febi Bilstein
* přední kompletní ramena Lemförder + tyčky stabilizátorů Lemförder
* čepy řízení TRW
* motorový olej Total Quartz 5W40 + filtry
Dále pak spousta drobností, které jsem si neevidoval.
Samozřejmě se ale nejedná o nové vozidlo ze salonu ! Dle mého soudu prodělala v minulosti Bora zřejmě menší kolizi na LZ část, kde je vidět prováděná oprava laku na lemu / zádveří / sloupku. Také je to jediné místo, kde je na vozidle drobné ložisko rzi (ne skrz, pouze nadzvedlá barva na lemu blatníku cca 3 cm). Dále má od bývalého majitele tzv. "pražský" lišej z parkovišť, oděrky a škrábance laku a PZ blatník poškrábaný od plotových vrat a loupající se barvu u zadního okna. Vše viz. přiložené foto.
Zbytek kastle bez rzi a v pořádku !
Motoricky / mechanicky také zcela bezproblémový provoz bez spotřeby provozních kapalin. Průměrná spotřeba 7 litrů benzínu.
Dále k vozu:
* na léto obuto na ALU kolech Ultimate R16 205/55 pěkné obutí + kolové kužel. šrouby
* na zimu obuto na ALU kolech Škoda R15 195/65 se zimními pneu
V TP zapsané oba rozměry kol + zapsané až 225/45 R17. K vozidlu jsou 2 originál VW klíče.
Prosím tedy případné zájemce o slušné, solidní jednání na úrovni, které nabízím i já.
PS: Není to žádná "hujda za dvacku" na dojetí technické ! Ceny slušných kusů znám.
Výbava Basis (2x airbag, ABS, klimatizace, centrální zamykání, kouřová okna, originální autorádio VW, perforovaná palubní deska, odnímatelné tažné zařízení, defend-lock).
Na dnešní poměry, tedy technické stavy 4-kových Golfů, Bor, Leonů a Octavií 1 gen. vč. ostatních i novějších totálně shnilých "koncernů" s půl milionem km na hrbu je moje Bora, řekl bych, ve slušné stavu s ohledem k provozu a stáří 22 let. Nekuřáci, bez zvířat !
Bývalý majitel byl velmi pečlivý. Vůz servisoval do poslední chvíle v autorizovaných servisech VW - kdy toto dokládám servisní knihou + dokumentací.
Za rok mého vlastnictví jsem také na servisu nešetřil. Vyměnil jsem totiž vše, co se mi nezdálo a mnohdy to ani nebylo třeba. Bora spolehlivě denně v provozu.
STK platná do 9/2023, EURO 4.
Mnou dělaný servis (za posledních 10 tisíc km) v ceně 35.000 Kč:
* nové kompletní rozvody motoru SKF vč. vodní pumpy (+ nová chladící kapalina)
* kompletní spojka Sachs
* nové všechny 4 pružiny + zadní tlumiče Sachs + horní uložení Sachs
* kompletní uložení motoru (hydroložisko + silentbloky)
* řídící lambda sonda NGK
* zapalovací cívky Bosch + zapalovací svíčky
* brzdové destičky Brembo
* uložení zadní nápravy Febi Bilstein
* přední kompletní ramena Lemförder + tyčky stabilizátorů Lemförder
* čepy řízení TRW
* motorový olej Total Quartz 5W40 + filtry
Dále pak spousta drobností, které jsem si neevidoval.
Samozřejmě se ale nejedná o nové vozidlo ze salonu ! Dle mého soudu prodělala v minulosti Bora zřejmě menší kolizi na LZ část, kde je vidět prováděná oprava laku na lemu / zádveří / sloupku. Také je to jediné místo, kde je na vozidle drobné ložisko rzi (ne skrz, pouze nadzvedlá barva na lemu blatníku cca 3 cm). Dále má od bývalého majitele tzv. "pražský" lišej z parkovišť, oděrky a škrábance laku a PZ blatník poškrábaný od plotových vrat a loupající se barvu u zadního okna. Vše viz. přiložené foto.
Zbytek kastle bez rzi a v pořádku !
Motoricky / mechanicky také zcela bezproblémový provoz bez spotřeby provozních kapalin. Průměrná spotřeba 7 litrů benzínu.
Dále k vozu:
* na léto obuto na ALU kolech Ultimate R16 205/55 pěkné obutí + kolové kužel. šrouby
* na zimu obuto na ALU kolech Škoda R15 195/65 se zimními pneu
V TP zapsané oba rozměry kol + zapsané až 225/45 R17. K vozidlu jsou 2 originál VW klíče.
Prosím tedy případné zájemce o slušné, solidní jednání na úrovni, které nabízím i já.
PS: Není to žádná "hujda za dvacku" na dojetí technické ! Ceny slušných kusů znám.
