inzerce, prodej, prodám, bazar
Domů > Finance a ekonomika

Finance a ekonomika - inzerce, prodej, prodám, bazar - strana 2

Jste komunikativní? Pracujete na sobě a chcete se rozvíjet?
Jste komunikativní? Pracujete na sobě a chcete se rozvíjet? Máte smysl pro detail a jste zodpovědný? Rozšiřujeme náš tým spolupracovníků. Klientský kmen pro Vás máme od začátku. Zázemí a know-how největší finanční skupiny v České republice. Kompletní zaškolení, organizace svého času, možnost pracovat částečně na home-office a i z kanceláře. Nadstandartní platové ohodnocení závislé na Vaší ochotě a kvalitě práce. Za prvních 5 měsíců možnost bonusu 80tis./kč. Oblast Havlíčkův Brod, Ledeč n/S., Zruč n/S.
Zkušený a spolehlivý účetní
Jsem zkušený účetní s dlouholetou praxí, znalost Pohody, Money, Sapu, nabízím vedení účetnictví, přiznání DPH, měsíční závěrky, zpracování mezd, přípravu rozpočtu. Mám aktivní angličtinu a dobrou znalost Excelu. M:
Pracovník/ce pro tvorbu cenových nabídek.
Nabízíme: • perspektivní práci a zázemí prosperující firmy • odpovídající platové podmínky • zaměstnanecké výhody • firemní akce • stravenky • 5 týdnů dovolené • velmi dobré technické zázemí • možnost seberealizace • nástup možný ihned Náplň práce: • tvorba cenových nabídek pro strojní demolice budov • mostů, průmyslových a jiných areálů • zemní práce pro výstavbu budov • komunikací a jiných zemních těles • vedení evidence odpadů Požadujeme: • SPŠ stavební nebo VŠ vzdělání stavebního směru • organizační schopnosti • dobrá orientace v zákoně o odpadech výhodou • schopnost týmové spolupráce • samostatnost, zodpovědnost, pečlivost při řešení úkolů • logické myšlení • časovou flexibilitu • možnost bez praxe • ŘP skupiny B Typ pracovního poměru: • po zapracování práce na plný úvazek
Kancelář v Bruntále rozšiřuje svůj obchodní tým
Hledáte zajímavou práci v oblasti pojišťovnictví? Chcete pracovat pro silnou a stabilní firmu? Připojte se ke Kooperativě! Kancelář v Bruntále rozšiřuje svůj obchodní tým o nové posily. ✅ Požadujeme: • min. středoškolské vzdělání s maturitou • bezúhonnost • znalost práce na PC • pozitivní myšlení, komunikační dovednosti, příjemné vystupování, smysl pro zodpovědnost ✅ Nabízíme: • práci se skvělými kolegy v příjemném pracovním prostředí • podporu úspěšného týmu i manažera • finanční podporu na zaškolovací období až na 1 rok • zajímavé finanční ohodnocení • školení špičkových produktových specialistů • zaměstnanecký poměr (HPP) nebo IČ • flexibilní pracovní dobu Kontakt: Jakub Kabát, tel: , e-mail: jkabat1@
Hledáme mzdovou účetní/účetního v Liberci 40000Kč/měsíc
Protecton je mezinárodní moderní skupina firem poskytující komplexní služby v oblasti zabezpečení objektů, logistických areálů, staveb, společenských, sportovních a jiných akcí. Našim klientům přinášíme inovativní řešení a nové technologie ve všech segmentech prováděných služeb. Koho hledáme: Do našeho týmu hledáme novou kolegyni či kolegu v oblasti interního zpracování mezd. Jsme relativně malý kolektiv a je pro nás důležité, aby kolega/kolegyně zapadl/a do týmu. Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít · Min. SŠ vzdělání · Odborná praxe a znalosti v oblasti mzdového účetnictví, či personalistiky · Znalost legislativy v oblasti daně z příjmu, nemocenského pojištění, zdravotního a sociálního pojištění · Uživatelská znalost práce na PC · Samostatnost, aktivní a profesionální přístup · Zodpovědnost, smysl pro detail, pečlivost · Morální a občanská bezúhonnost Výhodou bude, pokud budete umět · Znalost systému Karat Co vám můžeme nabídnout · Práci na HPP · Notebook, služební telefon · Po zapracování možnost flexibilní pracovní doby/HO · Pravidelné firemní akce, společné obědy atd. · Občerstvení na pracovišti · Ihned nebo dohodou -Pracovní místo Liberec- Čechova 9/7
Nové kanceláře v Plzni, Nepomuku, Přešticích a  Stříbře
Hledáme nové kolegy/kolegyně pro nové kanceláře v Plzni, Nepomuku, Přešticích a Stříbře. Baví vás každodenní komunikace s lidmi, chcete pracovat v přátelském kolektivu a rádi tvoříte a budujete něco nového ve stabilním oboru financí? Pak je to šance pro vás! Co bude náplní práce? Jednání s klienty Dlouhodobý servis a péče o klienty Administrativa Vymýšlení vlastních či týmových projektů Na co se můžete těšit? Pozitivní a růstové prostředí Maximální prostor pro vaši seberealizaci Profesionální zaškolení Práci si přizpůsobíte svým časovým potřebám – jsme flexibilní (možnost začít při studiu, RD či na částečný úvazek) Vydělávat víc, než je průměrný příjem Čím nám uděláte radost? SŠ vzdělání s maturitou a čistý trestní rejstřík jsou podmínkou Být aktivní, pozitivní a zodpovědný Chuť vzdělávat se a pracovat sám na sebe V případě zájmu zašlete stručný životopis na email: tomas.jerabek@ , ozveme se zpět nebo volejte na tel. .
úvěrový poradce
Nabídka práce úvěrový poradce pro nebankovní společnost.Sjednávání úvěru, práce z domova online, pravidelné provize.Možnost práce po celé ČR.Zajištěné zaškolení.Životopisy prosím na eva.smidova@ Nutná maturita nebo praxe ve finančnictví.
Obchodní zástupce - pojišťění
Jsi komunikativní, rád pracuješ s lidmi, máš pozitivní vztah k technologiím a rád bys nastartoval svoji kariéru případně hledáš změnu? Pak hledáme právě tebe! Jsme společnost SMS Finance a.s. s 20ti letou tradicí na poli financí a hledáme vhodné uchazeče na pozici finančního konzultanta. Nehledáme jen zkušené a ostřílené obchodníky. Tato pozice je vhodná i pro ambiciózní nováčky, které láká svět financí a obchodu. Zkušenosti nejsou podmínkou, ale výhodou. Pokud je nemáš, nevadí. Rádi tě zaškolíme a učit se budeš od profíků. Co bude tvoje práce: Budeš spravovat námi přidělené klienty Budeš se ale také aktivně podílet na náboru nových klientů/obchodních případů Denním chlebem pro tebe bude komunikace s bankami, pojišťovnami a tvorba smluvní dokumentace Můžeš využívat naše profi Call Centrum Budeš vytvářet portfolia na míru pro své klienty, poskytovat jim nadstandardní servis a následnou péči Budeš se neustále vzdělávat a rozšiřovat své odborné znalosti a dovednosti Co od tebe budeme chtít: Maturitu (Pokud ji nemáš, můžeš ji nahradit praxí např. v původní společnosti pokud jsi z konkurence) Komunikativnost a silně pro-aktivní přístup Vysoce profesionální úroveň vystupování Nezdolnou chuť se něčemu novému naučit Každý klient je individuální, proto i my od Tebe čekáme individuální přístup ke každému Co ti nabízíme: Naprostou svobodu v rozvržení pracovní doby Zázemí stabilní a stále se rozvíjející společnosti Kanceláře k dispozici zdarma (plně hrazeno společností) Nadstandardní finanční ohodnocení (můžeš si vydělat nadstandardní peníze za svůj výkon) Pokud jsi nováček podpoříme tě do začátku Můžeme ti nabídnout fix do začátku + provize Benefity ve formě CCS karet, stravenek, placených dovolených od našich finančních partnerů Notebook, mobil, tiskárnu Operativní leasing Firemní know-how a technologie Vstupní školení zdarma Dáme ti klienty, nikam nevoláš Nastoupit můžeš ihned, případně dle domluvy. Snažíme se odlišit od konkurence, proto klademe velký důraz na vzdělávání svých pracovníků. Díky dlouholetému působení na trhu máme velké množství klientů. Poradcům umožňujeme vybírat pro své klienty finanční nástroje dle opravdových a reálných potřeb, nepreferuje žádného z partnerů a snažíme se vytvářet dlouhodobé vazby. Pojď pracovat s námi a vydělávej jako profík! Do půl roku při dodržování nastavených postupů zpravidla 50.000Kč/měs. Do 2 let 100.000Kč i více.
Obchodní zástupce
Volná pozice obchodní zástupce pro Pardubickou kancelář. Náplň práce • profesionální správa finančních a realitních portfolí klientů • servis a péče o stávající i nové klienty • Spolupráce s obchodními partnery • Práce v kanceláři i mimo ní Co můžeme nabídnout? • smysluplnou a zodpovědnou práci v přátelském kolektivu • kompletní zaškolení a předání know-how v rámci společnosti • předání klientů, o které chceme více pečovat • kariérní růst + možnost ovlivnit výši svého výdělku • po zapracování flexibilní pracovní doba/možnost částečného home office • operativní leasing, tvoření pasivního příjmu, soutěže o zájezdy Požadujeme: • min. SŠ vzdělání s maturitou • ochotu se vzdělávat • zodpovědnost, spolehlivost • komunikativní dovednosti • proklientský přístup Datum pohovoru bude upřesněn telefonicky po zaslání CV.
Nabídka zpracování účetnictví a mezd
Nabízím vedení kompletního účetnictví a mezd, jak pro společnosti, tak pro OSVČ (daňová evidence, podvojné účetnictví, mzdy, daně, uzávěrky, DPFO a DPPO) Jsem účetní/mzdová účetní s praxí - nabízím spolupráci na základě ŽL, DPP, DPČ. Jsem z Plzeňského kraje, není problém se domluvit na spolupráci po celé ČR.
Brigáda - účetnictví
Dobrý den, hledám brigádu - přivýdělek v oblasti účetnictví. Zadávání prvotních dokladů atd. Mám praxi v oboru 27 let. Nyní pracuji na HPP jako účetní, prosím o nabídky na e-mail : lapesca@, děkuji
Finanční poradce
Hledáme lidi s maturitou po celé ČR na pozici finanční poradce.Není potřeba zkušenost v oboru ,vše Vás rádi naučíme/zaškolíme. -rychlý kariérní růst -výplata každý týden -nadstandartní finanční ohodnocení - pošlete číslo ,zavoláme a řekneme více info a domluvíme schůzku
MZDOVÁ ÚČETNÍ - zkrácený úvazek ČESKÉ BUDĚJOVICE
Do našeho týmu hledáme mzdovou účetní s dobrými znalostmi účetnictví, především pak programu Helios Orange, na zkrácený úvazek. Jste to právě Vy? Pošlete nám svůj životopis. Nástup je možný IHNED. Náplň práce: - evidence faktur přijatých, vydaných, banka - DPH, silniční daň - vedení mzdové evidence zaměstnanců - výpočet mezd zaměstnanců - komunikace s orgány státní správy (OSSZ, ZP, FÚ) - práce v systému Helios Orange- dobrá znalost podmínkou Požadujeme: - min. SŠ vzdělání - praxi ve mzdovém účetnictví - znalost systému Helios Orange - znalost mzdových předpisů a zákoníku práce výhodou - zodpovědný přístup k práci, samostatnost - MS Office (Word, Excel) - práci na zkrácený úvazek, DPP nebo DPČ Nabízíme: - pracovní dobu bez víkendů a svátků, možnost upravit dle Vašich požadavků - možnost home office - 3 sick days - prémie, bonusy - služební telefon i k soukromému používání - firemní akce - pracoviště v centru Českých Budějovic V případě zájmu nám prosím zašlete životopis na office@, volat můžete na .
Hledám obchodního kolegu/kolegyni  Agrární půdní fond
Dobrý den, prosím čtěte až do konce ! Přemýšlíte o změně nebo hledáte novou a rozmanitou práci, v které se naučíte nové věci a získáte zkušenosti, navíc se dostanete do kolektivu lidí, kteří nad prací přemýšlí a rádi své zkušenosti předáváme. Například vás naučíme: - Pracovní Morálku - Znalosti financí, ekonomiky a aktuálního trhu které se budou hodit i v soukromém životě - Naší práci, komunikaci s klienty, práci s klienty, jak udělat kvalitní osobní schůzky. Co získáte: - Nové kolegy profesně a kamarády v osobním životě. - Zázemí brněnské kanceláře a pomůcky jako PC, telefon nebo know-how které stále posouváme - Práci ve stabilním odvětví, rozmanitost (řešíme a spolupracujeme s klienty z různých odvětví po celé ČR) - Meetingy, vzdělávací školení, společné akce s týmem nebo celou kanceláří. Co od vás potřebujeme: - Umění systematicky si naplánovat svou práci - chuť učit se a získávat zkušenosti v obchodu ergo komunikaci s klienty - Jedná se o obchodní činnost, čili nebát se oslovit, představit možnosti spolupráce a hlavně umění prodat sám sebe nebo své znalosti - Znalost práce na PC, řidičský průkaz Přiznám se že o naší práci vzhledem k rozmanitosti lze psát hodne věcí, nejlepší bude když se pobavíme osobně. Místo výkonu práce: Brno, Olomoucká 1292/17a Společnost s výhradním zastoupením: Agrární půdní fond s.r.o Možnosti výdělku: pravidelně a průměrně se pohybujeme v rozmezí 40-80 tis czk i u nové příchozích kolegů a kolegyň Fixní odměna na 3 měsíce pro lepší a jednodušší začátek Nemusíš se bát větších nákladů, u kterých budeš netrpělivě čekat na konec měsíce, u nás fakturujeme týdně! Napiš mi do zprávy, nebo mi pošli svůj životopis na email janecek.agrarnipudnifond@
Rozpočtářka/Rozpočtář
Nabízíme: • perspektivní práci a zázemí prosperující firmy • plat až 50 000,- Kč • telefon • stravenky • 5 týdnů dovolené • možnost ubytování • velmi dobré technické zázemí • možnost seberealizace • nástup možný ihned Náplň práce: • tvorba cenových nabídek v oblasti demolic a zemních prací Požadujeme: • SPŠ stavební nebo VŠ vzdělání stavebního směru • organizační schopnosti • schopnost týmové spolupráce • samostatnost, zodpovědnost, pečlivost při řešení úkolů • logické myšlení • časovou flexibilitu • možnost bez praxe • ŘP skupiny B • znalost odpadového hospodářství výhodou Typ pracovního poměru: • po zapracování práce na plný úvazek
účetní
38-letá hledá práci jenom jako účetní na dpp nebo externě. praxe 16 let, auto, notebook, spolehlivá, pracovitá. ovládám několik účet. programů. o jinou práci nemám zájem.
Výpomoc
Nabízím výpomoc se zpracováním účetnictví nebo daňové evidence, sestavení roční uzávěrky a veškerých daňových přiznání. Likvidace s.r.o. nebo ukončení OSVČ. Spolupráce na fakturu, dlouholetá praxe, příznivá cena.
Účetní v Rohatci /  JMK
Účetní | Rohatec | Karel Kaňák s.r.o. Jsme rodinnou firmou a předním výrobcem vysoce kvalitních výsekových nástrojů pro české i zahraniční zákazníky. Účelem naší firmy je pomáhat zákazníkům perfektními produkty a službami a poskytovat zaměstnancům dobré živobytí. Rozšiřujeme tým a nabízíme pozici: Účetní Výsledkem Vaší práce bude správně zpracované kompletní účetnictví firmy. Budete paní/pánem účetnictví, takže si veškeré činnosti zorganizujete a nastavíte tak, aby se Vám dobře pracovalo a mohl/a jste dodat potřebné výsledky vedení firmy. Očekáváme od Vás: že jste zběhlá/ý v účtování, daních a aktuální legislativě, jste otevřená/ý učit se novým věcem, rád/a spolupracujete s kolegy, jste připraven/a jim poradit. Potřebujeme: abyste si zakládal/a na preciznosti a rychlosti, převzal/a zodpovědnost za svěřenou oblast, výhodou je alespoň základní znalost angličtiny/němčiny. Jsme skvělým týmem uvnitř firmy, která se neustále snaží být lepší. U nás dostanete: zázemí stabilní společnosti, jistou práci a vhodné zaškolení, budete pracovat v příjemném prostředí a podporujícím kolektivu, budete moci dále prohlubovat svoje dovednosti v rámci různorodých činností, oporu budete mít v našem daňovém poradci a auditorovi, také při zpracování daňového přiznání. Dovedeme ohodnotit Vaše výborné výsledky a nastavit podle nich odpovídající mzdu. Dovedete si představit pracovat u nás? Ozvěte se nám na našich kontaktech, odpovíme všem! Inzerát: Kontakt: Psát a volat můžete na: Telefon: +420 Email: radka.tesarikova@
Obchodní zástupce - call operátor vyhledávání investorů
Nabídka práce Olomouc a okolí: Sháníme kolegy na pozici „Obchodní zástupce v call centru“ Nabízíme: - Nadstandardní platové ohodnocení - Zázemí kanceláře v Olomouci - Veškeré potřebné vybavení pro práci - Možnost občasného home officu (po domluvě) Požadujeme: - Nutná založená živnost - OSVČ - Excelentní schopnost komunikace a pohotového reagování po telefonu - Základní dovednosti PC (Word, vyhledávání na internetu, …) Pro více informací nás neváhejte kontaktovat.
Zpracování daňového přiznání
Nabízím zpracování daňového přiznání za rok 2022 - daň z příjmu OSVČ vč. přehledů pro ZP i SP. Zaměstnanci, kterým nemůže zaměstnavatel provést roční zúčtování, dohody o provedení práce. Pracuji ve vlastním programu POHODA. Více na Kontaktovat mne můžete telefonicky nebo na emailu
inzerce, prodej, prodám, bazar, Finance a ekonomika