řemen alternátoru - strana 12
Počet nalezených inzerátů ŘEMEN ALTERNÁTORU: 1000 - strana 12

Rád bych nabídl již velmi těžko sehnatelný model od známého švýcarského výrobce Tissot. Jedná se o model Seastar 1000, referenční číslo 1502/824. Hodinky jsou nošené, žádné leštěnky to nejsou, proto bych byl raději pro osobní předání, které je možné na trase Třinec, Frýdek-Místek, Ostrava, Karviná a v blízkém okolí těchto měst. Zásilkovna také není problém.
K prodeji:
Hodinky
Originální krabička (chybí knížka)
Černý, červený řemen (sporadicky použité)
Kožený řemen, originál Tissot, nový
Milánský tah, poškozené zapínaní
Cena: 11.900,- vč. přepravy (v případě rychlé domluvy možná úprava ceny)
Preferuji prodej, nicméně v případě zajímavé nabídky do výměny by domluva byla taky jistá. Výměna je možná s oboustrannými doplatky. Líbilo by se mi něco od Ball, Longines Flagship, Junghans Meister Handaufzug.
Specifikace hodinek
Brand: Tissot
Model: Seastar 1000 A464/564
Gender: Men
Movement: Automatic. ETA 2824/2. 25 jewels. 42 h reserve. 28800 A/h.
Case: Stainless Steel
Crystal: Sapphire. Spherical.
Reference: 1502/824
Dial: black. Hands and markers: Shining Stainless Steel. Luminiscent hands and markers.
Date at 3.
Bezel: Stainless Steel. Unidirectional turning.
Crown: Stainless steel. Screw down.
Backcase: Stainless steel. Crystal: Mineral. Flat. With inscriptions. With 6 screws.
Water resistance: Water resistant: 300 m
Sizes: Diameter: 44 mm (excluding crown)
Thickness: 15.8 mm
Weight: 189 gr (including bracelet)

Prodám řemen variatoru(3ARP023A) na Aixama, najeto pár km jako nový
!prosím pište email nebo sms!
Stejné jako ligier, microcar, chatenet...

Prodám řemen variatoru(3HP23) na Aixama jetý ale v pořádku
!prosím psát sms nebo email!
Stejné jako ligier, microcar, chatenet

Prodám nové, nepoužité díly z důvodu nevyužití
Díly pro vozidla Dacia, Renault a další
Možnost zakoupit jednotlivě
Cena za vše komplet - 1.000,- Kč
Rozvodová sada s vodní pumpou - 800,- Kč
Číslo dílu 530 0195 30
Těsnění hlavy válců - 200,- Kč
Číslo dílu 177.230
Těsnění víka ventilů - 100,- Kč
Číslo dílu 4400239P
Drážkový řemen - 80,- Kč
Číslo dílu 3PK738
Drážkový řemen - 100,- Kč
Číslo dílu 4PK908
Pokud se mi přes den nedovoláte, pište sms, nebo na email bimmerbuh@

Dobrý den,
prodám klínový řemen Bosch 6Pk1740.
Stav: nový, nepoužitý.
Cena 199 + 79 kč poštovné přes zásilkovnu.
Možnost osobního předání v Olomouci

Spojka 135 -145mm zesílena variator řemen přiruba
příruba filtr 500
příruba karbec 700
vriator 1650
spojka 135mm komplet 2990
spojka 145mm zvon pakny 2990
spojka 145mm lamely 1690
řemen 1350

Predam malo pouzivany poprsny remen s martingalovou vidlicou znacky Kentaur.. bez poskodeni pouzivany iba na preteky jednu sezonu
Velkost full

Popis
Předmětem oznámení je kladka 1X17-120-22+KLIN 6/6
- kolečko pro jeden řemen typu HB (šířka 17 mm)
- vnější průměr kola 120 mm
-hřídel průměr 22 mm drážka pro klín 6 mm
Kolečka z kvalitní oceli (tzv. "45"), na CNC soustruzích.
Kola jsou galvanicky chráněna proti korozi.
Kolečka o průměru větším než 100 mm jsou vhodně dimenzována - vybrána tak, aby neztratila své vlastnosti a ponechaná silná hrana chrání kolo před poškozením při demontáži kola stahovákem.
Další řemenice jsou možné objednat v provedení např : 1x17-120 s otvory 19, 22, 24, 25, 28, 30, 32 a kola s vnějšími průměry od 60 do 250 mm:
- jeden klínový řemen 13(HA) a 17(HB)
-dva klínové řemeny 13(HA) a 17(HB).
pro objednání řemenice zadejte prosím
dle vzoru níže uvedeném
např. 1x13- kolo pro jeden pás 13 (HA)
vnější průměr, např. 80
vnitřní průměr - otvor - např. 19
1x13-80-19

Prodám dvanáctistrunnou kytaru GRETSCH - 12 Electromatic WS + originální kufr GRETSCH. Vše ve výborném stavu. Zakoupeno v roce 2020. Původní ceny s DPH: kytara 26 990,- Kč, kožený značkový řemen Martin Ball Glove Leather Strap Garment Brown - 2 390,- Kč, kufr Gretsch G6298 FT Case 3 209,- Kč /Thomann/. Prodej všech položek v celku.

Breitling Chronomat 44 s in-house B01 full set. Hodinky jsou v perfektním stavu s pilot tahem (nenosím), Breitling guma s plastickou sponou, Breitling nenošený kožený řemen s plastickou sponou, Jednou nasazený parádní řemen Hirsh s plastickou Breitling sponou, pouzdro breitling na řemeny. Krabice, papíry.

Posuv do řezu a zpět – motorický
Výškové nastavování ramene – ruční
Ovládací panel – na pojízdném mostu
Manipulace s kmenem – ruční
Zvětšená a zesílená verze populárního modelu CTR 550 umožňuje zpracování kmenů až do průměru 75 cm.
Výkonný motor 5,5 kW zaručuje plný výkon jak při plně profesionálním nasazení, při řezání přesílené kulatiny nebo i při dělení velmi tvrdých materiálů.
Tento model je oproti CTR 750 navíc vybaven strojním posuvem do řezu a zpět s plynulou regulací rychlosti. To výrazně zvyšuje komfort obsluhy stroje a i celkovou produktivitu. Posuv zajišťuje pomocí řetězového převodu elektromotor se šnekovou převodovkou, řízený frekvenčním měničem. Rychlost pojezdu se mění jednoduše otáčením kolečka potenciometru na ovládacím panelu. Koncové, dojezdové polohy jsou proti nárazu zabezpečeny automatickým zpomalením a zastavením.
Ideální řešení pro rodinné farmy, stolařské provozy nebo malé pilnice.
Ovládací panel je umístěn na pojízdném mostu ramene pilového pásu. To umožňuje během řezu bližší kontakt obsluhy s řezaným materiálem. Výškové nastavení se provádí ruční klikou s nastavitelnou stupnicí.
Masivně uložené hnací kolo je přes klínový řemen poháněné profesionálním elektromotorem, speciálně vyvažovaným proti vibracím. Celkový příkon stroje 5,5 kW zaručuje nízké provozní náklady a snadné připojení k síti.
Systém napínacího kola se pohybuje v masivním litinovém vedení , což zaručuje dlouhou životnost a přesnost seřízení i při dlouhodobém užívání stroje.
Rameno je osazeno hliníkovými oběžnými koly s přesným vyvážením proti vibracím. V obvodu kola je vysoustružená drážka, ve které je nasazen výměnný klínový řemen z gumotextilu, který tvoří optimální styčnou plochu mezi kolem a pilovým pásem.
Základem stability stroje jsou masivní ocelové pojezdové sekce, zajišťující optimální vedení mostu ramene pilového pásu. Jsou dostatečně dimenzované i pro udávané maximální průměry zpracovávané kulatiny a z praxe počítají i s velmi tvrdými provozními podmínkami. Délka řezu je u všech typů prakticky neomezená, podle počtu instalovaných sekcí. Pojezdové sekce jsou osazeny robustními, výškově stavitelnými úhelníky a upínači kmene.
CTR 750 používá standardní pilové pásy na dřevo (34-35 x 0,9-1,0 mm), stejné jako u vyšších, plně profesionálních modelů CTR 710, 800, 800 H a 1000 H/40. Je možné použít i speciální bimetalový pás na dřevo o rozměru 34 x 0,9 mm, kde větší rozteč zubů umožňuje produktivní řezání i u velkých průměrů kmenů běžného evropského dřeva.
Modelová řada CTR představuje nejmodernější trendy v konstrukci kmenových pásových pil se zvláštním důrazem na maximální přesnost a dlouhodobou životnost stroje při minimálních vynaložených nákladech.
Stroje jsou koncipovány originálním stavebnicovým způsobem, který umožňuje snadnou výměnu nebo nastavení všech hlavních technologických uzlů a jejich jednotlivých částí.

Aktualni fotografie, i nájezd km viz foto. Čtyřkolka používaná rekreačně, nezavodila jela pouze několikrát rumunsko , Ukrajinu, a majitel se zúčastnil amatérského trialoveho ježdění. Je v originálních plastech, oplechovany podvozek, přední velký ochranný ram , naviják. Má vyměněn řemen a víko je z bazarové protože řemen Původní víko praskl. Gumy 70% , nová baterka. Cena bez DPH pro neplátce dohoda na místě