řemenice klikové hřídele - strana 8
Počet nalezených inzerátů ŘEMENICE KLIKOVÉ HŘÍDELE: 1000 - strana 8

Prodám díly z Citroen C4 coupé. Motorizace 1.4 16V, typ KFU, 65 kW. Sání, vstřikovače (trysky), škrtící klapka, ABS jednotka, řemenice klikové hřídele, výfukové svody (potrubí), airbag řidiče, zámek kufru, okno řidiče, táhla stěračů, výztuha nárazníku přední.

Prodám nový original šroub koncernou Volkswagen s dvanáctihrannou hlavou pro řemenice klikové hřídele s číslem WHT005322

Prodám nové originální náhradní díly - pouze ze seznamu níže.
Ceny dohodou, možnost poslat nebo vyzvednout v Ostravě.
5W4U1750S mechanismus stěračů s motorkem
AJ84136 ozubený klínový řemen 3.0 V6
AJ84295 pouzdro rozvodového řetězu 3.2L + 4.0L + 4.2L
AJ87991 těsnění sacího potrubí 4,2V8
AJ88044 odvzdušňovací hadice klikové skříně motoru 3.5L + 4.2L
AJ88495 výfukový šteft
AJ87991 těsnění sacího potrubí přední 4,2V8
AJ89037 řemenice rozvodového řemene 2.1 / 2.5 / 3.0 benzin
AJ89679 víko motoru 4,0V8
C2C11648 sada brzdových destiček přední (4,2l)
C2C13800 sada brzdových destiček zadní (3,6l, 4,2l, 5,0l)
C2C18572 levá tyč zadního stabilizátoru 2.5 / 3.0 / 4.0 / 4.2 včetně Supercharged / 2.7 D
C2C21784 sada zajišťovach kolíků zadní brzdy
C2C22758 napínací kladka 4,0l 4,2l
C2C26852 silentblok ramene 2x
C2C29376XXX 3 pinový parkovací senzor
C2C30080 tmavě zelený znak Jaguára na kolo
C2C39730 senzor tlaku výfukových plynů DPF 2,7l V6 diesel
C2C4438 silentblok předního ramene
C2C9189 kdyt zrcátka pravý chrom?
C2C9191 kryt zrcátka levý chrom?
C2C9451 stěrač 47 cm
C2P11142 motorek zrcátka
C2S19270 PCV ventil
C2S45221 motorek a držák zrcátka
C2S5231 klínový řemen V6 238PS, 243PS
C2S5231 klínový řemen V6 238PS, 243PS
HNA3066AB motorek zrcátka s držákem
JDE3159 olejový separátor, separátor oleje 2,7 TDV6
JLM21155 upevňovací sada předního nárazníku - kit
KSE169530 těsnění vodní pumpy 4,0 V8
T4N15706 relé 70A
XR812132 stěrač levý přední s lištou 56 cm
XR817619 horní těsnění čelního skla
XR819443 montážní držák rádia
XR819733 HADICOVÝ KONEKTOR PCV K VENTILU TUBE 3.0L
XR82089 vypínač světel
XR82107 spínač ovládání okna
XR82145 držák pravého světlometu
XR825750 tyčka zadního stabilizátoru
XR826347 táhlo a lanko kapoty
XR82811 klínový řemen řemen 4,0 276PS
XR829434 pravá krytka předního nárazníku
XR83166562 pravý přední plastový podběh
XR83623JHG venkovní klika dveří přední pravá
XR838396 kabinový filtr 2x
XR842105 ozdobná lišta skla pravých zadních dveří
XR845004XXX přední černá mřížka - maska
XR847579 odrazka pravá zadní/přední
XR849456 snímač polohy vačkového hřídele 3.0 V6
XR851751 číslo/snímač ABS
XR85294 těsnění sacího potrubí 3.0V6
XR857338 levá obtoková trubka turbodmychadla
XR87650XXX kryt tažného oka
XR88237 filtr vzduchový 2,5V6 3,0V6
XR88347 spínač/čidlo spojky
XR89661 gufero kliky
XR89663 gufero kliky
radiátor topení

Prodám motor Rotax 912 80PS po kompletní TBO kontrole. Celkové přeměření bloků motoru, nové pánve klikové hřídele, gufera + ložiska + O kroužky, kompletně přetěsněný, kontrola karburace vyčištěno v ultrazvuku a výměna membrán + přetěsnění,nová pumpa paliva Pierburg, ventily, hlavy zabroušeny. Motor měl před TBO 1 hodin. Nyní 0 připraven na osazení do letounu, či Rogala. Redukor bez prokluzové spojky,hydroštely nové, vodní pumpa nová = nové těsnění hřídele samozřejmostí vše tak jak má být při TBO kontrole

Prodám motor Rotax 912 80PS po kompletní TBO kontrole. Celkové přeměření bloků motoru, nové pánve klikové hřídele, gufera + ložiska + O kroužky, kompletně přetěsněný, kontrola karburace vyčištěno v ultrazvuku a výměna membrán + přetěsnění,nová pumpa paliva Pierburg,2x nové řídící jednotky ventily, hlavy zabroušeny. Motor měl před TBO 2132 hodin. Nyní 0 připraven na osazení do letounu, či Rogala. Redukor bez prokluzové spojky,hydroštely nové, vodní pumpa nová = nové těsnění hřídele samozřejmostí vše tak jak má být při TBO kontrole

Prodám motor Rotax 912 80PS po kompletní TBO kontrole. Celkové přeměření bloků motoru, nové pánve klikové hřídele, gufera + ložiska + O kroužky, kompletně přetěsněný, kontrola karburace vyčištěno v ultrazvuku a výměna membrán + přetěsnění,nová pumpa paliva Pierburg, ventily, hlavy zabroušeny. Motor měl před TBO 2526 hodin. Nyní 0 připraven na osazení do letounu, či Rogala. Redukor včetně prokluzové spojky,hydroštely nové, vodní pumpa nová = nové těsnění hřídele samozřejmostí vše tak jak má být při TBO kontrole

Prodám motor Rotax 912 80PS po kompletní TBO kontrole. Celkové přeměření bloků motoru, nové pánve klikové hřídele, gufera + ložiska + O kroužky, kompletně přetěsněný, kontrola karburace vyčištěno v ultrazvuku a výměna membrán + přetěsnění,nová pumpa paliva Pierburg,2x nové řídící jednotky ventily, hlavy zabroušeny. Motor měl před TBO 678 hodin. Nyní 0 připraven na osazení do letounu, či Rogala. Redukor bez prokluzové spojky,hydroštely nové, vodní pumpa nová = nové těsnění hřídele samozřejmostí vše tak jak má být při TBO kontrole

Prodám motor Rotax 912ULS 100PS certifikovaný po kompletní TBO kontrole. Celkové přeměření bloků motoru, nové pánve klikové hřídele, gufera + ložiska + O kroužky, kompletně přetěsněný, kontrola karburace vyčištěno v ultrazvuku a výměna membrán + přetěsnění,nová pumpa paliva Pierburg, ventily, hlavy zabroušeny. Motor měl před TBO 1560 hodin. Nyní 0 připraven na osazení do letounu, či Rogala. Redukor včetně nové prokluzové spojky,hydroštely nové, vodní pumpa nová = nové těsnění hřídele samozřejmostí vše tak jak má být při TBO kontrole.

Dobrý den, prodám Kiu Magentis
r.v 2011
motor: 2.0 Crdi 110Kw
Barva: Černá
Nájezd: 235 000
Prodám Kiu Magentis, Momentálně bez STK, svítí kontrolka motoru hlásí tlakový snímač výfuku viz foto.
Auto bourané na předek i na zadek ale to byl spíš takovej ťukanec
Momentálně Táhne velice pěkně.
Co jsem dělal:
Olej a filtry vždy po 15 000 KM
Snímač otáček klikové hřídele
Snímač otáček vačkové hřídele
Nový Chladič na Turbo (Starý rupnul po nehodě do škarpy)
Komplet brzdy (Kotouče i desky) jak v předu tak vzadu najeto max 4 000 na nich
Nová mlhovka (Stará opět na výhoz po nehodě)
Nový nárazník v předu (nastříkán pouze sprejem takže se to z toho loupe)
Zatmavená maska plus loga
Led osvětlení v SPZ
Otevřené sání (Originální dám k tomu)
Odstraněn zadní tlumič výfuku (originální dám k tomu) je tam trubka 50mm s koncovkou
Dodělávám "žralok" na střeše
Plasti dipem zatmavené lišty (trochu z toho leze ta stříbrná lišta)
Nové přední světlo
Má katalyzátor i DPF ale v jakym stavu to DPF je nezaručim, spíš na smrti upřímně
Tážné zařízení zapsáno do TP
Kola Dezent "17"
Auto na zimních gumách, přidám 2 letní
Zimní gumy ve předu uplně nové, vzadu na 2 sezony max.
Černé podložky pod SPZ
Vady :
NEMÁ STK! (tlakový snímač výfuku, signál příliš velký)
Promáčklé dveře
Z nárazníku se loupe barva
Táhne trochu doprava a ve vyšších rychlostech klepe volant (Nakoplé kolo nechám je k tomu)
Horší vzhled volantu (oloupaný)
Prodám z důvodu koupi jiného vozu, na tohle už nemám čas, Bez přepisu to neodjede!! spíš někomu šikovnému kdo nechce mít auto co mají všichni, je to tu docela raritka ale bohužel se od toho odvádí i cena dílů.....
Rozhodně jsem na ranec věcí zapomněl stačí zavolat a zeptat se
Cenu nabídnětě

Prodám své BMW e39 530 d 142kw rok výroby 2000. Nájezd 391 xxx . Kilometry stále přibývají, pravidelně obden ježděno Brno-Břeclav.
Auto je ve velmi slušně výbavě. Něco málo z výbavy:
- tovární m-packet
- kožené sporty se el. ovládáním
- el. ovládaná zrcátka s naklápěním
- el. ovládané všechny 4 okna
- střešní okno
- webasto
- zadní roletka atd…
Vyjímaje 2din rádia s palubním počítačem a černých ledvinek v kapotě je auto kompletně v originální a netknutém stavu.
Vůz vlastní cca 2 roky. Během této doby bylo vozidlo pravidelně servisováno. To znamená pravidelná výměna oleje po 10xxxx kilometrech, vzduchového a kabinového filtru, dále také palivového filtru a separátoru oleje. Motor je tedy ve velmi dobré kondici, nežere olej ani vodu. Předchozí majitel dělal těsnění pod hlavou. Čili co se týče technické stránky, tak je auto v pořádku. Vždy co bylo potřeba vyměnit se vyměnilo. Abych byl tedy konkrétní, tak se měnilo:
- komplet řemeny s kladkami
- alternátor
- čepy přední i zadní nápravy
- tyčky stabilizátorů
- vodní pumpa
- termostat
- komplet podtlakové hadičky
- el. ventil ovládání turba
- čidla (otáček klikové hřídele, otáček vačkové hřídele a railové)
- výměna vodní hadice.
+ spojka měněna předchozím majitelem
Za posledního půlroku proběhl na autě repas brzdových třmenů a výměna brzdových destiček. Kotouče byly OK. Před měsícem nová baterie. Dálniční známka do konce července.
Nyní k vadám, které již nechci řešit, jelikož uvažuji o koupi rodinného kombi. Na autě jsou kosmetické vady, nefunkční jednotka ABS, problémy se zámkem u řidiče, nefunkční zadní roletka, hlučnější servočerpadlo a bohužel také rez na obvyklých místech (viz. fotky).
K autu nabízím dvě sady kol. Styling 66 se zánovním zimním pneu a límcová devatenáctipalcová kola Voolium s novými letními pneu.
Cena s límcovými koly 125 000,- Kč, cena bez nich 105 000,- Kč. Auto mě nijak netlačí, tudíž s jeho prodejem nikterak nespěchám. Rozumné dohodě u vozu se nebráním. S autobazary a překupníky nemíním ztrácet čas.

Náhradní motor Honda GCV135 s hřídelí 22 mm
Nejpoužívanější 4 - taktní motor v zahradních sekačkách s lehkým setrvačníkem
Motor má svislou hřídel o průměru 22 mm a délce 65 mm !
KATEGORIE : GCV
TYP MOTORU : 4 taktní jednoválec
VENTILOVÝ ROZVOD : OHC
ZDVIHOVÝ OBJEM (cm3) : 135.0
MAX. VÝKON : 2.6kW/3.5 @ 3600 ot/min.
MAX. MOMENT : 6.9Nm @ 2500 ot/min.
CHLAZENÍ : vzduchem
MAZÁNÍ : rozstřikem
ZAPALOVÁNÍ : tranzistorové
ROZMĚRY D x Š x V (mm) : 350 x 331 x 353
HMOTNOST (v kg bez náplní) : 9.60
TYP HŘÍDELE : vertikální
Typ rozvodu : OHC
Zdvihový objem (cm3) 135
Vrtání x Zdvih (mm) 64 x 42
Čistý výkon kW/HP (ot.min) 2,7 / 3,6 (3600)
Čistý kroutící moment Nm (ot/min) 7,4 (2500)
Kompresní poměr 8.5 : 1
Spotřeba paliva : 1,2l = 1Mh
Předstih zapalování : 20° B.T.D.C.
Karburátor : Plovákový
Vzduchový filtr : Papírový element
Regulátor otáček : Odstředivý
Mazání motoru : Rozstřikem
Množství motorového oleje (l) 0,55
Doporučené provozní teploty okolí (°) -15 - +40
Startování :Ruční
Vypínání motoru Zkratováním primárního vinutí zapalování
Doporučené palivo : Bezolovnatý benzín
Objem palivové nádrže (l) 1,1
Smysl otáčení klikové hřídele Proti směru otáčení hodinových ručiček
Suchá hmotnost motoru (základní provedení) 11,3
IHNED k odběru/zasílám i poštou + cena poštovného.

Mini cooper S r56 2007
Motor naladěný na 196kw 266koni
Nájezd 151xxx
Technická do 6/23 ještě udelam novou
Na autě uděláno spoustu věci za poslední rok
Rozvody vcetne cvvt ozubeneho kola, retez olejoveho cerpadla, svicky, downpipe, jeden zapalovaci modul, olej filtry, gufera klikove hridele obe, gufero poloosy, gufero hlavni hridele prevodovky, vysokotlake palivove cerpadlo, vakuovka, pruziny eibach, zadni tlumice, predni a zadni brzdy komplet, zadni silenty na prednich ramenech, ulozeni stabilizacni tyce, kosti, koncovky vyfuku, neony, zavareny cooler
Také bylo přidáno Aem sani, velký cooler, velké turbo, jcw nárazníky, pops and bangs

Prodám klikové hřídele na kompresor Orlík 1JSK75, 2JSK75, 3JSK75, 2DSK75,3DSK75 Hřídele jsou po výbrusu, nebo originál. Preferuji telefonickou dohodu. Možnost osobního odběru v Olomouci, nebo můžu zaslat po ČR. tel avdik@

Rok výroby: 1985
Výrobce: TOS Hostivař
Technické parametry:
- oběžný průměr: 500 mm
- vzdálenost mezi hroty: 1400 (1900) mm
- vzdálenost mezi sklíčidlem: 1200 - 1700 mm
- brusný kotouč: 900 x 32 x 305 mm
- max. šířka kotouče: 50 mm
- max. hmotnost obrobku (klik. hřídele / upnutého mezi hroty): 120 / 250 kg
- příkon stroje: 17 kVA
Příslušenství: vyvažování kotoučů
Rozměry stroje (D x Š x V): 4800 x 1800 x 2050 mm
Hmotnost stroje: 7800 kg
Bruska je stále v provozu, možnost odzkoušení v chodu.

Prodám motor na Jawu 50/05 Pionyr
po kompletní repasi. Byl proveden výbrus válce + nová pistni sada, repase klikové hřídele. Výměna: ložisek a gufer, primární řetěz, spojkové lamely a plech, výměna startovacího segmentu za uloženku (original) , nové bronzové pouzdra předlohové hřídele, repase řadícího automatu, spojovací materiál, přerušovač a kondenzátor zapalování, sekundární kolečko 13 z., řadící páka + čep, startovací páka.
Pro více informací mne neváhejte kontaktovat formou kontaktního formuláře pod inzerátem. Inzerát platí do smazání.

Nabízím generální opravu motoru babetta.
Generální oprava zahrnuje (nemusí): výměna všech ložisek, gufer, nové těsnění, šrouby motoru, výbrus válce ( + pístní sada), svíčka, gumová průchodka elektroinstalace, podložky (pod rozběhový buben, podložky rozběhového bubnu, podložky unašeče, podložka prohnutá (k řetězovému kolečku), podložka pod hnané kolo, podložka pod volnoběžku, pružiny startovacích a řadících čelisti, rozpěrka výstupní hřídele a volnoběžky, výměna pouzder, segerovky, vymezení vůlí na hřídeli a na volnoběžce, repase klikové hřídele (popř. nová), všechny čelisti jsou zkontrolované, repase karburátoru, chemické čištění karterů,…
Cena GO je individuální. Cena se odvíjí od toho, co chce vše zákazník udělat, vyměnit.
Krom toho nabízím i celkové zprovoznění/opravu. Stačí zavolat a domluvit se.
[ hledané výrazy: babetta, pionýr, fichtl, moped, babetta 210, babeta]

Prodám holý motor bez klikové hřídele,hlavu motoru,blok válců,kliková skříň,hydroštely, zdvihátka,vačkové hřídele.

Mám na prodej použité díly do většiny typů ležatých i stojatých vzduchem chlazených čtyřtaktních čínských motorů i méně obvyklé typy, nebo motorů které se už nevyrábějí a nové díly není možné koupit.
Značky: Lifan, DUCAR, YX, Loncin, CX, Zongshen i OEM neznačkové motory. OEM je honosnější název pro ještě levnější kopie z kopií jiných opravdu levných kopií - těch je na trhu bohužel většina :)
Obsahy: 107ccm, 110ccm, 124ccm, 125ccm, 150ccm, 200ccm, 250ccm
Typy motorů například:
1P52FMI,1P52FMH,1P54FMI,1P54FMH,1P55FMI,DJ156FMI,1P56YMJ,157FMI,157FMH,TZH157FMI,DJ154FMI,1P60FMJ,166FMM,167FMM,163FMM,170FMM a další
Díly například:
- Kryt spojky
- Kryt řetězového kolečka
- Převodovka kompletní
- Řadící bubínek, řadící automat
- Olejové čerpadlo
- Náhon olejového čerpadla
- Karter pravý
- Karter levý
- Válec
- Kompletní spojka
- Štefty válce
- Kliková hřídel
- Startér
- Odstředivka
- Osa startování
- Kulisa, osa řazení
- Kluzáky rozvodového řetězu
- Hlava kompletní
- Ventil
- Vahadla (Vahadlo)
- Pružiny ventilů
- Víko startéru
- Vačka, vačková hřídel
- Víčko hlavy horní
- Víko olejového sítka
- Rotor zapalování s volnoběžkou
- Převodovka startéru horní
- Převodovka startéru spodní
- Stator zapalování
- Kryt zapalování
- Rozvodový řetěz
- Převodové kolo klikové hřídele na spojku
a další
V případě poptávky motorového dílu si prosím předem připravte typ motoru ze štítku u řadící hřídele (první řádek) a fotky motoru z obou stran (typ motoru není u čínských motorů jednoznačně určující, je často stejný pro celou řadu různých motorů od různých výrobců, proto je třeba fotografií). Fotografie poptávaného dílu určitě také pomůže. S určením typu motoru z výše uvedeného pomohu (pokud budu znát). Myslete na to, že ne vždy máte to co si myslíte že máte, nebo co vám někdo řekl, že máte ;).
Je důležité nezapomenout, že čínských motorů jsou stovky typů a i když vypadají podobně stejné nejsou. Informace, zda je konkrétní díl kompatibilní s vaším motorem je informace získaná ze zkušenosti, nikde se ji nedočtete a pokud vám ji "někdo" sdělí, neberte to prosím jako samozřejmost ;).
Servis motorů z časových důvodů nedělám, děkuji za pochopení.