dohc - strana 10
Počet nalezených inzerátů DOHC: 239 - strana 10

Nízké sedlo, nostalgické linie a široce posazená řidítka toho stroje byly inspirovány historickými vojenskými motocykly americké armády, které byly určeny pro dlouhé jízdy. Motocykl Commando má objemnou palivovou nádrž s integrovanými přístroji, které neruší vzhled řidítek, a široké kovové blatníky do náročných jízdních podmínek.
Přední brzda s radiálně uchyceným dvoupístkovým plovoucím třmenem a robustním 280 mm kotoučem zajišťuje precizní a bezpečné brždění na každém povrchu. Motocykl Renegade Commando je vybaven nejlepší technologií pro zajištění vaší bezpečné jízdy: oválná zrcátka, která eliminují mrtvý úhel, systém proti ztrátě tlaku v pneumatikách Anti-Flat System. A tak se pohodlně usaďte do sedla a vychutnejte si jízdu, my na vás dáváme pozor.
Technické parametry:
Typ motoru: Jednoválec, DOHC
Systém chlazení: Kapalinou
Objem: 292 ccm
Vrtání x zdvih: 78 X 61 mm
Kompresní poměr: 11: 1
Kapacita palivové nádrže: 18 litrů
Převodovka: 6-ti stupňová
Pohon: Řetězem
Výkon: 22 kW / 8800r / min
Točivý moment: 25Nm / 0r / min
Kola
Zadní pneu: 130/70-17
Kolo přední: MT3.0×17
Kolo zadní: MT3.5×17
Přední pneu: 110/70-17
Rozměry
Délka: 2270 mm
Šířka: 840 mm
Výška sedadla: 850 mm
Rozvor: 1550 mm
Hmotnost při prázdné nádrži: 175 kg
Brzdy
Brzdový systém: 2 kanálový ABS

Nízko položené sedlo a široká řídítka inspirované klasickými americkými modely činí z Renegade Vegas pohodlný motocykl pro dlouhé cesty. Renegade Vegas má vzhled a jízdní vlastnosti klasického amerického cruiseru.
Duch Renegade Vegas má charakter, který přitahuje jezdce stejné povahy. Jsou to dobrodruzi, kteří stále cestují, inspirováni silou a spolehlivostí svého motocyklu.
Technické parametry:
Typ motoru: Jednoválec, DOHC
Systém chlazení: Kapalinou
Objem: 292 ccm
Vrtání x zdvih: 78 X 61 mm
Kompresní poměr: 11: 1
Kapacita palivové nádrže: 18 litrů
Převodovka: 6-ti stupňová
Pohon: Řetězem
Výkon: 22 kW / 8800r / min
Točivý moment: 25Nm / 0r / min
Kola
Zadní pneu: 130/70-17
Kolo přední: MT3.0×17
Kolo zadní: MT3.5×17
Přední pneu: 110/70-17
Rozměry
Délka: 2270 mm
Šířka: 840 mm
Výška sedadla: 850 mm
Rozvor: 1550 mm
Hmotnost při prázdné nádrži: 172 kg
Brzdy
Brzdový systém: 2 kanálový ABS

Nová definice temperamentní zábavy A adrenalinu!
Tak jako u modelu heritage i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kdo testoval model heritage a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model sport klidně může považovat za zážitek na "druhou“
Grafický design modelu sport je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou cfmoto barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze.
Technický design 700CL-X sport převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a váží jen neskutečných 16,5 kg. V kombinaci s odlévanou zadní kyvnou vidlicí ze slitiny vzácných kovů je tato sestava nejen designovým, ale především technologickým prvkem pro snadné a přesné ovládání motocyklu.
- Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
- Zdvihový objem: 693 ccm
- Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
- Komprese: 11.6: 1
- Plnění motoru: EFI (Bosch)
- Zapalování: ECU
- Převodovka: manuál, 6 rychlostí
- Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné
- Brzdy: dvojitý kotouč? 300 mm (p), kotouč? 260 mm (z); brembo stylema
- ABS: Continental ABS system
- Tempomat: ano
- Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z)
- Pneumatiky: maxxis MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17
- Délka: 2096 mm
- Šířka: 790 mm
- Výška: 1130 mm
- Výška sedáku: 795 mm
- Rozvor: 1435 mm
- Nádrž: 13 l
- Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní)
- Dostupné barvy: "Nebula White" a "Velocity Grey"
- 5 LET záruka

Rok výroby 2007, najeto 29.000 km, pneu 90%, velice udržovaný s pravidelným servisem, ve vybornem stavu.
Pridam i helmu a hadry.
Model Triumph Speed Triple
Rok 2007
Kategorie Naháč
MOTOR A PŘEVODOVKA
Zdvihový objem 1050 ccm
Typ motoru Řadový tříválec, čtyřtaktní
Výkon 132 k (96,4 kW) při 9250 ot/min
Kompresní poměr 12,0:1
Vrtání x zdvih 79,0 x 71,4 mm
Řízení paliva / rozvod DOHC
Chlazení Kapalina
Převodovka 6-rychlostní
Primární převod, sekundární převod Řetěz
Palivový systém Vstřikování. Vícebodové sekvenční vstřikování
Spojka Mokrá. Vícelamelová
Zapalování Digitální - indukční typ - prostřednictvím elektronického systému řízení motoru
Točivý moment 105 Nm při 7550 ot/min
PODVOZEK, PÉROVÁNÍ A KOLA
Přední pneu 120/70-ZR17
Zadní pneu 180/55-ZR17
Přední brzdy Dvoukotoučové
Zadní brzdy Jednokotoučová
Rám Tubular. vyrobeny z hliníkové slitiny obvod
Zadní pérování Teleskopický tlumič s nastavitelným předpětím. komprese a odskoku tlumení
Úhel předních vidlí 23,5°
Přední pérování 43mm USD vidlice s dvěma pružin a nastavitelným předpětím. odskoku a komprese tlumení
Průměr předních brzd 320 mm
Průměr zadních brzd 220 mm
MÍRY A OBJEMY
Objem nádrže 17,78 l
Suchá hmotnost 188,7 kg
Poměr hmotnosti/výkonu 0,6996 k/kg
Celková výška 1 250 mm
Celková délka 2 115 mm
Celková šířka 780 mm
Rozvor 1 429 mm
Výška sedla 815 mm

Moderní design s jednoduchým přístupem ke konstrukci motocyklu přinášejí 650NK. To, co funguje od počátku stavby motocyklů, 2 kola, řídítka, motor a sedlo, poskytují stále stejné emoce a pocity, jako už desítky let. Svoboda, volnost, odmítání zařadit se s davem, rebelství. Když se základní přístup zkombinuje s aktuálním designem a aktuálně populární konektivitou, vznikne moderní motocykl, který poskytuje čisté jízdní zážitky.
Motor: Řadový dvouválec, kapalinou chlazený
4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 649 ccm
Vrtání / zdvih: 83 x 60 mm
Kompresní poměr: 11,3 : 1
Výkon: 41,5 kW / 8 250 ot./min.
33 kW A2
Kroutící moment: 54,4 Nm / 7 000 ot./min.
50 Nm A2
Převodovka: manuální, 6 rychlostí
Délka: 2 114 mm
Šířka: 750 mm
Výška: 1 100 mm
Výška sedla: 780 mm
Světlá výška: 150 mm
Pohotovostní hmotnost: 206 kg
Odpružení: Přední KYB, zadní KYB „monoshock“
Brzdy: J. Juan, přední dvojitý kotouč: 300 mm,
zadní kotouč: 240 mm
Pneumatiky: Přední 120/70 R17
Zadní 160/60 R17
Palivová nádrž: 17 l

Dotek velkého světa
FEM analýza, aerodynamický tunel, magnézium, výrazy spojené se supersportovními motocykly nyní dostupné v kategorii A2. Hmotnost a ovladatelnost třístovek v ergonomii a designu nejvyšší ligy a na maximální možné hranici omezení třídy s poměr výkonu a hmotnosti 0,2.
450SR přináší maximum možného pro každý den.
Motor
2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem
449,5 ccm
Vrtání / zdvih
72 x 55,2 mm
Kompresní poměr
11,5: 1
Výkon
34,5 kW / 10 000 ot./min.
Kroutící moment
39,3 Nm / 7 750 ot./min.
Hmotnost
168 kg
Motor
Výrazně podčtvercová koncepce, kované písty, keramická povrchová úprava, propůjčují motoru vysokootáčkový charakter a okamžitou reakci na plyn. Kliková hřídel pootočená o 270° posouvá projev motoru blíže motorům s uspořádáním do V. Dvojitý vyrovnávací hřídel efektivně potlačuje vibrace motoru.
5″ TFT displej
Přehledné zobrazení jízdních údajů na barevném displeji 5″ neodvádí pozornost jezdce od soustředění na jízdu samotnou.
U sportovně zaměřeného stroje nemůže chybět nastavitelné upozornění na řazení.
Aerodynamika
Atraktivní ale také vysoce funkční design a aerodynamika jsou výrazným rozpoznávacím prvkem 450SR.
200 simulací a celkem 30 hodin testování v aerodynamickém tunelu vedlo k více než dvaceti změnám v konečném designu stroje.
Přední přítlačná křídla zvyšují ve vysokých rychlostech aerodynamický přítlak 1.6x. Díky tomu je ve vysokých rychlostech zajištěna výborná stabilita a ovladatelnost.

CFMOTO 650GT Premium - skladem v Praze
Akční cena - kufry v základní ceně
GLOBALMOTO PRAHA - Jižní spojka 3247
tel. +420
Motocykl CFMOTO 650GT Premium
Barva - šedá
5 let záruka!
649.3 cc 8-ventilový řadový dvouválec, DOHC, kapalinou chlazený
Převodovka manuální, 6 stupňů
Kompletní moderní LED osvětlení
Duální přední 300 mm kotoučové brzdy J. Juan (Španělsko)
Přední a zadní pancéřované brzdové hadice
ABS Continental (GER)
Dvě mapy řízení - TOURING a SPORT
ECU Bosch (GER)
Odpružení vpředu i vzadu japonské tlumiče KYB
Pneumatiky Metzeler Z8 nebo Pirelli Angel, Přední: 120/70 R17 Zadní: 160/60 R17
Praktický stavitelný větrný štít
TFT 5,5" barevný přepínatelný displej s nastavením intenzity jasu
T-Box - komunikační jednotka
Podsvětlené ovladače
Kvalitní prostorné španělské kufry SHAD (verze PREMIUM v základní ceně)

Rok výroby 2007, najeto 42650 km, pneu 90%, velice udržovaný s pravidelným servisem, ve vybornem stavu.
Model Triumph Speed Triple
Rok 2007
Kategorie Naháč
MOTOR A PŘEVODOVKA
Zdvihový objem 1050 ccm
Typ motoru Řadový tříválec, čtyřtaktní
Výkon 132 k (96,4 kW) při 9250 ot/min
Kompresní poměr 12,0:1
Vrtání x zdvih 79,0 x 71,4 mm
Řízení paliva / rozvod DOHC
Chlazení Kapalina
Převodovka 6-rychlostní
Primární převod, sekundární převod Řetěz
Palivový systém Vstřikování. Vícebodové sekvenční vstřikování
Spojka Mokrá. Vícelamelová
Zapalování Digitální - indukční typ - prostřednictvím elektronického systému řízení motoru
Točivý moment 105 Nm při 7550 ot/min
PODVOZEK, PÉROVÁNÍ A KOLA
Přední pneu 120/70-ZR17
Zadní pneu 180/55-ZR17
Přední brzdy Dvoukotoučové
Zadní brzdy Jednokotoučová
Rám Tubular. vyrobeny z hliníkové slitiny obvod
Zadní pérování Teleskopický tlumič s nastavitelným předpětím. komprese a odskoku tlumení
Úhel předních vidlí 23,5°
Přední pérování 43mm USD vidlice s dvěma pružin a nastavitelným předpětím. odskoku a komprese tlumení
Průměr předních brzd 320 mm
Průměr zadních brzd 220 mm
MÍRY A OBJEMY
Objem nádrže 17,78 l
Suchá hmotnost 188,7 kg
Poměr hmotnosti/výkonu 0,6996 k/kg
Celková výška 1 250 mm
Celková délka 2 115 mm
Celková šířka 780 mm
Rozvor 1 429 mm
Výška sedla 815 mm

CFMOTO 300NK
Motor: 1-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 4 ventily
Zdvihový objem: 292,4 ccm
Vrtání x Zdvih: 78 x 61,2 mm
Komprese: 11.3: 1
Plnění motoru: EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuální, 6 rychlostí, antihoppingová spojka
Odpružení: přední vidlice USD, zadní monoshock
Brzdy: kotouč Ø 300 mm (p), Ø kola 240 mm (z); J. Juan
ABS: Continental ABS system
Ráfky: 3,5x17MT, 4x17MT
Pneumatiky: 110/70 ZR 17, 140/60 ZR 17 (h)
Délka: 1990 mm
Šířka: 780 mm
Výška: 1070 mm
Výška sedáku: 795 mm
Světlá výška: 150 mm
Poloměr otáčení: 4,7 m
Nádrž: 12,5 l
Hmotnost: 151 kg

CFMOTO 650GT Premium - skladem v Praze
Akční cena - kufry v základní ceně
GLOBALMOTO PRAHA - Jižní spojka 3247
tel. +420
Motocykl CFMOTO 650GT Premium
Barva - šedá
5 let záruka!
649.3 cc 8-ventilový řadový dvouválec, DOHC, kapalinou chlazený
Převodovka manuální, 6 stupňů
Kompletní moderní LED osvětlení
Duální přední 300 mm kotoučové brzdy J. Juan (Španělsko)
Přední a zadní pancéřované brzdové hadice
ABS Continental (GER)
Dvě mapy řízení - TOURING a SPORT
ECU Bosch (GER)
Odpružení vpředu i vzadu japonské tlumiče KYB
Pneumatiky Metzeler Z8 nebo Pirelli Angel, Přední: 120/70 R17 Zadní: 160/60 R17
Praktický stavitelný větrný štít
TFT 5,5" barevný přepínatelný displej s nastavením intenzity jasu
T-Box - komunikační jednotka
Podsvětlené ovladače
Kvalitní prostorné španělské kufry SHAD (verze PREMIUM v základní ceně)

CFMOTO 700CL-X Heritage
Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 693 ccm
Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
Komprese: 11.6: 1
Plnění motoru: EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuál, 6 rychlostí
Odpružení: přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB
Brzdy: Přední kotouč Ø 320 mm, zadní kotouč Ø 260 mm; J. Juan
ABS: Continental ABS system
Tempomat: ano
Ráfky: 3,5x18MT (p), 4,5x17MT (z)
Pneumatiky: 110/80 R 18 (p), 180/55 ZR 17 (z) Pirelli MT60 RS
Délka: 2107 mm
Šířka: 887 mm
Výška: 1200 mm
Výška sedáku: 800 mm
Rozvor: 1435 mm
Nádrž: 13 l
Hmotnost: 184 kg (196 kg pohotovostní)
CFMOTO 700CL-X Heritage
Jedinečný design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 s rukopisem španělského motocyklového designéra Carlese Solsony Martiho (mj. designér i MV Agusta). Přemýšleli jste nad významem v písmenu "X" obsaženého v názvu motocyklu? "X" vás vyzývá k otevřeným možnostem, „customizace“ je tedy vítaná a váš motocykl CL-X je předpřipravený i na vaši jedinečnou úpravu. Už v základu ale dominuje osobitým stylem a když si ho důkladně prohlížíte, vidíte množství úžasných dílensky propracovaných detailů, jak grafických, tak i v technických pasážích stroje. Moderní LED technologie i sofistikovaná přístrojová deska mají nádech retra, přičemž nelze odmítnout modernu např. v podobě zobrazení příchozího hovoru do vašeho interkomu na přístrojovém panelu.
"X" -ko se letos stává součástí nabídky světových značek této třídy a bude svým jedinečným italským designem nepřehlédnutelné, přičemž přední světlomet s inovativním přepínáním dle okolního jasu světla osazen písmenem "X" dané jen podtrhuje.
Nejmodernější technologie drží krok s globálními trendy a CFMOTO 700CL-X není výjimkou. Přesné dávkování výkonu umožňuje elektronický plyn s řídicí jednotkou BOSCH, při prudkém startu nebo zpomalení vám bude asistovat antihoppingová spojka a na asfaltu vás udrží kvalitní pneumatiky řady Pirelli MT60 RS obuté na 18“ disku vpředu a 17" vzadu. O spolehlivý grip se postará špičkové plně stavitelné japonské pružení KYB, vpředu o průměru 41 mm s obrácenou vidlicí (USD), která zajistí přesné vedení stopy i v extrémních situacích. Zatímco levý tlumič umožňuje nastavení předpětí pružiny a komprese, pravý umožňuje nastavit předpětí a útlum. Nastavení předpětí i útlumu pružení na obou koncích motocyklu umožní ideální přípravu stroje přesně dle vašich potřeb. Nezapomeňme na systém ABS Continental, senzor polohy motocyklu, který zastaví motor při nechtěném pádu či převrácení na místě, ale i asistenta na delší tratě - tempomat. Španělský brzdový systém J. JUAN je u CFMOTO léty osvědčenou stálicí. USB port je samozřejmostí.

CFMOTO 700CL-X sport
Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 693 ccm
Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
Komprese: 11.6: 1
Plnění motoru: EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuál, 6 rychlostí
Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné
Brzdy: dvojitý kotouč Ø 300 mm (p), kotouč Ø 260 mm (z); BREMBO STYLEMA
ABS: Continental ABS system
Tempomat: ano
Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z)
Pneumatiky: MAXXIS MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17
Délka: 2096 mm
Šířka: 790 mm
Výška: 1130 mm
Výška sedáku: 795 mm
Rozvor: 1435 mm
Nádrž: 13 l
Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní)
CFMOTO 700CL-X SPORT
Tak jako u modelu HERITAGE i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kdo testoval model HERITAGE a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model SPORT klidně může považovat za zážitek na "druhou“, kterému bude dominovat především slovo „ADRENALIN“.
Grafický design modelu SPORT je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou CFMOTO barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze.
Žlutým detailům dominuje barva "Nebula White" a modrým "Velocity Grey". Ale ten nejdominantnější sportovně-designový prvek je jiný – uhlíkové vlákno je na panelech přední části nádrže, bočních krytů chladiče a má je také komplet zadní podsedlová partie. Velmi čistě a ladně působí zalakované nálepky na nádrži. Jemné označení SPORT naleznete právě na karbonu pod sedadlem. Všechna signifikantní „X“-ka jsou samozřejmostí na nádrži, motoru, předním blatníku, ale i na krytu sedadla spolujezdce a dominantou zůstává písmeno „X“ vryto do obrysu předního světlometu.
Technický design 700CL-X SPORT převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a

MOTOCYKL SKLADEM
Se stejnými geny jako naše supersportovní ikona přichází sportovní roadster GSX-S1000, vzrušující stroj pro každodenní zábavu a emoce.
SPECIFIKACE
Výkon motoru 112 kW (152 PS) / 11 000 rpm
Max. kroutící moment 106 Nm / 9 250 rpm
Celková délka 2 115 mm
Celková šířka 810 mm
Celková výška 1 080 mm
Rozvor kol 1 460 mm
Světlá výška 140 mm
Výška sedla 810 mm
Pohotovostní hmotnost 214 kg
Typ motoru Čtyřdobý kapalinou chlazený řadový čtyřválec DOHC
Vrtání x zdvih 73.4 mm x 59 mm
Objem motoru 999 cm3
Kompresní poměr 12.2: 1
Palivový systém Vstřikování paliva
Lubrication system Elektrický
Systém mazání Se sběrem oleje z klikové skříně
Převodovka 6 rychlostí, stálý záběr
Zavěšení kol Přední Vidlice typu upside down, vinutá pružina, olejový tlumič
Zadní Kyvná vidlice, vinutá pružina, olejový tlumič
Úhel řízení / stopa 25° / 100 mm
Brzdy Přední Kotoučová, dvojitá
Zadní Kotoučová
Pneumatiky Přední 120/70ZR17M/C (58W), bezdušová
Zadní 190/50ZR17M/C (73W), bezdušová
Systém zapalování Elektronické (tranzistorové)
Objem palivové nádrže 19 L
Spotřeba paliva* 6.1 L / 100 km
Emise CO2* 143 g / km
*Vypočítáno na základě zkušebního cyklu měření emisí Worldwide Motorcycle Test Cycle (WMTC)

Obecné informace
Značka
Škoda
Model
Superb
Generace
Superb III (facelift 2019)
Modifikace
1.6 TDI DSG
Karoserie
Liftback
Počet míst
5
Počet dveří
5
Zahájení produkce
2019 – 2020
Jízdní vlastnosti
Emisní standard
Euro 6 DG
CO2 emise
135 – 172 g/km
Spotřeba paliva – ve městě
4.7 l / 100 km
Spotřeba paliva – mimo město
3.9 l / 100 km
Spotřeba paliva – kombinovaná
5.1 – 6.6 l / 100 km
Zrychlení z 0 na 100 km/h
11.1 s
Maximální rychlost
205 km/h
Přípustné zatížení přívěsu s brzdami (12%)
1500 kg
Povolené zatížení přívěsu bez brzd
750 kg
Motor
Výkon
88 kW (120 koní), při 3500 – 4000 ot./min.
Točivý moment
250 Nm, při 1500 – 3250 ot./min.
Počet rychlostních stupňů (automatická převodovka)
7 DSG
Model motoru
EA288/DCZA
Zdvihový objem
1 598 cm3
Typ paliva
Nafta
Palivový systém
Common rail
Poloha válců
Řadový motor (inline)
Kompresní poměr
16.2
Délka zdvihu
80.5 mm
Vývrt
79.5 mm
Turbo
Turbocharger, Intercooler
Ventilový rozvod
DOHC
Objem motorového oleje
4.7 l
Karoserie
Délka
4869 mm
Výška
1469 mm
Šířka vozu
1864 mm
Rozvor
2841 mm
Přední rozchod náprav
1584 mm
Přední převis
905 mm
Zadní rozchod náprav
1572 mm
Zadní převis
1123 mm
Pohotovostní hmotnost vozidla
1455 kg
Maximální zatížení tažného zařízení
90 kg
Maximální zatížení střechy
100 kg
Zavazadlový prostor
1760 l
Objem palivové nádrže
66 l
Velikost ráfků kol
16
Najeto 180… km

CF Moto 300NK
CFMOTO NK 300 jednoválcová lehká obratná a příjemná motorka s antihopingovou spojkou. NK 300 má 5? TFT displej.Zobrazení všech důležitých jízdních údajů, správa telefonních hovorů, navigační pokyny, automatický jas. Led světla a podsvícení přepínačů oceníte především v noci a šeru.
Motor
Jednoválec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 4 ventily
Zdvihový objem
292 ccm
Vrtání / zdvih
78 x 61,2 mm
Kompresní poměr
11 : 1
Výkon
20,5 kW / 8 750 ot./min.
Kroutící moment
25 Nm / 7 000 ot./min.
Převodovka
manuální, 6 rychlostí, spojka s prokluzem („antihoppingová“)
Délka
1 990 mm
Šířka
780 mm
Výška
1 070 mm
Výška sedla
795 mm
Světlá výška
150 mm
Pohotovostní hmotnost
151 kg
Odpružení
Přední „Upside-down“, zadní „monoshock“
Brzdy
Čtyřpístkový třmen, přední kotouč ? 292 mm, zadní ? 220 mm.
Pneumatiky
Přední 110/70 R17
Zadní 140/60 R17
Palivová nádrž
12,5 l
Více na:
Copyright ©

!!5 let záruka!!!
Skladem na prodejně čtyřkolky Bavorov.
Jednoválec o objemu 292 ccm s antihoppingovou spojkou.Motorka má dělená sportovní řídítka a led světla, podsvícené ovladače. Je to velice příjemná lehká motorka s doboru ovladatelností.
Skladem na prodejně čtyřkolky Bavorov v modré barvě.
Motor
Jednoválec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 4 ventily
Zdvihový objem
292 ccm
Vrtání / zdvih
78 x 61,2 mm
Kompresní poměr
11 : 1
Výkon
20,5 kW / 8 750 ot./min.
Kroutící moment
25 Nm / 7 000 ot./min.
Převodovka
manuální, 6 rychlostí, spojka s prokluzem („antihoppingová“)
Délka
2 010 mm
Šířka
750 mm
Výška
1 080 mm
Výška sedla
780 mm
Světlá výška
135 mm
Pohotovostní hmotnost
165 kg
Odpružení
Přední „Upside-down“, zadní „monoshock“
Brzdy
Čtyřpístkový třmen, přední kotouč ? 292 mm, zadní ? 220 mm.
Pneumatiky
Přední 110/70 R17
Zadní 140/60 R17
Palivová nádrž
12 l
Více na:
Copyright ©

Prodám GMC Terrain r.v. 2011, 3.0L V6 DOHC 24-valve, 270 HP, 265 000 km, 4 x 4 (4WD), automat, dobrý stav.
Zaujímavé SUV, pravdepodobne jediný kus v SR a ČR.
Cena: 9 900 Eur, dohoda možná len pri obhliadke.
00421905746017

Dobrý den, prodán následující díly na BMW R NineT, Scrambler
Prošívaná sedačka řidiče 5500kč
Tankruksak na nádrž (pro montáž je nutné mít pás, mohu dodat s 10% slevou) 1200kč
Držák výfuku místo zadních stupaček 2300kč
Plastové kryty ventilovych vík (pasuji na všechny DOHC vzduchem chlazené motory boxer od roku 2010) 2100kč
vše je nové jen vybalené kvůli fotografiím.

Prodám nový i použitý snímač-čidlo otáček 500-700kč,čidlo abs ,jednotka ABS 47660 EB32A,47660 EB33A,47660 EA010
47660 4X00D,47660 EA270,47660 4X00A,47660 B0910 , 47660 5X21A Nissan Pathfinder R51,Nissan Navara D40-2,5dci,Nissan Cabstar 2,5dci dohc YD25,Nissan X-Trail 2,2dci,Nissan Primera P12-2,2dci,Nissan Almera Tino.Starší čidlo abs Nissan Primera P12,Nissan Qashqai.Nové čidlo abs Nissan Tino,Nissan X-Trail,Nissan Qashqai,Nissan Juke,Nissan Murano,Nissan Pathfinder R51/Navara D40. ZÁRUKA !