inzerce, prodej, prodám, bazar

efi brno - strana 16

Počet nalezených inzerátů EFI BRNO: 1000 - strana 16

QS Activ 755 CRUISER + MERCURY F 225 EFI V6 EXLPT
Ceníková cena: 1 800 240,- CZK Akce SLEVA -10% Cena: 1 620 216,- CZK (Sleva 5% - 15% se vztahuje pouze na skladové lodě QUICKSILVER model 2022 do vyprodání zásob) KAJUTOVÁ LOĎ Celková Délka 6,99 m Délka na vodorysce 6,91 m Šířka 2,56 m Celková výška 1,84 m Výška nad hladinou 1,59 m Ponor 0,55 m Hmotnost bez motoru 1440 kg Maximální hmotnost motoru 301 kg Typ nohy motoru L Palivová nádrž 280 l Počet osob 8 CE kategorie C Příklad financování: přímá platba: 40% : 648 086,- CZK 84x měsíčně: 14 911,- CZK RPSN: 7,72% úroková sazba p.a.: 7,52% výše úvěru: 972 130,- CZK
Motocykl UM Xtreet RS 125
Motocykl UM Xtreet RS 125, Cena - 79 000 Kč Nízká váha, úzká stavba a lehká ovladatelnost doplňuje moderní design, který je k nepřehlédnutí. Nový výkonější motor se vstřikováním Delphi a 6-ti stupňovou převodovkou vám dopřejí skvělý zážitek s každou jízdou. MOTOR Emisní norma Euro V Chlazení Kapalinou Zdvihový objem 124,2 cm3 Zapalování CDI Způsob startování elektrické Max. výkon (kW) 11 kW při 9.500 ot./min Maximální kroutící moment (Nm/RPM) 11,4 Nm při 7.500 ot./min Palivový systém Delphi EFI Převodovka 6-stupňová se spojkou Pohon zadního kola Řetěz ZAVĚŠENÍ KOL Přední zavěšení Obrácená teleskopická vidlice, průměr 30 mm Zadní zavěšení Monoshock, nastavitelné předpětí BRZDY Přední brzda Jednokotoučová, hydraulická, 290 mm kotouč Zadní brzda Jednokotoučová, hydraulická, 220 mm kotouč Kombinovaný brzdový systém Ano KOLA A PNEUMATIKY Přední pneumatika 110/60-17 Zadní pneumatika 140/60-17 ROZMĚRY Délka 1920 mm Šířka 760 mm Světlá výška 150 mm Rozvor kol 1320 mm Výška sedla 825 mm Hmotnost bez náplní 139 kg Kapacita palivové nádrže 13 l
Nová Laminátová loď + mercury 60hp + vlek
Nová Loď AM 520, se zánovním motorem Mercury 60HP, EFI, loď je nová nepoužitá, připravena k odběru. Délka 480cm, šíře 208cm, 6 osob, výkon motoru max. 100hp, hmotnost 500kg. Loď má komplet řízení, konzole s rádiem a plexi, modré podsvícení paluby, nerez žebřík, sprcha, palivová nádrž, nádrž na vodu, kotevní rolna, přední kotevní komoru s odtokem vody. 6x sedačka, komplet matrace, opalovací plato na přídi lze rozložit na sezení. Kompletní doklady k registraci. Cena za loď s motorem je 499 900,00 Kč. Možnost dokoupení vleku o celkové hmotnosti 750kg. Možnost PROTIÚČTU vašeho motoru či lodi. Tel.: 00420 , seckap@ Po dohodě, možnost dodání lodi po celé ČR. Při rychlém jednání, nechám vlek v ceně.
Buffler SS125N - černá
Skútr Navajo 125 EFI Sport je moderní velký skútr, který má 13" kola díky kterým je řízení přesnější. Skútr má rovnou podlahu, takže je ideální do města na převážení nákupu mezi nohama. Díky vyzkoušenému motoru o objemu 125 ccm se stane Vaším úsporným pomocníkem a společníkem do města. Spotřeba je kolem 3l / 100 km. Plní normu EURO 5. Zdarma zadní box / kufr v ceně 1.499 Kč a helma Highway ke stroji.
Buffler SS125N Euro5 - červená
Skútr Navajo 125 EFI Sport je moderní velký skútr, který má 13" kola díky kterým je řízení přesnější. Skútr má rovnou podlahu, takže je ideální do města na převážení nákupu mezi nohama. Díky vyzkoušenému motoru o objemu 125 ccm se stane Vaším úsporným pomocníkem a společníkem do města. Spotřeba je kolem 3l / 100 km. Plní normu EURO 5. Zdarma zadní box / kufr v ceně 1.499 Kč a helma Highway ke stroji.
650 MT Premium ( SKLADEM ) - nová cena
CFMOTO 650MT Premium - záruka 5. let Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Zdvihový objem: 649,3 ccm Vrtání x Zdvih: 83 x 60 mm Komprese: 11.3: 1 Plnění motoru: EFI (Bosch) Zapalování: ECU Převodovka manuál, 6 rychlostí Odpružení: CFMOTO, přední vidlice (USD), zadní stavitelná pružina i tlumič Brzdy: dual kotouč Ø 300 mm (v), Ø kola 240 mm (h); J. Juan ABS: Continental ABS system Ráfky: 3,5x17MT (v), 4,5x17MT (h) Pneumatiky: 120/70 ZR 17 (v), 160/60 ZR 17 (h) Délka: 2150 mm Šířka: 835 mm Výška: 1332 mm Výška sedáku: 840 mm Světlá výška: 170 mm Poloměr otáčení: 5,4 m Nádrž: 18 l Hmotnost: 209 kg CFMOTO 650MT Rakouský gigant KTM si před několika lety vybral jako svého strategického partnera firmu CFMOTO - jednoho z největších a nejkvalitnějších výrobců motorů, motocyklů a čtyřkolek (v ČR a SR čtyřkolky známé pod názvem Gladiator, dlouhodobě absolutní prodejní jednička na trhu) na světě. Zprvu distribuce, posléze výroba modelů KTM Duke a od roku 2017 plná spolupráce na úrovni “joint-venture” pod názvem CFMOTO- KTMR2R s budováním společných výrobních, administrativních i obchodních prostor. A samozřejmě spolupráce na vývoji nových modelů. Modernizovaný dvouválcový cestovní model CFMOTO 650MT navazuje na svůj předchozí úspěch a ukazuje všestrannost motocyklů CFMOTO. Cestovní CFMOTO 650MT je moderní, kvalitní a cenově dostupný motocykl pro všechny generace. Velmi živý řadový dvouválec plněný německým vstřikováním BOSCH, nabízí velkou porci zábavy a dostatek výkonu pro jakýkoliv styl jízdy. Motocykly CFMOTO se vyznačují velmi příjemným chodem v celém spektru otáček s dostatkem výkonu pro sportovní jízdu i běžné pohodové cestování. Motor je naladěn na vyšší otáčky a největší výkon podává v 9000 ot./min. O maximální pohodlí, bezpečnost a komfort se starají komponenty renomovaných výrobců - premiový brzdový španělský systém J. Juan s pancéřovanými hadicemi (shodné brzdy jako modely KTM), ABS od Continentalu či skvěle hodnocené pneumatiky Metzeler Roadtec. O přední tlumení se stará masivní USD vidlice, o zadní pak cantileverové šestipolohové odpružení. Model CFMOTO 650MT je předurčen pro cestování, nesmí tedy chybět taková výbava jako je praktický stavitelný přední štít s bočními deflektory a další tovární volitelné příslušenství, kde z nabídky vyčnívá dvojice špičkových španělských kufrů SHAD (36 l) či praktické ochranné padáky (pozn. kufry a padáky lze u modelového roku 2020 zakoupit za extra zvýhodněnou cenu k novému motocyklu - viz ceny). Výsledný líbivý dojem doplňují vkusně vyvedené barevné variace a doplňky, vysoká kvalita zpracování celého stroje a použité kvalitní materiály. Že se nejedná jen o “cesťáka”, dokazuje sportovně laděný vzhled, který podporuje netradičně provedené špičkové LED osvětlení, jasný a přehledný displej či ergonomické sedlo. Cestovní enduro CFMOTO 650MT je motocykl reprezentující kategorii
lodní motor Mercury F50 Hp
Mercury F50 EFI lodní závěsný spalovací motor Výkon 50 Hp 37 Kw Počet válců 4 Obsah motoru 995 ccm Maximální otáčky při plném plynu 5500 - 6000 Startování elektrické Ovládání ruční, dálkové Řízení dálkové, řadící páka Suchá hmotnost 112 kg Palivová nádrž není součástí Délka nohy L -508 mm ELPT, dlouhá noha, el. start, dálkové řízení, power trim, 201 990,00 Kč
Ford Fiesta - NÁHRADNÍ DÍLY -
Prodám použité náhradní díly na Ford Fiesta 07.06.2003, 1.4L Duratec 16V EFI DOHC osobní odběr možný v Českém Těšíně od 8:00 do 16:00 popř. můžu poslat Zásilkovnou.
lodní motory Mercury F60 Hp nový
Mercury F60 EFI - lodní motory benzínové závěsné motory Výkon 60 Hp 44,1 Kw Počet válců 4 Obsah motoru 995 ccm Maximální otáčky při plném plynu 5500 - 6000 Startování elektrické Ovládání ruční, dálkové Řízení dálkové, řadící páka Trim tilt, hydraulický trim a vyklápění Suchá hmotnost 112 kg Palivová nádrž není součástí Délka nohy L -508 mm ELPT, dlouhá noha, el. start, dálkové řízení, power trim 211 990,00 Kč
Quicksilver Activ Cabin 430
Dobrý den, prodám svou vyladěnou loď Quicksilver Activ Cabin 430, rok výroby 2011, motor Mercury F50 EFI, najeto 240 mth. Na lodi jsem udělal maximální údržbu, odstranil všechny kosmetické vady, doplnil o nové biminy. Užívali jsme si ji bez problémů dva roky. Prodávám z důvodu zakoupení větší lodi. Více informací po telefonu, více fotografií e-mail, WhatsApp.
Rugulátor tlaku paliva s ukazatelem
Prodám zánovní regulátor tlaku paliva od firmy Sytec včetně manometru. - regulace od 1 do 6 bar - vyrobeno v Itálii - používáno jen 2 měsíce na Octavii 1.8 turbo (havárie) - pořizovací cena 4855 Kč - na prodej nepospíchám, CENA PEVNÁ Regulátor: Ukazatel tlaku:
Motor vw Brouk Bus Karman typ1
Prodam motor typ1 1835ccm kompresor SC14 EFI pro PDM ecu domapovano innovate Lc2 sondou.Porsche chlazeni přidavny chladič oleje Prodam pouze kompletni sestavu. Motor , vyfuk, el svazk plus přidavny vstřikovaci system voda methanol.
CFMOTO 800MT Touring Sandstone
Možnost koupit si limitovanou edici motorky CFMOTO, kterých bude opravdu jen pár máte právě teď! Motorka v barvě Sandstone s výbavou: palubní počítač, tempomatem, antihopping, zobrazení tlaku pneu, tlumič řízení, quickshifter, vyhřev rukojeti, vyhřev sedla řidiče, ochranné kryty rukou, ochrana motoru, centrální stojan, komunikační jednotkou T-BOX, padacím rámem, zadním nosičem a přídavnými světly. Motor: Typ motoru - 2-válcový řadový, kapalinou chlazený, EFI, osm ventilů, DOHC Objem válců - 799 cm3 Výkon motoru - 67 kw / 8500 rpm Plynová rukojeť - Elektronická Převodovka - manuál, 6 rychlostí Jízdní režim - Sport a Déšť Podvozek: Přední náprava - Přední KYB plně stavitelná vidlice „Upside-down“, zdvih 160 mm Zadní náprava - Zadní KYB stavitelný „monoshock“, 150 mm zdvih Přední brzdy - Dvojitý kotouč, J.Juan, radiální xed třmen. 320 mm Zadní brzda - Jediný disk, J.Juan. 260 mm Přední pneumatiky - 110/80 R19 Maxxis Zadní pneumatiky - 150/70 R17 Maxxis Příplatková výbava: Boční nosiče boxů - 2.230,- Kč vč. DPH Originální hliníkové boxy stříbrné - 25.990,- Kč vč. DPH Originální hliníkové boxy černé - 26.990,- Kč vč. DPH
CFMOTO 700CL-X Adventure
Co se týká technické stránky motorky, je článků už dost, kde se dozvíte, jaké značky brzd, jaké značky tlumičů a podobně na motorce jsou použité. Třeba u brzd najdete kvalitní brzdy J.Juan, které má i KTM, ale otázka na kterou se hodně zájemců ptá je, jestli jeden přední brzdič stačí?! A odpověď, stačí. Brzda je citlivá a přesně dávkovatelná. Při brždění, ostrém brždění třeba před zatáčkou motorka nemá snahu uhnout na stranu brzdy a opravdu Vás zvládne připravit na průjezd. A i na nouzové brždění brzda stačí a motorku zastaví. Aby motorka nedostala smyk, je na motorce Continental ABS systém, který má jméno a funguje! Novinkou u modelu 700CL-X Adventure je vypinatelné ABS. Na cestě Vám pak slouží podvozek KYB, který jak jsem psal je nastavený do motardového stylu, přesně nastavený pro akční použití! U podvozku je zbytečné něco psát, nějak ho popisovat, ale potřeba přijet k nám a motorku si vyzkoušet na vlastní kůži! Motor je pak 2 dvouválec originál CFMOTO s výkonem cca 55 kW. O plnění motoru se stará Německé vstřikování Bosch. Motor má pak dvě palivové mapy, přepínatelné i za jízdy a elektronický plyn. Převodovka je pak 6 rychlostní. Motor: Typ motoru - 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Objem válců - 693 cm3 Výkon motoru - 55 kw / 8500 rpm Palivový systém - Elektronické vstřikování Bosch EFI (GER) Převodovka - manuál, 6 rychlostí Podvozek: Přední náprava - přední vidlice KYB Zadní náprava - zadní monoshock KYB Přední / zadní brzdy - kotouč Ø 320 mm (v), Ø kola 240 mm (h); J.Juan Parkovací brzda - Přední pneumatiky - 110/80 R 18 MT60 RS Zadní pneumatiky - 180/55 ZR 17 Pirelli MT60 RS Rozměry: Objem palivové nádrže - 13 L Celkové rozměry vozidla (D x Š x V) - 2107 x 887 x 1200 cm Rozvor kol - 1435 cm Teoretická suchá hmotnost - 184 kg ????možnost úvěru nebo leasingu ☝️možnost protiúčtu ????možnost odpočtu DPH
UM DSR EX 125
Na prodej nový krosový model UM DSR EX 125. Technické parametry: MOTOR Emisní norma: Euro IV Chlazení: Kapalinou Zdvihový objem: 124,2 cm3 Zapalování: CDI Způsob startování: Nožní/elektrické Vrtání a zdvih: 58 x 47 mm Kompresní poměr: 12,8:01 Max. výkon (kW): 11 kW při 10.500 ot./min Maximální kroutící moment: (Nm/RPM) 10,9 Nm při 8.250 ot./min Palivový systém: MARELLI EFI Převodovka: 6-stupňová se spojkou Pohon zadního kola: Řetěz ZAVĚŠENÍ KOL Přední zavěšení: Hydraulické teleskopické vidlice, zdvih 245 mm, průměr 41 mm Zadní zavěšení: Jeden tlumič, s nastavitelným předpětím, zdvih 225 mm BRZDY Přední brzda: Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 300 mm Zadní brzda: Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 220 mm Kombinovaný brzdový systém: Ano KOLA A PNEUMATIKY Přední pneumatika: 90/90-21 Zadní pneumatika: 120/80-18 ROZMĚRY Délka: 2140 mm Šířka: 825 mm Světlá výška: 300 mm Rozvor kol: 1425 mm Výška sedla: 910 mm Hmotnost bez náplní: 124 kg Kapacita palivové nádrže 6,3 l
UM DSR Adventure TT 125
Na prodej nový motocykl UM DSR Adventure TT 125. Emisní norma Euro V Chlazení Kapalinou Zdvihový objem 124,2 cm3 Zapalování CDI Způsob startování Nožní/elektrické Vrtání a zdvih 58 x 47 mm Kompresní poměr 12,8: 01 Max. výkon (kW) 11 kW při 10.500 ot./min Maximální kroutící moment (Nm/RPM) 10,9 Nm při 8.250 ot./min Palivový systém MARELLI EFI Převodovka 6-stupňová se spojkou Pohon zadního kola Řetěz Přední zavěšení Hydraulické teleskopické vidlice, zdvih 195 mm, průměr 41 mm Zadní zavěšení Jeden tlumič, s nastavitelným předpětím, zdvih 150 mm Přední brzda Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 300 mm Zadní brzda Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 220 mm Kombinovaný brzdový systém Ano Přední pneumatika 90/90-21 Zadní pneumatika 130/80-17 Délka 2195 mm Šířka 793 mm Světlá výška 200 mm Rozvor kol 1451 mm Výška sedla 850 mm Hmotnost bez náplní 117 kg Kapacita palivové nádrže 11,2 l
CL-X 700 Sport - bílá/černá
Nová definice temperamentní zábavy A adrenalinu! Tak jako u modelu heritage i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kdo testoval model heritage a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model sport klidně může považovat za zážitek na "druhou“ Grafický design modelu sport je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou cfmoto barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze. Technický design 700CL-X sport převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a váží jen neskutečných 16,5 kg. V kombinaci s odlévanou zadní kyvnou vidlicí ze slitiny vzácných kovů je tato sestava nejen designovým, ale především technologickým prvkem pro snadné a přesné ovládání motocyklu. - Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů - Zdvihový objem: 693 ccm - Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm - Komprese: 11.6: 1 - Plnění motoru: EFI (Bosch) - Zapalování: ECU - Převodovka: manuál, 6 rychlostí - Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné - Brzdy: dvojitý kotouč? 300 mm (p), kotouč? 260 mm (z); brembo stylema - ABS: Continental ABS system - Tempomat: ano - Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z) - Pneumatiky: maxxis MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17 - Délka: 2096 mm - Šířka: 790 mm - Výška: 1130 mm - Výška sedáku: 795 mm - Rozvor: 1435 mm - Nádrž: 13 l - Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní) - Dostupné barvy: "Nebula White" a "Velocity Grey" - 5 LET záruka
UM DSR Adventure TT 125-Skladem, ihned k odběru
Nový motocykl skladem-ihned k odběru.Po dohodě možný dovoz po ČR. MOTOR Emisní norma Euro V Chlazení Kapalinou Zdvihový objem 124,2 cm3 Zapalování CDI Způsob startování Nožní/elektrické Vrtání a zdvih 58 x 47 mm Kompresní poměr 12,8:01 Max. výkon (kW) 11 kW při 10.500 ot./min Maximální kroutící moment (Nm/RPM) 10,9 Nm při 8.250 ot./min Palivový systém MARELLI EFI Převodovka 6-stupňová se spojkou Pohon zadního kola Řetěz ZAVĚŠENÍ KOL Přední zavěšení Hydraulické teleskopické vidlice, zdvih 195 mm, průměr 41 mm Zadní zavěšení Jeden tlumič, s nastavitelným předpětím, zdvih 150 mm BRZDY Přední brzda Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 300 mm Zadní brzda Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 220 mm Kombinovaný brzdový systém Ano KOLA A PNEUMATIKY Přední pneumatika 90/90-21 Zadní pneumatika 130/80-17 ROZMĚRY Délka 2195 mm Šířka 793 mm Světlá výška 200 mm Rozvor kol 1451 mm Výška sedla 850 mm Hmotnost bez náplní 117 kg Kapacita palivové nádrže 11,2 l Detailní test na webu Jednoustopou.
300 NK
CFMOTO 300NK Motor: 1-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 4 ventily Zdvihový objem: 292,4 ccm Vrtání x Zdvih: 78 x 61,2 mm Komprese: 11.3: 1 Plnění motoru: EFI (Bosch) Zapalování: ECU Převodovka manuální, 6 rychlostí, antihoppingová spojka Odpružení: přední vidlice USD, zadní monoshock Brzdy: kotouč Ø 300 mm (p), Ø kola 240 mm (z); J. Juan ABS: Continental ABS system Ráfky: 3,5x17MT, 4x17MT Pneumatiky: 110/70 ZR 17, 140/60 ZR 17 (h) Délka: 1990 mm Šířka: 780 mm Výška: 1070 mm Výška sedáku: 795 mm Světlá výška: 150 mm Poloměr otáčení: 4,7 m Nádrž: 12,5 l Hmotnost: 151 kg
CL-X 700 Heritage - nová cena
CFMOTO 700CL-X Heritage Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Zdvihový objem: 693 ccm Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm Komprese: 11.6: 1 Plnění motoru: EFI (Bosch) Zapalování: ECU Převodovka manuál, 6 rychlostí Odpružení: přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB Brzdy: Přední kotouč Ø 320 mm, zadní kotouč Ø 260 mm; J. Juan ABS: Continental ABS system Tempomat: ano Ráfky: 3,5x18MT (p), 4,5x17MT (z) Pneumatiky: 110/80 R 18 (p), 180/55 ZR 17 (z) Pirelli MT60 RS Délka: 2107 mm Šířka: 887 mm Výška: 1200 mm Výška sedáku: 800 mm Rozvor: 1435 mm Nádrž: 13 l Hmotnost: 184 kg (196 kg pohotovostní) CFMOTO 700CL-X Heritage Jedinečný design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 s rukopisem španělského motocyklového designéra Carlese Solsony Martiho (mj. designér i MV Agusta). Přemýšleli jste nad významem v písmenu "X" obsaženého v názvu motocyklu? "X" vás vyzývá k otevřeným možnostem, „customizace“ je tedy vítaná a váš motocykl CL-X je předpřipravený i na vaši jedinečnou úpravu. Už v základu ale dominuje osobitým stylem a když si ho důkladně prohlížíte, vidíte množství úžasných dílensky propracovaných detailů, jak grafických, tak i v technických pasážích stroje. Moderní LED technologie i sofistikovaná přístrojová deska mají nádech retra, přičemž nelze odmítnout modernu např. v podobě zobrazení příchozího hovoru do vašeho interkomu na přístrojovém panelu. "X" -ko se letos stává součástí nabídky světových značek této třídy a bude svým jedinečným italským designem nepřehlédnutelné, přičemž přední světlomet s inovativním přepínáním dle okolního jasu světla osazen písmenem "X" dané jen podtrhuje. Nejmodernější technologie drží krok s globálními trendy a CFMOTO 700CL-X není výjimkou. Přesné dávkování výkonu umožňuje elektronický plyn s řídicí jednotkou BOSCH, při prudkém startu nebo zpomalení vám bude asistovat antihoppingová spojka a na asfaltu vás udrží kvalitní pneumatiky řady Pirelli MT60 RS obuté na 18“ disku vpředu a 17" vzadu. O spolehlivý grip se postará špičkové plně stavitelné japonské pružení KYB, vpředu o průměru 41 mm s obrácenou vidlicí (USD), která zajistí přesné vedení stopy i v extrémních situacích. Zatímco levý tlumič umožňuje nastavení předpětí pružiny a komprese, pravý umožňuje nastavit předpětí a útlum. Nastavení předpětí i útlumu pružení na obou koncích motocyklu umožní ideální přípravu stroje přesně dle vašich potřeb. Nezapomeňme na systém ABS Continental, senzor polohy motocyklu, který zastaví motor při nechtěném pádu či převrácení na místě, ale i asistenta na delší tratě - tempomat. Španělský brzdový systém J. JUAN je u CFMOTO léty osvědčenou stálicí. USB port je samozřejmostí.