efi brno - strana 16
Počet nalezených inzerátů EFI BRNO: 1000 - strana 16

Ceníková cena: 1 800 240,- CZK
Akce SLEVA -10%
Cena: 1 620 216,- CZK
(Sleva 5% - 15% se vztahuje pouze na skladové lodě QUICKSILVER model 2022 do vyprodání zásob)
KAJUTOVÁ LOĎ
Celková Délka 6,99 m
Délka na vodorysce 6,91 m
Šířka 2,56 m
Celková výška 1,84 m
Výška nad hladinou 1,59 m
Ponor 0,55 m
Hmotnost bez motoru 1440 kg
Maximální hmotnost motoru 301 kg
Typ nohy motoru L
Palivová nádrž 280 l
Počet osob 8
CE kategorie C
Příklad financování:
přímá platba: 40% : 648 086,- CZK
84x měsíčně: 14 911,- CZK
RPSN: 7,72%
úroková sazba p.a.: 7,52%
výše úvěru: 972 130,- CZK

Motocykl UM Xtreet RS 125, Cena - 79 000 Kč
Nízká váha, úzká stavba a lehká ovladatelnost doplňuje moderní design, který je k nepřehlédnutí.
Nový výkonější motor se vstřikováním Delphi a 6-ti stupňovou převodovkou vám dopřejí skvělý zážitek s každou jízdou.
MOTOR
Emisní norma Euro V
Chlazení Kapalinou
Zdvihový objem 124,2 cm3
Zapalování CDI
Způsob startování elektrické
Max. výkon (kW) 11 kW při 9.500 ot./min
Maximální kroutící moment (Nm/RPM) 11,4 Nm při 7.500 ot./min
Palivový systém Delphi EFI
Převodovka 6-stupňová se spojkou
Pohon zadního kola Řetěz
ZAVĚŠENÍ KOL
Přední zavěšení Obrácená teleskopická vidlice, průměr 30 mm
Zadní zavěšení Monoshock, nastavitelné předpětí
BRZDY
Přední brzda Jednokotoučová, hydraulická, 290 mm kotouč
Zadní brzda Jednokotoučová, hydraulická, 220 mm kotouč
Kombinovaný brzdový systém Ano
KOLA A PNEUMATIKY
Přední pneumatika 110/60-17
Zadní pneumatika 140/60-17
ROZMĚRY
Délka 1920 mm
Šířka 760 mm
Světlá výška 150 mm
Rozvor kol 1320 mm
Výška sedla 825 mm
Hmotnost bez náplní 139 kg
Kapacita palivové nádrže 13 l

Nová Loď AM 520, se zánovním motorem Mercury 60HP, EFI, loď je nová nepoužitá, připravena k odběru. Délka 480cm, šíře 208cm, 6 osob, výkon motoru max. 100hp, hmotnost 500kg. Loď má komplet řízení, konzole s rádiem a plexi, modré podsvícení paluby, nerez žebřík, sprcha, palivová nádrž, nádrž na vodu, kotevní rolna, přední kotevní komoru s odtokem vody. 6x sedačka, komplet matrace, opalovací plato na přídi lze rozložit na sezení. Kompletní doklady k registraci. Cena za loď s motorem je 499 900,00 Kč. Možnost dokoupení vleku o celkové hmotnosti 750kg. Možnost PROTIÚČTU vašeho motoru či lodi. Tel.: 00420 , seckap@ Po dohodě, možnost dodání lodi po celé ČR. Při rychlém jednání, nechám vlek v ceně.

Skútr Navajo 125 EFI Sport je moderní velký skútr, který má 13" kola díky kterým je řízení přesnější. Skútr má rovnou podlahu, takže je ideální do města na převážení nákupu mezi nohama. Díky vyzkoušenému motoru o objemu 125 ccm se stane Vaším úsporným pomocníkem a společníkem do města. Spotřeba je kolem 3l / 100 km. Plní normu EURO 5.
Zdarma zadní box / kufr v ceně 1.499 Kč a helma Highway ke stroji.

Skútr Navajo 125 EFI Sport je moderní velký skútr, který má 13" kola díky kterým je řízení přesnější. Skútr má rovnou podlahu, takže je ideální do města na převážení nákupu mezi nohama. Díky vyzkoušenému motoru o objemu 125 ccm se stane Vaším úsporným pomocníkem a společníkem do města. Spotřeba je kolem 3l / 100 km. Plní normu EURO 5.
Zdarma zadní box / kufr v ceně 1.499 Kč a helma Highway ke stroji.

CFMOTO 650MT Premium - záruka 5. let
Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 649,3 ccm
Vrtání x Zdvih: 83 x 60 mm
Komprese: 11.3: 1
Plnění motoru: EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuál, 6 rychlostí
Odpružení: CFMOTO, přední vidlice (USD), zadní stavitelná pružina i tlumič
Brzdy: dual kotouč Ø 300 mm (v), Ø kola 240 mm (h); J. Juan
ABS: Continental ABS system
Ráfky: 3,5x17MT (v), 4,5x17MT (h)
Pneumatiky: 120/70 ZR 17 (v), 160/60 ZR 17 (h)
Délka: 2150 mm
Šířka: 835 mm
Výška: 1332 mm
Výška sedáku: 840 mm
Světlá výška: 170 mm
Poloměr otáčení: 5,4 m
Nádrž: 18 l
Hmotnost: 209 kg
CFMOTO 650MT
Rakouský gigant KTM si před několika lety vybral jako svého strategického partnera firmu CFMOTO - jednoho z největších a nejkvalitnějších výrobců motorů, motocyklů a čtyřkolek (v ČR a SR čtyřkolky známé pod názvem Gladiator, dlouhodobě absolutní prodejní jednička na trhu) na světě. Zprvu distribuce, posléze výroba modelů KTM Duke a od roku 2017 plná spolupráce na úrovni “joint-venture” pod názvem CFMOTO- KTMR2R s budováním společných výrobních, administrativních i obchodních prostor. A samozřejmě spolupráce na vývoji nových modelů. Modernizovaný dvouválcový cestovní model CFMOTO 650MT navazuje na svůj předchozí úspěch a ukazuje všestrannost motocyklů CFMOTO.
Cestovní CFMOTO 650MT je moderní, kvalitní a cenově dostupný motocykl pro všechny generace. Velmi živý řadový dvouválec plněný německým vstřikováním BOSCH, nabízí velkou porci zábavy a dostatek výkonu pro jakýkoliv styl jízdy. Motocykly CFMOTO se vyznačují velmi příjemným chodem v celém spektru otáček s dostatkem výkonu pro sportovní jízdu i běžné pohodové cestování. Motor je naladěn na vyšší otáčky a největší výkon podává v 9000 ot./min. O maximální pohodlí, bezpečnost a komfort se starají komponenty renomovaných výrobců - premiový brzdový španělský systém J. Juan s pancéřovanými hadicemi (shodné brzdy jako modely KTM), ABS od Continentalu či skvěle hodnocené pneumatiky Metzeler Roadtec. O přední tlumení se stará masivní USD vidlice, o zadní pak cantileverové šestipolohové odpružení.
Model CFMOTO 650MT je předurčen pro cestování, nesmí tedy chybět taková výbava jako je praktický stavitelný přední štít s bočními deflektory a další tovární volitelné příslušenství, kde z nabídky vyčnívá dvojice špičkových španělských kufrů SHAD (36 l) či praktické ochranné padáky (pozn. kufry a padáky lze u modelového roku 2020 zakoupit za extra zvýhodněnou cenu k novému motocyklu - viz ceny). Výsledný líbivý dojem doplňují vkusně vyvedené barevné variace a doplňky, vysoká kvalita zpracování celého stroje a použité kvalitní materiály. Že se nejedná jen o “cesťáka”, dokazuje sportovně laděný vzhled, který podporuje netradičně provedené špičkové LED osvětlení, jasný a přehledný displej či ergonomické sedlo.
Cestovní enduro CFMOTO 650MT je motocykl reprezentující kategorii

Mercury F50 EFI lodní závěsný spalovací motor
Výkon 50 Hp 37 Kw
Počet válců 4
Obsah motoru 995 ccm
Maximální otáčky při plném plynu 5500 - 6000
Startování elektrické
Ovládání ruční, dálkové
Řízení dálkové, řadící páka
Suchá hmotnost 112 kg
Palivová nádrž není součástí
Délka nohy L -508 mm
ELPT, dlouhá noha, el. start, dálkové řízení, power trim, 201 990,00 Kč

Prodám použité náhradní díly na Ford Fiesta 07.06.2003, 1.4L Duratec 16V EFI DOHC osobní odběr možný v Českém Těšíně od 8:00 do 16:00 popř. můžu poslat Zásilkovnou.

Mercury F60 EFI - lodní motory benzínové závěsné motory
Výkon 60 Hp 44,1 Kw
Počet válců 4
Obsah motoru 995 ccm
Maximální otáčky při plném plynu 5500 - 6000
Startování elektrické
Ovládání ruční, dálkové
Řízení dálkové, řadící páka
Trim tilt, hydraulický trim a vyklápění
Suchá hmotnost 112 kg
Palivová nádrž není součástí
Délka nohy L -508 mm
ELPT, dlouhá noha, el. start, dálkové řízení, power trim 211 990,00 Kč

Dobrý den, prodám svou vyladěnou loď Quicksilver Activ Cabin 430, rok výroby 2011, motor Mercury F50 EFI, najeto 240 mth. Na lodi jsem udělal maximální údržbu, odstranil všechny kosmetické vady, doplnil o nové biminy. Užívali jsme si ji bez problémů dva roky. Prodávám z důvodu zakoupení větší lodi. Více informací po telefonu, více fotografií e-mail, WhatsApp.

Prodám zánovní regulátor tlaku paliva od firmy Sytec včetně manometru.
- regulace od 1 do 6 bar
- vyrobeno v Itálii
- používáno jen 2 měsíce na Octavii 1.8 turbo (havárie)
- pořizovací cena 4855 Kč
- na prodej nepospíchám, CENA PEVNÁ
Regulátor:
Ukazatel tlaku:

Prodam motor typ1 1835ccm kompresor SC14 EFI pro PDM ecu domapovano innovate Lc2 sondou.Porsche chlazeni přidavny chladič oleje Prodam pouze kompletni sestavu. Motor , vyfuk, el svazk plus přidavny vstřikovaci system voda methanol.

Možnost koupit si limitovanou edici motorky CFMOTO, kterých bude opravdu jen pár máte právě teď! Motorka v barvě Sandstone s výbavou: palubní počítač, tempomatem, antihopping, zobrazení tlaku pneu, tlumič řízení, quickshifter, vyhřev rukojeti, vyhřev sedla řidiče, ochranné kryty rukou, ochrana motoru, centrální stojan, komunikační jednotkou T-BOX, padacím rámem, zadním nosičem a přídavnými světly.
Motor:
Typ motoru - 2-válcový řadový, kapalinou chlazený, EFI, osm ventilů, DOHC
Objem válců - 799 cm3
Výkon motoru - 67 kw / 8500 rpm
Plynová rukojeť - Elektronická
Převodovka - manuál, 6 rychlostí
Jízdní režim - Sport a Déšť
Podvozek:
Přední náprava - Přední KYB plně stavitelná vidlice „Upside-down“, zdvih 160 mm
Zadní náprava - Zadní KYB stavitelný „monoshock“, 150 mm zdvih
Přední brzdy - Dvojitý kotouč, J.Juan, radiální xed třmen. 320 mm
Zadní brzda - Jediný disk, J.Juan. 260 mm
Přední pneumatiky - 110/80 R19 Maxxis
Zadní pneumatiky - 150/70 R17 Maxxis
Příplatková výbava:
Boční nosiče boxů - 2.230,- Kč vč. DPH
Originální hliníkové boxy stříbrné - 25.990,- Kč vč. DPH
Originální hliníkové boxy černé - 26.990,- Kč vč. DPH

Co se týká technické stránky motorky, je článků už dost, kde se dozvíte, jaké značky brzd, jaké značky tlumičů a podobně na motorce jsou použité. Třeba u brzd najdete kvalitní brzdy J.Juan, které má i KTM, ale otázka na kterou se hodně zájemců ptá je, jestli jeden přední brzdič stačí?! A odpověď, stačí. Brzda je citlivá a přesně dávkovatelná. Při brždění, ostrém brždění třeba před zatáčkou motorka nemá snahu uhnout na stranu brzdy a opravdu Vás zvládne připravit na průjezd. A i na nouzové brždění brzda stačí a motorku zastaví. Aby motorka nedostala smyk, je na motorce Continental ABS systém, který má jméno a funguje! Novinkou u modelu 700CL-X Adventure je vypinatelné ABS. Na cestě Vám pak slouží podvozek KYB, který jak jsem psal je nastavený do motardového stylu, přesně nastavený pro akční použití! U podvozku je zbytečné něco psát, nějak ho popisovat, ale potřeba přijet k nám a motorku si vyzkoušet na vlastní kůži! Motor je pak 2 dvouválec originál CFMOTO s výkonem cca 55 kW. O plnění motoru se stará Německé vstřikování Bosch. Motor má pak dvě palivové mapy, přepínatelné i za jízdy a elektronický plyn. Převodovka je pak 6 rychlostní.
Motor:
Typ motoru - 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Objem válců - 693 cm3
Výkon motoru - 55 kw / 8500 rpm
Palivový systém - Elektronické vstřikování Bosch EFI (GER)
Převodovka - manuál, 6 rychlostí
Podvozek:
Přední náprava - přední vidlice KYB
Zadní náprava - zadní monoshock KYB
Přední / zadní brzdy - kotouč Ø 320 mm (v), Ø kola 240 mm (h); J.Juan Parkovací brzda -
Přední pneumatiky - 110/80 R 18 MT60 RS
Zadní pneumatiky - 180/55 ZR 17 Pirelli MT60 RS
Rozměry:
Objem palivové nádrže - 13 L
Celkové rozměry vozidla (D x Š x V) - 2107 x 887 x 1200 cm
Rozvor kol - 1435 cm
Teoretická suchá hmotnost - 184 kg
????možnost úvěru nebo leasingu
☝️možnost protiúčtu
????možnost odpočtu DPH

Na prodej nový krosový model UM DSR EX 125.
Technické parametry:
MOTOR
Emisní norma: Euro IV
Chlazení: Kapalinou
Zdvihový objem: 124,2 cm3
Zapalování: CDI
Způsob startování: Nožní/elektrické
Vrtání a zdvih: 58 x 47 mm
Kompresní poměr: 12,8:01
Max. výkon (kW): 11 kW při 10.500 ot./min
Maximální kroutící moment: (Nm/RPM) 10,9 Nm při 8.250 ot./min
Palivový systém: MARELLI EFI
Převodovka: 6-stupňová se spojkou
Pohon zadního kola: Řetěz
ZAVĚŠENÍ KOL
Přední zavěšení: Hydraulické teleskopické vidlice, zdvih 245 mm, průměr 41 mm
Zadní zavěšení: Jeden tlumič, s nastavitelným předpětím, zdvih 225 mm
BRZDY
Přední brzda: Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 300 mm
Zadní brzda: Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 220 mm
Kombinovaný brzdový systém: Ano
KOLA A PNEUMATIKY
Přední pneumatika: 90/90-21
Zadní pneumatika: 120/80-18
ROZMĚRY
Délka: 2140 mm
Šířka: 825 mm
Světlá výška: 300 mm
Rozvor kol: 1425 mm
Výška sedla: 910 mm
Hmotnost bez náplní: 124 kg
Kapacita palivové nádrže 6,3 l

Na prodej nový motocykl UM DSR Adventure TT 125.
Emisní norma Euro V
Chlazení Kapalinou
Zdvihový objem 124,2 cm3
Zapalování CDI
Způsob startování Nožní/elektrické
Vrtání a zdvih 58 x 47 mm
Kompresní poměr 12,8: 01
Max. výkon (kW) 11 kW při 10.500 ot./min
Maximální kroutící moment (Nm/RPM) 10,9 Nm při 8.250 ot./min
Palivový systém MARELLI EFI
Převodovka 6-stupňová se spojkou
Pohon zadního kola Řetěz
Přední zavěšení Hydraulické teleskopické vidlice, zdvih 195 mm, průměr 41 mm
Zadní zavěšení Jeden tlumič, s nastavitelným předpětím, zdvih 150 mm
Přední brzda Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 300 mm
Zadní brzda Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 220 mm
Kombinovaný brzdový systém Ano
Přední pneumatika 90/90-21
Zadní pneumatika 130/80-17
Délka 2195 mm
Šířka 793 mm
Světlá výška 200 mm
Rozvor kol 1451 mm
Výška sedla 850 mm
Hmotnost bez náplní 117 kg
Kapacita palivové nádrže 11,2 l

Nová definice temperamentní zábavy A adrenalinu!
Tak jako u modelu heritage i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kdo testoval model heritage a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model sport klidně může považovat za zážitek na "druhou“
Grafický design modelu sport je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou cfmoto barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze.
Technický design 700CL-X sport převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a váží jen neskutečných 16,5 kg. V kombinaci s odlévanou zadní kyvnou vidlicí ze slitiny vzácných kovů je tato sestava nejen designovým, ale především technologickým prvkem pro snadné a přesné ovládání motocyklu.
- Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
- Zdvihový objem: 693 ccm
- Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
- Komprese: 11.6: 1
- Plnění motoru: EFI (Bosch)
- Zapalování: ECU
- Převodovka: manuál, 6 rychlostí
- Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné
- Brzdy: dvojitý kotouč? 300 mm (p), kotouč? 260 mm (z); brembo stylema
- ABS: Continental ABS system
- Tempomat: ano
- Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z)
- Pneumatiky: maxxis MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17
- Délka: 2096 mm
- Šířka: 790 mm
- Výška: 1130 mm
- Výška sedáku: 795 mm
- Rozvor: 1435 mm
- Nádrž: 13 l
- Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní)
- Dostupné barvy: "Nebula White" a "Velocity Grey"
- 5 LET záruka

Nový motocykl skladem-ihned k odběru.Po dohodě možný dovoz po ČR.
MOTOR
Emisní norma Euro V
Chlazení Kapalinou
Zdvihový objem 124,2 cm3
Zapalování CDI
Způsob startování Nožní/elektrické
Vrtání a zdvih 58 x 47 mm
Kompresní poměr 12,8:01
Max. výkon (kW) 11 kW při 10.500 ot./min
Maximální kroutící moment (Nm/RPM) 10,9 Nm při 8.250 ot./min
Palivový systém MARELLI EFI
Převodovka 6-stupňová se spojkou
Pohon zadního kola Řetěz
ZAVĚŠENÍ KOL
Přední zavěšení Hydraulické teleskopické vidlice, zdvih 195 mm, průměr 41 mm
Zadní zavěšení Jeden tlumič, s nastavitelným předpětím, zdvih 150 mm
BRZDY
Přední brzda Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 300 mm
Zadní brzda Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 220 mm
Kombinovaný brzdový systém Ano
KOLA A PNEUMATIKY
Přední pneumatika 90/90-21
Zadní pneumatika 130/80-17
ROZMĚRY
Délka 2195 mm
Šířka 793 mm
Světlá výška 200 mm
Rozvor kol 1451 mm
Výška sedla 850 mm
Hmotnost bez náplní 117 kg
Kapacita palivové nádrže 11,2 l
Detailní test na webu Jednoustopou.

CFMOTO 300NK
Motor: 1-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 4 ventily
Zdvihový objem: 292,4 ccm
Vrtání x Zdvih: 78 x 61,2 mm
Komprese: 11.3: 1
Plnění motoru: EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuální, 6 rychlostí, antihoppingová spojka
Odpružení: přední vidlice USD, zadní monoshock
Brzdy: kotouč Ø 300 mm (p), Ø kola 240 mm (z); J. Juan
ABS: Continental ABS system
Ráfky: 3,5x17MT, 4x17MT
Pneumatiky: 110/70 ZR 17, 140/60 ZR 17 (h)
Délka: 1990 mm
Šířka: 780 mm
Výška: 1070 mm
Výška sedáku: 795 mm
Světlá výška: 150 mm
Poloměr otáčení: 4,7 m
Nádrž: 12,5 l
Hmotnost: 151 kg

CFMOTO 700CL-X Heritage
Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 693 ccm
Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
Komprese: 11.6: 1
Plnění motoru: EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuál, 6 rychlostí
Odpružení: přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB
Brzdy: Přední kotouč Ø 320 mm, zadní kotouč Ø 260 mm; J. Juan
ABS: Continental ABS system
Tempomat: ano
Ráfky: 3,5x18MT (p), 4,5x17MT (z)
Pneumatiky: 110/80 R 18 (p), 180/55 ZR 17 (z) Pirelli MT60 RS
Délka: 2107 mm
Šířka: 887 mm
Výška: 1200 mm
Výška sedáku: 800 mm
Rozvor: 1435 mm
Nádrž: 13 l
Hmotnost: 184 kg (196 kg pohotovostní)
CFMOTO 700CL-X Heritage
Jedinečný design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 s rukopisem španělského motocyklového designéra Carlese Solsony Martiho (mj. designér i MV Agusta). Přemýšleli jste nad významem v písmenu "X" obsaženého v názvu motocyklu? "X" vás vyzývá k otevřeným možnostem, „customizace“ je tedy vítaná a váš motocykl CL-X je předpřipravený i na vaši jedinečnou úpravu. Už v základu ale dominuje osobitým stylem a když si ho důkladně prohlížíte, vidíte množství úžasných dílensky propracovaných detailů, jak grafických, tak i v technických pasážích stroje. Moderní LED technologie i sofistikovaná přístrojová deska mají nádech retra, přičemž nelze odmítnout modernu např. v podobě zobrazení příchozího hovoru do vašeho interkomu na přístrojovém panelu.
"X" -ko se letos stává součástí nabídky světových značek této třídy a bude svým jedinečným italským designem nepřehlédnutelné, přičemž přední světlomet s inovativním přepínáním dle okolního jasu světla osazen písmenem "X" dané jen podtrhuje.
Nejmodernější technologie drží krok s globálními trendy a CFMOTO 700CL-X není výjimkou. Přesné dávkování výkonu umožňuje elektronický plyn s řídicí jednotkou BOSCH, při prudkém startu nebo zpomalení vám bude asistovat antihoppingová spojka a na asfaltu vás udrží kvalitní pneumatiky řady Pirelli MT60 RS obuté na 18“ disku vpředu a 17" vzadu. O spolehlivý grip se postará špičkové plně stavitelné japonské pružení KYB, vpředu o průměru 41 mm s obrácenou vidlicí (USD), která zajistí přesné vedení stopy i v extrémních situacích. Zatímco levý tlumič umožňuje nastavení předpětí pružiny a komprese, pravý umožňuje nastavit předpětí a útlum. Nastavení předpětí i útlumu pružení na obou koncích motocyklu umožní ideální přípravu stroje přesně dle vašich potřeb. Nezapomeňme na systém ABS Continental, senzor polohy motocyklu, který zastaví motor při nechtěném pádu či převrácení na místě, ale i asistenta na delší tratě - tempomat. Španělský brzdový systém J. JUAN je u CFMOTO léty osvědčenou stálicí. USB port je samozřejmostí.