hledáme externí mzdovou účetní
Počet nalezených inzerátů HLEDÁME EXTERNÍ MZDOVOU ÚČETNÍ: 1000

Ráda bych vám nabídla své služby jako externí účetní a mzdová účetní pracující na OSVČ.
Jsem flexibilní a přátelská, není pro mne problém jezdit pro účetní doklady a případné schůzky. Nejlépe Plzeň x Klatovy x Sušice. Odpovědnost za zpracování, správnost a kontrolu účetnictví a mezd, odpovědnost za zpracování přiznání DPH, kontrolní hlášení, souhrnné hlášení a tvorba podkladů a hlášení pro finanční úřad, silniční daň, DPPO, DPFO daň z nemovitostí. Komunikace se všemi institucemi. Cena dohodou dle rozsahu a objemu zpracování. Za další úkony cenu nenavyšuji vše v paušálu. Budu ráda za kontakt.

Hledáme účetní/ho se zodpovědným a profesionálním přístupem, který nám pomůže v našich počátcích v nové účetní kanceláři. Uchazeč by měl mít hluboké znalosti v oblasti účetnictví a daňových zákonů. Své zkušenosti by měl být schopen využít k tomu, aby náš tým dokázal poskytnout vysokou kvalitu služeb našim klientům. Pokud jste motivovaný/á a zaujala Vás nabídka připojit se k našemu týmu, těšíme se na Vaši odpověď.
Vhodné i pro důchodce, nevhodné pro absolventy.
Co od Vás očekáváme:
• Praxe v oboru minimálně 5 let podmínkou
• Znalost finanční, účetní a daňové problematiky podmínkou
• Samostatnost, loajalita, pečlivost, flexibilita, pracovitost
• Znalost účetnictví příspěvkových organizací, obcí výhodou
Co bude Vaším úkolem:
• Komplexní činnost týkající se vedení klientského účetnictví včetně zpracovávání účetních závěrek a daňových přiznání
• Kompletní zpracování klientských mezd, daní, závěrek, kontrolních hlášení, atp.
Co Vám nabídneme:
• Motivační finanční ohodnocení
• Přátelský kolektiv
• Možnost seberealizace a uplatnění vlastních nápadů
• Neformální dresscode – záleží na Vás, v čem se cítíte nejlépe
• Žádný velký open space, jen kancelář
• Lokalitu pracoviště na dohodě (Svitavy, Litomyšl, Česká Třebová, Ústí nad Orlicí, Vysoké Mýto)
Životopis poprosíme na: info@

Prodám maturitní otázky z účetnictví. Je zde teorie i účtování. Témata: Finanční majetek, manažerské účetnictví, mzdy a zaměstnanci, závazky, pohledávky, účtování materiálových zásob, odpisovaní a vyřazování dlouho. majetku, dlouhodobý majetek, kapitálové účty, inventarizace, členění nákladů a výnosů, účetní zápisy a účetní knihy, právní úprava účetnictví, hospodářský výsledek, časové rozlišení nákladů a výnosů, účetní závěrka, daňová evidence příjmu a výdajů, evidence zásob, rozpočetnictví, účtování v a.s., účetní doklady, účetní uzávěrka, zúčtovací vztahy ke státnímu rozpočtu. Je možné buď zaslat poštou či naskenovat. Také možno koupit pouze vybrané otázky. Cena 130 Kč za všechny otázky. Kontaktujte mě na e-mail: plecita.denisa@

HLAVNÍ ÚČETNÍ
Hledáme samostatnou účetní, která zvládne skoro vše - profík v oboru. Jedná se o zhruba 30 zaměstnanců, sídlo firmy v Třinci. Požadavek VŠ/SŠ vzdělání a min. 5 let praxe. Nástup ihned. Pro vzdálenější uchazeče možnost práce z domu v pondělí a pátek. Nástupní plat
účetní kolem 50.000 Kč dle zkušenosti + benefity…..
Kontakt: 708 058, pro životopisy zp1357@

Účetní | Rohatec | Karel Kaňák s.r.o.
Jsme rodinnou firmou a předním výrobcem vysoce kvalitních výsekových nástrojů pro české i zahraniční zákazníky. Účelem naší firmy je pomáhat zákazníkům perfektními produkty a službami a poskytovat zaměstnancům dobré živobytí.
Rozšiřujeme tým a nabízíme pozici: Účetní
Výsledkem Vaší práce bude správně zpracované kompletní účetnictví firmy.
Budete paní/pánem účetnictví, takže si veškeré činnosti zorganizujete a nastavíte tak, aby se Vám dobře pracovalo a mohl/a jste dodat potřebné výsledky vedení firmy.
Očekáváme od Vás:
že jste zběhlá/ý v účtování, daních a aktuální legislativě,
jste otevřená/ý učit se novým věcem,
rád/a spolupracujete s kolegy,
jste připraven/a jim poradit.
Potřebujeme:
abyste si zakládal/a na preciznosti a rychlosti,
převzal/a zodpovědnost za svěřenou oblast,
výhodou je alespoň základní znalost angličtiny/němčiny.
Jsme skvělým týmem uvnitř firmy, která se neustále snaží být lepší.
U nás dostanete:
zázemí stabilní společnosti,
jistou práci a vhodné zaškolení,
budete pracovat v příjemném prostředí a podporujícím kolektivu,
budete moci dále prohlubovat svoje dovednosti v rámci různorodých činností,
oporu budete mít v našem daňovém poradci a auditorovi, také při zpracování daňového přiznání.
Dovedeme ohodnotit Vaše výborné výsledky a nastavit podle nich odpovídající mzdu.
Dovedete si představit pracovat u nás? Ozvěte se nám na našich kontaktech, odpovíme všem!
Inzerát:
Kontakt:
Psát a volat můžete na:
Telefon: +420
Email: radka.tesarikova@

Do našeho týmu hledáme mzdovou účetní s dobrými znalostmi účetnictví, především pak programu Helios Orange, na zkrácený úvazek. Jste to právě Vy? Pošlete nám svůj životopis. Nástup je možný IHNED.
Náplň práce:
- evidence faktur přijatých, vydaných, banka
- DPH, silniční daň
- vedení mzdové evidence zaměstnanců
- výpočet mezd zaměstnanců
- komunikace s orgány státní správy (OSSZ, ZP, FÚ)
- práce v systému Helios Orange- dobrá znalost podmínkou
Požadujeme:
- min. SŠ vzdělání
- praxi ve mzdovém účetnictví
- znalost systému Helios Orange
- znalost mzdových předpisů a zákoníku práce výhodou
- zodpovědný přístup k práci, samostatnost
- MS Office (Word, Excel)
- práci na zkrácený úvazek, DPP nebo DPČ
Nabízíme:
- pracovní dobu bez víkendů a svátků, možnost upravit dle Vašich požadavků
- možnost home office
- 3 sick days
- prémie, bonusy
- služební telefon i k soukromému používání
- firemní akce
- pracoviště v centru Českých Budějovic
V případě zájmu nám prosím zašlete životopis na office@,
volat můžete na .

Protecton je mezinárodní moderní skupina firem poskytující komplexní služby v oblasti zabezpečení objektů, logistických areálů, staveb, společenských, sportovních a jiných akcí. Našim klientům přinášíme inovativní řešení a nové technologie ve všech segmentech prováděných služeb.
Koho hledáme:
Do našeho týmu hledáme novou kolegyni či kolegu v oblasti interního zpracování mezd. Jsme relativně malý kolektiv a je pro nás důležité, aby kolega/kolegyně zapadl/a do týmu.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
· Min. SŠ vzdělání
· Odborná praxe a znalosti v oblasti mzdového účetnictví, či personalistiky
· Znalost legislativy v oblasti daně z příjmu, nemocenského pojištění, zdravotního a sociálního pojištění
· Uživatelská znalost práce na PC
· Samostatnost, aktivní a profesionální přístup
· Zodpovědnost, smysl pro detail, pečlivost
· Morální a občanská bezúhonnost
Výhodou bude, pokud budete umět
· Znalost systému Karat
Co vám můžeme nabídnout
· Práci na HPP
· Notebook, služební telefon
· Po zapracování možnost flexibilní pracovní doby/HO
· Pravidelné firemní akce, společné obědy atd.
· Občerstvení na pracovišti
· Ihned nebo dohodou
-Pracovní místo Liberec- Čechova 9/7

Dobrý den,
prodám nové nepoužité interní pevný disky2,5" (Do notebooku) o velikosti 750GB a externí disk se šifrováním 500GB a 2TB.
Dole jsou disky vypsané. Jiné už nemám.
1)
Interní disk
WD BLUE Scorpio BLU 750GB, 2,5", SATA 3Gbs, 8MB, WD7500BPVX
Interní HDD / Kapacita 750 GB / 5 400 otáček / Cache 8 MB / Specifikace AHCI / Formát Klasický - 2.5" Interní / Rozhraní SATA III (6 Gbit/s) / Advanced Format, JBOD, RAID, RoHS / Kov / Spolehlivost 600000 cyklů
Cena 750Kč
2)
Externí disk
Seagate Expansion Portable 500GB (STEA500400)
Použití Externí / Typ úložiště HDD / Kapacita 500 GB (0,5 TB) / Formát 2,5" / Barva Černá / Rozměry / Šířka 80 mm (8 cm) / Výška 14,8 mm (1,48 cm) / Hloubka 117 mm (11,7 cm) / Rozhraní externí USB 3.0 / Hmotnost přesně 170 g (0,17 kg)
Cena 700Kč
3)
Externí disk
Seagate Expansion Portable 2TB (STEA2000400)
Externí HDD / Kapacita 2000 GB / 5 400 otáček / Cache 8 MB / Formát Klasický - 2.5" Externí / Rozhraní USB 3.0 / RoHS / Plast /
Cena 1300Kč
Možnost osobního převzetí každý den v Českých Budějovicích a ve Vodňanech. Případně možnost zaslat na
dobírku za 149Kč nebo při platbě předem za 49Kč jako doporučený dopis.
Inzerát je platný do smazání, tudíž jsou zbytečné dotazy zda je inzerát aktuální...

Dobrý den,
Ráda bych vám nabídla své účetní služby. Uvědomuji si, že váš čas i vaše energie, kterou vkládáte do svého podnikání jsou drahocenné. Díky spolupráci se mnou a vaší důvěře ohledně odborných účetních službách, můžete mít více času a klidu potřebný k soustředění se na nejdůležitější aspekty, jak vašeho osobního, tak i podnikatelského života. Neustále sleduji aktuální vývoj, daňové a účetní legislativy. Jestli se rozhodnete využívat mé služby, můžete se spolehnout na zodpovědné a přesné vedení. Snažím se vyjít potřebám každého svého klienta. A to vše navíc online bez zbytečného zdržování. Budu se snažit vám být kdykoliv po ruce, kdyby jste potřebovali něco vědět nebo se na něco zeptat můžete mě kontaktovat formou, která vám bude vyhovovat nejvíce (e-mail, whatsapp, messenger, telefon, atd.). Když by bylo potřeba jsem ochotná za vámi i dojet.
Nabízené služby:
Vedení podvojného účetnictví/daňové evidence
Vedení mzdové agendy
založení s.r.o.
Příprava podkladů - přiznání k DPH, kontrolnímu hlášení i souhrnnému hlášení
Registrace k DPH
Zpracování podkladů pro daňová přiznání pro OSVČ i s.r.o. (DPFO,DPPO)
konzultace a další.
V případě zájmu, budu moc ráda, když mě kontaktujete!
Telefon: 123 144
e-mail: ucetnictvi.ivanjukova@
IG: slecna.ucetni

Náplň práce:
- Komplexní mzdová agenda a související administrativa (evidence DPN, exekuce)
- Zpracování podkladů pro odvody příslušným úřadům,
- Evidenční listy důchodového pojištění, roční zúčtování daně, zápočtové listy
- vedení účetní agendy společnosti
- nastavování, správa a aktivní kontrola finančních procesů
- zpracování účetních závěrek a daňových přiznání
- příprava podkladů pro inventarizaci majetku
- spolupráce s kontrolními orgány
Požadujeme :
Předchozí zkušenosti na pozici mzdový/á účetní – zkušenosti z výrobní společnosti vítány
min. středoškolské vzdělání ekonomického zaměření
Znalost programu DUELL - výhodou
Základní znalosti podvojného účetnictví
Schopnost samostatné i týmové práce
flexibilita, samostatnost, pečlivost
Nabízíme :
• Práce na HPP
• Osobní a profesní rozvoj
• Firemní benefity
• Přátelský kolektiv
• Firemní vzdělávání
pracovní smlouvu na dobu neurčitou
Zaškolení zkušenějším kolegou
Menší kolektiv
Práce pondělí–pátek, tzn. volné víkendy
Výplata na účet vždy včas
kontakt : +420 , nástup 01.03.2023

Prodám nikdy nepoužitou učebnici "Základy účetnictví" od Martina Landy".
Popis
Kniha Základy účetnictví podává základní pohled na současné finanční účetnictví podnikatelských subjektů a jejím cílem je pochopení účetnictví jako základní metody zpracování a prezentace ekonomických informací na úrovni konkrétního podnikatelského subjektu. V první části jsou předmětem výkladu základní účetní pojmy, struktura podnikového účetnictví, systém regulace a harmonizace účetnictví a základní účetní výkazy. Navazující část je zaměřena na objasnění hlavních účetních nástrojů, používaných k účetnímu zápisu obchodních operací a výklad obsahu základních operací s majetkem, závazky a vlastním kapitálem. Poslední část knihy se věnuje účetním pravidlům a možnostem prezentace účetních informací.
Svou koncepcí, vzájemnou provázaností témat, přehledností a použitím praktických příkladů je kniha určena především jako výukový text pro studenty ekonomicky orientovaných vysokých škol, ale může být i dobrým průvodcem a pomocníkem širší odborné veřejnosti, zejména manažerům podnikatelských subjektů, kterým nabízí možnost pochopení způsobu fungování účetního systému.
Obsah
Podnikové účetnictví
Základy finančního účetnictví
Účetní zápis obchodních případů
Podstata hlavních typů účetních operací - metodický úvod
Vybrané operace s majetkem
Vybrané operace se závazky
Vybrané operace s vlastním kapitálem
Účetní pravidla
Finanční reporting a účetnictví
Samostatné přílohy
Specifikace
Název: Základy účetnictví
Vydavatel: KEY Publishing
Autor: JUDr. Martin Landa
Počet stran: 254 str.
ISBN: 978-80-87071-86-1
V případě zájmu či dotazu pište na obalvhs@
V Brně osobní předání, jinak poštou.

Nabízíme k prodeji společnost (s.r.o.) s ekonomickou historií, která v minulosti již podnikala. Nabízíme pouze prověřené a bezdlužné společnosti, proto se na nás můžete spolehnout. CENA 70.000,-Kč.
• Společnost byla založená v roce 2021.
• Společnost je spolehlivým měsíčním plátcem DPH vůči finančnímu úřadu.
• Společnost je zcela bezdlužná vůči všem orgánům státní správy tj. finančnímu úřadu, celní správě, ČSSZ (Česká správa sociálního zabezpečení). Tzn. nedluží na daních, clech, sociálním pojištěním apod. Není problém zažádat o bezdlužnosti.
• Společnost nebyla zaměstnavatelem a neměla zaměstnance vedené u pojišťoven, takže je vůči nim zcela bezdlužná na zdravotním pojištění. Bezdlužnost by se musela vyžádat od všech pojišťoven.
• Společnost je bezdlužná na daních (nemá žádné splatné daně a to ani se splatností), nemá žádné závazky, pohledávky, žádné směnky, úvěry, leasingy.
• Majitel ve společnosti vlastní 100 % obchodní podíl, který není zatížený žádnými právy třetích stran a ani žádnou soudní či správní exekucí.
• Základní kapitál ve společnosti byl v plné výši splacený.
• Po účetní stránce je vedena společnost řádně a součástí prodeje společnosti budou vyhotovené aktuální (průběžné) účetní výkazy, fyzické předání účetnictví vč. veškerých smluv a dokladů a s aktuálními účetními stavy, zmíněné vše v předávacím protokolu.
• V ceně je započetlý náš účetní, daňový i právní audit, provize a příprava smluvních dokumentů potřebných pro převod u notáře nebo pro rejstříkový soud vč. předávacího protokolu. Tyto věci vám může také vyhotovit přímo notář nebo právník za předem domluvenou cenu. Tuto variantu si ale hradí kupující. Dohodneme pro Vás bezpečný a cenově výhodnější převod společnosti u notáře nebo v druhém případě přímo přes soud, což je ta levnější varianta.
Konečná cena za společnost činí 70.000,-Kč + poplatky spojené za převod společnosti (Notář cca. 8-11tis za NZ nebo soud 2tis kolek. Pozor, přes soud lze sídlo sídlo měnit jen v obci.)
Nemusíte se obávat jiných skrytých poplatků, protože cena je takto konečná. Napište nebo zavolejte a veškeré informace a podklady o společnosti poskytneme konkrétnímu zájemci.
Máme také i jiné společnosti na prodej, takže Vám rádi sdělíme aktuální nabídku. Budu se těšit na komunikaci s Vámi a vše rád srozumitelně vysvětlím a odpovím na jakýkoliv Váš dotaz.
Zabýváme se zakládáním ready-made společností, nákupem, zprostředkováním a prodejem společností více jak 10 let. Máme bohaté zkušenosti v účetní, daňové i právní problematice, kdy v těchto věcech dále spolupracujeme s dalšími partnery a lídry v těchto oborech.
Vyhněte se komplikacím a nekupujte firmu od podvodníků! My Vám garantujeme prověřenost, bezdlužnost a bezpečnost převodu společnosti! Děkujeme že nám důvěřujete již 10 let.
Tel.: Email: tvojefirma@

Dobrý den, hledáme pomocnou účetní, v případě zájmu neváhejte napsat popřípadě zavolat. Rádi si s Vámi domluvíme osobní schůzku.
Požadavky:
• SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
• Chuť učit se, posouvat, být součástí mladé a dynamické firmy
• Znalost aktuálních daňových zákonů a účetních předpisů
• Pozitivní přístup
• Důslednost a preciznost
• Práce s počítačem, účetní program Pohoda
Nabízíme:
• Skvělý kolektiv pozitivních a na cíl zaměřených lidí
• Dobré zázemí perspektivní firmy
• Být součástí intenzivně rostoucí společnosti
• Vzdělávací kurzy, školení
• Zajímavé finanční ohodnocení

1.) Do pivovaru Kácov v Kácově hledáme ještěrkáře do skladu. Práce 7:00-15:30, skládání a nakládání aut, úklid skladu. Možnost HPP i brigády.
Kontaktujte pivovar@ nebo 327324693.
2.) Hlavní účetní - zároveň hledáme hlavní účetní do kanceláře s příjemným kolektivem. Práce na HPP nebo částečný úvazek
Kontaktujte pivovar@ nebo 327324693.

Nabízíme kompletní účetní služby - pravidelné měsíční práce DPH, KH, (DPPO. DPFO), účetní závěrky. Kompletní mzdovou agendu. Rekonstrukce účetnictví. více na nebo na tel.: Ing. Kateřina Kováčová

Nabízíme kompletní účetní služby - pravidelné měsíční práce DPH, KH, (DPPO. DPFO). Kompletní mzdovou agendu. více na nebo na tel.: Ing. Kateřina Kováčová

Nabízím kompletní účetní služby na míru po celé ČR - externí vedení účetnictví pro OSVČ a s.r.o. Pracuji v programu Money S3.
Zpracování/předchystání:
- daňová evidence
- podvojné účetnictví
- registrace k dani, registrace na OSSZ
- DPPO, DPFO, silniční daň
- měsíční/čtvrtletní DPH
- identifikovaná osoba k DPH (Bolt, Facebook, Uber, Onlyfans, Booking, Airbnb)
- mzdy, přehledy (OSSZ, ZP, ELDP)
- komunikace s úřady
- správa datové schránky
- konzultace a další
lokalita: Rosice, Brno, Ivančice možná i spolupráce na dálku.
(ceny dle rozsahu)
Kontakt:
e-mail: ucetni.terez@
IG: ucetni_terez

Nabízím zpracování účetnictví pro menší firmy a živnostníky
Externí spolupráce pro celou ČR
Pracuji ve vlastním účetním programu POHODA
• vedení podvojného účetnictví i daňové evidence
• vystavování faktur
• zpracování daňových přiznání k DPH
• zpracování daňe z příjmu (včetně přehledů pro OSVČ)
•zpracování kompletní mzdové agendy
• spravování datové schránky
• konzultace
• přebírání dokladů osobně, poštou nebo online
Ceny účetních služeb dle vzájemné dohody položkově (30kč/účetní položka) nebo lze dohodnout dle rozsahu a pravidelnosti účetních operací měsíční paušál.
V případě jednorázové účetní spolupráce cena dle účetní náročnosti.
Zpracování daňového přiznání pro fyzické osoby za rok 2022 od 1000kc.
Kontaktní email: mglogucetni@