hledáme externí mzdovou účetní - strana 5
Počet nalezených inzerátů HLEDÁME EXTERNÍ MZDOVOU ÚČETNÍ: 1000 - strana 5

38-letá hledá práci jenom jako účetní na dpp nebo externě. praxe 16 let, auto, notebook, spolehlivá, pracovitá. ovládám několik účet. programů. o jinou práci nemám zájem.

Nabízím vedení kompletního účetnictví a mezd, jak pro společnosti, tak pro OSVČ (daňová evidence, podvojné účetnictví, mzdy, daně, uzávěrky, DPFO a DPPO) Jsem účetní/mzdová účetní s praxí - nabízím spolupráci na základě ŽL, DPP, DPČ. Jsem z Plzeňského kraje, není problém se domluvit na spolupráci po celé ČR.

Jsem zkušený účetní s dlouholetou praxí, znalost Pohody, Money, Sapu, nabízím vedení účetnictví, přiznání DPH, měsíční závěrky, zpracování mezd, přípravu rozpočtu. Mám aktivní angličtinu a dobrou znalost Excelu.
M:

Daňově poradenská společnost nabízí volnou pracovní pozici samostatná/ý všeobecná/ý účetní s praxí, ideálně v systému Helios Orange (Inuvio), nebo bez praxe v tomto systému, ale s chutí do práce. Široký záběr pracovního zaměření - podnikatelské subjekty, neziskový sektor, vč. zpracování mezd a platů. Mzda od 25 tis. Kč, dle zkušeností, po zapracování (6 měsíců) od 30 tis. Kč. Nástup možný kdykoli. Kancelář v centru České Lípy. Ne OSVČ, vyžaduji loajalitu, nabízím rodinné prostředí a malý kolektiv, flexi pracovní dobu. Cizí jazyk není třeba. Vhodné i pro absolventy.

Nabízím účetní služby pro OSVČ a malé firmy:
-zpracování online (nikam nevozíte doklady)
-konzultace 24/7
-zpracování přiznání k dani z příjmu pro PO nebo FO
-zajištění daňového poradce a odkladu přiznání
-přiznání DPH, souhrnné hlášení, kontrolní hlášení
-registrace zaměstnanců, mzdy a personalistika
-daňová evidence
-fakturace
-registrace identifikované osoby (Facebook/Instagram reklama, rozvoz pro Bolt/Uber, Airbnb,..)
WhatsApp - 757315
Instagram - @ucetni_kr
E-mail: kristyna.rezlerova@

Baví Vás administrativa, umíte zorganizovat a udržovat v pořádku firemní dokumenty, ale v dosavadní firmě si vůbec nikdo nevšímá Vašeho přínosu? Toužíte po rozšíření svých dovedností, rádi se učíte, anebo jste dokonce účetní? Pak jste možná tím pravým člověkem do našeho týmu.
Jsme LAGAS, rodinná dopravní firma s 30letou tradicí, vlastním servisem a moderním kancelářským zázemím. Prioritou jsou pro nás vztahy mezi lidmi. Lidskost, úcta, klid, vzájemný respekt a vstřícná komunikace – hodnoty, kterých si vážíme.
Dva dispečeři zajišťují práci pro více než 30 řidičů, kteří objednaný náklad převezou k našim zákazníkům. Tím přichází ke slovu kancelář a vše je potřeba vyfakturovat, řidičům spočítat a vyplatit mzdy, cestovní náhrady, sestavit daňová přiznání a kontrolní hlášení atd. Přesně to by byla i vaše práce. Velmi důležitá administrativní podpora celého týmu, bez které by naše firma nemohla fungovat.
Pracovat budete s programem DUEL a pokud nejste přímo účetní, měli byste znát alespoň základy vedení podvojného účetnictví, hodí se znalost angličtiny nebo němčiny a řízení osobního vozidla. Nejde totiž jen o to sedět v kanceláři, ale občas i zajet na úřady apod. Vše další, co nebudete umět, vás naučíme.
Chceme spolehlivého, zodpovědného, samostatného a dobře naladěného člověka, kterého papírování a práce v účtárně v celé její šíři baví. Dobře se u nás bude navíc cítit ten, kdo hledá mladý kolektiv, a ten kdo chce mít věci zpracované a připravené kvalitně a s předstihem. Protože když je vše hotovo, můžete se namísto sezení v kanceláři věnovat své rodině, nebo zaslouženému odpočinku.
Chcete posílit a podpořit náš tým? Životopis zasílejte na kancelar@ nebo zavolejte a domluvte si s námi rovnou pohovor.
Tomáš a Milan Lagovi, tel. 736 613 902

Nabízím mnou pečlivě vypracované maturitní otázky na ústní zkoušku z účetnictví. Vše popsáno jednoduše a přehledně, tak aby to bylo lehce pochopitelné a snadno naučitelné.
Materiály zašlu v elektronické podobě (PDF/docx).
Témata:
1. Právní úprava účetnictví
2. Účetní dokumentace
3. Individuální podnikatel
4. Dlouhodobý majetek – pořízení, oceňování
5. Dlouhodobý majetek – odpisy, vyřazení
6. Zásoby – charakteristika, oceňování, účtování
7. Zásoby – zboží v obchodním podniku
8. Finanční účty I.
9. Finanční účty II.
10. Aktiva a pasiva podniku
11. Zúčtovací vztahy z obchodního styku
12. Zúčtování se zaměstnanci
13. Účtování daní a dotací
14. Náklady a výnosy
15. Kapitálové účty
16. Výsledek hospodaření a jeho použití
17. Inventarizace
18. Účetní závěrka
19. Vybrané problémy účtování v různých právních formách
20. Manažerské účetnictví
Cena za všechny otázky je 150 Kč, je možné zaslat i jednotlivě za 20. V případě zájmu můžu klidně i případné problémy vysvětlit a pomoct s pochopením textu :)
Když budete chtít zakoupit více materiálů najednou (např. ještě maturitní otázky do ekonomiky,...), tak se určitě dohodneme na slevě.
Prosím o kontakt pouze na email

kniha Abeceda mzdové účetní 2023
Jako nová
Osobní předání Olomouc Povel nebo zaslání poštou či Zásilkovnou

Dobrý den,
účetní s dlouholetou praxí u společností v Praze nabízí komplexní a kvalitní vedení účetnictví, daňové evidence, mezd a poradenství. V tomto oboru mám bohatou praxi jako finanční účetní a daňový specialista.
V současné době ještě přijímám nové klienty za smluvní ceny stanovené oboustrannou dohodou.
Nabízím zejména:
► Vedení daňové evidence pro fyzické osoby (OSVČ)
► Vedení daňové evidence pro nadace a spolky
► Vedení účetnictví pro s.r.o., a.s.
► Mzdové účetnictví a personalistika (vedení zaměstnanců, prac. smlouvy, podávání přehledů atd.)
► Přiznání k DPH, KH, SH
► Přiznání k silniční dani
► Přiznání k dani z příjmů fyzických a právnických osob
► Sestavení výkazů
► Reporting
► Rekonstrukce účetnictví
► Obsluha datové schránky
► Digitální účetnictví a archivace
► Zastupování na úřadech
► Vystavování faktur (email, telefon, funguji i přes Whatsapp či Messenger)
►► Pracuji s účetním programem Pohoda, po dohodě i jiné
Místo výkonu: Šumperk + Praha
Možnost svozu dokladů po Šumperku a Praze a, jinak elektronicky po celé ČR.
Cena vždy stanovena dle množství a obsáhlosti na základě oboustranné dohody.
Kontakt:
Tel:
E-mail: pmikulenkova@

Dvacet otázek z ekonomie na maturitu. Lze koupit jako celek za 150 Kč nebo po jedné otázce 10 Kč/ks. Všechny posílám v dokumentovém nebo v pdf souboru.
1) Ekonomie, ekonomika, základní makroekonomické ukazatele
2) Hospodářské politiky státu
3) Tržní systém rozdělení trhu - poptávka + nabídka
4) Podnik, podnikání, právní úprava podnikání, organizační formy podniku
5) Podstata a význam účetnictví, právní úprava účetnictví, účetní doklady
6)Rozvaha – aktiva, pasiva
7) Základy marketingu
8) Pořízení dlouhodobé majetku, užívání dlouhodobého
9) Vyřazení dlouhodobého majetku
10) Základní účtování zásob
11) Daňový systém ČR
12) Kontrolní prvky v účetnictví – pohledávky a závazky
13) Pokladní operace, ceniny, peníze na cestě
14) Finanční analýza, účetní závěrka a cash flow
15) Účtování mezd a srážek z mezd
16) Personální a mzdová problematika
17) Náklady, výnosy a výsledek hospodaření
18) Bankovní systém v ČR
19) Faktor rizika a času ve finančním řízení a rozhodování
20) Daňová evidence

kniha Abeceda mzdové účetní 2022
Jako nová
Osobní předání Olomouc Povel nebo zaslání poštou či Zásilkovnou

Firma s DPH rok vzniku 2014, základní kapitál 10.000,- . Doloženo bezdlužností s kompletním účetnictvím i kontaktem na účetní, která vede účetnictví této s.r.o. již od jejího založení, pani účetní je oprávněným daňovým poradcem. Firma je kompletně zrevidovaná bez závazků a pohledávek, bez majetku a zaměstnanců. Firma teď 2 roky nevykonávala žádnou činnost, nicméně je kvartální plátce DPH, ke všemu získáte veškeré podklady, které dokazují bezdlužnost. Je možnost podepsat smlouvu, že za minulost a čistotu firmy přebíráme veškerou zodpovědnost. Veškeré další info k s.r.o. na tel. čísle +420 511 139 nebo
Případně mail mayer.greenland@

Hledáme administrátora pro systém SIPKON!
SIPKON je inovativní systém pro správu obchodní komunikace, který slouží k efektivnímu propojení společností se svými klienty. Hledáme zkušeného administrátora, který bude zodpovědný za správu a podporu tohoto systému.
Vaší rolí bude zajistit stabilitu a bezpečnost systému SIPKON, včetně instalace, nastavení a aktualizace softwaru, monitorování systému, řešení technických problémů a poskytování podpory uživatelům.
Hledáme člověka s praxí v administraci SIPKON nebo podobných systémů, se znalostí sítových technologií a schopností práce s databázemi. Kromě toho musíte být komunikativní, technicky gramotní a umět pracovat v týmu.
Nabízíme konkurenceschopné platové podmínky, profesionální rozvoj a možnost pracovat v dynamické a rozvíjející se společnosti. Pokud věříte ve své schopnosti a jste připraveni na tento výzvu, pošlete nám své životopis ještě dnes a staňte se součástí týmu !
pracevcestine@

Hledáme barmana/ku
Hledáme číšníka / servírku
Popis pracovní pozice:
Pokud máš alespoň základní náhled do gastra a dokážeš si poradit s pivem, kávou či několika základními míchanými drinky a přitom si zachovat úsměv, být komunikativní s hosty, tak jsi přesně ten/ta, koho hledáme.
Vše potřebné pro tuto práci tě samozřejmě naučíme.
Co od tebe požadujeme:
Good vibes only!
Očekáváme od tebe spolehlivost, samostatnost, chuť pracovat s úsměvem a dobrou náladou se podílet na tvorbě příjemné atmosféry našeho podniku.
Určitě přijde vhod znalost základního sortimentu - pivo, víno, káva, alkohol - zkrátka mít vztah k tomu, co se nabízí. Nehledáme profi barmana nebo baristu, ale člověka, který má zájem se v tomto odvětví vzdělávat a zlepšovat.
Co nabízíme:
• Možnost celoroční práce na hlavní pracovní poměr
• Možnost celoroční brigády
• Skvělé finanční ohodnocení
Velmi příjemné prostředí. Jsme velmi přátelský podnik a hlavně skvělý kolektiv, se kterým se nudit nebudeš.
Budeme se moc těšit.

Je to tak. Máme prostor pro manikérku a nabízíme ho některé z vás.
Hledáme mezi sebe duši, která zapadne do týmu. Hledáme někoho, kdo s námi bude pracovat na tom, aby byly všechny klientky Catherine Salon více než spokojené. Hledáme někoho, kdo pochopí naši snahu o péči s přesahem a služby šité na míru. Hledáme někoho, kdo s námi bude zachovávat bezpečné prostředí, kde se ke klientkám chováme s respektem a kde si mohou užít svou chvíli pohody a relaxace.
Chcete využít zázemí stálého pracovního prostředí centra zdraví a krásy a spolu s námi pečovat o klientky a klienty Catherine Salon?
Máte praxi min. 2 roky?
Ozvěte se nám!
Volejte na číslo nebo pište na macickova.k@
Těšíme se na vás!

Nejznámější Pražský salon Matahari zaměřující se na tantra masáže, otevírá novou exkluzivní pobočku v Brně! Proto do našeho nově vznikajícího prestižního Tantra salonu hledáme nové tváře. Chceš si plnit sny, mít jistotu nadstandardních příjmů a poznávat zajímavé lidi? Zároveň jsi milá a víš co od života chceš? Tak hledáme možná právě tebe:)
Jsme firma s dlouholetou zkušeností, zakládáme si na profesionalitě, dobrém jméně a prestiži. Důkazem toho jsou dvě naše exkluzivní pobočky v hlavním městě Praha. Naše značka/jméno Matahari rezonuje již mnoho let. Touto formou dáváme příležitost novým dívkám nastartovat svou budoucnost. A být tak součástí naší společnosti. Nejedná se o sexuální službu! na naší značce a jméně si zakládáme.
Co od nás můžeš očekávat je pravidelná klientela díky mnohaleté praxi a značce která má již mnoho let místo v popředí tohoto oboru. Rádi tě zaškolíme, pokud je pro tebe tato cesta zcela nová. Máme velmi přátelský kolektiv, který se navzájem podporuje a motivuje.Naše dívky si vydělají 50.000-100.000 měsíčně. Pokud chceš svou práci zdokonalovat zařídíme profesionální masérský kurz. Od nás máte veškerou podporu a pomoc při práci, případně i mimo ni.
Koho hledáme? Dívky ve věku 18-35 let s atraktivní vizáží a pozitivním přístupem. Zkušenosti jsou vítány, ale rozhodně nejsou podmínkou.
Pro více informací mě kontaktujte na uvedeném e-mailu.
Staň se tváří naší značky Matahari a začleň se do naší Matahari family:-).
Budeme se těšit

Jsme SuperVazby a už devět let se staráme našim zákazníkům o rychlé a úspěšné dokončení jejich bakalářských a diplomových prací. K našim zákazníkům máme přátelský přístup a totéž platí i mezi námi v týmu, do kterého hledáme posilu, která nám pomůže být zákazníkům o něco blíže.
Koho hledáme?
Hledáme pečlivého, trpělivého a organizačně schopného kolegu, který bude mít proklientský přístup, bude ovládat základní práci s PC a nebude mu dělat problém odpovídat zákazníkům telefonicky na dotazy.
Náplň práce:
Komunikace mezi zákazníky, našimi partnery a námi. Vyřizování e-mailové korespondence, reakce na dotazy zákazníků na webovém chatu a řešení telefonických požadavků.
Pracovní doba:
Všední dny vždy od 7:30 do max 16:00 (některé dny kratší cca do 14:00). Směny se rozdělují po dnech mezi více brigádníků (nutno odpracovat vždy celý jeden den). Pracovní dny lze libovolně upravovat na základě dohody mezi pracovníky. Minimálně požadujeme alespoň dva pracovní dny v týdnu.
Výhledově hledáme kolegu se kterým navážeme spolupráci především na duben a květen, v případě spokojenosti je možná dlouhodobější spolupráce.
Pokud máš rád výzvy a chceš vědět, jak funguje úspěšný projekt, tak nám zašli svoje CV. Do textu e-mailu uveď svoje časové možnosti (upřesni kolik dní v týdnu můžeš být k dispozici od kolika do kolika hodin).
Požadujeme
- samostatnost
- komunikativnost
- pozitivní přístup
- perfektní znalost ČJ
- AJ na úrovni alespoň B1
- vlastní PC
- odpracovat minimálně dva měsíce (duben a květen)
Nabízíme
Práce ve vybaveném zázemí v našich kancelářích v centru Brna (kuchyňka, kávovar, kancelář atd)
Pracovní telefon
Flexibilní pracovní rozvrh
Účast na úspěšném projektu
Velice dobré finanční ohodnocení
Práce na DOPP nebo na IČ
Možnost krátkodobé i dlouhodobé spolupráce
Kolektiv mladých lidí
Mzda: 500 - 1000 Kč/den
Místo: Brno

Nabízíme extermí zpracování mezd. Kompletní měsíční, mzdovou agendu. Přihlášky, odhlášky, ELDP, roční zúčtování za zaměstnance, zúčtování daní. Osobně či online.
více na nebo na tel.: Ing. Kateřina Kováčová