jádrové vrtání cena - strana 30
Počet nalezených inzerátů JÁDROVÉ VRTÁNÍ CENA: 1000 - strana 30

Nabízím k zapůjčení Zemní vrták.
Benzínový dvoutaktní motor s kluznou odstředivou spojkou. Obsah motoru 52 cm3, výkon motoru 2,2 kW/3,0 PS. K vrtání jednoduchých půdních otvorů 10, 15 nebo 20 cm. Průměr odpovídá použitému vrtáku. Hloubení děr pro stavbu plotů, pro sázení stromků apod. Nevrtá do kamenité půdy. Vypínač a regulace otáček na pravé rukojeti. Včetně vrtáků s průměrem 10, 15 a 20 cm s celkovou délkou 80 cm, pracovní délka 75 cm, hmotnost bez vrtáku 9 kg, , rozměry (VxŠxH): 104,5 x 61 x 14 cm.
Cena za zapůjčení je 300Kč za den. 600Kč za víkend a 1200 za týden. Vratná kauce 5000Kč.
V případě zájmu piště zprávy na

Prodám nový nepoužitý stojan na el. ruční vrtačku pr. dříku 43 nebo s red. 41 nebo 36 nebo 26mm. Stojan je zn. Marpol nebo Geko. Stojan má základnu 15x15cm, výška stojanu je 40cm a umožňuje vrtání do hloubky 60mm. Stojan je skládací s org. krabicí. Imbus. klíč a šrouby jsou součástí prodeje. Stojan cena 490Kč.
Na stojan možno namontovat strojní svěrák 60 nebo 100mm. Svěrák 60mm stojí 350Kč, 100mm stojí 499Kč.
Osobně Brno nebo zašlu na dobírku. Napište adresu a telefon.

Vrtačka ,baterie , nabíječka , PARKSIDE® Příslušenství k jemné vrtací brusce PDZ 276 A2
K vrtání, frézování, gravírování, leštění, čištění, ostření a oddělování 276 dílná sada.
Cena 1100 kč dohoda možná

je to nová-nepoužita vrtná souprava so zárukou a v cene je aj zaskolenie (vyrobca ma 30 ročne skusenosti s vyrobou a 45 ročne s vrtaním)!! pri skusobnom vrte v 2 stupňovej Mohsovej stupnice tvrdosti priemeru 125mm sa vyvŕtala 50 metrov za 6 hodin!!! suprava je kopia Americkej Dallinger na rozdiel, že ma navyse automaticke podavace zariadenie ( rozobera a posklada vrtne tyče!!!), setrnejší pohon a v neposlednom rade je aj cenovo dostupnejší. je schopná vŕtať (studne na pitnu vodu , vrty na ukotvenie budov, geologický prieskum, pilotne vrty, geotermalne vrty pre tepelné čerpadla) v podloží max. do tvrdosti 4 na mohsovej stupnici do hĺbky 100m a max priemeru 160mm . vrta s vodovym vyplachovaním ( ma americke centrifugovane LEO 12 atmosferove kalove čerpadlá a tiež americku vyplachovu chlavu COBRA ). rozmery: dlžka 245cm, širka 100cm, prepravna vyska 145cm. cena je vratane 50metrou vrtnej tyče „ZIF 48“( 2-3metrove )a 3vrtaky „DA 30“ (160, 125, 80mm )!!!. 5 rychlostna!! elektro-hydraulicka obsluha 2,2 kw motor/ 380 V . Jedna sa o malú kompaktnú vrtnú súpravu určenú do stiesnených a málo dostupných priestorov. Vďaka extrémne malým rozmerom je súprava schopná vŕtať v hotových záhradách, chatových oblastiach, ale taktiež na novostavbách ako aj v halách a v priestoroch, kde svetlosť stropu je min. 4,5m. Rychla navratnost investicie (60-80€ pytaju za meter zaležiac na kraji)!! suprava sa nachadza v zahraniči cca. 190km od Rožňavy. .minimalna dohoda možná. ( v čom podnikat, s čím podnikat - vyborna priležitost na podnikanie alebo privyrobenie, zelená energia, vrtání studní )

Dobrý den, prodám nové kompletní sady vložených válců na Zetor 5711, 5718, 5745, 5748, 6711, 6718, 6745, 6748, 6011, 6045. Vrtání 100 mm, 4 kroužky. Cena za jednu sadu je 1180,- Kč. Kontakt prosím na telefonu . Možno osobně odebrat a nebo zaslat na dobírku. Pěkný den, Mikeš.

Dobrý den, prodám nové kompletní sady vložených válců na Zetor 5211, 5245, 1, 5, 5H, 3320, 3340, 5320, 5340, 3321, 3341. Vrtání 102 mm, 3x kroužek 5 MOD. Cena za jednu sadu je 1220,- Kč. Kontakt prosím na telefonu . Možno osobně odebrat a nebo zaslat na dobírku. Pěkný den, Mikeš.

Prodám krátce používané kování Hoppe New York - klika/klika, barva F9 - eloxovaná ocel, rozteč 92. Původní cena 2000 Kč. Potřebovali jsme zaměnit za kouli. Nepoškozené, nepoškrábané, včetně montážního návodu a šablon pro vrtání.

Pracovné hodiny : 46 !!! , stroj je ako nový
CENA : 13 000 EUR
Dohoda na cene možná
KONTAKT : +421948329549
Příkon 7500 W
Zdvih vřetene 105 mm
Napětí 400 V
Max.doporučený O vrtání 50 mm
Rozměr stolu 1 400 x 400 mm
Kužel vřetene ISO 50
Otáčky 40 - 1 800 min.
Vzdál.vřetene od sloupu 520 mm
Vzdál.vřetene od stolu 150 - 650 mm
Příčný posuv stolu 400 mm
Podélný posuv stolu 800 mm
Vertikální posuv 500 mm
"T" drážka 18 mm
Náklon otočné hlavy +/- 45 °
Rychloposuv Ano
Digitální odměřování v ose X,Y,Z Ano
Rozměry (d x š x v) 2 290 x 1 770 x 2 120 mm
Otáčky podélného a příčného vřetene 18 - 627 min.
Počet rychlostí otáček 9
Otáčky svislého vřetene 48 - 1 670 min.
Počet rychlostí otáček 2
Strojní posuv X,Y,Z Ano
Celková váha včetně obalu 3880.0 kg
Čistá váha 3680.0 kg
Šířka/Výška/Hloubka 187 / 228 / 226 cm

SWM RS 125 R ( odpočet DPH )
Rok výroby: 2023
Najeto: 2 km
Objem: 125 ccm
Výkon: 11 kW
Stav: Nový motocykl
Původ: CZ
Cena 99 990 Kč (možnost odpočtu DPH)
Enduro RS 125 R je zábavný a lehký motocykl určený jak na běžné cesty tak do terénu.
Zde je hlavní hrdina kategorie Enduro 125 ccm!
Jezdec, který si vybere RS 125 R, je fanouškem vynikajících a snadno ovladatelných motocyklů.
Enduro RS 125 R je dokonale vyvážený stroj s vynikajícím výkonem motoru, dokonalým podvozkem a velmi nízkou hmotností. Parametry motocyklu odpovídají spíše závodnímu stroji, ale jde o motocykl vybavený nejnutnější výbavou pro možné legální používání na silnici. Ke standardní výbavě stroje patří LED diodové osvětlení, kapalinou chlazený čtyřventilový motor plnící emisní limity Euro 5, nebo robustní stupačky spolujezdce.
Digitální kokpit s LED displejem a USB nabíjecí zásuvkou. Výkonný jednoválcový čtyřtaktní motor s elektronickým vstřikováním paliva a skutečným výkonem 11 kW (15 PS).
Zdvihový objem 124,7 ccm
Motor Kapalinou chlazený 4taktní jednoválec se 4 ventily; Euro 5
Typ přívodu paliva Vstřikování D32
Vrtání / zdvih 58 mm x 47,2 mm
Výkon 11 kW (15 PS)
Startování Elektrický startér
Převodovka 6 rychlostních stupňů
Spojka Lamelová, hydraulický ovládaná
Rám Trubkový rám z vysokopevnostní oceli
Přední odpružení Fastace Upside-Down
Zadní odpružení Nastavitelný tlumič Fastace s přepákování
Zdvih vpředu 250 mm
Zdvih vzadu 260 mm
Přední brzda Kotouč 260 mm, dvoupístkový plovoucí třmen, CBS
Zadní brzda Kotouč 220 mm, plovoucí třmen s jedním pístem, CBS
Řetěz REGINA 126RSHB-12.7
Přední ráfek / pneumatika Zesílený hliníkový ráfek 1,60 x 21" / 80/90 x 21"
Zadní ráfek / pneumatika Zesílený hliníkový ráfek 2,15 x 18" / 110/80 x 18"
Rozvor 1.500 mm
Světlost 275 mm
Výška sedla 950 mm
Objem nádrže 7,2 litrů
Hmotnost 109 kg

....125-metalex
motor 516 vrtání 55 zdvih 52 moto pojízdné
POUZE TEL.NE MAIL A ANI SMS DĚKUJI AKČNÍ CENA tel prodávám více mot ze své sbírky tak klidně volejte ptejte se
RYCHLÉ jednání DOHODA
PROSÍM JEN VOLEJTE TEL Děkuji

Na prodej moderní Scrambler / Sportscafe s bezklíčkovým systémem (dosah 1,5 m) nové generace, dvěma jízdními režimy Eco a Sport, 17 litrovou nádrží, plně barevným TFT displejem, kompletním LED osvětlením, rychlonabíjecím USB portem, jednodílnými kovanými chrániči rukou z hliníkové slitiny, podsvícenými ovladači na řídítkách a vylepšeným tlumením podvozku.
Technické parametry:
Typ motoru: Jednoválec
Systém chlazení: Kapalinou
Objem: 348 ccm
Vrtání x zdvih: 84,5 x 62 mm
Kompresní poměr: 12,3:1
Kapacita palivové nádrže: 17 litrů
Převodovka: 6-ti stupňová
Pohon: Řetězem
Spotřeba: 3,2 L / 100 km
Výkon: 29 kW / 9500 rpm
Točivý moment: 32,8 Nm / 7500 rpm
Kolo přední: MT:3.5×17
Kolo zadní: MT:4.5×17
Pneu přední: 120/70R17
Pneu zadní: 160/60R17
Délka: 2070 mm
Šířka: 845 mm
Výška: 1120 mm
Výška sedadla: 795 mm
Rozvor: 1390 mm
Hmotnost (suchá): 169 kg
Brzdový systém: Dvoukanálový ABS systém

Dobrý den, prodám nové kompletní sady vložených válců na Zetor 4911, 5911, 5945, 6911, 6945, 5011, 7011, 7045. Vrtání 102 mm, 4 kroužky. Cena za jednu sadu je 1512,- Kč. Kontakt prosím na telefonu . Možno osobně odebrat a nebo zaslat na dobírku. Pěkný den, Mikeš.

Royal Enfield HNTR 350 Rebel Red ( odpočet DPH ) NOVINKA
Rok výroby: 2023
Najeto: 1 km
Objem: 350 ccm
Výkon: 15 kW
Stav: Nový motocykl
Původ: CZ
Cena 120 990 Kč (možnost odpočtu DPH)
motocykl skladem, k okamžitému odběru !!!
Všechny intenzivní aspekty étosu Pure Motorcycling úhledně zabalené do nového, stylového a zábavného stroje.
Živost i odolnost
V srdci bije dlouhozdvihový motor řady J s objemem 350 ccm se vstřikováním paliva, který nabízí hladší jízdu, vyšší otáčky a obrovský točivý moment. Ve spojení s pevným rámem a funkčním zavěšením má HNTR 350 ten správný výkon.
Nová geometrie pro novou geografii.
Ergonomie, přepracovaný úhel řízení a nízké těžiště navržené v souladu s filozofií "řidič na prvním místě" tak, aby vám umožnily bez námahy manévrovat ulicemi těch nejúžasnějších městských částí světa.
Kombinace digitálního a analogového panelu
Výkřik směrem k analogové éře, a přitom dokonale synchronizovaný pro moderní denní jízdu. HNTR je vybavený tachoměrem v retro stylu spolu s digitálním LCD displejem, který vám řekne vše, co potřebujete vědět, a je kompatibilní s navigačním systémem Royal Enfield Tripper.
Maximum motocyklu na centimetr čtvereční
Kratší rozvor, menší váha a sevřenější geometrie, robustní rám Hunteru vybavený sadou super ovladatelných 17” kol, módní estetika v retro stylu a motor s objemem 350 ccm jako extra sval do každé tlačenice.
Litá kola s bezdušovými pneumatikami
HNTR 350 je jediný vyráběný model Royal Enfield, který používá super ovladatelné 17” přední a zadní pneumatiky a nápadná litá kola. S bezdušovými pneumatikami můžete jet bez přerušení tak dlouho, jak chcete, bez strachu z píchnutí.
Analogové spínací ovladače
Retrem inspirované ovladače otočného spínače u Hunteru umožňují praktické zapínání a vypínání hmatem, které vás určitě probere.
Intuitivní ergonomie
Bez ohledu na to, kdo sedí na sedadle, je výška sedadla 800 mm, se širokými obrysy a vynikající ergonomií; to vše umožňuje snadnou ovladatelnost a pohodlný zážitek z jízdy, i při navigaci v dopravním provozu typu stop-and-go
Dvoukanálový ABS
Protiblokovací brzdový systém s předními 300mm a zadními 270mm kotouči, projektovaný pro nepředvídatelné situace v městském prostředí, vás bezpečně zastaví i na nejkratší vzdálenosti a zajistí vám plnou kontrolu.
Nabíjení na cestách
Najdete zde port USB, takže vaše zařízení jsou online i během vašeho lovu.
Rám-Dvojitý páteřový rám se spodní trubkou
Hmotnost v provozním stavu (kg.) 195
Rozvor (mm) 1390
Výška sedáku (mm) 790
Světlá výška (mm) 170
Délka x šířka x výška (mm) 2145 x 785 x 1090
Motor-Počet válců 1
Vrtání x zdvih (mm) 72 x 85,8
Chladící systém Chlazení vzduchem a olejem
Objem (cc) 349,34
Vstřikovací systém Řízená ECU
Ventily na válec 2
Kompresní poměr 9.5: 1
Maximální výkon 14,87 kW při 6100 ot./min
Ma

Royal Enfield HNTR 350 Rebel Black ( odpočet DPH ) NOVINKA
Rok výroby: 2023
Najeto: 1 km
Objem: 350 ccm
Výkon: 15 kW
Stav: Nový motocykl
Původ: CZ
Cena 120 990 Kč (možnost odpočtu DPH)
motocykl skladem, k okamžitému odběru!!!
Všechny intenzivní aspekty étosu Pure Motorcycling úhledně zabalené do nového, stylového a zábavného stroje.
Živost i odolnost
V srdci bije dlouhozdvihový motor řady J s objemem 350 ccm se vstřikováním paliva, který nabízí hladší jízdu, vyšší otáčky a obrovský točivý moment. Ve spojení s pevným rámem a funkčním zavěšením má HNTR 350 ten správný výkon.
Nová geometrie pro novou geografii.
Ergonomie, přepracovaný úhel řízení a nízké těžiště navržené v souladu s filozofií "řidič na prvním místě" tak, aby vám umožnily bez námahy manévrovat ulicemi těch nejúžasnějších městských částí světa.
Kombinace digitálního a analogového panelu
Výkřik směrem k analogové éře, a přitom dokonale synchronizovaný pro moderní denní jízdu. HNTR je vybavený tachoměrem v retro stylu spolu s digitálním LCD displejem, který vám řekne vše, co potřebujete vědět, a je kompatibilní s navigačním systémem Royal Enfield Tripper.
Maximum motocyklu na centimetr čtvereční
Kratší rozvor, menší váha a sevřenější geometrie, robustní rám Hunteru vybavený sadou super ovladatelných 17” kol, módní estetika v retro stylu a motor s objemem 350 ccm jako extra sval do každé tlačenice.
Litá kola s bezdušovými pneumatikami
HNTR 350 je jediný vyráběný model Royal Enfield, který používá super ovladatelné 17” přední a zadní pneumatiky a nápadná litá kola. S bezdušovými pneumatikami můžete jet bez přerušení tak dlouho, jak chcete, bez strachu z píchnutí.
Analogové spínací ovladače
Retrem inspirované ovladače otočného spínače u Hunteru umožňují praktické zapínání a vypínání hmatem, které vás určitě probere.
Intuitivní ergonomie
Bez ohledu na to, kdo sedí na sedadle, je výška sedadla 800 mm, se širokými obrysy a vynikající ergonomií; to vše umožňuje snadnou ovladatelnost a pohodlný zážitek z jízdy, i při navigaci v dopravním provozu typu stop-and-go
Dvoukanálový ABS
Protiblokovací brzdový systém s předními 300mm a zadními 270mm kotouči, projektovaný pro nepředvídatelné situace v městském prostředí, vás bezpečně zastaví i na nejkratší vzdálenosti a zajistí vám plnou kontrolu.
Nabíjení na cestách
Najdete zde port USB, takže vaše zařízení jsou online i během vašeho lovu.
Rám-Dvojitý páteřový rám se spodní trubkou
Hmotnost v provozním stavu (kg.) 195
Rozvor (mm) 1390
Výška sedáku (mm) 790
Světlá výška (mm) 170
Délka x šířka x výška (mm) 2145 x 785 x 1090
Motor-Počet válců 1
Vrtání x zdvih (mm) 72 x 85,8
Chladící systém Chlazení vzduchem a olejem
Objem (cc) 349,34
Vstřikovací systém Řízená ECU
Ventily na válec 2
Kompresní poměr 9.5: 1
Maximální výkon 14,87 kW při 6100 ot./min
M

Royal Enfield HNTR 350 Rebel Pearl Blue ( odpočet DPH ) NOVINKA
Rok výroby: 2023
Najeto: 1 km
Objem: 350 ccm
Výkon: 15 kW
Stav: Nový motocykl
STK do: 12.2029
Původ: CZ
Cena 125 990 Kč (možnost odpočtu DPH)
motocykl skladem, k okamžitému odběru!!!
Pearl Blue - zakázkové lakování nádrže ( mdrá perleť v laku )
Všechny intenzivní aspekty étosu Pure Motorcycling úhledně zabalené do nového, stylového a zábavného stroje.
Živost i odolnost
V srdci bije dlouhozdvihový motor řady J s objemem 350 ccm se vstřikováním paliva, který nabízí hladší jízdu, vyšší otáčky a obrovský točivý moment. Ve spojení s pevným rámem a funkčním zavěšením má HNTR 350 ten správný výkon.
Nová geometrie pro novou geografii.
Ergonomie, přepracovaný úhel řízení a nízké těžiště navržené v souladu s filozofií "řidič na prvním místě" tak, aby vám umožnily bez námahy manévrovat ulicemi těch nejúžasnějších městských částí světa.
Kombinace digitálního a analogového panelu
Výkřik směrem k analogové éře, a přitom dokonale synchronizovaný pro moderní denní jízdu. HNTR je vybavený tachoměrem v retro stylu spolu s digitálním LCD displejem, který vám řekne vše, co potřebujete vědět, a je kompatibilní s navigačním systémem Royal Enfield Tripper.
Maximum motocyklu na centimetr čtvereční
Kratší rozvor, menší váha a sevřenější geometrie, robustní rám Hunteru vybavený sadou super ovladatelných 17” kol, módní estetika v retro stylu a motor s objemem 350 ccm jako extra sval do každé tlačenice.
Litá kola s bezdušovými pneumatikami
HNTR 350 je jediný vyráběný model Royal Enfield, který používá super ovladatelné 17” přední a zadní pneumatiky a nápadná litá kola. S bezdušovými pneumatikami můžete jet bez přerušení tak dlouho, jak chcete, bez strachu z píchnutí.
Analogové spínací ovladače
Retrem inspirované ovladače otočného spínače u Hunteru umožňují praktické zapínání a vypínání hmatem, které vás určitě probere.
Intuitivní ergonomie
Bez ohledu na to, kdo sedí na sedadle, je výška sedadla 800 mm, se širokými obrysy a vynikající ergonomií; to vše umožňuje snadnou ovladatelnost a pohodlný zážitek z jízdy, i při navigaci v dopravním provozu typu stop-and-go
Dvoukanálový ABS
Protiblokovací brzdový systém s předními 300mm a zadními 270mm kotouči, projektovaný pro nepředvídatelné situace v městském prostředí, vás bezpečně zastaví i na nejkratší vzdálenosti a zajistí vám plnou kontrolu.
Nabíjení na cestách
Najdete zde port USB, takže vaše zařízení jsou online i během vašeho lovu.
Rám-Dvojitý páteřový rám se spodní trubkou
Hmotnost v provozním stavu (kg.) 195
Rozvor (mm) 1390
Výška sedáku (mm) 790
Světlá výška (mm) 170
Délka x šířka x výška (mm) 2145 x 785 x 1090
Motor-Počet válců 1
Vrtání x zdvih (mm) 72 x 85,8
Chladící systém Chlazení vzduchem a olejem
Objem (cc) 349,34
Vstřikovací systém Řízená ECU
V

CFMOTO 700CL-X Heritage
Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 693 ccm
Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
Komprese: 11.6: 1
Plnění motoru: EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuál, 6 rychlostí
Odpružení: přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB
Brzdy: Přední kotouč Ø 320 mm, zadní kotouč Ø 260 mm; J. Juan
ABS: Continental ABS system
Tempomat: ano
Ráfky: 3,5x18MT (p), 4,5x17MT (z)
Pneumatiky: 110/80 R 18 (p), 180/55 ZR 17 (z) Pirelli MT60 RS
Délka: 2107 mm
Šířka: 887 mm
Výška: 1200 mm
Výška sedáku: 800 mm
Rozvor: 1435 mm
Nádrž: 13 l
Hmotnost: 184 kg (196 kg pohotovostní)
CFMOTO 700CL-X Heritage
Jedinečný design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 s rukopisem španělského motocyklového designéra Carlese Solsony Martiho (mj. designér i MV Agusta). Přemýšleli jste nad významem v písmenu "X" obsaženého v názvu motocyklu? "X" vás vyzývá k otevřeným možnostem, „customizace“ je tedy vítaná a váš motocykl CL-X je předpřipravený i na vaši jedinečnou úpravu. Už v základu ale dominuje osobitým stylem a když si ho důkladně prohlížíte, vidíte množství úžasných dílensky propracovaných detailů, jak grafických, tak i v technických pasážích stroje. Moderní LED technologie i sofistikovaná přístrojová deska mají nádech retra, přičemž nelze odmítnout modernu např. v podobě zobrazení příchozího hovoru do vašeho interkomu na přístrojovém panelu.
"X" -ko se letos stává součástí nabídky světových značek této třídy a bude svým jedinečným italským designem nepřehlédnutelné, přičemž přední světlomet s inovativním přepínáním dle okolního jasu světla osazen písmenem "X" dané jen podtrhuje.
Nejmodernější technologie drží krok s globálními trendy a CFMOTO 700CL-X není výjimkou. Přesné dávkování výkonu umožňuje elektronický plyn s řídicí jednotkou BOSCH, při prudkém startu nebo zpomalení vám bude asistovat antihoppingová spojka a na asfaltu vás udrží kvalitní pneumatiky řady Pirelli MT60 RS obuté na 18“ disku vpředu a 17" vzadu. O spolehlivý grip se postará špičkové plně stavitelné japonské pružení KYB, vpředu o průměru 41 mm s obrácenou vidlicí (USD), která zajistí přesné vedení stopy i v extrémních situacích. Zatímco levý tlumič umožňuje nastavení předpětí pružiny a komprese, pravý umožňuje nastavit předpětí a útlum. Nastavení předpětí i útlumu pružení na obou koncích motocyklu umožní ideální přípravu stroje přesně dle vašich potřeb. Nezapomeňme na systém ABS Continental, senzor polohy motocyklu, který zastaví motor při nechtěném pádu či převrácení na místě, ale i asistenta na delší tratě - tempomat. Španělský brzdový systém J. JUAN je u CFMOTO léty osvědčenou stálicí. USB port je samozřejmostí.

CFMOTO 700CL-X sport
Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 693 ccm
Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
Komprese: 11.6: 1
Plnění motoru: EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuál, 6 rychlostí
Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné
Brzdy: dvojitý kotouč Ø 300 mm (p), kotouč Ø 260 mm (z); BREMBO STYLEMA
ABS: Continental ABS system
Tempomat: ano
Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z)
Pneumatiky: MAXXIS MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17
Délka: 2096 mm
Šířka: 790 mm
Výška: 1130 mm
Výška sedáku: 795 mm
Rozvor: 1435 mm
Nádrž: 13 l
Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní)
CFMOTO 700CL-X SPORT
Tak jako u modelu HERITAGE i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kdo testoval model HERITAGE a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model SPORT klidně může považovat za zážitek na "druhou“, kterému bude dominovat především slovo „ADRENALIN“.
Grafický design modelu SPORT je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou CFMOTO barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze.
Žlutým detailům dominuje barva "Nebula White" a modrým "Velocity Grey". Ale ten nejdominantnější sportovně-designový prvek je jiný – uhlíkové vlákno je na panelech přední části nádrže, bočních krytů chladiče a má je také komplet zadní podsedlová partie. Velmi čistě a ladně působí zalakované nálepky na nádrži. Jemné označení SPORT naleznete právě na karbonu pod sedadlem. Všechna signifikantní „X“-ka jsou samozřejmostí na nádrži, motoru, předním blatníku, ale i na krytu sedadla spolujezdce a dominantou zůstává písmeno „X“ vryto do obrysu předního světlometu.
Technický design 700CL-X SPORT převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a

Prodám novou nevyužitou příklepovou vrtačku:
METABO SBE 760 Vrtačka příklepová 760W
Popis:
Nová dvourychlostní příklepová vrtačka s plastovým krytem převodůPlastový kryt převodů - ideální pro trvalý provoz - nízká váhaMechanický příklep vhodný pro vrtáky s válcovou stopkouElektronika Variospeed (V) pro plynulou změnu otáčekPředvolba počtu otáček ve spínačiNový, ještě výkonnější motorVysoké otáčky zajišťující rychlý postup práceBezpečnostní spojka Metabo S-automaticPravý/levý chodMožnost vypnutí příklepu při vrtání do dřevaPříklepové rychloupínací sklíčidlo Metabo Futuro PlusVřeteno s vnitřním šestihranem na bity šroubovákuPogumovaná přídavná rukojeť s redukcí vibracíAutomatické vypnutí stroje pri opotřebení uhlíkůRozměr stroje 342 x 211 mm (š x v)
Parametry:
Příkon stroje 760 WattPočet otáček 0-1.200/min. 0-3.200/min.Max. počet úderů 58.000 /min.Kroutící moment 24/9 NmMax. průměr vrtáku do betonu 16 mmMax. průměr vrtáku do oceli 13/8 mmMax. průměr vrtáku do dřeva 40/25 mmRozpětí sklíčidla 1,5 - 13 mmPrůměr upínacího hrdla 43 mmHmotnost 2,3 kg
Původní cena 3990,-

Samochladící suché diamantové vrtáky TA4086 pro vrtačky a úhlové brusky umožňují čisté vrtání do všech typů dlaždic bez vodního chlazení. Diamantové vrtáky TAGRED TA4086 na keramiku, kámen, dlaždice, kameninu, žulu. Průměr 6, 8, 10, 12, 20, 25, 28, 35, 45, 50, 68mm M14, pouzdro, adaptér, 12 ks.Nové. Cena 4590 s DPH