inzerce, prodej, prodám, bazar

jak nahradit adblue - strana 8

Počet nalezených inzerátů JAK NAHRADIT ADBLUE: 1000 - strana 8

Octavia 4 nádrž adblue
Prodám nádrž adblue octavia IV 5Q1953569j
Jednotka ADBLUE Zafira c 39023841
Prodam novou jednotku ADblue 39023841 na Opel Zafira C kód motoru B16dth, b20dth, čísla na jednotce 317756518, 7990023ac, číslo dílu 13379603, 13439486
ADBLUE 5 L
NOXy AD ADBLUE aditivum katalytická tekutina DPF FAP 5L Vlastnosti: Vodný roztok používaný v naftových motorech pomocí technologie selektivní katalytické redukce (SCR)
Peugeot, Citroën 2016 nádrž na Adblue 12678023
Prodám na Peugeot, Citroën nádrž na Adblue.Cena 10.000,-
Čerpadlo bosch adblue
Prodám Bosch čerpadlo na Adblue Fiat Talento a podobné najeto 30k
Originál vstřikovací tryska ADBLUE 04L 131 113 P
Prodám originální trysku adblue, měněno za novou z důvodu překousání hlodavcem v servisu, je opravena a funkční 04L 131 113 Najeto 76 600km lze poslat poštou
Adblue nádrž
Prodám nádrž adblue na Mercedes-Benz sprinter (W906). Nádrž je kompletní i s čerpadlem, nepoškozená, plně funkční. Originální číslo A9064701700.
AUDI řídící jednotka redukčního prostředku ADBLUE
AUDI řídící jednotka redukčního prostředku ADBLUE 4G0907355G
Čerpadlo AdBlue Mazda CX-7
Čerpadlo AdBlue Mazda CX-7 2,2 diesel, nový díl,skladem, cena s DPH, dobírka možná
vw+skoda+seat+audi-adblue cerpadlo nove.
prodam nove cerpadlo na adblue.neslo vratit pouzito. jina zavada na aute.vw+skoda+seat+audi
Škoda Kodiaq 4x4 2.0 TDi DFHA / DSG 7Q TFR - Náhradní díly
Prodám veškeré ND z vozu Škoda Kodiaq viz. foto. Motor 2.0 TDi CR 140kW DFH, převodovka DSG 7st. 4x4 TFR, kód barvy LS9R/2Y/S9R ,úhlový převod ( rozvodovka ), poloosy přední / zadní, diferenciál Haldex, jednotka Haldex, čerpadlo Haldex, adaptivní tlumiče DCC, ramena, těhlice ( hlava ložiska ), náboje, náprava, nápravnice, dveře, nárazník, zrcátko s hlídáním mrtvého úhlu + el. sklopné + stmívání + kamery, skla ( okna ), zámky, výsuvné ochrany dveří, kliky pro Kessy, pásy, airbagy stropní, boční, navigace Columbus, popelník s bezdrátovým nabíjením telefonu, multifunkční vyhřívaný volant, budíky ( panel přístrojů ), audio system Canton ( reproduktory, subwoofer, zesilovač, jednotka, kabeláž... ), díly elektricky ovládaného víka kufru, adaptivní tempomat ACC ( radar ), díly a příslušenství motoru, alternátor, klimakompresor, intercooler, škrtící klapka, EGR, katalyzátor ( DPF filtr ) pro SCR ( močovina / AdBlue ), vysokotlaké čerpadlo Common-Rail, vstřikovací trysky, čidla CR, nádrž paliva + AdBlue, parkovací kamera, čtení dopravních značek, asistent couvání s přívěsem atp. Možnost výřezových dílů karoserie - čtvrtka, nosník, práh...
ČERPADLO ADBLUE F01C250151
Prodám nové originální čerpadlo ADBLUE F01C250151 ŠKODA AUDI MERCEDES BENZ VW SEAT
ČERPADLO ADBLUE F01C250142
Prodám nové originální čerpadlo ADBLUE F01C250142 Mercedes-benz AUDI SEAT ŠKODA VW
ČERPADLO ADBLUE F01250141
Prodám nové originální čerpadlo ADBLUE F01250141 Jeep Grand Cherokee Ram Pickup
Škoda Kodiaq nádrž adblue
Prodám na Škoda Kodiaq nádrž na adblue. Originál, plně funkční, můžeme namontovat v našem servisu. Máme i jiné díly na Superb II, III, Passat B7, B8, Kodiaq.
čerpadlo AdBlue  VW/Škoda/Audi/Seat nové 5Q0131971B
prodám nevhodně zakoupené nové originální čerpadlo pro Adblue roztok pro koncernové vozy.Nikdy nenamontováno,pouze vybaleno,originální faktura
Nádrž adblue VW tiguan
Nádrž na adblue Vymontovane z volkswagen tiguan 2.0 tdi, auto malo najazdené len 80 000km Číslo dielu 5n0131877a (5N0 131 877 A) Cena 150€ Len osobný odber Trnava
Vstřikovací tryska AdBlue 3C0131113C VW Sharan 7N 2012
Prodám vstřikovací trysku tryska pro redukční prostředek AdBlue original číslo dílu 3C0131113C z vozu VW Sharan 7N r.v. 2012 naftový motor 2.0TDI 103KW 16V commonrail s DPF kód motoru CFF CFFB Original číslo dílu: 3C0131113C Vhodné pro vozy: VW Caddy r.v. 2016 - 2020 VW Crafter r.v. 2006 - 2016 VW Passat r.v. 2009 - 2015 VW Passat CC r.v. 2009 - 2012 VW Sharan r.v. 2011 - 2016 VW Touareg r.v. 2011 - 2014 Audi A4 r.v. 2008 - 2015 Audi A5 r.v. 2012 - 2016 Audi A6 2011 - 2014 Audi A7 Sportback r.v. 2011 -2014 Audi A8 r.v. 2010 - 2013 Audi Q5 r.v. 2009 - 2017 Audi Q7 r.v. 2007 - 2015 Škoda Yeti r.v. 2014 - 2018 Seat Alhambra r.v. 2011 - 2015 Cena je uvedena bez DPH. Možnost odpočtu DPH. Sklad: S5VX3T13178
Čerpadlo Adblue Mercedes.
Prodám plně funkční čerpadlo močoviny Adblue. Číslo dílů na foto.
Je Vám teplo?
Mně ani ne, po létu se akorát zastesklo, ale zato si můžete koupit nový generace prociků a grafik a pořádně si zatopit. Je libo 300W novej procik od Intelu? Nebo třeba 450W NVIDIA grafika? A co teplota čipů na bodu varu jako normální pracovní hodnota? Když už platíte takový nesmysly za energie, proč si rovnou netopit novym počítačem a udělat si z něj radiátor, hm? Tahle bedna beztak jako radiátor vypadá. Po dvou letech jsou tu zas velký vydání novejch architektur a s tim jak se začínáme blížit maximu toho, co jsme schopný zmenšovánim procesu křemíku vyrobit, INTEL, AMD a NVIDIA se už asi definitivně rozhodli předhánět těma nejnevýhodnějšíma způsobama pro každou jednotku procenta výkonu navíc. Z pohledu fanouška efektivity mi příjdou tyhle snahy hrozně zbytečný. Fakt toho, že u všech novejch produktů omezení napájení čipu na skoro polovinu wattáže sníží výkon jen o nějakejch 10%, je jasná známka toho, že čipy jedou BALLS TO THE WALL, absolutně neefektivně a to v jejich základnim nastavení. Z mýho pohledu tahle taktika nedává smysl za a) pro běžnýho zákazníka, co chce výkonnou novou mašinu, ale nezaregistruje pár procent výkonu sem tam. Proč mít potom hlučnou, teplou bednu s dvojnásobnym odběrem, dneska už se blížící jednomu kilowattu, která i při projíždění webu žere víc než PlayStation při hraní? b) pro nadšence, který chtěj čipy přetaktovávat, ladit a vytáhnout z nich maximum. Ty maj smůlu, protože všechny čipy jedou už v základnim nastavení v podstatě na svym maximu a rezerva tam prakticky žádná neni. Z prvních zkušeností s novejma řadama zjišťuju, jak nedoladěně se systém chová v základnim nastavení a jak si třeba defaultní chování ventilátorů v BIOSu vůbec neumí poradit s vysokejma teplotama, který maj bejt "normální" pro tuhle generaci. Ty způsobujou buď neustálý otravný kolísání hluku při běžný nenáročný práci a nebo vynucený 100% otáčky při multi-core zátěži. S tim bych chtěl u nový megažravý generace vyzdvihnout, jak o to víc tentokrát pomůžou všechny moje metody, který chování sestav upravujou a který v běžnejch sestavách nenajdete: · undervolting a ladění frekvenční křivky čipů (zlepšení efektivity, spotřeby, teplot) · nastavení power a thermal limitů (ukočírování předimenzovanejch základních hodnot) · synchronizace ventilátorů na chladičích a ve skříni (aby zbytečně nejely jak vysavač) A následný zanesení upravenejch hodnot do tří profilů, mezi kterejma si může uživatel přepínat: 1) SUPRSILENT 2) UNDERVOLT 3) OVERCLOCK Nejdřív jsem si chtěl myslet, že je tu tohle období aspoň pozitivní zpráva toho, kdy asi nikdy v moderní historii PC hardwaru nebyly produkty konkurenčních firem tolik vyrovnaný. Pokud jste si ale mysleli, že takhle vyvážená konkurence je dobrá pro nížší tržní ceny - jak je v médiích neustále omýláno - tak budete asi hodně zklamaný. Opak je totiž pravdou. Nový produkty jsou drahý jak nikdy jindy.