jak nahradit adblue - strana 8
Počet nalezených inzerátů JAK NAHRADIT ADBLUE: 1000 - strana 8

Prodam novou jednotku ADblue 39023841 na Opel Zafira C kód motoru B16dth, b20dth, čísla na jednotce 317756518, 7990023ac, číslo dílu 13379603, 13439486

NOXy AD ADBLUE aditivum katalytická tekutina DPF FAP 5L Vlastnosti: Vodný roztok používaný v naftových motorech pomocí technologie selektivní katalytické redukce (SCR)

Prodám originální trysku adblue, měněno za novou z důvodu překousání hlodavcem v servisu, je opravena a funkční
04L 131 113
Najeto 76 600km
lze poslat poštou

Prodám nádrž adblue na Mercedes-Benz sprinter (W906). Nádrž je kompletní i s čerpadlem, nepoškozená, plně funkční. Originální číslo A9064701700.

Prodám veškeré ND z vozu Škoda Kodiaq viz. foto. Motor 2.0 TDi CR 140kW DFH, převodovka DSG 7st. 4x4 TFR, kód barvy LS9R/2Y/S9R ,úhlový převod ( rozvodovka ), poloosy přední / zadní, diferenciál Haldex, jednotka Haldex, čerpadlo Haldex, adaptivní tlumiče DCC, ramena, těhlice ( hlava ložiska ), náboje, náprava, nápravnice, dveře, nárazník, zrcátko s hlídáním mrtvého úhlu + el. sklopné + stmívání + kamery, skla ( okna ), zámky, výsuvné ochrany dveří, kliky pro Kessy, pásy, airbagy stropní, boční, navigace Columbus, popelník s bezdrátovým nabíjením telefonu, multifunkční vyhřívaný volant, budíky ( panel přístrojů ), audio system Canton ( reproduktory, subwoofer, zesilovač, jednotka, kabeláž... ), díly elektricky ovládaného víka kufru, adaptivní tempomat ACC ( radar ), díly a příslušenství motoru, alternátor, klimakompresor, intercooler, škrtící klapka, EGR, katalyzátor ( DPF filtr ) pro SCR ( močovina / AdBlue ), vysokotlaké čerpadlo Common-Rail, vstřikovací trysky, čidla CR, nádrž paliva + AdBlue, parkovací kamera, čtení dopravních značek, asistent couvání s přívěsem atp. Možnost výřezových dílů karoserie - čtvrtka, nosník, práh...

Prodám na Škoda Kodiaq nádrž na adblue. Originál, plně funkční, můžeme namontovat v našem servisu. Máme i jiné díly na Superb II, III, Passat B7, B8, Kodiaq.

prodám nevhodně zakoupené nové originální čerpadlo pro Adblue roztok pro koncernové vozy.Nikdy nenamontováno,pouze vybaleno,originální faktura

Nádrž na adblue
Vymontovane z volkswagen tiguan 2.0 tdi, auto malo najazdené len 80 000km
Číslo dielu 5n0131877a (5N0 131 877 A)
Cena 150€
Len osobný odber Trnava

Prodám vstřikovací trysku tryska pro redukční prostředek AdBlue original číslo dílu 3C0131113C z vozu VW Sharan 7N r.v. 2012 naftový motor 2.0TDI 103KW 16V commonrail s DPF kód motoru CFF CFFB
Original číslo dílu: 3C0131113C
Vhodné pro vozy:
VW Caddy r.v. 2016 - 2020
VW Crafter r.v. 2006 - 2016
VW Passat r.v. 2009 - 2015
VW Passat CC r.v. 2009 - 2012
VW Sharan r.v. 2011 - 2016
VW Touareg r.v. 2011 - 2014
Audi A4 r.v. 2008 - 2015
Audi A5 r.v. 2012 - 2016
Audi A6 2011 - 2014
Audi A7 Sportback r.v. 2011 -2014
Audi A8 r.v. 2010 - 2013
Audi Q5 r.v. 2009 - 2017
Audi Q7 r.v. 2007 - 2015
Škoda Yeti r.v. 2014 - 2018
Seat Alhambra r.v. 2011 - 2015
Cena je uvedena bez DPH. Možnost odpočtu DPH.
Sklad: S5VX3T13178

Mně ani ne, po létu se akorát zastesklo, ale zato si můžete koupit nový generace prociků a grafik a pořádně si zatopit. Je libo 300W novej procik od Intelu? Nebo třeba 450W NVIDIA grafika? A co teplota čipů na bodu varu jako normální pracovní hodnota? Když už platíte takový nesmysly za energie, proč si rovnou netopit novym počítačem a udělat si z něj radiátor, hm? Tahle bedna beztak jako radiátor vypadá.
Po dvou letech jsou tu zas velký vydání novejch architektur a s tim jak se začínáme blížit maximu toho, co jsme schopný zmenšovánim procesu křemíku vyrobit, INTEL, AMD a NVIDIA se už asi definitivně rozhodli předhánět těma nejnevýhodnějšíma způsobama pro každou jednotku procenta výkonu navíc. Z pohledu fanouška efektivity mi příjdou tyhle snahy hrozně zbytečný. Fakt toho, že u všech novejch produktů omezení napájení čipu na skoro polovinu wattáže sníží výkon jen o nějakejch 10%, je jasná známka toho, že čipy jedou BALLS TO THE WALL, absolutně neefektivně a to v jejich základnim nastavení.
Z mýho pohledu tahle taktika nedává smysl za
a) pro běžnýho zákazníka, co chce výkonnou novou mašinu, ale nezaregistruje pár procent výkonu sem tam. Proč mít potom hlučnou, teplou bednu s dvojnásobnym odběrem, dneska už se blížící jednomu kilowattu, která i při projíždění webu žere víc než PlayStation při hraní?
b) pro nadšence, který chtěj čipy přetaktovávat, ladit a vytáhnout z nich maximum. Ty maj smůlu, protože všechny čipy jedou už v základnim nastavení v podstatě na svym maximu a rezerva tam prakticky žádná neni.
Z prvních zkušeností s novejma řadama zjišťuju, jak nedoladěně se systém chová v základnim nastavení a jak si třeba defaultní chování ventilátorů v BIOSu vůbec neumí poradit s vysokejma teplotama, který maj bejt "normální" pro tuhle generaci. Ty způsobujou buď neustálý otravný kolísání hluku při běžný nenáročný práci a nebo vynucený 100% otáčky při multi-core zátěži.
S tim bych chtěl u nový megažravý generace vyzdvihnout, jak o to víc tentokrát pomůžou všechny moje metody, který chování sestav upravujou a který v běžnejch sestavách nenajdete:
· undervolting a ladění frekvenční křivky čipů (zlepšení efektivity, spotřeby, teplot)
· nastavení power a thermal limitů (ukočírování předimenzovanejch základních hodnot)
· synchronizace ventilátorů na chladičích a ve skříni (aby zbytečně nejely jak vysavač)
A následný zanesení upravenejch hodnot do tří profilů, mezi kterejma si může uživatel přepínat:
1) SUPRSILENT
2) UNDERVOLT
3) OVERCLOCK
Nejdřív jsem si chtěl myslet, že je tu tohle období aspoň pozitivní zpráva toho, kdy asi nikdy v moderní historii PC hardwaru nebyly produkty konkurenčních firem tolik vyrovnaný. Pokud jste si ale mysleli, že takhle vyvážená konkurence je dobrá pro nížší tržní ceny - jak je v médiích neustále omýláno - tak budete asi hodně zklamaný. Opak je totiž pravdou. Nový produkty jsou drahý jak nikdy jindy.