jak rozhybat regulaci turba - strana 17
Počet nalezených inzerátů JAK ROZHYBAT REGULACI TURBA: 1000 - strana 17

Prodám turbo Passat,superB,audi 96,100 kw pro 1,9 a 2,0 TDI PD nás,avf,bru turbo je nejeté nastavené vyvažovací a seřizovací protokol možnost dát i do slabších verzí 74,81,85 kw pro zvýšení výkonu potencionál turba 180ps
Číslo turba 717858
2 roky záruka

Prodám novy aktuator turba pro motory.
Možnost montáže s nastavením.
1.6TDI CAYB,CAYC,CLNA/AUDI A1 IBIZA TOLEDO 1.6TDI 2012-,SKODA FABIA 1.6TDI 2010-,RAPID ROOMSTER

Prodám použitá turba z motoru N54b30a.
Včetně hadic mazání a vody.
Středy ok, WG vhodné na repas. Cena za komplet 6000,-

Prodám turba Bmw pro motor N57D30 výkon 220/225Kw
Číslo dílu: 5440 998 0009 5440 970 0009
5440 988 0009 5440 970 0006 5440 988 0001
5440 970 0001 11657808361
Číslo dílu velké turbo:
5326 998 0005 5326 988 0005 5326 970 0005
5326 988 7109 5326 970 7109 5326 950 0011
5326 950 0010 11657808363
Záruka 12 měsíců
Cena za jedno turbo

Dobry den,
prodam turbo Garrett GT1749v
Vyndane z octavia 1 1.9tdi 81kw - ASV
Vyndano z domneni, ze je KO a propousti olej, ale po instalaci noveho turba se zjistilo, ze je napraskla trubicka k mazani turba….
Ma vuli, je spise na repas nebo jako vratny dil. Cenu nabidnete

Střed TDI, HDI, TD, TSI, TFSI a další pro všechny motorizace od roku 1995 až po současnost. Kvalitní vyzkoušené komponenty. Ovládací ventily, regulace - vnt systém naklápění od 1200, čidla tlaku actuatoru od 600, sací housing (studená část turba) 2500, výfukový housing - teplá část litina 2500, těsnící sady 300 , spojovací materiál 200.
V případě zatrhnutí šroubu v litině není nutné ihned kupovat novou lze odjiskřit a závity opravit. Neváhejte kontaktovat dotazy e-mailem a telefonicky.

Prodam originál nová turba EGTS na tyto značky vozidel-doprodej. Ceny od 6990 Kč.
Renault,Nissan,Dacia,Fiat,Opel,Suzuki,Peugeot,Ford,Citroen,Volvo,Mini Cooper,Lancia Musa,Toyota Aygo,Mazda 2,

Chladič turba Fiat Ducato 1,9td motor dhx
použitelné na vozech
Fiat Ducato 2002 - 2006 2.0 JTD
Fiat Ducato 2002 - 2006 2.3 16V JTD
Fiat Ducato 2002 - 2006 2.8 8V JTD
Fiat Ducato 2002 - 2006 2.8 TDI
Fiat Ducato 1994 - 2002 1.9 TD
Fiat Ducato 1994 - 2002 2.8 JTD
Fiat Ducato 1994 - 2002 2.8 TDI
Citroen Jumper 2002 - 2006 2.0 HDi
Citroen Jumper 2002 - 2006 2.8 HDi
Peugeot Boxer 1994 - 2002 2.8 HDi
Peugeot Boxer 1994 - 2002 1.9 TD
Peugeot Boxer 2002 - 2006 2.0 HDi
Peugeot Boxer 2002 - 2006 2.8 HDi
Citroen Jumper 1994 - 2002 1.9 TD
Citroen Jumper 1994 - 2002 2.8 HDi

Prodam nahradni díly na rotačku 1.9tdi 66 81 kw.
Mám vše i vicekrát.
Vstřiky , turba , čerpadla 10mm nebo 12 mm hlava , turba origo na repas nebo 2260 / 2566 , tandemy , spodky motoru , atd atd
Mám i komplet motor ASV 81kw , převodovky...
Všechno bylo do náhrady do mého auta na závodní učely 250hp + , bohužel jsem přešel na PD takže již nevyužiju.
Jen volat nebo sms , rychlé jednání = supr cena , zavazí

Prodám turba na Mercedes E - 220cdi, w211.
Viz foto.
Na prodej jsou i další díly z tohoto typu vozu.

Turbo po kompletním profi repasu.
Seřízeno a nastaveno na stroji Cimat od firmy TestPro.
Faktura a záruka na 2 roky samozřejmosti.
Uvedená cena je platná, pokud nám poskytnete vaše staré turbo.
V případě, že nám vaše turbo poskytnete až po výměně, bude Vám nyní připočtená vratná kauce 1 500 Kč, kterou Vám po doručení Vašeho turba vrátíme.
Možnost dobírky (dodání do 2 dnů) nebo osobní odběr.
Možnost vyzvednutí vašeho turba u Vás doma.
Možnost ověření dle VIN.

Prodám holá turba bez regulace na motory 1,0tsi nové i použité
04C 145 702 Q
04C 145 702 R
04C 145 702 T
04C 145 703
04C 145 703 H
Bližší info SMS email Whatsapp
Posílám PPL DHL GLS i na Slovensko

Nabízím střed turba nějaky polský repas(na krabičce)
Najeto cca 2000km.
Plne funkční. 700,-
Dale mám komplet turbo 1.9Tdi PD 74kw.
Najeto asi 220tkm
Použité a funkční 1000,-
Predani Kolín a okoli.
Podivejte na mé další inzeraty

Zdravím,chtěl bych nabídnout k prodeji tuto svoji bývalou Alfu :)
Info:
Datum první registrace 02.10.2003
Najeto 294 XXX
Motor 1.9JTDm 103Kw
5dvirko
Má toho dost za sebou jak je vidno na fotkách. Něco o autě:
STK skončila 8.3.2023,pár oprav a projde zase,najeto má 294 xxx a nějaké drobné, auto sem vlastnil cca od května / června roku 2022 do prosince 2022 za tu dobu bylo děláno: Spojka včetně ložiska a přítlačného talíře, vyměněny olej v převodovce plus 2x v motoru, všechny filtry,horní ramena na obou stranách, nové vahadla, vyměněný klínový řemen, nový EGR ventil a jakž takž vyvareny konce prahu a spodky blatníků + nové brzdové destičky,nová baterie.Z úprav tak jsem do auta dával kožené sedačky bez výhřevu, bílé budíky z 85kw verze, reproduktory od Bose,fungl nové TA pružiny,nová řídící jednotka upravena na cca 110-120kw,holá roura od turba až dozadu ale díky lazene koncovce má výjimečný zvuk.
Motor běží krásně dejme tomu tiše rovnoměrně, táhne jak má, neudusí se ani nic. Za mě motor TOP stav.
Převodovka nehuci, kvalty nevypadávají zkrátka taky funguje jak má.
Auto prodávám z důvodu že kamarád jemuž jsem auto prodal o něj již nemá zájem,nechce investovat do oprav a já nemám sílu,čas a peníze na to dát to dohromady,chce to opravit táhla řazení(řadit se dá),tripod na levé poloose a udělat kosmetiku což je hlavní důvod proč už nechci dávat snahu ani investovat.
Cena dohodou nebo možno prodat na díly, spíš volejte nebo pište SMS,když se nedovolate pošlete SMS a zavolám zpět. Psáno na mě takže co požadují jako hlavní je přepis který hradí kupující a bude započítán v ceně vozu :)

Zdravím, prodám Alfu Romeo 159 Ti 2.2 JTS 136kw r.v. 2007 nedávno dovezenou ze Švýcarska. Je to originál Ti což zahrnuje Bose sound větší brzdy sportovní podvozek a prahy, kožený interier šitý červenou nití a emblém Alfa v každé sedačce, sportovní volant (původnímu majiteli nevyhovoval a tak je tam z Brery ale původní volant je součástí prodeje). Jak už je u nás zvykem Alfa je po kompetním celolaku Nero Oceano.Když přijela měla spoustu drobné ale nevzhledné kosmetiky.Kola r19 Aversus jsou zahrnuty v ceně vozu a jsou zapsány v TP. Již po České dovozové STK. Celkově Alfa působí novým dojmem a interier je velice zachovalý i přes nájezd 200+ . Po technické stránce je taktéž perfektní po výměně oleje filtrů a oba solenoidy nové.Rozvody hotové ještě ze Švýcarska, vyplněná serviska a spousta faktur plus naše kompletní fotodokumentace jak Alfa vypadala po příjezdu k nám a jak se co dělalo.
Samozřejmě je možné u nás dál auto servisovat a udržovat za přijatelné ceny.
Zabýváme se dovozem,opravou,úpravou,repasí a servisem
vozidel které nechce nikdo dělat :-) jako
RX7,RX8,Wankel,Supra,Skyline,Alfa Romeo,Mercedes Kompressor,Mazda MPS,Busso,Twinspark,Omega Steinmetz Irmscher,
Selespeed,Speedster,Lotus,BMW M,Montáže turba nebo kompressoru na atmosférické motory,Fiat Coupe turbo,Eclipse,
Prelude,Vtec,S2000,3000GT a mnoho dalšího.

Prodám tento nezmar.
Motor Avia bez turba, včetně kompresoru a čerpadla posilovače. Před osazením proběhla na motoru střední GO. Převodovka+rozvodovka V3S. Je to ta vzácná varianta, která má všechny výstupy - jak na čerpadlo hydrauliky, tak na naviják. Obě nápravy zúžené V3S. Zadní s uzávěrkou, přední kyvná na původním kyvu, co drží na V3S zadní dvounápravu. Pneu přední 10x20 (cca 100cm), zadní 16x20 (disky agro IFA, cca 105cm). Vzduchové brzdy na všechna kola. Posilovač řízení z nákladního auta DAF. Zkrácená páka řízení - na dvě otáčky přejde z jednoho rejdu do druhého. Závěsné zařízení na vlečku z V3S. Vzduchový filtr Zetor. Kastlík na velkou baterku (180ah asi 2 roky stará) + beteriják.
Hydraulika zvedne v pohodě víc jak 1t. viz foto. Rozteč spodních ramen něco mezi Zetor 4011-5. Nářadí se vejde z obou kategorií. Další okruh na rychlospojku pro sklápění vlečky, popř na vysokozdvižnou věž, jak jsem používal já. Třetí okruh zatím neosazen.
Naviják origo V3S včetně vedení ukládání lana. Aktuálně nezapojen! Měl jsem to na hydromotor, ale nebylo to ono. Rozvodovka má origo výstup na naviják, je jen potřeba dokoupit zapínání a dodělat převod (řetězem by to vycházelo pěkně skoro pod sebou). Popř osadit zpět nějaký hydromotor. Já už to asi nestihnu. Naviják jinak v perfektním stavu - dám na něj klidně záruku na vyzkoušení.
Rozměr:
Délka 350cm (380cm s rameny)
Šířka 190cm
Výška 230cm s výfukem
Váha cca 3t.
Potřeboval jsem traktor s TP, takže jsem koupil Zetor 5211. Ale v terénu nebo v lese se tedy s tímto strojem nemůže rovnat.. nevím, jestli nebudu muset pořídit něco s předkem..
Prodej bez příslušenství! Tedy bez závaží, bez VZV věže a bez štítu. Více foto mohu poslat na mail nebo WhatsApp. Více info na tel, ale prosím jen vážní zájemci.
U podobných strojů je většinou problém s dopravou, ale mám velký vlek, kde lze převážet, proto nabízím případnou dopravu do 100km v ceně. (popřípadě dále dle dohody) Ale v každém případě chce prvně vidět, vyzkoušet a pod.
Pár drobností na dodělání. Plyn pouze ruční, mám tam nachystaný pedál, jen dodat lanko, blinkry nejsou zapojené. A zapojit ten naviják, ať už mechanicky (doporučuji) nebo na pořádný hydromotor.

Výprodejové ceny !!! Nejsem vrakoviště, jen zavází, výhodná cena při odběru všeho.
Všechny díly ( kromě turba ) jsou funkční, turbo bylo právě důvodem rozebrání auta.
Prodám díly z motoru původem z Megáne 2 1.9 dCi 88 kW, pasuje i na Opel, Nissan, Volvo, prodám >
* vstřikovače Bosch 0445110110b / 0445110 110b- plně funkční - ima kódování
* Garrett turbo na repas - s VNT regulací, 708639-5010S
*Klima kompresor Delphi 8200053264 / 03053161219.A / 9027
* Vysokotlaké čerpadlo Bosch - prodáno
CR/CP3S3 / 8200108225 / 0445010075 / 0 445 010 075
*vysokotlaké vedení paliva, listu railu vysokotlaku, snímač tlaku railu.
* zánovní spojkovou sadu LUK ( přítlačný talíř 124035910, lamelu 324036310 ) včetně dvohmotového setrvačníku, výfukové svody,
chcípací klapku, držák akcelerační vzpěry / silentbloku
* startér D7R49 Valeo
* alternátor Valeo 14V 110A / TG11C022 / 2542818B / 8200290215.
* dvouhmotnou řemenici plochého řemene 7 drážkovou 7PK
Dále nabízím kompletní hlavu motoru, ohnutý lehce jeden ventil ( sedlo, vodítko ok ) - na hlavě namontován domeček termostatu s čídlem teploty vody, vysokotlaká railová lišta se snímačem tlaku paliva, žhavící svíčky, k hlavě je vačková hřídel, kryt ventilů, řemenice vačkové hřídele, dále k této hlave je původní blok, bez vad, chybí píst na 1. válci s ojnicí, domeček gufera klikové hřídele na straně rozvodů - ideální motor k doskládání nebo jako kus na repas / GO
Oba motory jsou s větším blokem označeným F9A/F9K , nikoli F8K jako měla Laguna 1 a Renaulty v těchto letech souběžné.
OSOBNĚ / POŠTOU / ZÁSILKOVNOU - nebo možnost i přiblížení po ČR mojí dodávkou