japonský čin
Počet nalezených inzerátů JAPONSKÝ ČIN: 731

Prodám úplně nový trubičkový cín pro pájení. Výprodej nadnormativních zásob.
K dispozici dvě varianty:
Kovohutě Příbram S-SN63PB37E F1 - olovnatá trubičková cínová pájka (cín), průměr 1,0mm (ČSN EN ISO 9453), balení 1kg
Kovohutě Příbram S-SN63PB37E F1 - olovnatá trubičková cínová pájka (cín), průměr 1,5mm (ČSN EN ISO 9453), balení 1kg
K dispozici více kusů, 1mm cca 20ks, 1.5mm cca 10ks. Pouze pro profesionální použití. Cena za kus 1200Kč. Při odběru alespoň 4ks je cena 1000Kč/ks. Krabice má 10ks=10kg.
Inzerát platí do smazání. Přikládám skutečné foto. Prosím o první kontakt přes SMS či e-mail.
Možno zaslat na adresu za 160Kč při platbě na účet. Preferuji platbu na účet, dobírka za příplatek.

Prodám cín:
1.)klempířský cín pájecí tyčový- váha 5,2kg.
2.)trubičkový cín průměr 3mm váha 0,32kg a
průměr 2mm váha 0,5kg.
Mám zde i jiné inzeráty.
Prosím neposílat SMS.

Japonský špic
Dne 24.1.2023 se nám v chovatelské stanici Queen Grizzly narodila štěňátka.Jsou z opakovaného spojení. Fenky budou na výstavy a chov.
PŘIJÍMÁME REZERVACE NA ŠTĚŇÁTKA JAPONSKÝCH ŠPICŮ
Ch: Queen Grizzly
Japonské špice můžete v mé chovatelské stanici vidět už 7let.
Jsme nejstarší aktivní chovatelská stanice v ČR, která chová japonské špice.
Do ČR jsem přivezla samce psů a feny z různých zemí : Německo, Bělorusko a Rusko .
První vrh bylo zahraniční krytí v Německu a také jsem se zaměřila teď na zahraniční výstavy, abych toto úžasné plemeno ukázala i v zahraničí.
Odchod do nových domovů vychází na konec března. To je ideální období si pořídit štěně, protože už pomalu začínají být teplejší dny a můžete se štěňátkem prozkoumávat různá zákoutí na zahradě a učit ho různým povelům.
Pomůžu s přípravou na bonitaci, na výstavu i s výcvikem, ale štěňátka Vám budou dělat především skvělého věrného parťáka .
Japonský špic je usměvavý pes a říká se mu malý samojed.
Přijďte si vybrat kamaráda do nepohody, do rodiny, k dětem, na výstavy, chov či psí sporty.
Japonský špic je v ČR vzácné a málopočetné plemeno.
Japonský špic je velmi přátelský a lehce ovladatelný, snadno a rád se učím novým věcem .
Jeho údržba je nenáročná,nevyžaduje střihovou úpravu, srst je samočistící.
Má nekomplikovanou přátelskou povahu, je oddaný svému pánu a snáší se velmi dobře s ostatními zvířaty.
Oba rodiče mají nůžkový skus a Pately 0/0 ,DNA
Matka: Zhaklin 3D Okser Pately 0/0 ,DNA
Otec: Grand Yukiko Astra Natus Pately 0/0 ,DNA
Každý týden budete informováni jak Vaše štěňátko roste, kolik váží a také vždy připojím nějakou aktuální fotečku.
Cena štěňátka je 35 000 Kč - 40 000Kč .
Až bude štěňátko připraveno odejít do nového domova dostane chovatelský balíček (granule, pamlsky, hračku na kterou je zvyklé, pas EU , bude čipované , rodokmen pod FCI, kupní smlouva, převodní list štěněte a něco co mě napadne ,nesmím zapomenout na desky s japonským špicem a jménem Vašeho štěňátka.
V deskách budete mít založené moje poznatky co jsem sesbírala za 7 let co vlastním japonské špice ( výživa, speciální hřeben, šampon atd. Užitečné informace jsou prověřené v mé chovatelské stanice a získané od zkušených chovatelů ze zahraničí co štěňátka japonských špiců chovají 20 let.
Volat jen Vážní zájemci

Nabízím trubičkový cín na pájení cca 10kg cena za 1kg 300,-kč, tyčový cín na letování cca 14kg cena za 1kg 400,-kč. Upřednostňuji osobní odběr.

Prodám bezolovnatý pájecí cín s příměsí stříbra a mědi: Sn 95,5 Ag 3,8 Cu 0,7 viz foto. Dohromady mám 11,5 kg. Prodám za 3000 Kč/kg (cena v obchodě cca 5000 Kč/kg).

Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1995. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). Není problém auto přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Jsem si jistý, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a "Super Strut Suspension".
Model ST205 pro japonský trh byl standardně dodáván s automatickou klimatizací, sportovní ABS bylo zpočátku volitelné a od srpna 1996 se stalo standardem.
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s viskózní středovou spojkou a zadním diferenciálem s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol "Superstrut" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér.

Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1998. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). V ČR jsme pro jistotu udělali výměnu oleje, filtrů, brzdové kapaliny, chladící kapaliny, svíček, repasi alternátoru, auto obuli na skoro nové gumy 17 palců, dali novou baterii Varta atd. K autu jsme sehnali originální volant, řadičku a sedačku řidiče, vše pro tento model GT Four. Lze přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Je jisté, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi. SPZ na autě k autu nepatří.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a ""Super Strut Suspension"".
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s mezinápravovým difem LSD a zadním diferenciálem Torsen s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol ""Superstrut"" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér

Prodám kvalitní bezolovnatý pájecí cín STANNOL Kristall 400 bez halidů, obsah tavidla jen 2.2%
Sn95Ag4Cu1 0.5mm 250g cívka celá nepoužitá

Kúpim staré/zachovalé knihy pre deti/rozprávky/leporelá/šlabikáre/čítanky- slovenské/české/svetové
Čin-Čin, Zvonky (Podjavorinska)/ Rečňovanky (Škultéty)/ Šlabikár (1957/60)/ Včelička Maja a jej dobrodružstvá/ Tomáš objavuje prírodu/ Zajko Bojko, Z veršov pre deti (Podjavorinska)/ Priateľ lesa/ Kuchárska kniha pre deti (Feldek)/ Kolotoč/ Veľká cestovná horúčka/ Černoško Gnugu/ Kamzík a Bambus/ Guľa z dela (Feldek)/ Veselý rok/ Pippi dlhá pančucha/ Pippi dlhá pančucha nastupuje na loď/ Život včiel/ Studnička pod vŕbou/ Kukučkové hodiny/ Štyri rozprávky/ Zverinček (Martáková)/ Magické byliny/ Červená karkulka/ O perníkové chaloupce/ Milá knížka pohádek/ Na salaši (Hála)/ Julkine oriešky/ Zlatá studánka/ Jožko Mrkvička Spáč
Hľadám len vydania, ktoré sú na fotkách.
Prosím kontaktujte ma tu do správy.
Pozrite aj ďalšie moje inzeráty

PROSÍM NEVOLAT POUZE PSÁT SMS NEBO DO EMAILU!DĚKUJI
Prodám pájku cin
Odesílám pouze přes zásilkovnu 79kč
Nejlépe se podívat osobně

Prodám klempířský cín – pájku Sn50%Pb – v prutech starší zásoby 10,7kg
cena za 1kg = 400kč, prodám pouze jako celek celkem tedy za 4280kč + poštovné.
Atest ryzosti mohu doložit.