konstrukční hranol - strana 25
Počet nalezených inzerátů KONSTRUKČNÍ HRANOL: 683 - strana 25

PŮVODNÍ PRODEJNÍ CENA: 20.328,- Kč včetně DPH, nová cena po slevě 16.263,- Kč včetně DPH
NOVÁ hydromasážní polorohová vana KLÁRA2 se systémem HYDRO PNEU, poskytuje ideální tlakovou vodní masáž. Doporučujeme využívat po namáhavé činnosti, sportovním výkonu, či pro relaxaci.
Ovládání není nainstalované na lemu vanu, bude doinstalované dle dispozice zákazníka.
Vana byla vyrobená v našem výrobním závodě ve Slaném, pouze byla vystavená na naší vzorkovně. Nikdy nebyla napouštěná vodou.
Záruka 24 m.
TECHNICKÉ PARAMETRY
rozměr vany 160x75 cm
barva : bílá
materiál: akrylát
1x pneumatické ovládání
6x vodních midi trysek
3+2 mikro trysek
automatické odvodnění
odtokový komplet
K HM vaně je možné si u nás doobjednat také:
- odbornou instalaci a zapojení
-čelní akrylátový panel
- konstrukční desku pro výrobu krycího panelu
- prostředky k čištění HM van

Nový fekál,Samonosná nádrž se středovým rámem vyrobená z ocelového plechu o síle 5mm,vnitřní výztuhy po cca 70 cm
· Vnitřní vlnolam 2ks
. Zadní náprava řiditelná
· Tandem odpružená náprava ADR
· Sací tlaková hadice Ø 125 mm (5") dlouhá 3m (2ks)
· Spodní výpustný otvor 2“zaslepený
· Doplňkový vývod pro šoupě vpravo a vzadu
· Kompresor JUROP vybavený obousměrným pojistným ventilem
· Pojistný přetlakový ventil
· Celé otevíratelné zadní víko
. Horní víko
· 2 - okruhové brzdy + zátěžový regulátor, ruční parkovací brzda
· Konstrukční rychlost 40 km/hod, rychlost schválená v ČR 40 km/hod
· Odsávání oleje z vývěvy
· 1x šoupě mosazné typ RIV 120 mm 5“ hydraulické ovládání
· 1x šoupě mosazné typ RIV 120 mm 5“ ruční ovládání
· Tlumič vývěvy
· 2 - sekční jištění proti přelití kompresoru
· Přepadová nádoba
· trubkový vodoznak
· Manometr
· Kardan
· Mechanická podpěrná noha
· Výměnný závěs - spodní pevné oko 50 mm (agrohák)
· Standardní silniční osvětlení + výstražné desky (podle předpisů MDČR)
· Klíny pod kola (2ks), blatníky, zástěrky, trojúhelník pro pomalu jedoucí vozidla, nálepka 40km/hod, české štítky,
odpružená oj
Skladem ihned k odběru.

PŮVODNÍ PRODEJNÍ CENA: 31.545,- Kč včetně DPH, nová cena po slevě 25.236,- Kč včetně DPH
NOVÁ hydromasážní obdélníková vana KLÁRA2 se systémem KOMBI PNEU. Ideální kombinace vzduchové a vodní masáže. Pozitivně působí na psychickou stránku člověka a fyzický odpočinek ve formě regenerace svalů.
Ovládání není nainstalované na lemu vanu, bude doinstalované dle dispozice zákazníka.
Vana byla vyrobená v našem výrobním závodě ve Slaném, pouze byla vystavená na naší vzorkovně. Nikdy nebyla napouštěná vodou.
Záruka 24 m.
TECHNICKÉ PARAMETRY
rozměr vany 170x75 cm
barva : bílá
materiál: akrylát
1x kombinované ovládání
1x pneumatické ovládání
6x vodních midi trysek
3+2 mikro trysek
10x air tryska
automatické odvodnění
odtokový komplet
K HM vaně je možné si u nás doobjednat také:
- odbornou instalaci a zapojení
-čelní akrylátový panel
- konstrukční desku pro výrobu krycího panelu
- prostředky k čištění HM van

PŮVODNÍ PRODEJNÍ CENA: 33.807,- Kč včetně DPH, nová cena po slevě 27.046,- Kč včetně DPH
NOVÁ hydromasážní polorohová vana LAURA PRAVÁ se systémem KOMBI PNEU. Ideální kombinace vzduchové a vodní masáže. Pozitivně působí na psychickou stránku člověka a fyzický odpočinek ve formě regenerace svalů.
Vana byla vyrobená v našem výrobním závodě ve Slaném, pouze byla vystavená na naší vzorkovně. Nikdy nebyla napouštěná vodou.
Záruka 24 m.
TECHNICKÉ PARAMETRY
pravé provedení
rozměr vany 160x100 cm
barva : bílá
materiál: akrylát
1x kombinované ovládání
1x pneumatické ovládání
6x vodních midi trysek
3+2 mikro trysek
10x air tryska
automatické odvodnění
odtokový komplet
K HM vaně je možné si u nás doobjednat také:
- odbornou instalaci a zapojení
-čelní akrylátový panel
- konstrukční desku pro výrobu krycího panelu
- prostředky k čištění HM van

Válcovačka závitů GWR 80
Stroj po genrální opravě
Výrobce: WMW
K.103009
Protokolu o měřenípřesnost
Revizní zpráva
Válcovací síla: 12. 5 t
Jmenovitý příkon: 5.2 kW
Konstrukční velikost: 800x1200 mm
Hmotnost stroje: 2.000kg

Vysoce kvalitní německý stroj výrobce značky PANHANS. Tradice od roku 1917.
Formátovací pila je určená na extrémní zatížení do jedno i více směnných provozů. Vhodná na formátování velkoplošných formátů desek, ořezávání panelů, příčné i podélné řezání masivního dřeva včetně řezů po úhlem v obou náklonech.
Popis stroje a jeho standardní výbava:
naklápění pilového kotouče na obě strany + 45,5 / - 45,5°
ovládání: 5,7" dotyková obrazovka na stojanu stroje
plně motorické pravítko na pravé straně s řeznou šířkou 1 250mm
rozměrově stabilní a samonosný stojan stroje tvořený pevnou rámovou svařovanou konstrukcí z těžkých ocelových profilů, laserově obráběných ocelových plechů a mechanicky opracovaných dílů
dokonale srovnaný litinový stůl je upevněn na stojanu stroje
stabilní a vysoce výkonná jednotka pily namontovaná uvnitř stroje zajišťuje dlouhodobě extrémně přesné řezání
ovládací prvky jsou dole, na stojanu stroje nebo na horním ovládacím panelu ve výšce očí
kompletní jednotka hřídele pily je dynamicky kalibrována, otáčí se na otočných litinových prvcích s dvojitým vedením hřídele pro nastavení výšky a hřídel pily uložený ve dvou řadách ložisek zajišťuje maximální plynulost pohybu
dvojitě posuvný stůl se pohybuje plynule a nepotřebuje žádnou údržbu. Přesný chod bez vůle po celé délce na vytvrzených broušených ocelových vodítkách
pevný, ale přesto lehký příčný vozík vyrobený z konstrukční oceli s podpěrným kolečkem na vnějším konci a upevňovacím systémem Quick-Lock pro hliníkové pravítko pro příčný řez použitelné na obou stranách
pravítko pro příčný řez na příčném vozíku je opatřeno mm stupnicí a lupou, teleskopické rozšíření až na 3200 mm, se 2 pevnými dorazy bez vůle
prodloužení stolu pro desku litinového stolu 775 x 330 mm, s vytahovací zásuvkou na nářadí
motorické zvedání a naklápění pilové jednotky. Ovládání polohy pro osy výšky a náklonu, volitelné osy: hlavní pravítko, pilový kotouč pro předřez s bočním a výškovým nastavením včetně správné polohy pro předřez, kalibrační zařízení, programová paměť pro 25 programů, správa nástrojů pro 10 různých listů pily, v rámci vstupních dat můžete uložit a vyvolat průměr listu pily, šířku listu pily, řeznou šířku a max. otáčky v krocích po 100 ot/min
Rozsah náklonu listu pily: + 45,5° / - 45,5°
rychloupínací systém APA pro pilové listy

Hydraulicky sklopný
Prodám přepravník automobilů - CAR KEEPER 5820/3 S ALU - hydraulicky sklopný, Ložná plocha: 6000x2070 3500kg
Přepravník automobilů TEMA model CAR KEEPER 5820/3 S ALU – hydraulicky sklopný
Ložná plocha: 5800 (+200) x 2070 mm
Celková hmotnost: 2700 - 3500 kg
Kola 195/55 R10 C
Povolená konstrukční rychlost: 130 km/h
ZÁKLADNÍ VYBAVENÍ
nájezdové zařízení KNOTT
silný svařovaný rám se zvýšenou odolností
ój ve tvaru V
konstrukce ze žárově zinkované oceli
3x náprava AL-KO 1500 kg
ocelové pásy + ALU
integrované nájezdy
opěrné kolo s automatem
ruční naviják Knott
sklápěcí hydraulika
PŘÍDAVNÉ VYBAVENÍ
rezervní kolo
držák rezervního kola
Cena 138 000 bez DPH
Včetně DPH 167 000Kč

Stavebnice výborného modelu elektrovětroně Fazer II, česká výroba, laminátový trup, konstrukční křídla potažená nažehlovací fólií. Ideál na akrobacii i termiku. Osobní odběr.

Prodám zachovalou učebnici Cvičení z pozemního stavitelství pro 1. a 2. ročník Konstrukční cvičení - Jan Novotný

BETA enduro BIKE RR 4T 350 MY23 - Kč 247.900,-
BETA enduro BIKE RR 4T 390 MY23 - Kč 248.900,-
BETA enduro BIKE RR 4T 430 MY23 - Kč 253.900,-
BETA enduro BIKE RR 4T 480 MY23 - Kč 253.900,-
Toto je nejjednodušší - moto ve 4-T řadě zdvihu; to upřednostňuje jízdu ve vysokých otáčkách, přesto si zachovává velmi lineární výstupní výkon.
RR 4 Str • Kontrola trakce: Nejvýznamnější novinkou v řadě 4 Str je zavedení trakce control, který loni debutoval v řadě Racing. Aby výkon svých modelů stále dostupnější pro jezdce v jakékoli situaci, všechny 4taktní modely Beta Enduro se nyní mohou pochlubit trakcí řízení. Funkce kontroly trakce u modelů RR je volitelná jezdcem pomocí tlačítka v obvyklá poloha mezi trubkou řízení a palivovou nádrží. Jezdec může vypnout kontrolu trakce kdykoli a v kterékoli z dostupných map motoru, přičemž samotná funkce je kalibrována odlišně pro každou ze dvou map a nabízí jezdci výběr ze 4 různých elektronických ovládání konfigurace. • Sběrač výfuku: všechny 4taktní modely mají nový sběrač výfuku s delší geometrií potrubí než na předchozí generaci, zlepšení odezvy motoru při nízkých otáčkách motoru a zvýšení točivého momentu při středních otáčkách motoru. Výsledkem je lepší přenos výkonu v celém rozsahu otáček, nechat jezdce dostat se z problémů snadněji nebo zvolit vyšší rychlostní stupeň než oni normálně by to bylo pro uvolněnější zážitek z jízdy. • Mapa motoru: dnes i kola Enduro – která vypadají jednoduše – přicházejí s pokročilými elektronika. Chcete-li plně využít zvýšený točivý moment při nízkých až středních otáčkách motoru 4taktní modely, které jsou k dispozici díky novému sběrači výfuku, jsou nyní vybaveny vyhrazeným novým motorem řídicí mapy, které rovnoměrněji rozloží křivku výkonu v celém použitelném rozsahu motoru, díky čemuž je výkon i u těch největších beta motorek zcela plynulý přístupný.
Odpružení: Beta nikdy nepřestává zdokonalovat rám a odpružení svých kol. Při hledání na ještě ostřejší a čistší zpětná vazba jezdce, inženýři Betamotor revidovali vnitřní části přední části vidlice - komponent ZF, stejně jako u předchozí generace - modelového roku 2023 rodiny RR. První a především byla upravena geometrie olejových kanálů kolem pístu vidlice, aby se odstranila úplně jakýkoli škrtící účinek a zajistit dokonale hladký chod tlumičů v celém rozsahu cestovat. Vytvořením volnějšího proudění zpětných kanálů oleje se toto zlepšení ještě více otevírá možnosti nastavení vidlice, protože eliminují všechny konstrukční překážky pro prostředky průtoku oleje že i sebemenší změna nastavení přináší znatelný výsledek. To má za následek zlepšení pohodlí jezdce a účinnější podpora vidlice během počátečního vychýlení tlumiče. Kolo tak zůstává složené a ovladatelné i v náročných terénních podmínkách. • Kryty chladiče na nádrži: jedna ze změn oproti předchozí generaci s dopadem na obě styl a funkce je přepracovaný tvar nových krytů chladiče řady RR. Nové pláště jsou užší než dříve,

Použitý Pacov nerezový vertikální zásobník o objemu 815 litrů. Konstrukční materiál nerezová ocel AISI 316L, vnitřní povrch broušen na Ra = 0,4. Průměr nádoby 1100 mm x 501 mm délka rovné strany x 1680 mm celková výška. Svařované kónické horní dno s inspekčním otvorem DN400 opatřené odklápěcím víkem a svařované kónické dno s centrální výpustí DN100. Namontováno na 3 stojnách.

Použitý Pacov nerezový vertikální zásobník o objemu 1578 litrů. Konstrukční materiál nerezová ocel AISI 316L, vnitřní povrch broušen na Ra = 0,4. Průměr nádoby cca 1500 mm x 470 mm délka rovné strany x 2000 mm celková výška. Svařované kónické horní dno s inspekčním otvorem DN400 opatřené odklápěcím víkem a svařované kónické dno s centrální výpustí DN100. Namontováno na 3 stojnách.

Použitý Pacov nerezový vertikální zásobník o objemu 528 litrů. Konstrukční materiál nerezová ocel AISI 316L, vnitřní povrch broušen na Ra = 0,4. Průměr nádoby cca 800 mm x 790 mm délka rovné strany x 1700 mm celková výška. Svařované kónické horní dno s inspekčním otvorem DN400 opatřené odklápěcím víkem a svařované kónické dno s centrální výpustí DN80. Namontováno na 3 stojnách.

Nastavení podvozku a motoru pochází od své menší sestry. Vynikající manipulace, ale s rozhodně větším točivým momentem a výkonem. Olej vstřikování a elektrický startér - prostě ideální pro enduro nadšence.
Odpružení: Beta nikdy nepřestává zdokonalovat rám a odpružení svých kol. Při hledání na ještě ostřejší a čistší zpětná vazba jezdce, inženýři Betamotor revidovali vnitřní části přední části vidlice - komponent ZF, stejně jako u předchozí generace - modelového roku 2023 rodiny RR. První a především byla upravena geometrie olejových kanálů kolem pístu vidlice, aby se odstranila úplně jakýkoli škrtící účinek a zajistit dokonale hladký chod tlumičů v celém rozsahu cestovat. Vytvořením volnějšího proudění zpětných kanálů oleje se toto zlepšení ještě více otevírá možnosti nastavení vidlice, protože eliminují všechny konstrukční překážky pro prostředky průtoku oleje že i sebemenší změna nastavení přináší znatelný výsledek. To má za následek zlepšení pohodlí jezdce a účinnější podpora vidlice během počátečního vychýlení tlumiče. Kolo tak zůstává složené a ovladatelné i v náročných terénních podmínkách. • Kryty chladiče na nádrži: jedna ze změn oproti předchozí generaci s dopadem na obě styl a funkce je přepracovaný tvar nových krytů chladiče řady RR. Nové pláště jsou užší než dříve, aby poskytly jezdci větší volnost pohybu, zejména v zatáčkách v motokrosovém stylu s motorkou ostře nakloněnou do zatáčky a s nataženou vnitřní nohou vpřed. Ergonomičtější tvary než dříve umožňují jezdci zaujmout pohodlí pozice na sedle s kolem pevně sevřeným mezi nohama pro ještě lepšího jezdce zpětná vazba. Elegantnější nové kryty také přispívají k přepracovanému, jednoduchému a zásadnímu novému vzhledu kolo. • Grafika: všechny modely jsou nyní vybaveny novým celočerveným barevným schématem. Styl grafiky je více minimalistický než dříve, s odvážnými, jasně definovanými formami a čistšími, modernějšími liniemi, které zdůrazňují svalnatý tvar motocyklu a plynule propojují nové kryty s ostatními komponenty.

Ideální pro ty, kteří hledají jemnější 2-taktní moto, s o něco menším výkonem a točivým momentem než špičkové modely. Zajištěna výborná manipulace.
Odpružení: Beta nikdy nepřestává zdokonalovat rám a odpružení svých kol. Při hledání na ještě ostřejší a čistší zpětná vazba jezdce, inženýři Betamotor revidovali vnitřní části přední části vidlice - komponent ZF, stejně jako u předchozí generace - modelového roku 2023 rodiny RR. První řadě byla upravena geometrie olejových kanálů kolem pístu vidlice, aby se odstranila úplně jakýkoli škrtící účinek a zajistil se dokonale hladký chod tlumičů v celém rozsahu jízdy. Vytvořením volnějšího proudění zpětných kanálů oleje se toto zlepšení ještě více otevírá možnosti nastavení vidlice, protože eliminují všechny konstrukční překážky pro prostředky průtoku oleje že i sebemenší změna nastavení přináší znatelný výsledek. To má za následek zlepšení pohodlí jezdce a účinnější podpora vidlice během počátečního vychýlení tlumiče. Kolo tak zůstává ovladatelné i v náročných terénních podmínkách. • Kryty chladiče na nádrži: jedna ze změn oproti předchozí generaci s dopadem styl a funkce je přepracovaný tvar nových krytů chladiče řady RR. Nové kryty jsou užší než dříve, aby poskytly jezdci větší volnost pohybu, zejména v zatáčkách v motokrosovém stylu s motorkou ostře nakloněnou do zatáčky a s nataženou vnitřní nohou vpřed. Ergonomičtější tvary než dříve umožňují jezdci zaujmout pohodlí pozice na sedle s motorkou pevně sevřenou mezi nohama pro ještě lepší zpětnou vazbu. Elegantnější nové kryty také přispívají k přepracovanému, jednoduchému a zásadnímu novému vzhledu motocyklu. • Grafika: všechny modely jsou nyní vybaveny novým celo červeným barevným stylem. Styl grafiky je více minimalistický než dříve, s odvážnými, jasně definovanými formami a čistšími, modernějšími liniemi, které zdůrazňují svalnatý tvar motocyklu a plynule propojují nové kryty s ostatními komponenty.

Prodáme starší nepoužitý odsavač FT 400 s textilními vaky pro větší životnost. Krabice 2 ks jsou pouze otevřeny. Odsavač je nevybalený.
Odsávač FT400 je určen pro odsávání od několika strojů současně a to i pro srovnávací, tloušťkovací a čtyřstranné frézky a rozmítací pily. Robustní celokovové provedení se svařovaným rotorem, který byl vyvinut s požadavkem na dlouhou trvanlivost i v případě odsávání malých kousků dřeva a suků. Vysoce spolehlivý odsavač s výraznou užitnou hodnotou a skvělým výkonem. Výhodný konstrukční tvar zajišťuje snadné umístění v každé dílně
odsávací kapacita 4600 m3/h
podtlak na vstupu 2400 Pa
odsávací rychlost 26 m/s
filtrační plocha 6 m2
objem odpadních vaků 0,66 m3
připojovací hrdlo 250 mm
napětí 400 V
frekvence 50 Hz
výkon motoru 2,2 kW
počet fází 3
hlučnost 84 dB
hmotnost 78 kg
výška 2700 mm
šířka 1220 mm
délka 1320 mm
Cena ceníková: 42.680,- Kč bez DPH
Cena nyní: 35.000,- Kč bez DPH
Konečná cena k dohodě!
Záruka 12 měsíců
Skladem Telnice u Brna - ihned k odběru

Nabízím k prodeji odborné časopisy pro elektroniku. K dispozici jsou Amatérská rádia (červená) ročník 1963, 64, 65, 66, 67, 68, 69. Ročník 1970, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79. Ročník 1980, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89. Ročník 1990, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99. Ročník 2000, 01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08. Celý seznam všech ročníků a čísel AR červené, vážným zájemcům zašlu. Cena 29Kč/ks, ale vždy celý ročník.
Dále časopisy Amatérská radia B (modrá), pro konstruktéry ročník 1976, 77, 78, 79. Ročník 1980, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89. Ročník 1990, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99. Ročník 2000, 01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08. Celý seznam všech ročníků a čísel AR modré, vážným zájemcům zašlu.
Cena 19Kč/ks, ale vždy celý ročník.
Konstrukční přílohy a stavebnice pro konstruktéry, Amatérské radio, cena 39Kč/ks, celý seznam zašlu. Sdělovací technika, ročníky od roku 1965 až 1990, cena 19Kč/ks, ale vždy celý ročník. Elektroinzert 1993 až 2000, Funkamateur 1983 až 1986, Radio plus KTE 1997 až 2003. Dále jednotlivé časopisy Elektronik, Elektronika, Elektronika v praxi, Computer Echo, Sborník paket radio, prodám vše jako celek, cena dohodou. Kompletní přehledný seznam všech dostupných ročníků časopisů Amatérského radia a dalších časopisů vážným zájemcům zašlu.
Vyzvednout je možné po domluvě osobně, nebo mohu poslat poštou. Dotazy na uvedené email adrese, nebo tel. čísle, SMS prosím ne, děkuji.
E-mail: ji.kymla@ tel: 322 497

Nový vzduchem chlazený 2 ventilový skútru Coral je rychlejší, úspornější než předchozí generace skútrů Yuki. Skútr jsme vybavili přepracovaným vzduchem chlazeným 4taktním motorem BN152QMI-D o objemu 125 ccm, který hladce dosahuje vyššího výkonu 9,5 koní. Rozjezd, akcelerace, ale i maximální rychlost je vyšší než u předchozí generace modelů Yuki. Coral je po všech stránkách příjemný společník, a to nejen do města, ale i na delší vzdálenosti.
Motor řady BN152QMI-D je motor nové generace, který plní požadavky nové emisní normy EURO 5. Průměrná spotřeba paliva se pohybuje na hranici 2,6 l/100 km (za ideálních podmínek).
Nový displej LCD zobrazuje všechny potřebné údaje včetně rychlosti, ujeté vzdálenosti, stavu paliva, času apod. Přístrojový panel ukazuje jasně za každého počasí a přesně to, co potřebuje řidič vědět. Skútr je vybaven LED diodami, osvětlení je ostré a viditelné i za nepříznivého počasí.
Skútr Coral jsme nechali pro vyšší pohodlí jezdce vybavit koly o průměru 16 palců (110/70 R16).
Yuki má v základu integrován USB port, který umožňuje nabíjení nejen mobilních telefonů. Model Yuki 125i Coral je připraven i na komfortní cestování, skútr jsme opatřili větším úložným prostorem pod sedlem a integrovaným zadním nosičem zavazadel. Integrovaný nosič nabídne chytrý systém upevnění kufru, vše je elegantně schované pod lakovanou krytkou.
Technické údaje:
Typ motoru: Čtyřdobý jednoválec vzduchem chlazený
Konstrukční rychlost: 90 km/h
Příprava paliva: Vstřikování
Přední pneumatika rozměr: 110/70 R16
Zadní pneumatika rozměr: 110/70 R16
Maximální výkon: 7,2 kW při 8000 ot./min.
Obsah: 125 cm3 Objem palivové nádrže: 7 L
Rozměry (d/š/v): 1980 mm / 685 mm / 1150 mm
Hmotnost: 120 kg
Rozvor: 1350 mm
Nosnost: 160 kg
Výška sedla: 790 mm
Převodovka: Variator
Homologace: EURO 5
Startér: Elektrický
Řidičské oprávnění: A1 od 16 let nebo B
Skútr Yuki Coral je dodáván v atraktivním bílém nebo modrém provedení, svého favorita si vyberete opravdu každý.

85 000 km
2014
Aut.čtyřzónová klima
8 míst
Benzín 5 408 ccm 231 kW (314 koní)
Automat 6 st.
4x4
EURO 6
STK: 11/2024
ABS, ESP, ASR
Kamera, Tempomat, Parkovací senzory přední i zadní
Alarm, Centrál na DO
Dřevěné obložení, El.okna, kufr, zrc.sklopná Kůže, Posilovač řízení, Senzor tlaku v pneumatikách, Střešní šíbr, Bluetooth, 2xDVD přehrávač, Palubní počítač, Satelitní navigace, USB
El. seřiditelná sedadla, Isofix, Odvětrávání i vyhřívání sed., Bi-xenony, LED denní svícení
Uzávěrka diferenciálu, Regulace tuhosti a výšky podvozku,
aut. stavitelný volant při nástupu, AUX, boční nášlapy . aut..výsuvné, DAB, dotykové ovl.PC
Nové LPG se zárukou - nádrž na 128 l pod vozem; Vůz po 1.majiteli - rezident Dubai - v r. 2020 převezeno do ČR; Zimní pneu (+ 1x celoroční sada); Konstrukční limit TZ je 4,2t, v TP Max 3,5t (sk. B); Pravidelný servis - doloženy faktury; Nehavarované - originální lak; 2x klíč; Cebia i CarVertical
Možná prohlídky v servise nebo u STK;
Protiúčet možný

Brusle CCM Jetspeed FT360 SR pro hobby a amatérské dospělé hráče s odolným vnějším skeletem, vynikající oporou a pohodlím. Jedná se novou kolekci nižší třídy bruslí CCM pro sezonu 2017/2018.Základní parametry. Kvalitní ostré nože Speedblade Pro podléhají vysokým standardům a přispívají rychlé a dynamické jízdě
Stélka z mikrovlákna podpoří komfort, ochranu a celkové zázemí chodidla
Měkká a ochranná pěna poskytuje kotníkům oporu a ochranu, eliminuje riziko zranění
Šikovný jazyk zdokonalí ochranu a zpříjemní pocit nositele
Kvalitní a pevná podrážka skvěle tlumí dopady a zaručuje chodidlu optimální herní podmínky.
Pohodlné a skvěle padnou. Vysoce odolné mikrovlákno tvořící vnitřní materiál brusle zajišťuje pohodlí a odolnost vůči oděru. Vstřikovaný skelet s kompozitní povrchovou úpravou dodává brusli potřebnou konstrukční tuhost a noze poskytuje vynikající oporu a pohodlí. K tomu přispívá i filcový jazyk s plstí o tloušťce 7 mm a vložka CCM. Nerezový nůž Brusle mají nevyměnitelný nerezový nůž Speedblade Pro se zvednutým plastovým držákem na patě pro větší úhel náklonu. K přenosu energie při každém záběru přispívá vstřikovaná podrážka.
Velikost: 10/45.0EUR